Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Et nyt ansigt (privat)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Et nyt ansigt (privat) - Page 2 Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Sep - 10:13

"Et problem...?" sagde Tyson med et skævt smil, "jeg synes, det er en fantastisk evne at have. Jeg har den også en smule selv. Når jeg vil have noget, får jeg det. Jeg er meget... forkælet."
Han rykkede sig tættere på Sheena, mens han snakkede. Han kunne dufte hendes parfume og forestillede hende allerede uden tøj på.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) - Page 2 Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  Gæst Man 17 Sep - 10:17

Hun smilede til ham "Undre mig ikke, der er jo os som bare kan" Hun grinede lidt og lagde mærke til han rykkede tættere på hende. "Så er du sikker på du kun er en lille smule løs på tråden, eller har jeg opfattet det forkert?" Hun smilede flabet til og kunne ikke lade vær med at grine.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) - Page 2 Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Sep - 10:25

"Jeg er vel lidt løs på tråden," sagde Tyson og grinede med hende, "men samtidig er jeg også utrolig kræsen, så jeg gør det ikke med alle og enhver. Jeg fornemmer også at der er lidt kræsenhed gemt inde i dig, hm?"
Han lagde blidt sin hånd på hendes lår og afventede en reaktion. Hvis hun ikke skubbede den væk, virkede utilpas eller rejste sig, så var den hjemme.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) - Page 2 Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  Gæst Man 17 Sep - 10:28

Ah. Lidt afslappen i loungen efter en lang dag fyldt med træning, både af kampsport og af musik. Kakashi strakte sig let før han trådte ind i lokalet, og fik øje på det umiskendelige lyserøde hår - og en sorthåret fyr der sad ved siden af hende - med en hånd på hendes lår? Hm. Han mente godt at have set fyren før, men kun små, flygtige gange.

Med stille og rolige skridt gik hen hen mod dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) - Page 2 Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  Gæst Man 17 Sep - 10:31

Hun smilede lidt og lagde ikke mærke til kakashi der var kommet ind i rummet, men hun kiggede på Tysos fjernede forsigtigt sin hånd "Ked af at måtte meddele det Tyson, men jeg kan ikke har kæreste på, og det vil jeg ikke byde ham og kræsen jo det er jeg skam" Hun smilede flabet til ham, "Måske en anden gang, hvis jeg er fri"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) - Page 2 Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Sep - 10:38

"Hm..." Tyson kiggede skuffet på Sheena. Det var som om, han fik en kæmpe mavepuster.
Han vidste ikke, hvad han skulle svare. Kiggede bare på en dreng, han pludselig fik øje på, der var kommet hen til dem.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) - Page 2 Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  Gæst Man 17 Sep - 10:41

"Yo, Shee-chan," smilede han da han var kommet tæt nok på, klemte sig lige ned på den anden side af hende. idet han drejede sig for at give hende et kys, lagde han ubevidst hånden på hendes lår, præcis der hvor Tyson's havde været lige før... Nærmest som om han ville sige 'Hold dig væk fister. Hun er min!'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) - Page 2 Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  Gæst Man 17 Sep - 10:44

Hun blev lidt overrasket over Kakashi faktisk stod der "Jamen hej Kashi" Hun gengældte kysset kort og kiggede smilende på Tyson "Det er min kæreste...Så sig mig hvad går du og laver af træning" Hun kiggede interreseret på Tyson og smilede lidt flabet til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) - Page 2 Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Sep - 10:48

Tyson kunne tydeligt mærke, han var irriteret, og orkede ikke at lægge skjul på det. Han var ikke irriteret på Sheena - hun havde en kæreste og sådan var det. Heller ikke på hendes kæreste - han kendte ham ikke engang. Han var irriteret på sin egen sexlyst, han lige havde forventet skulle tilfredsstilles.
"Løber," sagde Tyson kort og monotont. Han stirrede tomt på fjernsynet.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) - Page 2 Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  Gæst Man 17 Sep - 10:50

Han lænede sig en smule tilbage, lod fortsat hånden hvile på hendes lår, mens han så kort på drengen, før han så på Sheena igen. "Hvad har du så lavet idag?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) - Page 2 Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  Gæst Man 17 Sep - 10:53

Hun kiggede undrende på Tyson...hvad var han irreteret over, det var jo ikke fordi det var jordens undergang at få en afvisning. hun fortsatte dog med at smile til ham og svarer glad tilbage "Nice det gør jeg også, det kan da være vi kan tage en løbetur sammen en dag, hvis du har lyst?"

Hun kiggede derefter over på kakashi "Ikke det storer, har kedet mig det meste af dagen, du har jo ikke været der og kunne underholde mig" Hun smilede flabet til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) - Page 2 Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Sep - 10:57

"Ja, klart," svarede Tyson i præcis samme toneleje. Han kiggede først på hende, da hun begyndte at snakke til den anden dreng.
Kærester... tsh... latterligt.
Han rejste sig i stilhed og gik.

//ude af tråd//
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Et nyt ansigt (privat) - Page 2 Empty Sv: Et nyt ansigt (privat)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum