Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tidligt morgenbad (Privat)

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Tidligt morgenbad (Privat) Empty Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 15 Aug - 7:31

Moka der havde været tidligt oppe for en gangs skyld stod i omklædningsrummet i hendes sorte undertøj. Hun var ved at gøre sig klar til et bad, hun havde for vane at komme ned enten før eller efter alle andre, og i nat havde hun ikke kunne sove. Hun var blevet forfulgt af nogle drømme som vækkede hende konstant..
hun tog en børste i skabet og redte sit lange sorte hår igennem, hun fandt det bedre end at det blev ulet helt op når hun gik i bad. Der var nu stille her når de andre tøser ikke var her. Hun var lidt træt af dem. Ingen af dem var særlig underholdende, faktisk var næsten alle bange for hende nu. Hun smilede lidt for sig selv ved tanken.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  TwistTail Tors 15 Aug - 7:46

Mani åbnede døren ud til pigernes omklædningsrum,det var hendes første dag her på mauntain high og var kommet ikke for så længe siden så hun havde ikke haft tid til at skifte før nu, hun havde hendes sorte slimfit bukser på samt en baseball trøje med ærmerne smurt op til albuerne i farverne hvid og rød, og hendes trænings taske over skulderen i en strop, da hun kom helt ind i rummet så hun kort på den langt sort håret pige der var derinde "godmorgen" hun gik hen til en bænk og åbnede hendes taske for at finde hendes uniform
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 15 Aug - 7:53

Moka der stadig redte sit hår kiggede over skulderen da døren gik.. hvem fanden kom herind så tidligt, men det var ikke nogen hun kendte, og at dømme på den røv, var det en skam.. Hun lagde sin børste på plads i skabet og begyndte og finde sin shampoo og det frem... "godmorgen..." hun besluttede sig for at se den nye pige an
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  TwistTail Tors 15 Aug - 8:03

Mani havde ryggen mod den anden pige, og begyndet at tage tøjet af, mens hun løfter trøjen over hoved hvor hun afslørede hendes store tattoo på ryggen, sparkede hun hendes udtrådte mørkeblå converse af, hun havde en klassisk hvid bh som fik hendes solbrandte hun til at se endnu mørkere ud, henover bukse kanten kunne man se elastik kanten på et par neon grønne hipsters, hun bøjede sig let fremover for at se ordenligt i sin taske da hun var så høj, hun trak en pige uniform ud og lagde den på bænken inden hun vendte sig om for at gå hen til håndvasken.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 15 Aug - 8:05

Moka stod lidt og nød udsigten, jep det var en dejlig røv, og resten af kroppen fulgte trop.. hvornår havde hun sidst været med en pige? eller i det mindste provokeret en.. det var ALLLT for længe siden, og hende her var ny, gjorde det endnu sjovere.. Hun smed sit undertøj og tog et håndklæde om sig... "Du ny er du ikke? Jeg hedder Moka, og du er?" hun sendte hende et halvt flirtende smil som dog ikke afslørede noget
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  TwistTail Tors 15 Aug - 8:12

Mani blev let forskrækket af at pigen som åbenbart hed moka sagde noget "umm ja" hun smilede let men mest bare for at være høflig og så moka i øjne med sine mørkeblå øjne "jeg hedder Mani spelman, jeg skal gå i 2.g fra i dag af" hun stod lidt og studerede moka fra hendes ansigt og ved til hendes kraveben og skuldre inden hun kiggede moka i øjne igen. ikke bare manis ryg var trænet hendes arme og mave var noget selv nogle drenge ville ønsket sig, hun satte noget af hendes helt røde hår bad det ene øre der i siden håret var kortes.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 15 Aug - 8:16

hun kiggede bare på Mani med sine røde øjne.. "Hyggeligt og møde dig, så ender vi nok i klasse sammen, går 2.g her.. men jeg ville passe på hvis jeg var dig med hvordan du render rundt her.." hun gik roligt hen imod mani, 1 skridt af gangen.. "ser du... vi har nogle typer her på skolen, de ikke det bedste selskab... de lidt... jaa.. ved ik hvad jeg skal kalde det.." hun stoppede foran hende og kiggede på hende
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  TwistTail Tors 15 Aug - 8:22

mani kiggede på moka mens hun løftede det ene øjenbryn i forvirring og kiggede op og ned af hende, hun var ihvertfald ikke født med de dårlige gener kunne hun se, hun ligner lidt en der går lucia eller sådan noget lige nu tænke mani men valgte at lade være med at sige det højt da det ville virke ret uhøflig, "lidt hvad??" spurgte hun istedenfor det var nok lidt smartede, hun stak hænderne i sine baglommer og lagde vægten over på det ene ben og så ventede på moka efter et svar.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 15 Aug - 8:25

Hun lænede sig lidt frem og hviskede i hendes øre "Nærgående" det gjorde så også hendes bryst blev presset imod den nye piges.. Bagefter vendte hun sig bare om og tog sin shampoo med sig og gik ud imod badeafdelingen, men hun smed håndklædet på jorden lige ude foran inden hun gik om hjørnet derud til.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  TwistTail Tors 15 Aug - 8:32

"tsk" Mani grinede meget let mere et yeah rigth grin, "well så det godt jeg har gået til selvforsvar så tror ikke det bliver et problem, men rart at møde dig moka" da moka gik ind i badet gik mani hen og tog sin uniform på og pakkede hendes ting sammen.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 15 Aug - 8:37

Moka smilede lidt for sig selv imens hun vaskede sig og kom ud fra badet, hendes hår dækkede lige for hendes brystet og hun samlede håndklædet op, hun lagde mærke til mani der havde fået sin uniform på.. Hun tog håndklædet på, men kun rundt om maven og ned... for det første var de bare piger, for det andet elskede hun og provokere.. "Nååh intet bad her til morgen?" hun sendte hende et drilsk smil og smalede sit hår i en tot på den ene side som gjorde man kunne se hendes ene bryst imens hun gik hen til sine ting.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  TwistTail Tors 15 Aug - 8:51

Mani stod drejede hoved for at se sig over skulderen og så mokas meget afslørende påklædning vis man kunne kalde det det, "jeg er lige kommet hjemme fra fik et bad lige inden jeg kom herhen så det ville bare være spild af tid" hun smilte til hende og virkede ikke sønderligt mærket af mokas påkltdning, manis nederdel gik hende måske lige lidt kortede end de skulle normalt men det viste bare mere af hendes slanke ben, hun satte sig på bænken og begyndte at tage sko på "men hvorfor er du selv så tidligt oppe?" hun kiggede op på moka mens hun sad og bindede h
endes sko
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 15 Aug - 8:56

Moka der havde tørret sin krop imens Mani snakkede havde nu fået undertøj på, et matchende hvidt sæt. Ikke hendes normale fortrukne, men hun gad ikke diskutere med tits igen. Hun fandt sin nederdel og var ved at tage den på da hun svarede... "Jeg er som regl her alene, og jeg vågnede så hvorfor ikke?" hun stoppede op og kiggede på Mani, well hun så godt ud var der ingen tvivl om..
et smil bredte sig på hendes læber og hun gik med rolige skridt i bh og nederdel med stadig fugtigt hår hen imod mani. hun ventede på hun rejste sig og så snart hun gjorde skubbede hun hende imod væggen og stod tæt op af hende med hendes bryster presset imod Mani.. "du godt klar over du er lidt provo ik? jeg mener... du kan ikke bare komme herind når jeg i bad, og tro du kan gå rundt med den der krop på." hendes stemme var flirtende og hun åbnede en knap i manis skjorte.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  TwistTail Tors 15 Aug - 9:06

Mani tog fat i mokas overarme for der efter at sparke benende væk under hende så hun vil falde til gulvet men holder godt fat i hende så hun ikke slår sig og får vent moka på maven imens og vrider om på hendes ene arm men ikke for hårdt da hun ved hun kan værer FOR stærk nogle gange "jeg provokerede ikke, jeg var bare høflig" hun snakkede ikke hårdt på nogen måde "og hvad skulle det der også til for?" hun gav slip fra mokas arm og gik lidt tilbage da hun ikke ville overaskes igrn på den måde
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 15 Aug - 9:09

Moka der blev overrasket lå lidt med hovedet imod gulvet før hun rejste sig langsomt op igen. Hun kiggede på Mani med et hånligt smil.. "en tøs som alle de andre, skulle jeg have regnet ud" ... hun tog det ik så tungt hun var røget imod gulvet, hun havde ikke slået sig, og ærligt havde hun oplevet værre.. Hun gik over og tog sin skjorte og begyndte og tage den på. den kunne kun lige lukke om hendes bryster... Hun kiggede over på mani med et flabet smil "Du ved godt det nu du løber skrigende herfra ikke?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  TwistTail Tors 15 Aug - 9:16

"wow tøs var det det kunne finde på at kalde mig de andre plejede i det midste at råde dyke eller faggot og at skrige er ikke ligeffem min ting men jeg skal nok skride vis det er det du vil havde" mani rystede på hoved inden hun samlede sine bukser op fra gulvet og smed dem i hendes taske og lukkede den
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 15 Aug - 9:19

Hun kiggede over skulderen på Mani.. "Jeg har ikke noget behov for at kalde folk alt muligt... og tøs handler om du svag og pivet.. præcis som alle andre..." hun vendte sig og tog sin børste i skabet og begyndte og rede det lange hår.. Hun stod med ryggen halvt til Mani og hendes nederdel dækkede kun lige hendes røv, hvilket nogle lærer havde brokket sig over, andre havde fundet det meget interessant. Dog var det ikke lykkedes nogle og få hende til at få en længere endnu, og da hendes forældre var rige ville de ik bare smide hende ud..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  TwistTail Tors 15 Aug - 9:28

Mani tog en dyb indånding da moka sagde hun var svag og pivet for vis der noget hun ikke var så var det svag men ville ikke gører noget hun ville fortryde senere "hmm virkelig tror du skal lærer at kende personen før du burte kalde dem svag" mani snakkede lidt lavt for både ikke at flippe ud og prøve at gemme at faktisk blev ramt af at blive kaldt svag, hun stod og kiggede på sin taske efter hun havde lynt den inden hun knappede den knap moka havde åbnet
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 15 Aug - 9:30

Moka vendte sig om lænet med ryggen imod skabet og kiggede på Mani imens hun redte sit hår.. "ik min skyld, jeg siger bare hvad jeg ser.." hun smilede flabet og tonene var provokerende... Hun rejste sig helt op og lagde sin børste, eller rettere lod den falde ned på håndklædet på bænken og begyndte og flette en lang fletning ned langs den ene side.. "Det var tydeligt på din opførsel... " hun kiggede på fletningen imens hun snakkede
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  TwistTail Tors 15 Aug - 9:37

Mani rystede på hoved moka vidste jo ikke hvad der havde sket for ikke bare end få måneder siden som var grunden til at hun reagerede som hun gjorde, så hun valgte bare en anden taktik hun rettede sig ordenligt op og lage armne over kors hun så på moka med kolde øjne og runkede øjnbrynende "så jeg ville havde været stærk vis jeg bare havde ladet dig åbne min skjorte efter jeg lige havde mødt dig?"
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 15 Aug - 9:39

Moka morede sig ufattelig meget, det var utrolig så nemt den her tøs bed på.. Hun var færdig med sin fletning og tog sine strømper og bukkede sig ned for at få dem på, på bedste moka manér røven lige i vejret så du kunne se hendes hotpants hvis du stod bagved hende.
"Mindes bestemt ikke jeg har sagt det lille skat" Hun smilede lidt og tog den anden strømpe og begyndte på den
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  TwistTail Tors 15 Aug - 9:46

" men du kaldte mig en tøs og sagde selv du mente at en tøs var en der var svag og pivet og derefter sagde du at du bare siger hvad du ser så teknisk set gjorde du SKAT"
Mani lød sig rive mere med end hun ville men moka havde ramt en nerve
"og du undgik mit spørgsmål" denne gang var det manis tur til at smile provokerende og flabet
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 15 Aug - 9:48

"ohhh lille skat" mokas stemme var om muligt endnu mere hånlig end før og hun fik skubbet sig selv væk fra skabet og gik igen imod Mani.. "Du har vist ikke forstået hvad det vil sige og være stærk... bare rolig.. på den her skole, der du ikke ene om det.." hun stoppede en meter fra hende og grinede provokerende... "der skal nok være mange fyrer der vil finde dig interessant.."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  TwistTail Tors 15 Aug - 9:55

Mani kiggede uinponeret på moka "syndt for dem at jeg ikke vil finde dem intresandt på nogen måde overhoved lige meget hva de gør"
Hun lod hendes arme ned langs, og lod en hånd køre gennem håret
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 15 Aug - 10:00

Moka kiggede på hende med et løftet øjenbryn, men det tog ikke længe før hun gik hen til hende igen og hun gik langsomt rundt om hende. Kiggede på hende, fra hendes fødder og op.. hun havde en dejlig krop, også selvom den ik havde så mange former som andre kvinder.. Hun smilede lidt for sig selv og stoppede op lænet op af et skab ved siden af hende... "du sikkert også for kedelig skal du se..." hun grinte lidt før hun igen skubbede sig væk fra skabet og lænede sig ind imod hende.. "yeah... for kedelig" hun hviskede det før hun rykkede sig væk og gik over imod sine ting igen og som altid svingede hun godt med røven
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum