Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Et stille hjørne (Privat)

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Et stille hjørne (Privat) Empty Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Ons 3 Okt - 6:08

Lotus lå på gulvet i dojoen.. Hun var ikke inde for at træne, hun lå faktisk og skrev. Hun havde fået en super god ide til en novelle, og havde ikke kunne finde noget sted der var roligt. Drengene der havde værelse ved siden af hende havde spillet høj musik, og det her var det eneste sted hvor hun fandt ro. Hun lå helt fladt på maven og skrev. Hun havde ryggen til døren og hendes sko stå i siden, da hun godt kendte reglerne med ingen sko på måtten. Hun nynnede lidt for sig selv imens hun skrev på livet løs
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Shika Ons 3 Okt - 6:34

Grimmjow åbnede døren ind til dojo'en og trådte ind, han blev lidt overrasket over at se Lotus ligge på gulvet inde i dojo'en.
Han lagde sin taske på gulvet henne ved den ene væg og tog sine sko af inden han trådte op på gulvet..
"Hey" Han kikkede på hende inden han gik på hug og åbnede tasken og rodede lidt rundt i den efter sin tape..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Ons 3 Okt - 6:36

Hun fik et chok da nogen talte til hende og vendte sig hurtigt om i et halvt hop og smed sin kuglepen ned i den anden ende af rummet "Ohh shit spicy.. du skræmte livet af mig" hun smilede lidt "Skal du træne?" hun begynder at lede efter sin kuglepen men kan ikke få øje på den..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Shika Ons 3 Okt - 6:49

Grimmjow grinte lidt og satte sig ned da han fandt sin tape og begyndte at ligge det rundt om sine ankler. "Undskyld Kitten troede faktisk ikke at jeg var så stille. Men ja skal igang med noget træning der er turnering snart og skal nok bedømme nogle folk. Så jeg er nød til og få trænet lidt".
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Ons 3 Okt - 6:51

Hun begyndte at kravle rundt på alle 4 og lede efter sin kuglepen "Ohh ja.. havde du vidst nævnt..." hun stoppede og lagde hovedet ned på måtten og kiggede men fortsatte så "du må sige hvis jeg ska rykke mig lidt ud i kanten, jeg har trods alt valgt at være midt i det hele" hun stoppede og smilede lidt til ham før hun kravlede videre. Hun stoppede ud fra en eller anden ting hun ikke vidste hvad var, men som stod på gulvet uden for måtten og var ret dyb, hun syntes det mindede om en kommode mest.. HUn bukkede hovedet ned og sukkede og rakte hånden ind under og prøvede og få fat i sin kuglepen
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Shika Ons 3 Okt - 7:01

Grimmjow sad blot og kikkede på hende og grinte lidt og da hun kom til den store kommode ting smilte han blot og spurgte "Hva skal du have hjælp med at få fat i den kuglepen Kitten?"
Han rejste sig op og gik over mod hende og tog fat i den ene side af kommoden og løftede den op så hun kunne nå sin kuglepen.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Ons 3 Okt - 7:02

Hun smilede og kiggede op på ham da han kom over til hende.. Hun skyndte sig at tage kuglepennen og rejste sig op.. "Tak, hvad skulle jeg dog gøre uden min stærke mand?" Hun grinte lidt og gav ham et kys på kinden inden hun gik ind på måtte igen og satte sig ned i skrædderstilling... Hun satte kuglepennen om bag øret og læste den sidste side hun havde skrevet inde i hovedet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Shika Ons 3 Okt - 7:08

Han satte kommoden ned igen og gik hen i den anden ende så han ikke ville ramme Lotus.. Han begyndte at strække lidt ud og hoppede så lidt op og ned før han kikkede kort på Lotus "Hvorfor sidder du her og skriver? Troede du ville sidde på biblioteket"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Ons 3 Okt - 7:11

Hun kiggede op fra sine papirer og smilede lidt "for mange mennesker og for meget larm.. Ville gerne have der var mere roligt i dag, og det her var det eneste sted der tomt.." Hun kiggede ned igen og læste lidt "kan du huske hvad du sagde til mig sidst vi snakkede?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Shika Ons 3 Okt - 7:30

Han kikkede kort på hende inden han stillede sig i en stilling og begyndte på nogle kata-slag "Du snakkede noget om at du ville skrive historier"

han kikkede over på hende kort inden han vendte blikket fremad igen..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Ons 3 Okt - 7:33

Hun griner lidt... "det var ikke det jeg mente... Den samtale på værelset. Du sagde jeg skulle vælge noget jeg ville... bare ikke for tøset" hun rodet lidt i papirene og lagde dem pænt i orden og lagde sig så ned på maven og begyndte og skrive igen
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Shika Ons 3 Okt - 7:42

"Ahh.. Hvad er du så kommet frem til?" Han kikkede kort på hende før han smilte og vendte blikket fremad. Han lavede en serie af slag og spark efterfuldt af et ryk baglæns, og lavede et højt spark og stillede sig i position igen.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Ons 3 Okt - 7:45

Selvom det lignede hun kiggede ned i papirene og skrev, så gjorde hun ikke... Hun måtte indrømme hun havde svært ved at holde fokus nu hendes kæreste stod og trænede... Hun tog sig selv i det og skyndte sig og skrive lidt "Vi kan jo ikke rigtig forlade skolen, så skal jo være noget her på skolen right?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Shika Ons 3 Okt - 7:49

Han trak lidt på skulderne "Med mindre vi gør det i en ferie. Men det bestemmer du". Han smilte før han begyndte på en ny serie af kata-slag og spark.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Ons 3 Okt - 7:52

Hun sad lidt og tegnede i hjørnet af papiret.. "Der bare noget tid til ferie, og ville egentlig gerne bare være os inden" hun smilede lidt inden hun fortsatte "Jeg ved bare ik hvor mange muligheder der er her på skolen"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Shika Ons 3 Okt - 7:56

Han stoppede hvad han lavede og kikkede på hende "Rigtig nok, der er et lille stykke til ferie. Ville være rart med bare os to ja men på en skole ja så er den jo nok svær. Men vi må jo bare finde på noget"
Et smil kom fra ham før han gik hen til sin taske og tog sin vandflaske og tog en tår før han tog et håndklæde op af tasken og tørrede noget af sveden af.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Ons 3 Okt - 8:03

Hun sad lidt i sine egne tanker, de havde jo været alene bare de 2 før, var ikke det store problem. Det var mere hvad de skulle lave.. Hun sad lidt og kiggede så op på ham... "Det lidt fjollet, men... en dag.. kunne du så ik lærer mig noget af alt det der? Det betyder jo meget for dig.. og vil gerne være en del af det" hun skrev et par linjer mere. "vi kan evt bagefter se en film inde ved mig og tage noget mad eller lign.."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Shika Ons 3 Okt - 8:07

Han kikkede op på hende lidt overrasket "Du vil gerne lære Karate? Altså ikke fordi jeg ikke gerne vil lære dig det. Men det kræver at det er noget du også gerne vil Lotus. Det er ikke nok at det vil gøre mig glad" Et smil kom frem på hans læber før han smed håndklædet ned på tasken igen "Men lyder ellers som en god ide Kitten. Jeg er frisk på det"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Ons 3 Okt - 8:08

Hun kiggede op og smilede "Nu tænkte jeg bare du skulle lærer mig lidt, basis... Så jeg kan se hvad det er.. Man kan jo ikke vide om noget er noget for en før man prøver vel?" hun grinte lidt og rev siden af blokken som hun havde skrevet færdig og lagde den ned i bunken ved siden af
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Shika Ons 3 Okt - 8:17

Han kom med et grin og nikkede med hovedet "Det har du jo ret i. Jeg skal nok undervise dig i lidt basis. Men ellers burde du tage med til min dojo min sensei er nu stadig bedre end mig til og undervise. Men det kan jo blive en anden gang".

Han gik tilbage ud på gulvet og begyndte på nogle nye øvelser..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Ons 3 Okt - 8:20

Hun sukkede lidt og lagde sin blok og kuglepen ned og rejste sig op. Han fortstod tydeligvis ikke hvad hun mente.. Hun gik roligt hen imod ham og ventede på han stod stille før hun gik hen til ham og tog fat i toppen af hans gi og trak ham ned imod sig så hun kunne få hans opmærksomhed.. "Hør her spicy.. Nu handlede det ikke om at jeg skal have den bedste træner, men at vi 2 kan lave noget sammen. bare os 2..." hun smilede lidt "Var fordi jeg ville ha at DU skulle lærer mig lidt basis..."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Shika Ons 3 Okt - 8:33

Han kom med et grin "Er jeg da godt klar over. Ventede faktisk også kun på du lagde den blok fra dig."
Han kikkede på hende og tykkede lidt på sin underlæbe før han til sidst svarede "Jeg kan lære dig noget af basis Kitten og vil jeg da gerne. Så kommer jeg jo også tættere på dig"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Ons 3 Okt - 8:35

Hun kiggede overrasket på ham "Ohh... hvorfor sagde du ikke bare jeg skulle ligge den?" hun lagde hovedet lidt på skrå og smilede "men hvorfor ville du ha det?" hun gav slip på ham og smilede lidt "Og jeg som troede vi ikke kunne komme tættere på hinanden" Hun grinte lidt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Shika Ons 3 Okt - 8:47

Et grin kom frem på hans ansigt og han bukkede hovedet ned til hende "Ja vi er jo tætte men ikke imens jeg skal undervise dig. Men skal nok være sød og holde hænderne for mig selv så meget som muligt. Det er jo meningen at du skal lære noget"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Ons 3 Okt - 8:50

Hun kiggede ham direkte i øjnene med et flabet blik og et smil der om muligt var endnu mere flabet "det ved vi jo godt begge 2 du ikke kan..." hun drejede rundt og gik tilbage imod sin blok "Du har aldrig kunne holde hænderne for dig selv.." hun grinte lidt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum