Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

dejlig med lidt musik igen

2 deltagere

Go down

dejlig med lidt musik igen Empty dejlig med lidt musik igen

Indlæg  Nød Tirs 12 Feb - 7:49

med lette elegante bevægelser kørte Kenji sine spinkle klaver fingre henover tangenterne i en rolig melodi. han sad bare og legede lidt med diverse melodier der samlede sig til en efterhånden han syntes noget hang sammen. meget svagt ville man også kunne høre en svag nynen fra ham. det var længe siden han havde spillet på klaver og sunget for den sags skyld. dog ville han ikke side og synge der helt alene, mens fordi han ikke havde sunget længe. det var nemt nok at få klaver spillet på plads igen, men stemmen var helt ude af træning. det sædvenlige store smil sad fint plantet på hans læber imens han nynnede med sin klaver melodi.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

dejlig med lidt musik igen Empty Sv: dejlig med lidt musik igen

Indlæg  Lukas/Emily Tirs 12 Feb - 7:54

Med en guitar over skulderen havde Rin kursen mod musik lokalet. Hun havde været hjemme ved Kashi og hente en af de guitar hun havde liggende der hjemme og taget med hen på skolen. Hun ville øve nogle af deres nyere sange igennem da hun ikke var helt tilfreds med hende spil under sidste fælles øvening.
Da hun kom tæt nok på musik lokalet hørte hun klaveret og skubbede let til døren så den knirkede en smule og ham der åbenbart nynnede hørte hende.
"jeg ville ikke forstyre hørte bare lyden på gangen" sagde Rin med et smil
Lukas/Emily
Lukas/Emily

Antal indlæg : 161
Tilmeldt : 04/02/13
Geografisk sted : Hjemme i min seng

Tilbage til toppen Go down

dejlig med lidt musik igen Empty Sv: dejlig med lidt musik igen

Indlæg  Nød Tirs 12 Feb - 8:05

Kenji hørte den lille knirken og så lidt hen mod døren. han forsatte med sit klaver spil, imens han så på den fremmede pige og smilte stort til hende. han var stoppet med et nynne "det er helt iorden... kom du bare ind" sagde han glad og fik noget der mindede om en slutning på sit klaverspil "jeg sidder alligevel bare og leger lidt" grinte han og rejste sig op, hvorefter han gik hen til den fremmede og rakte sin hånd frem mod hende "goddag.. kenji" præsenterede han sig med det store smil og studerede hende lidt tid. hende havde han aldrig set før, mån hun var ny eller bare endnu en han ikke havde mødt "jeg har vidst ikke rigtig set dig før?" sagde han så lidt med hovedet på skrå.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

dejlig med lidt musik igen Empty Sv: dejlig med lidt musik igen

Indlæg  Lukas/Emily Tirs 12 Feb - 8:15

Ved Kenji's nysgerrighed omkring hvem hun var. Sådan som om han ikke anede hvem hun var, undrede hende yderst meget. Hun vidste godt at hun ikke var nær så kendt som fx. Kakashi eller de andre i bandet men hun vidst også godt at hun var okay kendt. Derfor var hun yderst overrasket, men på en måde var det faktisk også en smule rart.
"Nohara, Rin" sagde hun med et smil og tog imod hans hånd da han rakte den frem. "Har ellers set dig flere gange" sagde hun med et smil
Lukas/Emily
Lukas/Emily

Antal indlæg : 161
Tilmeldt : 04/02/13
Geografisk sted : Hjemme i min seng

Tilbage til toppen Go down

dejlig med lidt musik igen Empty Sv: dejlig med lidt musik igen

Indlæg  Nød Tirs 12 Feb - 8:30

Kenji nikkede kort og tænkte lidt over navnet. han havde hørt andre nævne navnet, men han var jo selv så langsom og ja i sit eget hovede at han ikke ligefrem lagde mærke til nogen. han slap roligt hendes hånd og så lidt ned i gulvet, imens han kløede sig akavet i nakken. hun havde set ham mange gange og sikkert tidspunkte hvor han havde siddet og snakket til 'sig selv'. det var ikke lige frem det bedste intryk han kunne give og det gjorde det ikke bedre han ikke havde set hende "uhm... det må du virkelig undskyld... jeg... er tit i.. mit eget hoved jeg ligger ikke så meget mærke til folk" sagde han undskyldende imens han så på hende med et lidt akavet skævt smil.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

dejlig med lidt musik igen Empty Sv: dejlig med lidt musik igen

Indlæg  Lukas/Emily Tirs 12 Feb - 8:42

et skævt smil læben hen over Rin's ansigt da han snakkede om at han ofte sad i sin egen verden. "det skal du ikke tage så tungt" sagde hun stadig med det skæve smil "det gør jeg også utroligt ofte" hun grinte ikke men hun sendte ham stadig et smil
Lukas/Emily
Lukas/Emily

Antal indlæg : 161
Tilmeldt : 04/02/13
Geografisk sted : Hjemme i min seng

Tilbage til toppen Go down

dejlig med lidt musik igen Empty Sv: dejlig med lidt musik igen

Indlæg  Nød Tirs 12 Feb - 8:49

Han smilte til hende og nikkede lidt af det hun sagde. ja det gjorde hun nok, de fleste levede jo i deres egen verden en gang imellem, men nok ikke rigtig på samme måde som ham. han ville dog ikke mere ind på det emne og skiftede derfor hurtigt emne "ja.. men når.. du spiller guitar kan jeg se?" sagde han så lidt akavet, da det jo var mere end indlysende at hun spillede guitar hvorfor skulle hun ellers bære rundt på en. han rystede lidt på hovedet af sig selv "spiller du meget måske i noget band eller noget" sagde han så hurtigt for at redde det hele lidt. han anede jo ikke rigtig hvem hun var.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

dejlig med lidt musik igen Empty Sv: dejlig med lidt musik igen

Indlæg  Lukas/Emily Tirs 12 Feb - 9:02

Det var underligt at han sådan stillede hende den slags spørgsmål. hun var så van til at folk vidste hvem hun var, kendte til hendes position, og en hel del mere omkring hendes privatliv som hun dårligt nok selv vidste at andre end hun selv kendte til.
"tja det kan man vidst godt sige jeg gør" sagde hun da han spurgte om hun spillede med i et band. "Jeg har hvert fald altid spillet guitar" sade hun emed et smil
Lukas/Emily
Lukas/Emily

Antal indlæg : 161
Tilmeldt : 04/02/13
Geografisk sted : Hjemme i min seng

Tilbage til toppen Go down

dejlig med lidt musik igen Empty Sv: dejlig med lidt musik igen

Indlæg  Nød Tirs 12 Feb - 9:13

Kenji nikkede stille og smilte skævt til hende "det lyder ret godt... det må være fedt at have nogen at spille med.. er det sådan nogel seriøst band eller?" spurgte han nysgerrigt og smilte skævt til hende. han så kort ud til at forsvinde ind i ham selv og så ud til at mumle en smule bare uden lyd, men der kig ikke længe før han rystede hurtigt på hovedet og stirrede lidt tid på Rin. stemmen i hans hoved begyndte at irritere ham og det var begyndt at blive lidt svært for ham at koncentrer sig.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

dejlig med lidt musik igen Empty Sv: dejlig med lidt musik igen

Indlæg  Lukas/Emily Tirs 12 Feb - 9:35

Rin så rundt i lokalet, og lod sin taske glide om foran. Åbnede tasken og fandt sin guitar frem og satte tasken fra sig. Hun fandt en stol og satte sig sammen med sin guitar.
"Tja kan man vidst godt sige" sagde hun smilende og roligt. Hun lod sine fingre glide hen over guitarens strenge. Hendes fingre kærtegnede strengende, som det var en kæreste hun var blid ved. Rin så ikke op på ham. hun lukkede blot kort øjnene og lod fingrende så et par toner an
Lukas/Emily
Lukas/Emily

Antal indlæg : 161
Tilmeldt : 04/02/13
Geografisk sted : Hjemme i min seng

Tilbage til toppen Go down

dejlig med lidt musik igen Empty Sv: dejlig med lidt musik igen

Indlæg  Nød Tirs 12 Feb - 9:59

Kenji så lidt tid på hende, hvorefter han satte sig hen til klaveret. han lyttede til hendes guitarspil og så lidt på klaveret. han sank en lille klump. hun var dygtig til sin guitar, meget dygtig. han smilte glad for sig selv, hvorefter han forsigtigt spillede med og prøvede at finde en melodi der passede til hendes guitar spil, hvilket han hurtigt fandt. han nikekde stille og spillede roligt videre.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

dejlig med lidt musik igen Empty Sv: dejlig med lidt musik igen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum