Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Længe siden!!! *PRIVAT*

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Søn 2 Dec - 7:18

Han kiggede på hende ud af øjenkrogen.. "Ohh ja.. har ikke kunne sove fordi jeg savnede dig så meget.. Det var forfærdeligt.." han overdrev med vilje med stemmen når han snakkede og gav igen... "du ved jeg fungere jo SLET ikke på nogen måde uden at du er LIGE ved siden af mig.." han kravlede lidt hen imod kanten af sengen hvor bordet var... "ser du.. jeg har brug for du vasker mit tøj, og du laver min mad, og du putter mig om aften.. du ved sådanne ting" han smiler flabet til hende
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Søn 2 Dec - 7:23

Hun begyndte at grine "ligefrem putte dig om aftenen. Jeg troede ikke du var 5 år" hun havde spist sin salat og kiggede på ham "men jeg har savnet dig, dit selvskab, din varme, din berøring og din kærlighed, jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dig" hun rødmede lidt over det hun sagde og kiggede kort væk.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Søn 2 Dec - 7:27

Han smilede og ville egentlig svarer igen men de røde kinder hun fik da hun rødmede gjorde han glemte det.. "jeg har savnet det der.. Når du rødmer..." han smilede varmt til hende. "Du perfekt som du er, og elsker når du rødmer. men elsker endnu mere når du gør det pga noget jeg har sagt eller gjort." han lagde sig ned på ryggen i sengen og slappede af. Han kunne godt mærke kroppen var træt af at rejse
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Søn 2 Dec - 7:36

Hun begyndte at spise af sit brød og drikke noget af sin cola. "Ja at rødme, det er jeg god til." Hun kiggede ud af vinduet og savnede at være ude. Men hun havde jo fået besked på at hun skulle slappe af. Hun spiste resten af sin mad og kiggede over på kira imens hun smilede. "Hvad tænker du på kira?"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Søn 2 Dec - 7:38

Han smilede "Jeg er bare træt. er hårdt at flyve og så kører i bus så længe. Det var en ALT for lang tur.. er glad for jeg endelig er tilbage.." han kiggede op på hende "tror du snart du er rask?" han så spørgende på hende
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Søn 2 Dec - 7:43

Hun kiggede over på ham "det aner jeg ikke, når jeg ikke skal bruge piller mere, må jeg begynde at bevæge mig ud fra værelset. Men jeg savner dog at være udenfor" hun flettede en tot hår og gik over og satte sig ved sengekanten og kiggede ned på ham. Hun placerede sin hånd på hans kind og gav ham et kys på næsen.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Søn 2 Dec - 8:06

Han smilede lidt op til hende og lå lidt før han rejste sig han gik over til hendes skab og tog et par bukser og en bluse og smed det over til hende.. "skift til det her..." han blev stående og kiggede afventende på hende
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Søn 2 Dec - 8:11

Hun kiggede forvirret på ham "hvorfor, er det jeg har på ik godt nok?" Hun kiggede ned af sig selv og kunne ikke helt forstå hvorfor hun skulle skifte, men hun tog tøjet og tog sine shorts af og tog de andre på og toppen. Hun kiggede på ham og vidste sig lidt frem "sådan, hvad har du så tænkte dig?"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Søn 2 Dec - 8:14

Han tog tæppet og lagde det om hende og fik hende op og stod og løftede hende op... "Vi ska udenfor... Så du skal være stille. går galt hvis vi bliver opdaget så får vi bare ballade. " Han holdt hende i prinsesse stilling og fik åbnet døren ud til gangen... "Hvis du skal være låst inde som en prinsesse i et tårn, så vil jeg være prinsen der får dig ud derfra..." han grinte lidt over sin egen kommentar og kiggede efter om der var fri bane. han så nogle elever i den ene ende og ventede
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Søn 2 Dec - 8:19

Hun blev båret i prinsesse stilling og kiggede op på ham. "Nå det lyder romantisk, sig mig engang kan du læse mine tanker?" Hun havde sine hænder på sit bryst og blev en dmule nervøs, men så længe det var kira, så var det okay.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Søn 2 Dec - 8:22

Han smilede til hende "Nej.. vi har måske bare samme tankegang lige nu" han grinte lidt og da han så gangen var fri gik han ud med hende igennem en anden udgang end hoved udgangen og fik dem lidt væk fra skolen.. han satte sig på en bænk og satte hende på hans skød så han kunne holde om hende... "Sådan.. lidt frisk luft er godt" han smilede //rykket til udendøre (gør du det nobu?)//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum