Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 2 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Fre 10 Aug - 8:46

Hun nussede ham på brystet hvir hun derefter trak sig ind til ham og pressede sin krop ind på hans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 2 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Fre 10 Aug - 8:55

Han holdt hende tæt og nussede hendes ryg, og hans hale snoede sig omkring hendes ene ben og han smilte lidt, hans ører havde lagt sig ned og han nærmest spandt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 2 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Fre 10 Aug - 8:58

Hun løftede din ben imellem hans ben og smilede frækt til ham, hvor hun derefter kyssede han på halsen og nussede ham i håret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 2 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Fre 10 Aug - 9:03

Han så på hende og spandt blot en smule mere højlydt, mens han så intenst tilbage på hende og hans hænder blot søgte ned over hendes ryg og stoppede på hendes lænd. Han tog dog med den ene hånd fat i hendes hage og løftede hendes ansigt op og mens han så intenst på hende, dog lukkede han øjnene i det deres læber mødtes igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 2 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Fre 10 Aug - 9:09

Hun gengældte hans kys og nappede derefter i hans øre. Hun kom med en lille lyd og nussede ham derefter i nakken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 2 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Fre 10 Aug - 9:23

Han spandt fortsat og førte blot sin ene hånd længere ned og kærtegnede hende. Han kom dog også med en lyd, da hun nappede i hans øre. Den ene hånd nussede hende fortsat i både nakken og ned mellem skuldrene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 2 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Fre 10 Aug - 18:15

Hun lændede sin krop tilbage jo længere ned på ryggen han klm på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 2 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Ons 15 Aug - 6:01

Han strøg sine hænder op ad hendes ryg igen og så til hendes skuldre og han smilte til hende, dog sagde hans blik at de burde stoppe og han sagde lettere hæst "Vi.. Burde ikke gøre det nu.." Han rødmede let og så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 2 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Tors 16 Aug - 8:29

Hun smilte til ham "Jeg er heller ikke klar, til det i nu, vi er jo slet ikke kærester, og jeg gør det kun med en jeg er i et forhold med, det er en regel jeg har. Det må du undskylde" Hun kiggede ham i øjnene, så han kunne se hun mente det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 2 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Søn 19 Aug - 22:39

Han så på hende og nikkede, han forstod hendes godt, men alligevel følte han sig lettere såret, men så alligevel ikke. Han vidste ikke hvor han stod, om det var positivt eller negativt.
Han smilte let til hende med røde kinder og kyssede så hendes kind og spurgte "Skal vi så gå ud herfra igen?" Han gjorde en gestus imod døren og et lille nærmest uskyldigt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 2 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Søn 19 Aug - 22:51

Hun tog ham i armen og kiggede på ham "Er du sikker på du er okay? Jeg ville ikke sårer dig
på nogen måde, jeg kan jo rigtig godt lide dig" Hun så bekymret på ham. "Du er det bedste der er sket for mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 2 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Man 20 Aug - 1:49

Han smilede blot og svarede "Ja, det er helt okay." Han lagde hånden på hendes kind, og smilte blidt til hende og kyssede hendes pande.
Han smilte og åbnede døren til båsen, så de kunne komme ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 2 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Man 20 Aug - 1:53

Sakura kiggede på ham. Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige og stod bare og kiggede. Hun skar en grimasse og smilte lidt. Og gik så ud af døren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 2 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Man 20 Aug - 2:03

Han smilte og fulgte blot efter hende.
Og som han så på hendes skikkelse, bed han sig i underlæben og greb fat i hendes håndled og spurgte "Sakura.. Går det også dig på?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 2 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Man 20 Aug - 2:05

Der blev grebet fat i sakuras håndled som stoppede hendes skridt. Hun blev en smule overrasket over hans spørgsmål "hvad mener du helt præcist med det?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 2 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Man 20 Aug - 2:12

Han så alvorligt på hende og svarede "Går det her dig ikke på? Jeg mener.. At vi ikke er .. Sammen på den måde..?" Hans kinder blev lettere pink, men hans blik forholdt sig alvorligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 2 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Man 20 Aug - 2:16

Hun tog hans hånd og lændede sig op af væggen "jo det var derfor, jeg mente vi skulle stoppe før det gik for langt, for jeg føler mig trtg omkring dig og jeg får en rar følelse i maven når du rør ved mig" hun blushede lidt og bøjede dit hoved ned af. Jeg ville selvfølgelig godt have mere end det vi har nu fordi jeg kan lide dig, men jeg vil ikke forhaste mig så du bakker ud. Det vil jeg ikke have" hum smilede lidt for sig selv og hun blev knald rød i hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 2 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Man 20 Aug - 2:27

Han så på hende, lettere i chok, men efter lidt tid, begyndte hans kinder at blive en dybere farve og han blinkede et par gange og så kort væk, hvorefter han så smilede og sagde "Jeg.. Jeg har ikke tænkt mig at bakke ud." Han flettede sine fingre ind i hendes og trådte et skridt nærmere. Og spurgte så "Men ville du give det en chance så?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 2 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Man 20 Aug - 2:30

Hun kiggede på ham med røde kinder "om jeg vil? Troede aldrig du ville spørge" hun smilede til ham og tog fat i hans skjorte og skubbede ham tættere på hende "så kan jeg jo lige så godt fortælle dig det her, jeg elsker dig!" hun blushede meget og gav slip i hans skjorte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 2 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Man 20 Aug - 2:35

Han så på hende med et smil på læben og røde kinder.
Og han rødmede kun mere da han hørte hendes ord, og han lænede sig ned imod hendes ansigt og hviskede "Og hvad du hvad? Jeg elsker også dig.." Og han pressede blidt sine læber imod hendes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 2 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Man 20 Aug - 2:39

Hun smilte og gengældte kysset og holdte rundt om hans hals og pressede sig ind til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 2 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Lør 25 Aug - 6:49

Han holdt tæt om hende, og nød hendes nærvær. Han holdt utrolig meget af hende, og kunne ikke holde sig fra hende. Han smilede for sig selv over hvor åndssvag han følte sig, men alligevel syntes han det var rart.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 2 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Lør 25 Aug - 7:05

Hun smilede til ham og fjernede en tot hår fra hendes ansigt, hvor hun derefter lændede sig op af væggen igen og kiggede rødmende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 2 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 18:32

Mizell så på hemde og kyssede hendes kind, og trak sig så tilbage og så alvorligt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 2 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 18:33

HUn kiggede på ham og blev lidt nervøs over hans seriøse udtryk i ansigtet "Noget galt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT// - Page 2 Empty Sv: Hmm.. Hvad mon der sker i båsen? //PRIVAT//

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum