Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kun i min musik er jeg i sandhed fri

2 deltagere

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri Empty Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Feb - 10:50

Døren til musiklokalet var lukket. Det var meget tidligt om morgen, klokken var ikke mere end 5. Men alligevel kunne man ane lyden af en guitar der spillede inde fra lokalet. Tonerne var blide og rolige. Der var en vis ro. Lidt efter fulgte en blid stemme efter.
Inde i lokalet sad Lily med sin lille guitar. Hendes øjne var lukkede, og hun spillede tonerne på sin guitar. Hun havde lukket alt andet ude. Hun lignede en som var i en anden verden.
For hende, der var der ikke andet. Hun sad ikke i lokalet. Hun var langt væk, væk i sin egen verden. Det eneste sted hvor hun følte sig tryg. Hun sang ikke en af sine egne sange, men sang et cover (https://www.youtube.com/watch?v=_-H_GFjbUVA forestiller mig hun synger som mia rose fordi jeg helt forelsket i det pigebarns stemme <3) . Hun havde valgt at stå tidligt op for at få ro til at spille, hun var ikke god til folk lyttede. hun tænkte at sådan her slap hun for det.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Man 10 Feb - 11:08

Ude på gangen, gik Noel Manors, han var vågnet på grund af smerter i maven og havde besluttet sig for at tage hen på skolens klinik og var nu på vej tilbage til sovesalen for at sove i den enkelte time eller to han ville kunne nå.
Han skulle til at gabe som han hørte en svag lyd af en guitar og han stod lidt, mens han gabte og tænkte på hvem det mon kunne være, så han besluttede sig for at undersøge det og fulgte efter lyden, og da han endelig kom til døren, stod han lidt og kunne svagt hører en stemme, han kunne godt genkende den, men var svært at hører, eftersom døren tog lidt af lyden, så han håbede på ikke at blive opdaget og han åbnede let døren på klem.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Feb - 11:12

Lily der var halvt inde i sin sang, og stadig helt væk i sin musik hørte ikke døren gå.. Heldigt for Noel at skolens pedel sørgede for at smøre dørene så de ikke knirkede. Hvilket nok var meget heldigt, fordi hun ville nok være stoppet med det samme så.
Hun sad på gulvet over ved væggen. Hun havde et tæppe liggende i skødet og havde oversize trøje og korte shorts på (som man jo dog ikke kunne se på grund af tæppet).
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Man 10 Feb - 11:19

Han stod lidt og lyttede, mens et smørret smil bredte sig på hans læber. Det var Lily, hende han syntes var så kær og sød, og for ikke at smøre tykt på også rigtig nuttet. Han valgte at titte ind og smilet blev kun større da han så hende sidde ovre ved væggen, med tæppe og oversized trøje. Han kiggede ned af sig selv, og opdagede at han stadig have t-shirt og natbukser på, han blev irriteret ved tanken om hvis hun så ham i det, men så igen, hvis han var forsigtig nok og ikke blev opdaget, ville det jo gå godt nok og hun ville ikke se det. Han stod så, gemt bag den let åbne dør og lyttede til hende sang, stadig smilene.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Feb - 11:24

Lily lagde ikke mærke til ham. Faktisk holdt hun sine øjne lukket hele vejen og spillede bare roligt videre og sang sin sang. De sidste gav et efter klang i rummet og hun åndede stille ud. Hun mærkede roen i sig. Det var længe siden hun havde følt sig så rolig. Hun åbnede langsomt sine øjne, og der gik da lidt tid før hun opdagede den åbne dør.. Vent hun havde da lukket den havde hun ikke? Hun kunne ikke rigtig se nogen, da han jo gemte sig bag døren og sank en klump før hun meget forsigtigt fik lagt guitaren fra sig og gik hen imod døren lydløst i sine bare fødder. Hendes hjerte hamrede, hun vidste ikke helt hvad hun skulle tro. Måske var den bare gået op?
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Man 10 Feb - 11:30

Noel overvejede at titte frem igen, men tænkte så over hvad hvis hun havde opdaget døren, ville man normalt ikke have spillet noget andet? Han kunne mærke at han blev lettere nervøs og skulle lige til at gå, før han kom til at træde på sit ene bukseben og han næsten snublede, men fik reddet det, men han var kommet til at trampe, pis også nu ville han da først blive opdaget, han rettede sig op, trak en hånd igennem håret og vendte sig imod døren og trådte langsomt frem, kun for at træde direkte ind i Lily. Ups! Han stoppede brat op og trådte så et skridt tilbage og så på hende og sagde med løftet hånd og en halv-akavet tone "Hej Lily."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Feb - 11:34

Lily der var nået hen til døren hørte nogen bevæge sig på den anden side. Hun stoppede brat op og skulle lige til at vende om, hun havde jo stadig ikke set hvem det var. Skulle hun skrige, eller bare gemme sig?? eller.. nej hun kunne ik slå. det var udelukket... Det. .det turde hun ikke.
Hun besluttede sig dog for at gå frem og se om det var hendes fantasi der spillede hende et puds først. Hun nåede dog ikke ret langt før vedkommende kom ud og før hun nåede at reagere bumpede hun ind i vedkommende. Hun nåede ikke at se hvem det var, men da han var en del større end hende væltede hun bagover med et halvt hvin af forskrækkelse. og imens hun sad der på røven kiggede hun op og fik øje på.. Noel? og bare sådan.. med de 2 ord. det lille hej blev hendes kinder lyserøde.. "Ohh Noel jeg... uhmm.. hej.." hendes stemme var lav og tydeligt genert. Hun havde for nu glemt hun rendte i nattøj og lagde da heller ik rigtig mærke til hans.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Man 10 Feb - 11:38

Noel smilede let af hende og bukkede sig ned, for at hjælpe hende op og stå igen og han kom igen i tanke om sit eget nattøj og hans natbukser med små dårlig tegnede bier og skyer på, og han mærkede hvordan blodet søgte imod hans hoved og han spurgte hurtigt "Hvad laver du oppe så tidligt? Og forresten smukt cover og godt spillet." Efter fulgt af et forførende smil og blide øjne.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Feb - 11:43

Lily der tog imod hans hjælp så hun kom op at stå kiggede direkte i hans øjne. De øjne der. Hun var stadig lige betaget af dem. Hun sendte ham et lille smil da hun var kommet op "Tak... well.. jeg kan bedst lide at spille musik når der ik er nogen.. altså... jeg ikke så god til folk hører min musik.." hun kigede let ned, og fik øje på hans natbukser og smilte lidt.
Hun kiggede dog op med det samme igen da han igen snakkede til hende og det smil..Ohh my.. hun mærkede hendes hjerte der hamrede i brystet og hun frygtede for en stund han også kunne hører det. I hendes hoved var det meget tydeligt. Hendes kinder blev igen røde og hun stod lidt og fumlede med bunden af sin t-shirt. "uhmm jeg.. øh.. altså.. tak... men..." hun kunne slet ikke få sagt noget. Hvor følte hun sig bare klodset og bøvet. Hvorfor var det altid sådan når han var i nærheden. Hun kiggede ned af sig selv og opdagede hun rendte i sit nattøj, uhmm yeah.. det blev så lige endnu mere pinligt. hendes spinkle krop var ret tydeligt og hun følte sig flov over den. Hun gik derfor over og tog tæppet og svingede det om sig.
"hvorfor du oppe nu?" hun forsøgte at dreje tankerne og fokus væk
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Man 10 Feb - 11:51

Han så på hende og kunne ikke lade være med at komme med nogle lydløse fnis og rødmede let da han så hun opdagede hans natbukser, han kløede sig let på underarmen og svarede "Jeg var lige ovre og besøge sygeplejersken fordi jeg havde ondt." Han smilede let af tæppet, men syntes nu det var synd at hun dækkede sig til, men det var så utrolig kært alligevel! Han tog fat i en af de stole der stod i nærheden og satte sig på den og sagde "Jeg syntes nu du spiller godt, bedre end jeg nogensinde kommer til, og vil gerne hører mere, hvis det er okay." Han smilede sødt til hende og kiggede kort rundt, men så snart hans øjne ramte Lily, kiggede han kun på hende, på hendes lange hår, hendes perfekt formede øjne og den pæne hud, det føltes som om han kunne blive ved med se på hende hele dagen.. Han tilføjede kort "Orv, og mine natbukser er en hemmelighed, okay? Ikke noget med at sige det videre til noget." Og han så på hende med et drilsk blik.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Feb - 11:57

Lily der havde fået slæbt sig selv op i vindueskarmen uden at tabe tæppet eller på nogen måde lade det falde ned så man kunne se hendes spinkle krop kiggede på Noel som han satte sig ned. Hun kunne nu godt lide hans natbukser, men hun sagde det ikke. Hun kiggede overrasket på ham da han sagde han ville hører mere... Uhmm spille musik for ham?? Hun kunne ikke rigtig samle sig selv. og vidste ærligt ikke hvad hun skulle sige eller gøre. Hun blev dog redet lidt da han fortsatte og bad hende holde hans natbukser hemmelige. Det fik hende til at grine lidt.. "Jeg kan nu godt lide dine natbukser" Hun sendte ham et lille genert smil.
Hun kiggede ned på sin guitar der stadig lå pænt inde ved væggen. Han havde sagt han gerne ville hører mere, men kunne hun spille for ham? hun var ikke så god til at spille når hun vidste folk lyttede. Hun sank en klump og med en lettere nervøs stemme "hvad vil du gerne hører da? jeg.. altså.. jeg ikke så vandt til at spille for folk. er ikke god til det.." hun så lidt undskyldende på ham
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Man 10 Feb - 12:03

Han smilede skævt, da han hørte at hun godt kunne lide hans natbukser, og han kom med et lille charmende grin, hvor efter han rejste sig og rykkede stolen tættere på Lily og smed sig ned på den igen, med et ben på hver side af ryglænet og armene liggende ovenpå det.
Da hun spurgte hvad han gerne ville hører, rykkede han blot på skuldrene og sagde "Lige det du har lyst til at spille. Jeg ved jo ikke helt hvad du kan spille." Han smilede charmende til hende igen og kiggede kort rundt i lokalet og igen endte hans blik med at falde tilbage på Lily.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Feb - 12:08

Lily der kiggede på Noel måtte lige synke en gang da han rykkede tættere på. Omg.. de øjne, det smil.. den dreng.. mand... bare ham.. holy hell hvordan fuck fik han hende til at reagere sådan.. Han kiggede bare på hende jo. Hun sad længe uden rigtigt at gøre andet end bare at kigge på ham og smile genert med let rosa kinder. Hun tog sig selv i det og skyndte sig kort at hoppe ned fra vindueskarmen og fik fat i sin guitar før hun fik sat op igen. Hele tiden uden tæppet blev tabt. Hun lod det falde ned fra hendes skuldre. Hun kunne ikke have det der, hvis hun skulle spille jo. Hun lagde sin guitar til rette og sad lidt.. "okay.. men... du må bære over med mig så.." hun kunne mærke hendes hånd rystede. Holy hell, hun var dårlig til at spille for andre men det her var jo latterligt. Hun trak vejret tungt og begyndte at spille nogle toner og hendes stemme fulgte med og hun lukkede igen øjnene, forsøgte at lade som om hun sad alene, hvilket ikke gik så godt. Hun kunne dufte hans parfume. Lettere distrahernede, men hun sang og spillede uden fejl (frozen - let it go på dansk!)
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Man 10 Feb - 12:13

Han sad let og rykkede i takt, mens han nødt at hører hende spille, han lukkede selv øjnene i lidt tid, forestillede sig alle mulige billeder inde i sit hoved, men utroligt nok, var Lily med i alle sceneriarne, stort smilene og han følte sig helt varm, også selvom sangen ikke var helt var happy-go-lucky, så føltes det sådan og han åbnede atter øjnene og kiggede optaget på Lily, hver en lille bevægelse, hendes læbe, kæbe, fingre, alt. Han var opslugt.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Feb - 12:16

Lily stoppede med at synge men spillede lidt videre før hun stoppede med at spille på guitaren. Hun åbnede øjnene og fik øje på Noel der sad og kiggede helt opslugt på hende. Hun blev lettere overrasket og rødmede igen.. "Uhmm well.. jeg så frost med min søster i ferien, og.. jeg forelskede mig i den sang. håber det var et okay valg?" hun så genert på ham. Hun fik en underlig trang til at gå hen til ham, til at kører en hånd igennem hans hår, men hun rødmede helt ved tanken og kiggede hurtigt ned på sin guitar og håbede på han ikke så det.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Man 10 Feb - 12:19

Han fik rystet sig ud af sin trance og smilede stort og sagde "Wow.. Det var jo fantastisk! Og jo, et fantastisk valg." Han så så lettere nysgerrigt på hende og spurgte "Er der noget i vejen siden du pludselig kigger ned?" Han rettede sig op på stolen og satte sig mere til rette og jokede "Er det fordi jeg har savlet?" Han lavede et overrasket ansigtsudtryk og tog sig til mundvigen.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Feb - 12:23

Hun kiggede kort op for at svarer, og det var i samme nu han spurgte om han havde savlet. Og med røde kinder and all kunne hun ik lade være med at grine lidt. Det var sødt sagt, det var som om han forsøgte at gøre hende i godt humør. Det var nyt for hende det hele.. "nej.. eller.. det.. det ved jeg ikke" Hun sendte ham et lille drilsk smil. Hun følte sig lidt mere afslappet omkring ham nu.. Hun overvejede om hun skulle svarer på det, men kunne godt mærke hendes kinder der stadig var røde og valgte at lade være. Han kunne nok godt selv regne det ud, var ik lige frem fordi hun kunne skjule det jo.
Hun lagde hovedet let på skrå da hun tog sit lange hår om på den ene side og begyndte at flette det. Hun var NØDT til at aflede sine tanker. "Uhmm... Det længe siden jeg har set dig. Har du været syg?" ja sådan! skift elegant emne.. wow ville det lykkedes??
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Man 10 Feb - 12:30

Noel smilede stort ved at fået hende til at se på ham igen og at hun også grinte, hun virkede også en smule mere afslappet nu, dog kunne han ikke lade være med at føle sig lidt skuffet over ikke at få et ordenligt svar, men det var okay, han smilede blot og sagde "Tja, jeg har været meget hjemme, min far blev syg, så har været meget frem og tilbage, men det er fint nok nu. Men har ikke været syg ud over lige, de smerter jeg havde tidligere." Han smilede sødt til hende og spurgte så "Hvad har du så brugt din tid på? Mens jeg ikke rigtig har været her altså." Han betragtede hendes hænder, fingre og hendes smukke hår, som hun flettede det, og ubevidst kørte han selv sin hånd igennem sit eget hår.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Feb - 12:35

Det tog hende utrolig lang tid at lave den fletning.. Umenneskelig lang tid. Det var nok mest fordi hun gik lidt i stå fra tid til anden. Hun tog sig selv i at kigge på hans læber da han snakkede og rødmede og lidt rundt i rummet. Hun kiggede på ham igen da hun svarede "Ohh.. er glad for han har det godt igen.." Hun fortsatte med sin fletning der nu var halvt færdig. "uhmm.. passet skolen, der har været ferie og meget tomt.." hun så let eftertænksom ud "spillet lidt musik, vist Lucas rundt på skolen.." hun lod sit fletning falde nu den var færdig, hun havde ikke nogen elastik med så kunne hun ikke sætte i. Hun lagde hænderne på sin guitar og lod dem blidt kører hen over stregene uden at de lavede en lyd dog.. "Du ved. fået tiden til at gå" Hun smilte varmt og oprigtigt til ham.. Mehhh.. hun havde savnet ham mere end hun havde ville indrømme overfor sig selv.Men en stemme i hende hånte hende stadig. fordi. Han var ... han var perfekt, han var alt det hun ikke var jo. Og hvorfor skulle han ville være interesseret i hende. Hun havde fået sit hjerte knust en gang, og hun ville ikke igennem det igen. Hun burde bare gemme det væk. Sommerfuglene, hjertebanken og hendes lyst til at.. at... Nej hun kunne ikke engang tænkte tanken
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Man 10 Feb - 12:42

Han smilede, dog falmede det lidt da han hørte navnet Lucas, hvem var det? Var han ny? Kunne hun lide ham? Han rystede tankerne af sig og nikkede til hende og sagde "Lyder da hyggeligt nok." Han vidste at han nok ikke skulle spørge, han havde ikke ret til at spørge, men han kom bare sådan til det "Hvem er ham.. Lucas?" Han så spørgende på hende, som om han prøvede at regne noget umuligt ud, og han mærkede en knugen indeni, og han vidste hvad det var, det var jalousi, han havde ikke ret til at føle jalousi, i hvert fald ikke endnu, men han sad pænt med et lille smil.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Feb - 12:46

Lily blev en smule overrasket da han spurgte til Lucas. Hun kunne ikke helt forstå hvorfor.. Og uerfaren som hun var i alt det her, kunne hun ikke regne det ud. Hun endte derfor med bare at klø sig lettere forvirret i håret "Øhh... well.. han er ny.. Jeg mødte ham i kantinen for et par dage siden, han kom hen fordi jeg sad alene. Han virker meget flink og viste ham rundt på skolen." hun vidste ikke helt hvad han ville have svar på, og ærligt så vidste hun ikke ret meget mere. Det var ret begrænset info hun havde om ham, hell hun havde kun snakket med ham 1 dag i et par timer.. Hun lagde hovedet lidt på skrå og så spørgende på ham med sine store blå øjne "Hvorfor??" hun var fuldstændig lost i hvorfor han spurgte ind til Lucas. Måske.. Måske var Noel til drenge. Tanken bed i hende, men så igen. Hun vidste jo godt hun ikke ville have en chance uanset hvad. Hun var jo bare.. hun var. hun var intet særligt... Hun kunne ik helt skjule tristheden i sine øjne selvom hun stadig sad med et lille smil på læberne
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Man 10 Feb - 12:53

Han så på hende og smilede sødt, "Ikke for noget, havde bare ikke hørt om ham før." Hans smil var tvunget og han tilføjede "Har han fanget din interesse eller..?" Var ikke meningen at han ville have sagt det heller, men det fløj bare ud af munden på ham inden han nåede at tænke sig om. Han rødmede en smule og kiggede kort rundt, inden hans blik atter faldt tilbage på Lily, som havde det tydelige lettere triste blik, var det fordi hun savnede ham Lucas eller? Nej, alt andet virkede umuligt og han så på hende med et blik der havde undertoner af usikkerhed.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Feb - 12:55

Hun kiggede op da han spurgte til Lucas igen.. Fanget hendes opmærksomhed?? hun sad lidt og så halv forvirret på ham. Hvad mente han lige.. hendes interesse.. Hun tyggede lidt på ordene i hovedet, og så gik det op for hende. Eller hun troede hun vidste hvad han mente, men hun var ikke sikker! "uhmm min interesse?" hun lød stadig forvirret.. "jeg.. undskyld men.. jeg ik helt sikker på hvad du mener.. Jeg har aldrig været god til at omgåes andre... Mener du at snakke med eller?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Man 10 Feb - 13:03

Noel rødmede og kunne ikke lade være med at have lyst til både at kramme hende og aldrig give slip fordi hun var så nuttet, men han havde også lyst til bare at løbe og flygte, og aldrig svare på det spørgsmål, for hvis han endelig forklarede det og hun sagde at hun fandt ham interessant, så vidste han ikke hvordan han ville reagere, han ville nok gå uden at sige et ord til hende, og så ellers bare undgå hende. Han sukkede og sagde "Det.. Det er om du kan lide ham? Sådan mere end bare på venne-måden, eller om du tror du ville få det på den måde overfor ham.. Hvis du forstår?" Han trak en dyb indånding og holdte vejret, men han så på hende.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Feb - 13:11

Lily der havde siddet roligt og kigget afventende på ham kom til at vælte sin guitar af skødet da hun hørte hvad han sagde. Hun greb ud efter sin guitar og var ved at få overbalance, men formåede KUN lige at holde sig selv siddende, ved at strække det ene ben ud så det hang ned langs væggen. Det gjorde så også hun ikke have tæppet på der mere. Hun fik sat sig op igen og stillede på vejen guitaren fra sig på gulvet så hun ikke smed den igen.. "uhmm.. det.. well.." holy hell hvad var det for et spørgsmål? aldrig havde hun før oplevet og blive spurgt om sådan noget, ikke engang af lotus eller nii-chan... Hun rystede let på hovedet med røde kinder, da hun følte sig forlegen over det spørgsmål. Nok kun fordi Noel spurgte.. "jeg.. jeg kender ham ikke.. altså.. han er da flink men..." hvordan fuck svarede man på det her uden at lyde dum? Hun kiggede ned i sit skød på sine hænder og så op på ham igen "jeg.. altså... jeg har slet ik tænkt på det.. han var bare flink, og.. det ik ret mange der snakker med mig på skolen.. men.." hun rystede igen på hovedet "nej.. det.. nej".. hun kunne slet ik formulere sig. hvor følte hun sig bare utrolig dum og hun kiggede en smule undskyldende på ham over at hun ikke helt kunne svarer ordenligt.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum