Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Et nyt ansigt (privat)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Et nyt ansigt (privat) Empty Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  Gæst Man 17 Sep - 7:50

Sheena kom gående ind i loungen og satte sig i sofaen og kiggede lidt rundt. Hun sad og tænkte lidt over de ting moka havde sagt til hende og undrede sig over det, men man kunne ikke se på hende at hun tænkte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Sep - 8:01

Tyson havde ikke orket skolen overhovedet den dag. Han var ikke træt, han følte sig bare rigtig dårligt tilpas.
Med tunge skridt gik han ind i loungen og satte sig dovent i en sofa, idet han fik øje på pigen, der sad overfor ham. Hans hjerte sprang et slag over, da han i et kort øjeblik troede det var Lacus, men opdagede hurtigt, at det var en anden. Hm... var det mon hendes lillesøster? Han havde set hende flere gange, når han havde været hjemme hos Lacus, men aldrig snakket med hende.
Tyson lagde ikke selv mærke til, at han stirrede på Sheena.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  Gæst Man 17 Sep - 8:09

Sheena vågnede op af sine tanker og så at der var en dreng der stirrede på hende. Hvad tror han lige han havde gang i? Han stirrede jo som sindsyg?
Hun kiggede på ham og gav ham det ligegyldige blik. "Sig mig engang finder du noget, eftersom du stirre sådan på mig?" Hun kiggede flabet på ham og ventede på en responds.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Sep - 8:14

Tyson blinkede overrasket. Havde han stirret?
Da hendes ord sank ordentligt ind i hans hjerne, blev han lidt irriteret. Sikke en flabet møgtøs.
Tyson så på Sheena, som om hun lige havde sagt noget fuldstændig latterligt, "nej, jeg finder ikke noget. Jeg troede først, der var noget men... nej. Overhovedet ikke."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  Gæst Man 17 Sep - 8:17

hun grinede lidt "Mhmm det skal du jo sige... Man ville ikke stirre så meget medmindre man fandt noget interresant...hmmm lad mig hører hvorfor den stirren. Der må jo være noget og jeg har ikke andet at tage mig til afligevel, så jeg kan jolige så godt bruge min tid på sådan en som dig" Hun smilede flabet til ham og krydsede sine ben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Sep - 8:22

Hun var godt nok flabet... men hun virkede ikke sur som sådan over det, han lige havde sagt. Hun grinede endda. Tyson besluttede sig for at lægge fjendtligheden på hylden i et stykke tid. Han sukkede lavt, rettede sin ryg op og kiggede på Sheena med et roligt blik, "du minder mig bare utrolig meget om en, jeg kender. Du... skulle vel ikke være Lacus Tamako's søster, vel?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  Gæst Man 17 Sep - 8:24

Hun kiggede interreseret på ham "Jo det er lige præcis det jeg er, sig mig engang kender du hende? Syntes ikke jeg har set dig sammen med hende før?" Hun rettede sig i sofaen så hun næsten fyldte den hele og kiggede over på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Sep - 8:32

"Virkelig?" Tyson løftede et øjenbryn og kiggede lige så interesseret på hende, "jeg har ellers været hjemme hos hende mange gange. Hun har måske nævnt mig. Tyson Tale...?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  Gæst Man 17 Sep - 8:35

Hun gik lidt i tænke boks da hun hørte hans navn "hmmm lad mig se....jeg snakker ikke just så godt med hende for tiden, vi er ikke ligefrem 'best friends' har aldrig rigtig været det, vi er lidt for forskellige. Så snakker ikke med hende om drenge eller venner ligefrem. Hvad er du til hende da?"

Hun sad og flettede nogle hårtotter og kiggede interreseret på ham. Han er nu meget sød, hvorfor har hun ikke set ham før?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Sep - 8:40

Tyson kunne ikke lade være med at smile lidt, da Sheena fortalte om forholdet til hendes søster. Han burde ikke være glad for det, men det var rart, at han ikke var den eneste på skolen, der ikke kunne lide Lacus.
Han trak lidt på skuldrene over spørgsmålet, stadig med et lille smil på læben, "jeg ved det faktisk ikke. Vi var engang bedste venner. Men så flirtede hun med mig og glemte mig for en anden fyr dagen efter, så... jeg tror ordet 'fjender' beskriver os bedst lige for tiden."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  Gæst Man 17 Sep - 8:44

Hun begyndte at grine lidt "Når for søren, det lyder ellers ikke ligesom hende, troede ikke hun kunne finde ud af at flirte med fyrer, og det må vel være Kira du snakker omsom hun er kærester med nu, Han er desværre ikke så nem at narre. Jeg skam prøvet at få ham til at ændre mening omkring hende, men det lykkes ikke rigtig for mig."

Hun kiggede mere interreseret på ham, den her person begyndte at blive meget interresant at snakke med. De havde lidt tilfældes indtil videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Sep - 8:55

Tysons smil forsvandt lidt, da Kiras navn blev nævnt, og han begyndte at få billeder ind i sit hoved fra det, der skete mellem dem. Dog fokuserede han hurtigt igen på det, Sheena sagde, og svarede, "ja, jeg har også prøvet at få ham til at ændre mening."
Han pegede på det store, blågrønne mærke under hans øje og fortsatte, "det her fik jeg ud af det."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  Gæst Man 17 Sep - 9:01

Hun blev lidt overrasket over at det var Kira der havde givet ham det blå øje "WOW! Jeg troede ikke han var typen der slog? Hvad har du dog sagt til ham eftersom at han gav dig den der gave, så vidt jeg ved plejer Lacus ikke at komme sammen med voldelige drenge? Er der noget jeg er gået glip af her?."

Hun satte sig lidt frem og kiggede lidt ekstra på hans øje "Det er en ordentlig tur du har fået dig der, du ved godt du kan smide ham på kontoret begrund af det der? Gad vide hvad han ellers kan finde på at gøre, hvis han er voldelig, hmm...måske holder han sig ikke kun til en....stakkels Lacus jeg advarede hende jo..hehe så kan hun lærer det.. Hvad mener du Tyson... tror du han er den type?" Hun fik det lille flabede smil frem, da hun havde fået mere fakta om ham Kira.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Sep - 9:08

"Jeg ved ærlig talt ingenting om ham. Kun at han er verdens største røvhul, mega flabet, utrolig voldelig og flintrende homoseksuel," Tyson kiggede på Sheena og grinte let, "måske er det derfor, din søster overhovedet kunne score ham. Han er homo. Det giver mening."
Han kunne bedre og bedre lide Sheena. Selvom de kun havde den ene ting til fælles, af hvad han vidste, følte han bare, at hun var god at snakke med. Ikke så alvorlig, småflabet, drillende. Og så gjorde det heller ikke noget, at hun så ud, som hun gjorde.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  Gæst Man 17 Sep - 9:13

Sheena kunne ike lade vær med at grine over Tysons kommentar "Jamen dog, du kan virkelig ikke lide ham var? Jeg kan bare ikke se hvorfor han er så vild med hende, det tyder det ihvertfald på han er, hvis han slog dig, bare du snakkede om hende. Hvis der bare var noget jeg kunne få dem begge ned på, noget information der ville knække dem begge to. Jeg har altid gerne ville fælde Lacus, men har ikke kunnet og nu kunne jeg også tænke mig at fælde Kira fordi han hjælper hende. Det er bare hævn fordi han prøver at være totalt flabet og ligeglad"
Hun kiggede smilende på ham. "Det kunne du vel selv tænke dig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Sep - 9:22

"Det kunne være rart. Jeg fortalte faktisk Kira noget fortroligt om Lacus, der gjorde ham utrolig sur og ked af det. Og... nu ved jeg ikke, hvad han gør. Jeg har tænkt over det, men jeg har virkelig ingen idé..." Tysons tone blev lidt mere alvorlig, og han kiggede væk. Han kom til at tænke på det, han havde tænkt på, siden det skete. Havde Kira fortalt til Lacus, hvad han havde lavet? Han han tænkt sig at fortælle med hvem, han havde gjort det? Ville Lacus så slå op? Ville hun sige det videre? Hvad ville der ske med Tysons gode rygte?
Han rettede sig hurtigt ordentligt op igen, kiggede på Sheena og fremtvang et lettere charmerende smil, "jeg har slet ikke spurgt dig, hvad du hedder. Er det rigtigt, at det starter med 's'? Eller 'z'? Eller er jeg helt forkert på den?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  Gæst Man 17 Sep - 9:26

Hun kiggede undrende på ham "Hvad fortalte du ham om Lacus?" Hun var blevet meget interreseret lige nu og da han spurgte til hende navn, kom hun med et smil. "Jeg starter med S, Jeg hedder Sheena" Hun satte sig lidt tilbage og fortsatte stadig med at kigge på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Sep - 9:30

"Det... var bare noget med utroskab. Ikke noget særligt," sagde Tyson hurtigt. Han kunne ikke fortælle Sheena historien uden også at sige, at ham og Kira næsten havde sex. Derfor fokuserede han på hende og fortsatte, "Sheena, hm? Sheena Tamako, må det så være. Du er ikke 1. G'er, vel? Det ligner du i hvert fald ikke."
Han sendte hende et hurtigt men forførende elevatorblik.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  Gæst Man 17 Sep - 9:33

Hun kiggede nysgerrigt på ham "Hmm det lyder da ellers interresant...ærgerligt du ikke vil fortælle det" Hun kiggede kort væk, men rettede hurtigt sit blik tilbage på Tyson "Nej jeg er ikke 1.G'er men 2.G'er" Hun smilede lidt over hans kommentar "Jamen den hører squ tit" Hun grinte let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Sep - 9:38

"Gad vide hvorfor," Tyson smilede for første gang med tænderne. Han kiggede på hende i et kort øjeblik med forførende, rolige øjne, men rejste sig lidt efter op for at hente fjernbetjeningen. Han tog den, satte sig ved siden af Sheena og tændte for fladskærmen, hvorefter han zappede lidt rundt, "det er utroligt så mange elendige kanaler, der eksisterer, synes du ikke?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  Gæst Man 17 Sep - 9:42

HUn smilede til ham "Jeg er bare nysgerrig, og jeg elsker at vide ting, der kan spolerer andres liv, ja jeg ved det, jeg er lidt underlig" Hun kiggede lidt da han rejste sig op efter fjern betjeningen og tjekkede ham lidt ud. Hmm...ikke dårlig afligevel. Da han satte sig ved siden af hende kunne hun ikke lade vær med at grine over hans kommentar "Jo der er primært derfor jeg ikke tænder for Tv'et der sker aldrig noget spændende."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Sep - 9:51

"Du ser ikke tv?" Tyson lod knapperne være i et kort øjeblik og fokuserede i stedet for på Sheena. Et lille smil bredte sig over hans læber, da han fortsatte, "ser du heller ikke de... sene udsendelser? Du ved... voksenudsendelserne, der kun bliver sendt om natten? Du virker ikke som en pige, der er helt ukendt med sådan noget. På den gode måde, naturligvis."
Endnu et elevatorblik. Denne gang skjulte han det med vilje overhovedet ikke.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  Gæst Man 17 Sep - 9:54

Hun smilede lidt "Næ jeg plejer someregel at lave nogle ting der er lidt sjovere end det. Jeg er mere interreseret i det 'real deal' ser det kun hvis jeg virkelig keder mig"

Hun lagde godt mærke til hans elevator blik, men var efterhånden vandt til at drenge lavede den på hende, så det var ikke det helt storer for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Sep - 10:03

"Nå, virkelig?" sagde Tyson med løftede øjenbryn, stadig med blikket på Sheena. Han havde på fornemmelsen, at hun var lidt løs på tråden, og det gjorde ham overhovedet ikke noget. Han havde virkelig brug for en pige, han kunne gå i gang med, efter alle de... mandeepisoder. Han kunne bare ikke helt finde ud af, hvor hurtigt han kunne gå fremad med hende... "du gør tit sådan noget, kan jeg høre, hm?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  Gæst Man 17 Sep - 10:06

HUn grineede lidt "Tja jeg er lidt afhængig af det og jeg har someregel aldrig problemer med at finde nogle, hvis jeg er trængende" hun krydsede sine ben og fortsatte med kigge på ham og smilede flabet på ham "Er det da et problem?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum