Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK Empty Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK

Indlæg  Nobu Chan Søn 23 Sep - 8:05

Lacus gik ind loungen for at slappe lidt af. Hun lagde sig i sofaen og kiggede op i loftet. Hun havde en lidt underlig fornemmelse i maven, og havde ikke kunnet spise noget. Så hun valgte at slappe lidt af i stedet for. Hun sukkede lidt og prøvede at tænke lidt over hvad det kunne være. Men hun kunne ikke komme i tanke om noget.


Sidst rettet af Lacus Tamako Søn 23 Sep - 8:50, rettet 1 gang
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK Empty Sv: Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK

Indlæg  Gæst Søn 23 Sep - 8:11

Kira der havde sovet noget der lignede 24 timer, gik ned af gangen. Han strak sig veltilpas og var glad for hans hovedpine var væk, og kvalmen også. Han havde været i kantinen og spise lidt og følte for at slappe af. Han gik ind af døren der stod åben og fik øje på noget lyserødt hår i sofaen. Han smilede lidt da han så hvem det var og listede sig hen og kravlede så henover Lacus med et smil på læberne "jeg har savnet dig" han gav hende et kys

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK Empty Sv: Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK

Indlæg  Nobu Chan Søn 23 Sep - 8:14

Lacus der lå og kiggede op i loftet, fik noget af en overraskelse da Kira kravlede hen over hende og gav hende et kys. Hun smilede lidt "Jeg har savnet dig skat!" Hun rødmede lidt, da han var henover hende og kunne mærke hendes hjerte hamre hurtigere. "Har man sovet godt?"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK Empty Sv: Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK

Indlæg  Gæst Søn 23 Sep - 8:16

Han lagde sig lidt ned ovenpå hende, men holdt sig løftet lidt op i overkroppen. "Yeah.. var væk i næsten 24timer.. Var tiltrængt, har det meget bedre nu" han tog en tot væk fra hendes ansigt og smilede "Hvad har du lavet?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK Empty Sv: Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK

Indlæg  Nobu Chan Søn 23 Sep - 8:18

Han smilede lidt og kiggede ham i øjnene "Tjaa imens du har været væk, har jeg ingeting lavet, jo været i skole" Hun tog sin hånd op til hans kind og nussede ham lidt "Men det er dejligt at se du har det bedre"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK Empty Sv: Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK

Indlæg  Gæst Søn 23 Sep - 8:19

Han smilede og lagde sit hoved ned på siden så det hvilede på hendes ene bryst... "slet ikke været sammen med nogen eller noget andet? det trods alt et helt døgn siden jeg så dig, eller mere" han trak vejret roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK Empty Sv: Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK

Indlæg  Nobu Chan Søn 23 Sep - 8:23

Da han lagde sit hoved ned på hende bryst, blev hun knald rød i ansigtet. Han kunne sikkert hører hendes hjerte banken, for den var meget tydelig i hendes hoved. "Nej jeg har ikke været sammen med nogen, jeg har sovet og været i skole. Jeg har været lidt kedelig" Hun grinede lidt akavet og smilede så til ham imens hun kiggede på ham.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK Empty Sv: Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK

Indlæg  Gæst Søn 23 Sep - 8:24

Han smilede lidt da han mærkede hendes hjerte "skal jeg rykke mig?" han blev liggende med det var tydeligt at spørgsmålet var seriøst. Han kunne ikke finde ud af om hun var utryg eller genert.. Han kunne jo ikke se hendes ansigt som han lå der

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK Empty Sv: Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK

Indlæg  Nobu Chan Søn 23 Sep - 8:26

Hun grinede lidt "Nej det gør ikke noget, det var bare en overraskelse, jeg skal bare lige komme mig over det, er bare lidt genert" Hun lagde sin hånd på hans hoved og nussede ham lidt i håret. HUnn prøvede at trækket vejret roligt, og slappe lidt af. Men svært var det fordi han var der.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK Empty Sv: Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK

Indlæg  Gæst Søn 23 Sep - 8:27

Han lukkede øjnene og nød at blive nusset i håret. Det var faktisk dejlig afslappende, han kunne i hvert fald ikke påstå han ikke lå godt... "I orden.. så bliver jeg liggende, men ingen grund til at være genert.. har trods alt set dem jo" han smilede lidt med de stadig lukkede øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK Empty Sv: Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK

Indlæg  Nobu Chan Søn 23 Sep - 8:30

Hun blev knald rød i hovedet igen, efter hans sidste kommentar, det var jo rigtig nok, han havde jo set dem. "Mmhm..." Hun kunne ikke lade vær med at smile lidt over det og kunne mærke det blev meget varmt. Han gør hende så ustabil på den gode måde. Hun var virkelig glad for ham og kunne godt lide han lå oven på hende.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK Empty Sv: Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK

Indlæg  Gæst Søn 23 Sep - 8:32

Han løftede hovedet og smilede til hende "skal vi bytte? Så kan du putte på mit bryst? det kun fair og tilbyde nu jeg har puttet på dit" han grinede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK Empty Sv: Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK

Indlæg  Nobu Chan Søn 23 Sep - 8:33

HUn grinede lidt "Tør du det, du ved jo ikke hvad jeg kan finde på af luskede narrestreger" hun fortsatte med at nusse ham i håret og smilede lidt, samtidig med hun havde lidt røde kinder.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK Empty Sv: Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK

Indlæg  Gæst Søn 23 Sep - 8:35

"Skat du dejlig, men så lusket er du altså ikke. du er lidt uskyldig" han gav hende et kys på kinden og smilede til hende med et flabet smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK Empty Sv: Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK

Indlæg  Nobu Chan Søn 23 Sep - 8:38

HUn grinede lidt "Hmpf... jeg skal vise dig!" HUn satte sig op og fik dem lagt ned, så hun var den der lå øverst og kiggede flabet på ham. HUn satte sig op på ham og placerede sine hænder på hans bryst og bevægede sit underliv lidt imod hans, pr refleks. "Hvorfor syntes alle jeg er så uskyldig, så uskyldig er jeg altså heller ikke" Hun kiggede på ham med et rynken øjenbryn og nogle røde kinder.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK Empty Sv: Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK

Indlæg  Gæst Søn 23 Sep - 8:41

Han lod hende vende dem om og lå og kiggede op på hende, og måtte indrømme han blev en smule overrasket, da han mærkede hun bevægede sit underliv imod hans. Han kiggede på hende og smilede lidt "Okay.. måske ikke HELT så uskyldig.." han grinte lidt "men bliver du ved sådan der får vi et problem" han tog fat i hendes hænder og trak hende ned til sig så han kunne give hende et kys

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK Empty Sv: Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK

Indlæg  Nobu Chan Søn 23 Sep - 8:44

Hun grinede lidt "Så ændrede man sig lidt var" Hun blev trukket ned til ham og gengældte kysset kort "Når bliver man lidt påvirket var" Hun smilede flabet til ham og bevægede sit underliv lidt mere imod hans, for at tirre ham lidt.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK Empty Sv: Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK

Indlæg  Gæst Søn 23 Sep - 8:46

Han grinte lidt og lagde en hånd på hver side af hendes hofter og pressede sit underliv op imod hendes. "Den leg kan jeg også skat" han kiggede på hende med et flabet smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK Empty Sv: Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK

Indlæg  Nobu Chan Søn 23 Sep - 8:48

Hun blev lidt overrasket over han ville lege med på den "Når så det kan du!" Hun smilede fortsat flabet til ham og strøg sin finger ned langs hans bryst og op igen. Hun bøjede sig ned til ham kyssede ham på halsen, hvor hun derefter trak vejret dybt og lod luften komme langsomt ud på hans hals.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK Empty Sv: Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK

Indlæg  Gæst Søn 23 Sep - 8:50

Han smilede lidt over hendes kærtegn, og da hun lænede sig frem lod han sine hænder glide forsigtigt op under hendes trøje og om på ryggen op over hendes bh og tog blidt fat "Hvor min kæreste og hvad har du gjort ved hende?" han kiggede på hende med et provokerende smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK Empty Sv: Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK

Indlæg  Nobu Chan Søn 23 Sep - 8:54

Hun skubbede ham lidt længere ned i sofaen og kiggede flabet på ham "Hun er lige her, jeg kan jo lige så godt vise dig hvad jeg duer til ikke sandt" Hun kiggede provokerende på ham og bed sig i underlæben. "Jeg kan da godt stoppe, hvis du ikke bryder dig om det" Hun smilede lidt og kørte sin ene hånd op til hans hals og nussede ham lidt.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK Empty Sv: Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK

Indlæg  Gæst Søn 23 Sep - 8:56

Han havde svært ved at forstå hvad der lige foregik... sov han stadig? var det en drøm? Ohh han håbede så inderligt det IKKE var en drøm, ville være møg øv og vågne op af.... Han smilede til hende og trak hende lidt længere ned ved at skubbe blidt på hendes skuldreblade hvor hans hænder var så han kunne kysse hende på halsen "Jeg har intet imod det.. Bare ikke lige sådan jeg normalt ser dig jo vel" han nappede hende i øret da han havde snakket færdig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK Empty Sv: Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK

Indlæg  Nobu Chan Søn 23 Sep - 8:59

Hun grinede lidt da hun blev trukket lidt tættere på ham "Det er normalt heller ikke en side jeg viser særlig tit, plejer someregel at gemme den, da den ermeget åben" Hun smilede til ham og kunne mærke det kildede lidt da han begyndte at kysse hende på halsen og nappede hende i øret.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK Empty Sv: Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK

Indlæg  Gæst Søn 23 Sep - 9:01

Han smilede og slap hende lidt så han kunne se hende i øjnene "Jeg har nu ikke noget imod den side.. Dog kan jeg godt forstå det ikke er alle der ser den.. Føler mig beæret" han smilede lidt og tog så blidt fat i hendes underlæbe med tænderne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK Empty Sv: Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK

Indlæg  Nobu Chan Søn 23 Sep - 9:05

Da han bed fat i hendes underlæbe, fangede hun hurtigt hans mund og kyssede ham. Hun tog den anden hånd og placerede den på hans kind og tog lidt fadt med fingerspidserne ved baghovedet og trykkede sine læber mere imod hans mund og åbnede sin mund lidt. Hun trak vejret lidt hurtigere og kunne mærke, hun var begyndt at blive en smule ophidset. Hun lændede sig tættere ind over ham og trykkede sit underliv ned imod hans.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK Empty Sv: Hvad skal der ske? *PRIVAT* MILD KAKAOMÆLK

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum