Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kun i min musik er jeg i sandhed fri

2 deltagere

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 2 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Man 10 Feb - 13:18

Han åndede lettet ud og smilede lettet til hende og sagde "Okay, var bare lige nysgerrig." Han kørte hånden igennem sit blonde hår, lukkede let øjnene og følte sig vitterligt afslappet efter at have fået at vide at hun ikke så han som noget andet end en potentiel ven og spurgte kort, mens hans blide øjne fandt hendes "Må jeg lige se din guitar?" Han vidste ikke hvorfor han ville se på hendes guitar, han kunne ikke rigtig spille selv, så han ville nok gøre sig selv til grin, men hellere det, end at hun skulle finde ud af at han havde interesse, lige nu, i hvert fald. Det skulle nok komme én dag.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 2 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Feb - 13:23

Lily der stadig var meget forvirret og forlegen over spørgsmålet så bare endnu mere forvirret på ham da han spurgte til hendes guitar.. "jo det okay.. selvfølgelig" hun sendte ham et forsigtigt smil og tog sin guitar op. Hun kiggede på den imens tankerne stadig kørte. Hvorfor spurgte han om det.. var det fordi han ik kunne tro hvis nogen kunne have interesse i hende, altså.. han spurgte jo om hun havde i Lucas, men måske var det fordi han ville vide om hun var dum og naiv... Hun vågnede op af sine egne tanker og rækte guitaren over til ham "her... bare pas på den.. Den.. well den betyder en del for mig" Hun sendte ham et smil og vendtede på han tog den
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 2 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Man 10 Feb - 13:29

Han smilede og nikkede "Skal jeg nok." Og han tog guitaren, men sørgede for lige at strejfe hendes fingre, da han modtog den og han satte sig med den og lod fingrene løbe hen over den, og forsigtigt lod han sig prøve med et par akkorder. Han smilede skævt og begyndte så at prøve lidt mere, det løb fuldstændig afskyeligt og han så op på hende med et blik, der sagde at han havde det sjovt, han stoppede så med at så kaldt spille og spurgte "Hvordan kan du finde ud af det her det er jo mega svært?" Han smilede igen skævt til hende.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 2 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Feb - 13:32

Lily der mærkede et sug i maven da han rørte hende, kæmpede en brav kamp for ikke at rødme igen. Hun havde lagt sine hænder i skødet, og sommerfulgene gik amok, hjertet hamrede af sted og hun hørte kun lige svagt ham spille, eller gøre et ihærdigt forsøg og da han snakkede kiggede hun lidt overrasket op.. "hvad.. ohh undskyld.. well..." hun trak lidt på skuldrene.. "det svært at forklarer. Lærte det basis af en lærer da jeg var helt lille, og siden da. Well" hun kiggede på sine hænder og op på ham igen "det som om det bare sker. Som om når jeg lukker øjnene så det ikke noget jeg skal anstrenge mig for.. giver det mening?" hun så på ham med et lille smil, hun håbede han forstod hvad hun havde ment
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 2 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Man 10 Feb - 13:37

Han så på hende i lidt tid og smilede så stort og sagde "Fuldstændig, kan godt forstå dig." Han skulle til at læne sig tilbage, men kom i tanke om at ryglænet var foran ham og ikke bag ham og han fik reddet sig selv inden det gik galt. Han rejste sig i stedet og gik over med guitaren til hende og satte sig ved siden af hende og spurgte "Vil du lærer mig noget så?" Han så på hende med et, igen, charmende smil og blide øjne.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 2 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Feb - 13:41

Lily der havde siddet og kigget på ham, så ham nu rejse sig. Ville han gå nu? Måske var han træt af hende. Hun kunne nu godt forstå ham, hun kunne ik være særlig godt selskab.. Vent... hvad? han kom tættere på, hun mærkede en smule panik brede sig og overvejede om hun skulle rejse sig og løbe sin vej. Men hun frygtede hendes ben ikke ville gøre hvad de fik besked på. Og nu var det også for sent, han sad ved siden af hende. Hun havde taget imod guitaren og havde den nu liggende i skødet. Hun kiggede genert op på ham, lærer ham at spille.. Det var vist ikke en god ide.. Ohh good. De øjne, det smil.. Hvordan skulle hun kunne sige nej? Hun bed sig nervøst og ubevidst i læben imens hun stadig kiggede på ham "joo... det.. jeg vil da gerne prøve. Men.. så skal du også have en guitar." hun sendte ham et genert smil og kunne mærke varmen der begyndte at komme i kinderne, han sad så tæt på.. Nej nej nej, hun ville ikke rødme. ikke igen!
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 2 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Man 10 Feb - 13:46

Noel klukkede kort og sagde med et stort smil "Jamen, så er det da heldigt at vi befinder os i et lokale der har nogle til rådighed!" Han rejste sig og gik hen og hentede en guitar, der stod i en stand ikke så langt fra dem og gik hen og satte sig ved siden af hende igen og sagde "Sådan, udfordring 1, overstået!" Han smilede og satte sig til rette med guitaren og så så afventende på Lily.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 2 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Feb - 13:53

Lily kunne ikke lade være med at kigge på ham da han rejste sig.. Mehh han var da bare perfekt, den der røv.. Hun blev knald rød i hovedet over hvor hun lige hvilede sit blik og skyndte sig at placere sin guitar rigtig og prøve ikke at sige noget.. eller vise nogen reaktion.. Da han satte sig ved siden af hende smilte hun bare til ham.. "Jamen så lad os lærer dig en base tone!" ja sådan Lily! afled tankerne, afled dem! "Du skal placere din pegefinger her, og så din ringefinger her" hun viste på sin guitar med sin egen hånd hvordan man gjorde og ventede så tålmodigt på at han gjorde det samme på sin guitar
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 2 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Man 10 Feb - 14:04

Han smilede let og så på hvor hun placerede sine nydelige smalle fingre og placerede herefter sine egne, samme sted på sin egen guitar. Han lod sit blik vandre, fra hendes fingre til hendes håndled og derfra til hendes albue, så skulder, halsen, hendes perfekt formede kæbe, hender kindben, hendes bryn, øjne, øjnevipper, næse og til sidst hendes læber. Han fik en pludselig lyst til at bukke sig hen og .. Nej, han stoppede sin tanker der og fik rystet sig ud af det og så på hende, med røde kinder.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 2 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Feb - 14:13

Lily der havde holdt øje med hans hænder havde lagt mærke til han havde sat den ene finger for kort. Hun tøvede kort men slap så sin egen guitar og lænede sig hen så kunne nå hans hånd. Det betød så at hun lå halvt henover ham uden rigtig at tænke over det, det havde været SÅ meget nemmere hvis de sad overfor hinanden. Hun rettede blidt på hans pegefinger og satte sig så op igen.. "sådan.. meget bedre" Hun kiggede op på ham med et smil og så hans røde kinder. og lige der blev hun i tvivl om hun havde gjort noget hun ikke burde. Måske havde han fundet det upassende, hun var jo... Måske var det frastødende for ham. Hun skubbede tanken væk og kiggede igen ned på sin guitar og placerede sin hånd igen. Hun holdt den anden op "så holder du dine fingre sådan her, så du ikke smadre dine negle, selvom det nok er værst for piger" hun sendte ham et skævt smil, "og så kører du dem ned sådan her og så har du en tone" hun gjorde det selv og en let tone lød fra guitarens strenge
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 2 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Man 10 Feb - 23:14

Han så på hende og nikkede forstående og lod sine fingre ramme strengene i samme bevægelse som Lily. Han smilede skævt, da han hørte en tone, som rent faktisk ikke lød dårlig. Han så hen på hende, som var han et lille barn, der var stolt af en god karakter på en stil eller noget og spurgte med samme klang i stemmen "Og hvad nu?"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 2 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Feb - 1:40

Lily kunne ik lade være med at grine lidt da han så så glad ud. Det var nu kært. "Jamen så lærer du næste tone.." hun sendte ham et smil og rykkede på sine fingre der var øverste oppe. "du placere dem sådan her, og så kører du hånden ned igen" hun spillede igen en klar og ren tone. Det var lidt kært han så gerne ville lærer det, selvom hun ikke forstod det.
Hun sad lidt og overvejede det, og kiggede så op på ham "uhmm Noel.. hvorfor.. jeg mener hvis du vil lærer at spille guitar, hvorfor spørger du så mig? jeg.. jeg ikke ligefrem den bedste lærer, der folk uddannet på skolen til det jo!" hun lagde hovedet let på skrå og så på ham.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 2 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Tirs 11 Feb - 1:52

Han sad og han fik ramt den rigtige tone igen, han følte sig helt glad, og hendes spørgsmål kom helt bag på ham og hans svar fløj ud af munden på ham "Fordi så kan jeg være mere sammen med dig." Han opdagede først et par sekunder efter hvad det var han havde sagt, og han mærkede sit hjerte begynde at banke, åh hvor pinligt, hvorfor tænkte han ikke over hvad han ville svare?! Han smilede så til hende med et lettere pinligtberørt smil, men også charmende på sin egen måde.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 2 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Feb - 1:55

Lily rødmede først over de ord.. han.. han ville være sammen med hende. Hende... den fladbrystede lille pige som lignede et barn, det var i hvert fald det hun altid fik at vide.. Det blev dog hurtigt afløst af en tristhed og hun kiggede ned og med en usikker trist stemme fik hun nogle ord ud over sine læber "j-jeg synes ikke det sjovt.. det ikke sjovt du laver grin med mig.." Hun kunne ikke forstå hvorfor han skulle ha ment det seriøst at han ville være sammen med hende, hvorfor skulle han?? Hun blev ved at kigge ned på sin guitar.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 2 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Tirs 11 Feb - 2:00

Da han hørte Lily's svar, forsvandt hans smil og han spurgte "Hvorfor tror ud jeg laver sjov? Jeg mener det skam, jeg syntes du er sjov og faktisk også ret sød at være sammen med." Han så på hende med et lettere trist og usikkert blik og han tilføjede "Og ved du hvad? Sådan noget her laver jeg bestemt ikke sjov med. Jeg hader at sårer folk."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 2 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Feb - 2:04

Lily der stadig kiggede ned i skødet hørte godt hvad han sagde, men på en eller anden måde ville det ikke helt komme ind i hovedet på hende. Hun valgte dog stadig at svarer ham.. "fordi... det det folk altid har gjort. undgået mig, eller... eller..." hun bed sig selv i læben det var svært og få sagt.. "Lade mig få håb op, og lade mig få lidt tro på noget. og så.. så..." og så var tårene der i siden af øjnene. Hun nægtede at græde, hun nægtede at græde! "for folk er jeg bare en og lave sjov med, deres personlige underholdning"... okay hun havde vist aldrig sagt det højt til nogen før, og det gjorde ondt på hende. Hun havde ikke løftet blikket hun ville ikke. Hun hørte godt han sagde han ikke lavede sjov med det, og hun ville så gerne tro på ham,men.. hun kunne ikke få sig selv til det, og det gjorde bare endnu mere ondt.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 2 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Tirs 11 Feb - 2:16

Han så på hende, og selvom han aldrig rigtig havde været udsat for det hun var, så rejste han sig fra vindueskarmen, lagde sin guitar væk og lagde armene om Lily's spinkle krop og sagde "Jeg har godt nok aldrig prøvet det der, men jeg tror jeg kan forstå din smerte, måske ikke lige så godt, men jeg tror jeg forstår det. Men jeg kan fortælle dig om noget jeg ikke har fortalt andre om, så hvis jeg nogensinde sårer dig, kan du i det mindste gøre gengæld.." Han trak sig en smule væk, men krammede hende så endnu mere end før. Og han lod hende ikke få et valg, inden at han begyndte at fortælle "For et år siden, var der den her pige jeg kendte, hun var fantastisk, sød, sjov og til tider, kunne hun også være rigtig usikker. Jeg havde følelser for hende og vi var sammen i noget tid, indtil hun begyndte at blive lidt mærkelig, hun undgik mig og hvis vi endelig var sammen, så var der altid afstand i mellem os.. Men det var ikke det der gjorde mest ondt, jeg fandt ud af at hun have været i seng med alle mine venner mens vi var sammen, men jeg prøvede at ignorer det.. Indtil hun slog op med mig, og begyndte at ses med min dengang bedste ven. Jeg var knust. Nogen gange føles det stadig sådan.. Men jeg svor at jeg aldrig ville blive seriøs, eller få følelser for én igen, men det ved jeg ikke om jeg kan holde mere.." Han knugede sig til hende, han rystede og lukkede øjnene.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 2 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Feb - 4:37

Lily havde ikke rigtig opfanget han havde rejst sig, Hun havde derfor heller ikke opdaget han pludselig lage armene om hende og hun fik et chok. Det var ikke et chok på den måde at hun hoppede op i luften, men overrasket det blev hun. Han.. hun kunne slet ik finde ud af hvad der foregik. Hendes lille hoved kørte på højtryk, og hun nåede da heller ikke at svarer før han begyndte at fortælle sin historie. Hun skubbet sin guitar til side så den lå ved siden af hende i vindueskarmen. Og uden hun rigtig tænkte over det, lagde hun armene om ham og gengældte hans kram.. Det var forfærdeligt hun forstod ikke nogen kunne behandle andre sådan, hvorfor ville man være sådan? Hun kunne slet ik forstå at den pige, når hun havde Noel hvorfor så være med andre?
Hun kunne mærke han begyndte at ryste og blev nærmest overvældet af det. Hun følte en dyb sorg over det han havde været igennem. Det var forfærdeligt. "jeg ked af du har oplevet sådan noget. Det burde ingen gennemgå" hun kunne mærke hendes hjerte hamre fordi han var så tæt på, men hun ignorerede det bare, skubbede det væk. Men vent. sagde han lige at det ikke var sådan mere? Well.. der var også mange pæne piger på skolen, hun kunne godt forstå han måske var blevet glad for en af dem, men det gav et stik i hende, en smerte hun bare gemt væk
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 2 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Tirs 11 Feb - 6:11

Han krammede hende forsat og trak sig lidt tilbage, så på hendes ansigt, hendes mund, hendes øjne, næste, kinder og til sidst hendes læber, hvor efter han så på hendes øjne igen og hviskede, "Men jeg tror ikke hun har nogen idé om det, overhoved." Han smilede til hende og ville ønske hun forstod hans hentydning, hvilket han næste var sikker på at hun ikke gjorde. Han trak sig væk igen og sagde "Undskyld, jeg.. Jeg ved ikke hvorfor jeg gjorde det der.." Han vidste udelukkende hvorfor og hvordan han gjorde det, han kunne jo godt lide hende og ville gerne være mere sammen med hende, men han vidset ikke hvordan han skulle sige det, eller hvis det var for tidligt eller noget.. For sidst han var i sådan noget, var det ikke ham der tilstod.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 2 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Feb - 6:17

Lily kiggede bare en smule måbende på ham. Han kiggede så intenst på hende og hun kunne ikke lade være med at rødme lidt over det. "jeg.. jeg ved ik rigtig noget om sådan noget". Hun vidste ikke hvad hun skulle sige, hun ville da gerne hjælp ham, men.. hun kunne ikke. Hun havde aldrig haft en kæreste, og eneste gang hun havde fortalt en fyr hun var forelsket, så havde han knust hendes hjerte helt ekstremt. Det havde taget hende meget lang tid at komme videre. Faktisk.. Noel var grunden til hun var begyndt at blive sig selv igen. Hun rystede lidt på hovedet "nej.. du skal ikke sige undskyld, du gjorde jo ikke noget forkert" hun så på ham med et venligt smil.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 2 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Tirs 11 Feb - 6:33

Han smilede og lagde hånden på hendes hoved og sagde "Okay så, men jeg mener det jeg siger med at hvis jeg nogensinde sårer dig, så kan du også sårer mig, okay?" Han smilede til hende og rodede let rundt i hendes hår. "Hvad skal du så lave i dag?" Han havde en utrolig stærk følelse af at have lyst til at vise hende at det var hende han godt kunne lide, for han kunne tydelig se og mærke at hun ikke havde fattet det, han havde lyst til at .. Igen måtte han stoppe sine tanker, fordi han vidste at hvis han tænkte langt nok, så ville det ske, og det ville måske ikke være den bedste idé.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 2 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Feb - 6:37

Lily der stadig sad og kiggede på på Noel rystede let på hovedet. "nej, jeg vil ikke.. uanset hvad.. så vil jeg ikke være ond imod folk. jeg ved hvordan det er" hun så på ham med bestemte øjne. Hun havde følt på egen krop hvor ondt det gjorde, og hun ønskede ikke nogen skulle opleve det...
Hendes hjerte hamrede stadig hårdt i hendes bryst som hun sad der og kiggede på ham. Han havde stadig let fat i hende og hun i ham, hun overvejede om hun skulle slippe men kunne ikke få sig til det. Hun kunne også.. hvis hun nu lænte sig.. nej! hun kunne huske sidste gang, hun ville ikke føle sådan en smerte igen. ALDRIG! Hun blev afbrudt fra sine egne tanker da han spurgte til hendes dag.. "uhmm... skole, ellers ikke noget. du ved.. det sædvanlige" hun sendte ham et lille smil. Hun vidste godt hun skulle ha svømning i dag, det passede hende ikke, hun hadet det. for betød hun skulle i badedragt, og så kunne alle se hendes spinkle krop der lignede en drengs. Selvom hun havde en a skål i bh, så mente hun stadig i sit hoved at de ikke eksisterede. men hun viste ham dog ikke at hun var nervøs
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 2 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Tirs 11 Feb - 6:45

Han nikkede og grinet let og sagde "Ja okay, var dumt jeg spurgte." Han smilede til hende, rodede lidt mere rundt i hendes hår og lænede sig kort og hurtigt frem, uden rigtig at tænke over det og placerede sine læber i hendes hår og mumlede "Hv-!" Det gik op for ham hvad han lige havde gjort og han trak hurtigt sit hoved til sig og fik røde kinder. Hvor følte han sig dog bare usej.. Kysser en pige i håret og rødmer af det selv.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 2 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Feb - 6:48

Lily kiggede op på ham som han kom tættere på.. Ehhh hva .. hun så bare på ham uden på nogen måde at rykke sig, og så kyssede han hende i håret. Hun gik fuldstændig i stå. Hun anede overhovedet ikke hvordan hun skulle reagere og endte med bare at sidde med halv åben mund og kigge på ham uden at sige noget. Hendes kinder var blevet røde.. Han.. hvorfor... kom så lily, sig noget, gør noget. ikke bare sid der og stivne på den måde. Hendes indre stemme nærmest råbte af hende, men hun rykkede sig ikke. Hun kiggede bare op på ham og på hans utrolig flotte øjne, og hans læber. De læber som for kort tid siden havde kysset hende i håret.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 2 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Tirs 11 Feb - 6:57

Han så på hende, og tog en hånd op for ansigtet for at gemme sine røde kinder, han så så lidt væk og så ned på hende og mumlede ".. Jeg kunne ikke holde det tilbage.. Undskyld.." Han mærkede hvordan hans ører begyndte at tage farve også, og han prøvede at slappe af, men hans hjerte ville ikke holde op med at hamre i brystet på ham.. Han rodede rundt i hendes hår og så direkte på hende igen.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 2 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum