Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Et stille hjørne (Privat)

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Et stille hjørne (Privat) - Page 2 Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Shika Ons 3 Okt - 8:59

Han vendte sig og grinede lidt "Det er da ikke min skyld at det er svært at holde fingerne fra dig. Du gør det jo heller ikke nemmere selv"

Han satte sig ned i skræderstilling og smilede til hende inden han lukkede øjnene og lagde hænderne på sine knæ.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) - Page 2 Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Ons 3 Okt - 9:00

Hun smilede lidt og lagde sig ned på ryggen med blokken og kuglepennen i hånden igen "Ved ikke hvad du taler om... Jeg har jo ikke gjort noget.." hun smilede lidt for sig selv, og skrev så et par sætninger på blokken igen.. "Ved ikke hvad det er du går og tror jeg gør, men jeg gør jo ikke noget"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) - Page 2 Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Shika Ons 3 Okt - 9:09

Han smilede "Jamen det er også fint nok Kitten. Jeg ved jo du ikke har noget imod at jeg rør så" Han åbnede et øje og kikkede på hende før han lukkede det igen og vendte tilbage til sin øvelse..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) - Page 2 Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Ons 3 Okt - 9:12

Hun havde sat fødderne fladt på gulvet så hun kunne hvile blokken på sine lår "Så længe det dig, så gør det ikke noget" hun smilede flabet og tog kuglepennens ene ende i munden og så eftertænksom ud lidt, før hun begyndte og skrive lidt igen... Hun begyndte igen at nynne ubevidst imens
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) - Page 2 Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Shika Ons 3 Okt - 9:16

Grimmjow åbnede øjnene og hørte Lotus nynne og rejste sig op og stillede sig i en position igen før han begyndte på en ny serie af kata-slag.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) - Page 2 Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Ons 3 Okt - 9:21

Hun blev ved med at skrive længe da inspirationen pludselig havde ramt hende.. Hun vendte sig halvvejs igennem skriveriet om på maven igen og skrev videre.. Hun satte et punktum og kiggede så op Grimm igen... Hun hvilede hovedet i sine hænder, som blev støttet af albuerne på gulvet. Hun smilede lidt for sig selv men sagde ikke noget. hun ville ikke forstyrre, han så ud til og være dybt optaget
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) - Page 2 Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Shika Ons 3 Okt - 9:27

Grimmjow fortsatte med sine kata-slag og begyndte på nogle mere indviklede serier hvor han bevægede kroppen med en smidighed som så let ud. Sveden kørte ned at nakken og ansigtet på ham men han bemærkede det ikke..

Han afsluttede sin serie og rejste sig op i sin fulde højde og nikkede kort med hovedet og vendte sig så om og gik over til sin taske og satte sig ned..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) - Page 2 Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Ons 3 Okt - 9:30

Hun lå bare og kiggede og samlede så sine papire og tog kuglepenne bag øret og gik med roligt skridt over til ham. Hun satte sig ned bagved ham med et ben på hver siden, men gav ham et kys på vejen. Hun lagde armene om ham og hvilede sit hoved imod hans ryg... "Gik herind for at være alene og få ro, men det gør mig sjovt nok ikke noget når det dig"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) - Page 2 Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Shika Ons 3 Okt - 9:42

Han smilede og rørte hendes arm da hun holdte om ham "Du ved godt at jeg er meget svedig ikke Kitten. Selv om jeg da er glad for at du holder om mig. Der er dejlig roligt herinde så forstår godt at du går herind. Gør jeg også selv når jeg bare gerne vil have noget fred og ro"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) - Page 2 Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Ons 3 Okt - 9:44

Hun smilede lidt "Joo.. men du glemmer jeg har fået dig til at svede mere før, jeg ikke så sart... " hun slap så hun kunne rykke sig om og sidde ved siden af ham med det ene ben bag hans ryg og det andet henover hans ben. "Vidste faktisk ikke her var så stille herinde.. ikke været herinde før i dag" hun lænede sig lidt bagud da hun støttede hænderne imod måtten.. "Må huske det til en anden gang jeg vil skrive"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) - Page 2 Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Shika Ons 3 Okt - 9:52

Han smilede til hende og bukkede sig ned og kyssede hende før han rettede sig op og begyndte at pile tapen af sine fødder. "Nej der er stille herinde hvilket vi kun er glade for. Tror at skolen lyttede til de folk som de snakkede med da de lavede dojo'en her" Han kikkede op på hende og smilede "Og ja du har jo fået mig til og svede mere før. Så har du jo nok ret i at du ikke er nu jeg tænker mig en gang om"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) - Page 2 Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Ons 3 Okt - 9:55

Hun smilede lidt og kiggede på ham... "Desuden hvis jeg får lidt af dit sved på mig, så skal jeg bare i bad.. Man dør ikke af lidt sved, og nu havde jeg altså lyst til at sidde sådan lidt" hun lagde sig helt ned og trak vejret tungt... "Hvad klokken egentlig? har ikk styr på hvor længe jeg har været herinde"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) - Page 2 Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Shika Ons 3 Okt - 10:00

Grimmjow rodede lidt i sin taske og fandt sin mobil "Den er lidt i 6. Der er snart mad måske man skulle se og komme tilbage på værelset og få et bad så man kan få noget mad"
Han fandt sit håndklæde frem og tørrede sit ansigt og nakke af for sved før han så sig om på måtterne og kikkede efter om han var nød til og tørre af.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) - Page 2 Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Ons 3 Okt - 10:05

Hun blev siddende lidt... Mad... "Joo..føler mig egentlig ikke sulten endnu, men måske er gutterne færdige med at spille musik så jeg kan arbejde i ro på mit værelse.." Hun rejste sig op og bukkede sig så ned for at samle sine papire og kuglepen op...
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) - Page 2 Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Shika Ons 3 Okt - 10:07

Grimmjow rejste sig op og samlede sin taske op og tog sin vandflaske og tog nogle tår vand af den. "Vi kunne mødes i kantinen og spise sammen. Skal bare lige op i bad først og sådan noget" Han kikkede på hende da han åbnede døren og ventede på hende..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) - Page 2 Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Ons 3 Okt - 10:10

Hun rejste sig og med papirene og kuglepennen i den ene hånd gik hun hen til ham. Hun placerede sin hånd på hans bryst da hun var ud for ham og skubbede ham ind imod dørkarmen, men ikke hårdt... "Så har du også bare at hente mig" hun smilede flabet til ham og gav ham et kys før hun gik hen af gangen godt vrikkende med røven absolut klar over det, bare ren provokation. Hun skulle hente noget i sit skab før hun gik på værelset, så de skulle ikke samme vej.

//Lotus er ude//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) - Page 2 Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Shika Ons 3 Okt - 10:15

Grimmjow kikkede blot efter Lotus da hun gik og grinede lidt før han lukkede døren ind til dojo'en og gik op på værelset.

//Grimmjow ude//
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et stille hjørne (Privat) - Page 2 Empty Sv: Et stille hjørne (Privat)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum