Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Daglig rutine (privat)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Daglig rutine (privat) Empty Daglig rutine (privat)

Indlæg  Gæst Tirs 16 Okt - 6:28

Sheena havee fladet sig ud i sofaen da der nu ikke var i rummet. Hun lå lidt og tænkte der var blevet meget stille på skolen. Hun mente lidt der skulle ske noget spændende, men det gjorde der ikke rigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daglig rutine (privat) Empty Sv: Daglig rutine (privat)

Indlæg  Gæst Tirs 16 Okt - 6:32

Moka kom gående ned af gangen. hun gabte lidt og gik ind af døren til loungen uden at lave en lyd.. Hun fik øje på nogen der lå i sofaen og genkendte hurtigt skikkelsen. Hun kom i tanke om Sheena der ikke havde fortalt hende hun var sluppet af med loverboy og gik hen og lænede sig med brysterne hen over armlænet "nååh er der noget du vil fortælle mig?" hun kiggede flabet på sheena

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daglig rutine (privat) Empty Sv: Daglig rutine (privat)

Indlæg  Gæst Tirs 16 Okt - 6:44

Sheena som fik noget af et chok, da Moka ligepludselig kom og snakkede til hende, fik et forvirret ansigtsudtryk og lå bare og kiggede på hende. Hun gabte lidt "Jeg aner ikke hvad du snakker om Moka, er der noget du ved, som jeg ikke ved?" Hun kiggede stadig let forvirret på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daglig rutine (privat) Empty Sv: Daglig rutine (privat)

Indlæg  Gæst Tirs 16 Okt - 6:48

Hun lod sig falde hen over sofaen og lå oven på sheena så deres bryster lå imod hinanden.. Hun tog en tot af sheenas hår og kørte den igennem fingrene og kiggede på den imens hun snakkede med en kold tone "åbenbart er min bedste veninde single, men har jeg intet hørt om"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daglig rutine (privat) Empty Sv: Daglig rutine (privat)

Indlæg  Gæst Tirs 16 Okt - 6:52

Hun begyndte at grine lidt akavet da Moka lagde sig oven på hende "Nå det, tja jeg har ikke kunnet finde til at fortælle dig det, men du har vidst hørt det andre steder fra kan jeg hører. Jeg troede kun det var os der skabte rygter?" Hun kiggede på hende med et lidt ligegyldigt ansigt, men ikke helt så koldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daglig rutine (privat) Empty Sv: Daglig rutine (privat)

Indlæg  Gæst Tirs 16 Okt - 7:29

Moka slap hendes hår og støttede lidt i sofaen med sine hænder så hun ikke maste Sheena lige så meget.... "tjah... mødte en fyr der vidst forsøgte og imponere mig... tror jeg" hun trak lidt ligeglad på skuldrene "han deler vist værelse med loverboy, og sagde det til mig..." hun trak tiden lidt før hun fortsatte og kiggede direkte på Sheena "kan ikke sige jeg ked af i ikke er sammen dog, her har været røv sygt mildt sagt" hun grinte lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daglig rutine (privat) Empty Sv: Daglig rutine (privat)

Indlæg  Gæst Tirs 16 Okt - 7:33

Hun fortsatte med at kigge hende i øjnene "Du skal da heller være ked af det, eller hvad det nu end du er. Vi mente begge to det var en god ide, underligt nok. Jeg er bare glad for jeg kan gøre som jeg vil igen. Det med forhold er ikke lige mig!" Hun smilede til hende "Men tja det er nok Genma du mener, han er vidst hans roommate, han går vidst og rundt med en masse sladder. Han kunne være meget fed at være i snak med. Vi kunne få en masse information om folk, han har det vidst med at udspionerer uden at vide det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daglig rutine (privat) Empty Sv: Daglig rutine (privat)

Indlæg  Gæst Tirs 16 Okt - 7:37

Moka løftede et øjenbryn "Seriøst.. mener du hr.. 'jeg har fået cola ud over hele kantinen' kunne være god og snakke med? pfff".. hun fnyste lidt "Han er ret nedern hvis du spørger mig, svagpisser der tror små drengestreger er interessante" hun rullede opgivende med øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daglig rutine (privat) Empty Sv: Daglig rutine (privat)

Indlæg  Gæst Tirs 16 Okt - 7:41

hun begyndte at grine lidt "Nå nå hvad har i to dog haft gang i? Det lyder som om han har hygget sig med dit selvskab" Hun kiggede lidt på hendes reaktion og smilede lidt til det. "Han kunne bare have nogle gode informationer som vi kunne bruge, så der kunne ske noget drama igen!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daglig rutine (privat) Empty Sv: Daglig rutine (privat)

Indlæg  Gæst Tirs 16 Okt - 7:43

Hun kiggede på hende... hentydede hun til.. ej seriøst hun kendte hende bedre det kunne ikke være det.. "han var hernede en dag jeg var her, og han begyndte og plapre løs om de uhh så slemme drengestreger, og så kravlede han på en reol.." hun løftede sig op og satte sig op på Sheena med et ben på hver side og kiggede på hende.. "du burde kende mig godt nok til at vide de ska være rimelig dominerende før jeg gider dem, er han ikke.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daglig rutine (privat) Empty Sv: Daglig rutine (privat)

Indlæg  Gæst Tirs 16 Okt - 7:46

Hun begyndte at grine lidt mere "Det var skam ikke det jeg mente med det. Vi kan jo bare bruge ham, han kender mig for godt, så jeg kan ikke gøre det. Han ved jeg er ude på noget. Så det skal være dig, hvis vi skal have noget ud af det. Der er ingen der siger du skal i seng med ham. Du skal bare gøre ham lidt målløs"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daglig rutine (privat) Empty Sv: Daglig rutine (privat)

Indlæg  Gæst Tirs 16 Okt - 7:56

hun kiggede på hende med et flabet smil "der findes ikke den jeg ikke kan gøre måløs... Vis mig en og jeg skal gøre det" hendes stolthed kom op i hende og hun lagde eftertænksomt en hånd på hagen "Jooo... han kunne måske være nyttig så"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daglig rutine (privat) Empty Sv: Daglig rutine (privat)

Indlæg  Gæst Tirs 16 Okt - 8:01

Der kom et smil frem på hendes læber og hun kiggede lidt flabet på hende "Jamen så næste vi ser ham, så slår vi til, så der kan komme noget drama på den her skole" Hun satte sig op og kiggede rundt "For den her skole er for nedern, der sker jo ingenting!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daglig rutine (privat) Empty Sv: Daglig rutine (privat)

Indlæg  Gæst Tirs 16 Okt - 8:04

Moka der stadig sad på Shenna kiggede lidt undrende på hende da hun satte sig op, men hun lagde så armene om halsen på hende og smilede flabet "hvis du vil tættere på så kunne du da bare sige det" hun grinte lidt flabet og kiggede hende lige i øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daglig rutine (privat) Empty Sv: Daglig rutine (privat)

Indlæg  Gæst Tirs 16 Okt - 8:34

Sheena blev lidt mere alvorlig "Moka du ved jeg ikke er interreseret i dig på den måde!" Hun fjernede hende hånd fra sin hage og "Jeg satte mig op fordi du maste, der er ikke mere i det" hun smilede til hende " og desuden burde du gemme dit flirteri, til dem vi skal informationer fra"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daglig rutine (privat) Empty Sv: Daglig rutine (privat)

Indlæg  Gæst Tirs 16 Okt - 8:50

hun sukkede opgivende og lagde armene over kors.. "så kedelig.. du kan ikke udtale dig om noget du ikke har prøvet.." hun rejste sig op kort efter og rettede på sit tøj... imens hun tænkte over hvor kedelige alle på den her skole var, selv sheena til tider... Hun smed sig ned i den anden sofa og lukkede øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daglig rutine (privat) Empty Sv: Daglig rutine (privat)

Indlæg  Gæst Tirs 16 Okt - 8:58

Sheena sukkede lidt "Jeg ved det, jeg ved det... Men gider det ikke. Nu må vi vel bare sørge for der sker noget igen, og gøre det surt for andre" hun smilede til hende og lagde sig ned igen, med hænderne over kors.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daglig rutine (privat) Empty Sv: Daglig rutine (privat)

Indlæg  Gæst Tirs 16 Okt - 9:10

"du lyder til du har en plan?" hun gabte små søvnigt, hun havde ikke sovet ordenligt om natten og det kunne mærkes.. Hun begyndte at flette en tot af sit hår med stadig lukkede øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daglig rutine (privat) Empty Sv: Daglig rutine (privat)

Indlæg  Gæst Tirs 16 Okt - 21:44

Hun smilede lidt "Ikke i nu, men hvis vi får noget nyttigt ud af ham, så kan det være jeg kommer på en" hun kiggede op i loftet og begyndte at tænke lidt. Tænk nu hvis han havde noget nyttigt vi virkelig kunne bruge. Det ville jo være det bedste nogensinde. Jeg savner at skabe problemer mellem andre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daglig rutine (privat) Empty Sv: Daglig rutine (privat)

Indlæg  Gæst Tirs 16 Okt - 23:04

Hun åbnede øjnene og strakte sig "kunne egentlig godt bruge en lur.. ender sq med at falde i søvn hvis jeg bliver liggende" ... På trods af hvad hun lige havde sagt rykkede hun sig ikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daglig rutine (privat) Empty Sv: Daglig rutine (privat)

Indlæg  Gæst Ons 17 Okt - 3:05

Hun kiggede over på Moka "Så tag dig en lur, du ligner heller ikke en der har fået særlig meget søvn" Hun smilede til hende og lagde sig lidt til rette, og lukkede sine øjne stille og roligt. Hun lagde sin ene hånd på sin pande og drejede sit hoved en smule.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daglig rutine (privat) Empty Sv: Daglig rutine (privat)

Indlæg  Gæst Ons 17 Okt - 8:03

Moka ville aldrig indrømme hun var ensom, ikke efter den episode.. Det var fristende at sove her, med Sheena så tæt på.. Hun gabte igen og lagde sig på siden med hovedet ind imod sofaen "måske... måske kan jeg godt sove her.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daglig rutine (privat) Empty Sv: Daglig rutine (privat)

Indlæg  Gæst Tors 18 Okt - 5:05

Sheena begyndte at grine lidt. "Vi kan også prøve at finde på noget at lave, jeg har bare ingen ideer, eftersom der aldrig sker noget på den her skole, medmindre det er os der er skyld i det" Hun lagde sig på siden og kiggede over på moka.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daglig rutine (privat) Empty Sv: Daglig rutine (privat)

Indlæg  Gæst Tors 18 Okt - 19:58

Moka blev liggende som hun lå "Det har du ret i... men folk her er ret stener... Jeg mener... der sker ikke en skid..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daglig rutine (privat) Empty Sv: Daglig rutine (privat)

Indlæg  Gæst Tors 18 Okt - 22:26

Hun grinede lidt "Jeg ved hvad du mener, selv min søster er blevet kedelig, hun er ikke sjov at drille mere. Hun er blevet for seriøs." Hun drejede hovedet op imod loftet "Vi skal have skabt noget sjov på den her skole, jeg er træt af der er så kedeligt".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daglig rutine (privat) Empty Sv: Daglig rutine (privat)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum