Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Længe siden!!! *PRIVAT*

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* Empty Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Søn 2 Dec - 5:16

Lacus sad inde på sit værelse. Hun havde sat sig op, da hun var blevet træt af at ligge ned i så mange dage. Hun kunne mærke hun var ved at blive lidt svagere, men prøvede at holde sig positiv. Hun havde det stadig dårligt med uheldet på Grimmjow. Hun var klodset og denne gang gik det udover en anden. Hun havde stadig smerter i ryggen, men de blev holdt lidt tilbage, da hun havde fået smertestillende fra lægen.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Søn 2 Dec - 5:26

Kira var kun lige nået ind på skolen før han blev overfaldet af nogle tøser der råbte og skreg. Han fik dem til at slappe af og snakke 1 af gangen. En ung pige havde fortalt ham noget med Lacus var kommet til skade og han skyndte sig at smide sine tasker på sit værelse på vejen.. Han hev en smule efter vejret da han var løbet op af alle trapperne. Han var ikke klar over hvad der var sket men blev straks bekymret.. Han nåede hen til døren til hendes værelse og uden at banke på åbnede han den og nærmest løb ind. Han så hun sad i sengen og gik hen og lagde en hånd på hendes kind og så bekymret på hende "Lacus.. Skat... Nogle tøser siger du kommet til skade? Hvad der sket?" Inden hun fik lov at svarer fortsatte han "Hvis nogen har rørt dig håber jeg for deres skyld de langt væk fra skolen.. ellers bliver det værst for dem selv..." han kunne mærke vreden. Tanken om at nogen skulle have rørt Lacus, han kunne ikke holde det ud
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Søn 2 Dec - 5:34

Lacus fik noget af et chok, da Kira kom brasende ind af døren. Hun blev lidt forvirret og at fange hvad han sagde "uhm Kira... Der er ikke nogen der har gjort noget, jeg har bare været uheldig" hun kiggede lidt på ham og kom frem med et smil. "Det er faktisk en labg historie og behagelig er den heller ikke" hun prøvede at rette sig helt op og lagde mærke til hun kun sad i undertøj. Fordi andet havde været for varmt.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Søn 2 Dec - 5:36

Kira åndede en smule lettet op. Han var stadig bekymret men hans vrede var væk. Han rejste sig og lukkede døren da han så hun var i undertøj. Da han kom igen tog han et tæppe og lagde om hendes skuldre og satte sig ned ved siden af hende og gav hende et kys på kinden "Jeg har savnet dig... Og jeg har masser tid. Så fortæl mig hvad der skete?" Han kiggede på hende med sine blide blå øjne
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Søn 2 Dec - 5:50

Hun grinede lidt "jeg har også savner dig Skat, det er længe siden" hun havde fået røde kinder, begrund af varmen. Hun havde ligget længe i sengen og med tiden, fik hun det varmere og varmere. Og hun fik sikkert snart en feber. Hun kiggede på og sukkede lidt. " jo ser du, det startede med jeg ville prøve at gå til noget selvforsvar, for at lærer at beskytte mig selv. Så jeg ikke kommer ud for noget, der kan skade jer fordi jeg ikke selv kan klare det. Da jeg så kom skulle vi øve et rullefald og fordi jeg er så klodset lander jeg forkert og kunne ikke bevæge mig bagefter. Så jeg gik ned til lægen, men han var der ikke. Så jeg gik igen og dagen efter gik jeg ned i svømmehalen for at slappe af og troede det ville hjælpe med ryggen. Men grimmjow sagde jeg skulle gå op i min og slappe af. Men jeg ville hellere svømme. Men så kom min selvforsvars lærer og smed mig op på værelse. Da jeg så havde ligget i sengen nogle timer, ville jeg gå ned til lægen igen og jeg mødte grimmjow på trappen. Men da jeg ville gå et skridt ned, var det som om min ryg låste og jeg kunne ikke bevæge. Og det gjorde jeg mistede balancen og faldt ned i grimmjow. Som så faldt med ned af trappen, og han brækkede vidst armen og jeg havde fået det værrre i ryggen. Da vi begge så uheldigvis skulle ned til lægen fik jeg at vide jeg havde fået betændelse i mine rygmuskler og skal holde mig i ro indtil jeg ikke skal bruge piller mere" hun ømmede sig lidt og fik det ikke då godt i maven over hvad der sket.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Søn 2 Dec - 5:54

Kira ventede roligt imens hun snakkede. Han lod hendes tale færdig før han sagde noget.. "Lille uheldige skat.. For fanden... uanset om du kan selvforsvar eller ej vil jeg stadig beskytte dig, burde du vide.. Og du burde være gået til lægen med det samme, også selvom han ikke var der så blevet der til han kom! Det er ikke noget og lave sjov med når man har ondt i ryggen.. Du nødt til at huske at vores kroppe ikke er usårlige.. Heller ikke min" han tog blidt fat i hendes hage og løftede hendes hoved lidt så han kunne give hende et kys "jeg glad for det ikke er værre, selvom jeg ikke kan lide du har det skidt... Får du spist nok så nu du ligger her?" han så spørgende på hende med blide øjne
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Søn 2 Dec - 5:59

Hun kiggede på ham og gengældte kysset. "Det har jeg savnet!" Hun kiggede ham i øjnene og smilede "jeg får ikke nær så meget som jeg plejer, men det skal du ikke bekymre dig om. Jeg overlever..." Hun placerede sin på hans kind og nussede ham lidt. Hun havde savnet følelsen af at kunne røre ham igen.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Søn 2 Dec - 6:05

Han smilte og nød at være nær hende igen "Jeg finder noget mad til dig om lidt.. Lige nu vil jeg bare gerne nyde dit selskab..." Han var lidt nervøs for at komme til at skade hendes ryg mere så han holdt sig selv fra at kramme hende vildt. "Hvad har du ellers lavet imens jeg var til tunering?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Søn 2 Dec - 6:12

Hun smilede lidt "jeg har ligget i min seng og slappet af, men vil sige det går bedre med ryggen, lige nu har jeg næsten ingen smerter, men hvordan gik din turnering.?" Hun så spørgende på ham og satte sig tættere på ham.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Søn 2 Dec - 6:18

Han smilte og trak lidt på skuldrene inden han lagde sig ned på ryggen med hænderne over hovedet.. "Joo gik okay.. blev nummer 3.. Var nogle stærke nogle jeg var oppe imod.. Men er faktisk glad, er rart jeg ikke bare kan tæske alle uden problemer. Betyder jo jeg stadig kan forbedre mig.. Det kan jeg godt lide" han smilede glad og nussede hende blidt på ryggen med fingrespidserne og var meget forsigtig..

Han kiggede op på hende og så lidt mere seriøs ud.. "Jeg har ikke kunne lade være og tænke på det der skete imellem os. Har det rigtig dårligt med det, og vil gerne vide hvordan du har det nu. Sidst vi snakkede var du dybt ulykkelig hvilket jeg godt kan forstå.. Hvordan er det mellem os?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Søn 2 Dec - 6:26

Hun smilede lidt "tillykke med det!" Hun nød at blive nusset på ryggen og kiggede op i loftet, da han begyndte at blive seriøs. "Ser du, jeg har det bedre siden sidst, jeg har accepteret det der er sket og jeg vil godt indrømme jeg blev lidt jaloux samtidig med det hele. Men jeg er kommet videre og tænker ikke rigtig på det er sket"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Søn 2 Dec - 6:29

Antydningen af et smil kunne ses på hans mundvige.. "Så burde jeg vel også lade være og tænke på det.." Han satte sig og lagde et ben på hver siden af imens han sad op af væggen og trak hende ind i sine arme så blidt som muligt.. "forstår godt du blev jaloux.. men har du ingen grund til. jeg kan ikke fordrage ham, og kunne jeg ændre på det ville jeg gøre det.. Jeg lover det ikke sker igen med nogen.." han gav hende et blidt kys på halsen
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Søn 2 Dec - 6:33

Hun vippede side hoved til det ene side da han kyssede hende på halsen. "Det der betyder noget for mig, det er at du holder af mig og elsker mig" hun rødmede lidt og kom frem med et smil. "Men jeg troede ikke du ville tænke så meget over det"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Søn 2 Dec - 6:35

Han nussede hende blidt på den ene arm "Det fordi jeg har såret dig, og skuffet dig jeg tænker over det. Elsker dig og føler ik helt jeg værdig til dig mere.. Men hvis du kan glemme det så kan jeg også.. Vil gøre alt for dig" Han rykkede sit hoved så det lå halvt i hendes hår.. "Havde glemt hvor blødt dit hår er"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Søn 2 Dec - 6:38

Hun smilede lidt "du aner ikke hvor meget jeg har savnet dig, selv tøserne på skolen har været ude af den, fordi du ikke har været her. Det var meget irreterende, du burde holde styr på dine tøsser" hun grinede lidt og lejede lidt med ham. Det var jo rigtig nok tøserne snakkede jo ikke om andet og det gjorde det bare sværere for hende at undvære ham.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Søn 2 Dec - 6:41

Han smilede lidt og blev siddende hvor han sad "Jeg har kun 1 tøs.. alle de andre tøser er bare nogle der jaloux på hende.. er ikke mit problem... Har ingen interesse i dem, og tror det går dem på.." Han drejer hovedet om på siden så det hviler let på hendes ene skulder og han kigger ud i rummet. "Jeg burde finde noget mad til dig.. Vent på mig her ikke? skal nok skynde mig.." han giver hende et kys på kinden og venter på hun rykker sig.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Søn 2 Dec - 6:44

Hun smilede lidt og rykkede sig så han kunne komme ud. "Du høvst ikke hente noget, jeg spiser bare ekstra når jeg er normal igen. Du skal ikke rende rundt og gøre ting for mig, jeg vil hellere have dig her hos mig"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Søn 2 Dec - 6:46

Han rejste sig og bukkede sig ned og gav hende et kort kys på munden "Jeg gør det fordi jeg vil.. det tager ikke mere end 5-10min så skal jeg nok komme herop igen. Du har brug for mad når du tager piller" han rejste sig og smilte til hende inden han gik ud af døren og ned imod kantinen
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Søn 2 Dec - 6:53

Hun sad og kunne se ud af vinduet fra hvor hun sad. Hun så solen skinnede og smilede lidt for sig selv. Hun rejste sig op og kunne godt mærke, hun havde mistet en masse styrke i sine ben. Hun gik ud på badeværelset og vaskede dit ansigt. Hun stod i lyserød Bh og G-streng og kiggede dig selv i spejlet imens hendes ansigt var vådt.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Søn 2 Dec - 6:57

Kira skyndte sig så meget han kunne og kom tilbage efter små 7 min. han bankede dog på døren denne gang.. Han måtte hellere vise bare lidt manér. I hånden havde han en skål med salat og noget brød og en cola. Som han stod og ventede på hun reagerede kom han i tanke om deres første 'date'. De havde drukket cola i kantinen. Han smilede lidt for sig selv ved tanken om det
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Søn 2 Dec - 7:05

Hun hørte det bankede på og tørrede sit ansigt hvor hun derefter gik ud og åbnede døren. Hun rødmede da hun så det var kira, men det vidste hun jo egentlig godt. Hun kunne godt gå lidt rundt og strække sine ben lidt, da smerterne var væk takket være pillerne. "Det var hurtigt"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Søn 2 Dec - 7:06

Han smilede lidt og gik ind og lukkede døren bagved sig og gav hende et kys på kinden "Jeg ikke så længe om så lidt.. Desuden sagde jeg jo jeg gerne ville se dig" Han smilede og gik hen og satte sig ned i sengen lænet imod væggen.. Han havde stillet salaten og brødet med colaen på bordet.. "jeg håber det er godt nok. Tænkte du nok ikke var i humør til noget vildt tung mad nu du ikke har spist så meget"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Søn 2 Dec - 7:10

Hun gik over i skabet og tog et par stramme shorts på og vendte sig om. "Jeg er lidt ligeglad, bare de kan spises" hun gik over til ham og holdt ham om maven "jeg tænkte jeg nok måtte tage noget på omkring livet for at skåne dig lidt" hun smilede lidt og nød at hun kunne mærke ham tæt på.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Søn 2 Dec - 7:12

Han lagde armene om hende.. "du ska have det på du har det godt i... Jeg kan nu godt lide synet uanset hvad du har på" han smiler flabet og kører en hånd op i hendes hår.. "Lige nu er jeg godt tilfreds med bare at være sammen med dig og slappe af. været en lang flyvetur" han smiler blidt til hende "Og du burde spise"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Søn 2 Dec - 7:17

Hun grinede lidt "jajaja jeg skal nok spise" hun gik hen og satte sig ved bordet og tog fat i salaten og begyndte at spise. Hun kiggede ud af vinduet og kiggede derefter op på ham. "Det har garanterer været pinefuldt for dig at være så lang tid væk fra mig" hun grinede lidt og elskede at drille ham.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Længe siden!!! *PRIVAT* Empty Sv: Længe siden!!! *PRIVAT*

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum