Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 3 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Søn 2 Sep - 4:44

Han rystede på hoved og hans ene ører rykkede let på sig og han sagde "Jeg ved bare ikke hvor lang tid jeg kan holde mig tilbage.." Han så rødmende ned i gulvet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 3 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Søn 2 Sep - 4:48

Hun kiggede forbavsende på ham og vidstE ikke rigtigt hvad hun skulle... Hun kiggede væk og tog sin hånd til hovedet "hvad er det jeg gør som gør dig sÅ urolig?" hun kiggede stadig væk og bed dig anstrengene i læben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 3 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Søn 2 Sep - 4:51

Han så på hende og tog hendes frie hånd og sagde "Det ikke noget du gør galt.. Der er bare noget ved dig som gør mig utrolig.. yeah.. Du ved at jeg er helt fortabt i dig og det er første gang nogensinde jeg har været så forelsket, faktisk første gang nogensinde.." Han kyssede hendes hånd og spurgte "Det skræmmer dig ikke, vel?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 3 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Søn 2 Sep - 4:55

Hun kiggede overrasket på ham "nah ikke rigtigt troede bare jeg gjorde forkert efterdom du blev så alvorligt lige pludseligt, det gjorde mig lidt nervøs. Men det er nok bare mig der tager det forkert" hun vendte hovedet og kiggede på ham "men jeg må sige ærligheden kan man ikke tage fra dig og det er godt" hun vidste ikke rigtig hvordan hun skulle tage imod situationen var hun klar? Eller var hun ikke klar?...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 3 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Søn 2 Sep - 5:03

Han kyssede hende pande og hviskede "Du skal bare tage det stille og roligt i dit helt eget tampo, jeg vil ikke spørge om noget du ikke vil have eller at gøre noget du ikke vil have." Han smilede roligt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 3 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Søn 2 Sep - 5:06

Hun kiggede ned i gulvet "m-men.... Du har jo svært ved det... D-du skal jo ikke anstrenge dig for meget... Du høvst ikke tage hensyn til mig... Jeg bør bare tage mig sammen" hun kiggede nervøst på ham og var bange for hans reaktion. Var det forkert sagt af hende?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 3 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Søn 2 Sep - 5:13

Han rystede blidt på hoved og sagde "Du vil fortryde dethvis du tvinger dig selv til det.. Desuden jeg gør det ikke før du er helt klar." Han kyssede igen hendes pande og lænede så sin egen imod hendes så deres næser næsten mødtes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 3 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Søn 2 Sep - 5:20

Hun smilede kort til ham og kyssede ham hurtigt på næsen. Og lagde dine srme hans hals "jamen så må jeg se at finde ud af det syntes du ikke" hun var stadig lidt nervøs men det var hun jo altid

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 3 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Søn 2 Sep - 5:25

Han smilede tim hende og sagde "Det helt op til dig." Hun slikkede blidt hendes underlæbe for så at give hende et uskyldigt kys på munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 3 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Søn 2 Sep - 5:27

Hun kyssede hans underlæbe og pressede sig selv lidt ind til ham "men jeg er da glad for du kan lide mig" hun smilede til ham og kom med et lille flabet smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 3 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Søn 2 Sep - 5:31

Han smilede og sagde drilskt "Det ikke fordi jeg kun kan lide dig, jeg elsker dig, Sakura, selvom det måske nok er meget tidligt at sige det.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 3 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Søn 2 Sep - 6:15

Hun blushede meget da han sagde han elskede hende det var hun ikke vandt til en dreng bare sagde "jeg syntes ikke det for tidligt at sige, vi er jo kærester og jeg elsker også dig. Turde bare ikke sige det, jeg er lidt nervøs vil jeg indrømme. Jeg er nybegynder på det punkt" hun kiggede kort væk og blushede lidt mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 3 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Man 3 Sep - 1:26

Mizell smilede let og kyssede hendes pande, han rødmede selv let og hviskede så "Det er jeg glad for.. Kan slet ikke beskrive det, Sakura.." Han lukkede øjnene som han lagde læberne imod hendes pande.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 3 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Man 3 Sep - 1:31

Hun begyndte at grine lidt "det sjove ved det var, at du kunne ikke udstå mig i starten, du var meget afvisende overfor mig" hun nussede hans kind lidt og kiggede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 3 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Man 3 Sep - 1:34

Mizell stivnede let da hun nævnte det, da en masse forfærdelige minder vendte tilbage, men han gav sig selv en lussing og sagde "Det var fordi du er kvinde og jeg.. Har svært ved at stole på kvinder, men du viste dig at være en af mest følelsesladede kvinder, jeg nogensinde har mødt."


Sidst rettet af Mizell O. Toussaint Man 3 Sep - 1:41, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 3 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Man 3 Sep - 1:37

Hun blev lidt bekymret da han gav sig selv en lussing "jeg er heller ikke så tryg ved drenge men du giver mig en anderledes følelse som gør mig tryggere når jeg er sammen med dig, men please du må ikke slå dig selv" hun hans hånd og placerede den på sin egen kind og holdt om den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 3 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Man 3 Sep - 1:43

Han nikkede og sagde "Undskyld Sakura, der var bare noget jeg skulle have ud af hoved.."
Hans tommelfinger aede hendes kind, da hun havde lagt den på hendes kind og holdt om den, han smilede blidt og kyssede hendes næse og så hendes læber, meget blidt, som et dun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 3 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Man 3 Sep - 1:47

Hun gengældte kysset og lukkede sine øjne lidt i. Hun lændede sig op af væggen og kiggede roligt på ham. "vi skulle måske og se at komme ud herfra. Selvom jeg gerne vil blive"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 3 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Man 3 Sep - 3:34

Han sukkede lavt og sagde "Ja, det burde vi.." Han tog hendes hånd, flettede sine fingre ind i hendes og låste døren op og trak hende mded ud på gangen.

//Ryk til gangen.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 3 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum