Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Samtale blandt mere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Samtale blandt mere Empty Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 7:37

Ray sad i en stol henne den ene væg med en bog i hånden. Nu og da kikkede han over på sin bærbar og begyndte at taste nogle ting ned før han vendte blikket mod bogen igen og vendte en side.

Han rullede kort med skulderne og strakte sig lidt før han fortsatte med hvad han lavede før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 7:41

Jayce kom ind i loungen.. Han havde sit headset på og musikken kørte i dem. Han havde hænderne i lommen.. Han burde måske læse lektier, men han orkede ikke helt lige nu. Han havde derfor besluttet sig for at smutte i loungen og se om der skete noget. Måske var man heldig.¨
Han kiggede rundt og fik øje på Ray.. han smilede lidt og gik over og smed sig i en lænestol i en afslappet stilling. Han lod sit headset falde ned om halsen og skruede lidt ned før han kiggede op på Ray "laver du noget spændende?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Lise Tirs 25 Sep - 7:55

Minato kom også ind i loungen, fast besluttet på at han skulle have lavet nogle lektier. På værelset blev han bare ved med at falde i staver med et åndssvagt grin på. Selv Madara havde kommenteret det, ikke negativt eller noget - men alligevel!
Han sagde "Hej!" til Ray da han kom ind og nikkede til den anden fyr, som han nok havde set i klassen, men ikke snakket med.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 7:59

Ray kikkede op da Jayce og Minato kom hen til ham og satte sig ned "Hey Jayce. Laver bare noget til psykologi imorgen, men er næsten færdig mangler kun lige at ren skrive det og finde en printer".
Ray lukkede bogen og lagde den på bordet før han tog sin bærbar over på skødet og kikkede op på Minato "kan se at du er alene for engangs skyld Minato. Det er da ellers sjælent synes jeg" Ray smilede svagt før han begyndte at taste på sit keyboard.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 8:02

Jayce kiggede op på minato og smilede "Yo..." han kiggede derefter på Ray "så du har allerede lavet lektierne? det lidt typisk dig..." han forstod ikke helt hvad ray mente med minato var alene, så han spurgte ikke ind til det. I stedet lænede han sig godt tilbage og lukkede øjnene. Han kunne svagt hører sin musik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Lise Tirs 25 Sep - 8:04

"Nårh.. det..." Minato grinede lidt genert. "Jah, vi er vist ret meget sammen," hans smil fortalte at det havde han i hvert fald ikke noget med. Han satte sig ned ved bordet ved siden af Ray og fandt sine bøger frem.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 8:08

Ray løftede blikket kort fra sit keyboard og kikkede på Jayce "Jeg er faktisk først gået igang med det idag Jayce. Men hvor langt er du kommet med det?".
Ray gemte sine filer på sin bærbar og lukkede sin bærbar ned. Han kikkede over på Minato og så han finde nogle bøger frem. "Lektier kan jeg se. Er du bagud?" Ray lænede sig tilbage i stolen imens han kikkede på Minato med hovedet lidt på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 8:10

Jayce smilte lidt imens han strakte sig "yeah.. ser du... jeg har ikke rigtig fået kigget på det.. Men jeg når det nok gør jeg altid" han smilede en smule selvsikkert og kiggede så på Minato "Hvem er det du er meget sammen med?" Han var nysggerig og ville gerne være en del af samtalen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Lise Tirs 25 Sep - 8:12

Det var ikke fordi han ikke ville snakke med Jayce, han vidste bare ikke helt hvordan han skulle starte samtalen. "Kushina, du ved, fra vores klasse? Kushina Uzumaki. Min kæreste," svarede han, med slet skjult stolthed i stemmen. "Såeh.. ja, jeg er kommet lidt bagud med - det hele, faktisk," han grinede igen lidt genert og pegede på den kæmpe stak af bøger han havde med.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 8:20

Ray smilede svagt og rystede lidt på hovedet, han ville nok aldrig helt fatte hvordan to så forskellige personer som de to kunne finde sammen.
"Ja du plejer jo at når det til tiden Jayce så jeg er ikke urolig" Han flyttede blikket kort over til Jayce og gav et svagt smil.
"Har du brug for hjælp til noget af det Minato. Både Jayce og jeg har styr på de fleste fag" han kikkede på Minato imens han svarede..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 8:23

Jayce smilede lidt.. "ahhh hende den rødhåret med voldsomt temperament.. Hun virker nu flink nok" han havde nu ikke snakket med hende, men han var ikke en der dømte folk sådan uden videre og han syntes at kunne fornemme hun havde mere at byde på end hvad øjet så.. Han sendte Ray et smil og kiggede så på Minato... "jaaa... jeg kan nok godt overtales til at hjælpe lidt... så længe jeg kan blive siddende her" han grinte lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Lise Tirs 25 Sep - 8:29

"Hun er rigtig sød!" fortalte han ivrigt Jayce, og rødmede så lidt - "eller, det synes JEG jo.." Han skulle lige til at sige at han sagtens kunne klare lektierne selv, men så faldt hans blik på den kæmpe bunke bøger, og han sukkede. "Okay.. det der samfundsfag til om et par dage. Rapporten. Jeg har ikke læst noget af det overhovedet..."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 8:35

"Det er noget med Økonomi i denne måned. Tror vi har tema måned" Ray sukkede og rullede med øjnene.
"Jeg skrev om den franske Økonomi. Men tror det er valgfrit så længe det bliver i Frankrig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 8:39

Jayce kunne ik lade være og smile lidt over Minatos reaktion.. Det var lidt kært... "Jaa lyder meget rigtigt.. Med tema.. Jeg har faktisk lavet den opgave.. Jeg lavede noget om hvordan tourismen påvirker den franske økonomi.." han rodede lidt i håret..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Lise Tirs 25 Sep - 8:40

"Fantastisk," han sukkede. "Jeg aner ikke noget om økonomi. Nå.. Hvor mange sider er det?" Han var lige ved at overveje om han kunne downloade opgaven. Rystede så på hovedet - det lærte han jo ikke noget af! Og han skulle være glad for han overhovedet var på skolen!
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 8:47

Ray trak lidt på skulderne "Kun små 10 sider. Ikke det helt store så du burde ikke have noget problem"

Ray spurgte i det han kikkede over på Jayce "har du lavet det til Matematik?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 8:50

Jayce smilede lidt til Minato "det skal nok gå... Der kun en måde og lærer det på jo." han kiggede over på Ray "mener du den opgave vi fik for til i morgen? Ja ja... matematik har jeg nemt ved, det blev overstået på ingen tid" han åbnede vendte sig lidt så han lå sidenlæns i stolen.. "Har du lavet det minato?" han kiggede spørgende op på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Lise Tirs 25 Sep - 8:51

"Ja.. det har jeg. Lavede den sammen med Kushina." Det var faktisk det han mest fik lavet for tiden, det han hjalp hende med. Han fandt samfundsfagsbogen frem og slog op under "økonomi" i indholdsfortegnelsen. Blah. Hvordan skulle han skrive ti sider om det her? Han sukkede.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 8:55

"Super så har vi alle lavet det" Ray lagde sin bærbar over på bordet og lænede sig helt tilbage i stolen imens han blot kikkede på de andre to.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 9:02

Jayce kiggede på de andre lidt før han sagde noget "Nååh Ray... længe siden jeg har haft mulighed for at snakke med dig... Går det godt med det hele?" han prøvede og give minato lidt ro til lektierne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Lise Tirs 25 Sep - 9:04

Han forsøgte også.
'Under Charles de Gaulle var nationaløkonomien...' han sad og faldt i staver og tænkte på Kushinas bryster i stedet. Mmm.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 9:08

"Hm? Jo går okay. Firmaet køre fint nok og den gamle har fået nogle kontrakter i hus så det går fint der. Hvad med dig?" Ray smilede svagt til Jayce og vendte kort blikket over mod Minato og begyndte at grine svagt.
"Tænker man på noget godt Minato?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 9:10

Jayce kiggede op i loftet da Ray kiggede på ham. "joo.. stille og roligt. du kender mig. slapper af og hører lidt musik.. så lidt som muligt" Han kiggede på Minato da Ray snakkede til ham.. Hetero folk altså.. håbløse. Han smilede lidt for sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Lise Tirs 25 Sep - 9:12

"Ahva?" han vendte lige tilbage til verden. Og rødmede let igen. Kunne det virkelig ses?
"Jaah.." han grinede lidt. "Det er ret kedeligt det her.." han pegede på billedet af de Gaulle. "Så jeg blev lige lidt distraheret."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 9:16

Ray smilede blot og kikkede kort på Jayce før han prøvede at lade vær med at grine. "Ja det kan godt være lidt tørt. Men du må hellere se at få det lavet og lade vær med at tænke på Kushina"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale blandt mere Empty Sv: Samtale blandt mere

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum