Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Samtale blandt mere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Samtale blandt mere - Page 2 Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 9:18

Jayce kunne ikke helt holde et grin tilbage... "Ohh Minato dog... Lektier nu, drømmetid senere... " han kiggede på ham med et smil "Hvis du nu sørger for at lave lektier nu har du mere tid til faktisk at være sammen med hende senere i dag, og ikke bare drømme om det" hans tone var venlig og på ingen måde nedgørende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere - Page 2 Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Lise Tirs 25 Sep - 9:20

"Hehh.." han grinte forlegent og kløede sig i nakken. "Jaa.. Burde jeg vel.." Gad vide hvordan andre gjorde det her? Kærester og lektier samtidigt? "Det virker bare ikke så vigtigt mere.." han pegede på bogen. "Hvis I forstår?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere - Page 2 Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 9:24

Ray kikkede på Minato og smilede svagt "Fordi du hellere vil være sammen med din pige. Forståeligt nok Minato men Jayce har ret jo før du for det lavet jo før kan du være sammen med hende. Alene om du vil" Ray sagde det sidste med en svag drillen i stemmen. Han kunne ikke lade vær med at drille Minato bare lidt han var helt kær som han sad og var helt optaget af Kushina.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere - Page 2 Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 9:26

Jayce lænede sig igen tilbage så han lå med benene ud over det ene armlæn, og hovedet på det modsatte "Altså det jo logisk. men ændre ikke på vi stadig skal passe skolen.. Kan ikke sige jeg kender til det med kæreste, ikke for tiden.. men doven er jeg sku.. men jo før jeg får det lavet jo før kan jeg lave ingenting igen" han smilede lidt og lukkede øjnenen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere - Page 2 Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Lise Tirs 25 Sep - 9:28

"Mjaeh.. jeg brokker mig heller ikke, jeg er skam glad for at gå her. Men altså, det er lidt svært at koncentrere sig, bare," igen det flove grin. "Tror jeg skriver om sundhedsøkonomi. Bare så vi ikke skriver om det samme allesammen."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere - Page 2 Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 9:35

"Ja jeg kender heller ikke så meget til det med kæreste har ikke så meget tid eller lyst til en lige nu" Ray trak på skulderne og tog sin bærbar og åbnede den igen. Han kunne lige så godt få det til onsdag ordnet nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere - Page 2 Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 9:38

Jayce kiggede op på dem "Seriøst.. skal i begge lave lektier nu?" han sukkede opgivende. Han var gået herned for at undgå det og finde nogen der ikke lavede lektier... Han hvilede hovedet igen og trak sine høretelefoner op.. Hvis de alligevel lavede lektier behøvede han jo ikke lytte til dem...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere - Page 2 Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Lise Tirs 25 Sep - 9:40

Hvordan man ikke kunne have lyst til en kæreste gik lidt over hans forstand. "Næh... altså, vi kan godt snakke i stedet," sagde han venligt til Jayce. "Og Kushina skal træne i dag, så det er ikke fordi jeg går glip af noget," skyndte han sig at sige. Okay, det lød som om hele hans liv drejede sig om hende.. det var ca også sandt.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere - Page 2 Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 9:44

Ray kikkede op fra sin bærbar og vendte den om så Jayce kunne se skærmen og vinkede med hånden foran Jayce og pegede ned på skærmen. "Jeg tænkte om du ville hjælpe med at indrette en jet".
Ray kikkede på Minato kort "Jo vi kan sagtens snakke i stedet for. gør mig ikke så meget"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere - Page 2 Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 9:45

Jayce havde ikke skruet op for sin musik så han kunne sagtens hører hvad de sagde.. Han kiggede op på Rays skærm "Indrette en jet???" han så spørgende på ham. Havde han røget nogt han ikke skulle?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere - Page 2 Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Lise Tirs 25 Sep - 9:46

Minato undrede sig også ret meget. "Som i.. jetfly?" Måske var det noget computerspil?
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere - Page 2 Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 9:51

Ray sukkede lidt "Mere som i jumbofly men ja et fly.. jeg regnede med at du ved mere om indretning end mig Jayce" Ray vendte sin bærbar og lukkede den igen inden han lænede sig tilbage i stolen.

"Min far har givet mig en jet som han vil have at jeg indretter. Men mig og indretning er det samme som at skulle kysse en pige. Jeg hverken kan eller vil give mig i kast med det. Det er bare ikke mig" Ray kikkede på Jayce og trak kort på skulderne..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere - Page 2 Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 9:55

Jayce smilede lidt til Minato.. "yeah. jeg blev også forvirret" Han kiggede derefter på Jayce "og hvad får dig til at tro jeg ved noget om det?" han sendte ham et provokerende smil.. "Jeg kan godt prøve og kigge på det hvis det er, så slipper du også for at gøre noget du ikke vil" han grinte lidt ved tanken om sammenligningen. han forstod det jo egentlig godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere - Page 2 Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Lise Tirs 25 Sep - 9:57

"Hvorfor vil du ikke kysse... nårh." DER faldt så tiøren. "Såeh. Jetfly? Ret sejt at få sit eget jetfly." Han prøvede at redde den.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere - Page 2 Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 10:01

Ray smilede svagt til Minato "Det er okay Minato jeg tror ikke at du kan sige noget som ikke er blevet sagt før. Og desuden så skammer jeg mig ikke over at være hvad jeg er"
Et smil kom frem på Ray's læber og han løftede et øjenbryn "Har du set mit tøj Jayce? Jeg tror du kan gøre det helt fint"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere - Page 2 Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 2 Okt - 19:26

Jayce smilede lidt over Minatos kommentar, havde han ikke set det før nu "Det var du lidt længe om Minato, men som Jayce siger, så det bestemt ikke noget vi skammer os over... Jeg har aldrig gjort det og vil aldrig, det den jeg er og ændre jeg ikke på fordi det måske ik passer nogen." han vendte derefter blikket på Ray og lagdede hovedet lidt på skrå og kiggede op og ned af ham.. "Jeg kan ikke helt se hvad problemet er?" han rettede hovedet op igen og lænede sig tilbage "Hvornår skal det være færdig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere - Page 2 Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum