Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Med vilje eller et uheld? (Mini Kakaomælk)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Med vilje eller et uheld?  (Mini Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: Med vilje eller et uheld? (Mini Kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 14 Sep - 6:12

"Du er sammen med hende. Det er det, der er problemet. Hun ødelægger dig i sidste ende," Tyson trak sin hånd op af lommen og lagde i stedet sine arme over kors, mens han så på Kira med en blanding af alvor og irritation, "og du siger, jeg er alene? Bare så du ved det, så kunne jeg have gjort lige, hvad jeg havde lyst til at gøre med hende, men valgte at lade være. Jeg er ikke desperat nok til at være sammen med en som hende."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Med vilje eller et uheld?  (Mini Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: Med vilje eller et uheld? (Mini Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 6:14

Kira kunne ikke lade være og smile flabet "aha.. så du VALGTE det fra.. yeah right... indrøm dog bare du ikke var mand nok til hende.." han kiggede på ham med et provokernede blik "Hun valgte dig fra fordi der kom en mand, og så slap hun jo for en dreng" han kiggede op og ned af Tyson et kort øjeblik før han kiggede ham i øjnene igen "Yep.. helt sikkert dreng"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Med vilje eller et uheld?  (Mini Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: Med vilje eller et uheld? (Mini Kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 14 Sep - 6:18

Tyson kunne mærke irritationen vokse indeni ham, da Kira gav ham det elevatorblik. Han gloede koldt på ham, "fint. Men jeg vil hellere være en dreng end en hulemand. Og du vil hellere være en hulemand end en dreng. Så alt er perfekt, er det ikke? Så skal jeg nok lade dig være i fred fra nu af. Du vil åbenbart ikke hjælpes."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Med vilje eller et uheld?  (Mini Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: Med vilje eller et uheld? (Mini Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 6:20

Han rykkede sig fra vasken så han ikke lænede imod den "Hjælpes? Der vist noget du har misforstået. Der intet du kan hjælpe mig med..." han kiggede irriteret på ham. Hvad fanden bildte han sig ind at tro han kunne hjælpe ham? Han var så ynkelig og ligegyldig.. forbandet røvhul det var hvad han var. Sådan kunne man simpelthen ik behandle andre, og heller ik tale om dem. Han forsøgte at skubbe vreden til side og stak en hånd i den ene lomme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Med vilje eller et uheld?  (Mini Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: Med vilje eller et uheld? (Mini Kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 14 Sep - 6:30

"At få dig til at slå op med den heks, ville hjælpe dig, men det vil du jo ikke," sagde Tyson ligeså koldt som før, "så jeg lader være med at 'genere' dig mere. Så smut nu. Ud til din kvinde og bliv holdt for nar. Afsted."
Han gjorde en gestus mod døren og kiggede igen afvendtende på Kira.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Med vilje eller et uheld?  (Mini Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: Med vilje eller et uheld? (Mini Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 6:34

Kira knyttede hånden nede i lommen.. Hvor havde han virkelig bare lyst til lige nu at slå med al sin kraft, og slå Tyson ud. Måske det kunne lærer ham en lektie eller to, og havde det været for nogle år siden havde han nok gjort det uden tøven, men han formåede at holde sig i ro, selvom man kunne se på han har var rimelig irriteret "Du er virkelig et ynkeligt menneske.. Ikke noget at sige til du altid er alene... Du aldrig sammen med nogle, hverken venner eller noget.. Nu har jeg været her noget tid og har ALDRIG set dig omgås dine såkaldte venner. Godt være du mener jeg bliver holdt for nar, men prøv og se på dig selv. Du tror du noget ved og du kan en masse, men faktisk har du ikke nogen.. Pigerne kigger måske på dig, men det også det. Du ynkelig og et sølle menneske!" han tog den anden hånd i lommen og gik igen hen imod døren. Han gad virkelig ikke lade denne fyr få hans raseri til at koge over.. det var bedre bare at gå nu..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Med vilje eller et uheld?  (Mini Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: Med vilje eller et uheld? (Mini Kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 14 Sep - 6:44

Tyson kiggede på Kira, som han gik hen til døren, og kunne mærke frustrationen vokse indeni ham. Ikke på grund af det, Kira sagde, men den selvsikre måde han sagde det på. Hvis han gik ud af den dør med det som sine sidste ord, ville Tyson tabe. Og det ville han ikke. Ikke igen. Alle omkring ham var så lykkelige. Han fortjente også en enkelt lykkelig stund. Han fortjente at vinde over Kira!
Uden at tænke over konsekvenserne, tog han et nyt sæbeapperat, der ikke var blevet sat fast til væggen endnu, og tyrede det på Kira.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Med vilje eller et uheld?  (Mini Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: Med vilje eller et uheld? (Mini Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 6:48

Kira nåede ikke at reagere og mærkede et slag på den ene skulder da sæbeapperatet ramte hans skulder.. Han trak sig lidt sammen da det sendte nogle voldsomme jag igennem ham.. han lagde hånden op på sin venstre skulder og kiggede på den, det blødte en smule men var der ikke noget og sige til da sæbetingen havde nogle små skarpe kanter. Han kiggede direkte over på Tyson med et koldt blik og kunne mærke al vreden boble over. Han gik med faste skridt over til Tyson og tog fat om halsen på ham og skubbede ham ind imod væggen. han havde fast med højre hånd da venstre gjorde for ondt. Dog holdt han ik så fast, så tyson kunne nemt trække vejret "Hvad fanden har du gang i? Hvad tror du lige der var sket hvis du havde ramt mit hoved???" hans øjne var fulde af vrede og han gav ham ikke chancen for at svarer "DU FANDME IK BARE DUM, DU JO FULDSTÆNDIG SINDSSYG!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Med vilje eller et uheld?  (Mini Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: Med vilje eller et uheld? (Mini Kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 14 Sep - 6:57

Tyson udstødte en lav lyd, da Kira fik fat om hans hals, men samlede hurtigt sine tanker, og lagde sine hænder omkring Kiras håndled og prøvede desperat at fjerne hans hånd, "hold din kæft og skrid!! Jeg har sagt, at jeg ville lade dig være i fred, så fuck af med dig og dit latterlige, perfekte liv!!!"
Klumpen i hans hals blev større og større og var næsten begyndt at gøre ondt. Var han... ved at græde? Nej, det kunne ikke være det... det var bare presset og stress!
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Med vilje eller et uheld?  (Mini Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: Med vilje eller et uheld? (Mini Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 7:00

Kira slap ham ikke .. Han holdt stadig fast men klemte ikke sin greb "Hvad fanden skulle det så gøre godt for at du smed den ting efter mig?" han kunne mærke smerten i skulderen tog til en smule. Han holdt dig sit blik koldt og viste det ikke. han var vandt til smerte når han trænede... "Svar mig på hvad fanden det skulle gøre godt for!" han kiggede vredt på ham noget tid og inden Tyson nåede at svarer slap han ham. Han blev dog stående foran ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Med vilje eller et uheld?  (Mini Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: Med vilje eller et uheld? (Mini Kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 14 Sep - 7:16

Tyson lukkede øjnene og tog en dyb indånding. Han åbnede dem igen, idet han pustede ud, og kiggede vredt på Kira og svarede i et nogenlunde roligt toneleje, "jeg kastede den, fordi jeg havde lyst. Jeg gør, hvad jeg har lyst til."
Han rettede sig ordentligt op og skubbede Kira væk fra sig og ændrede endnu engang sit toneleje, "nu har jeg svaret dig! Så skrid!!"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Med vilje eller et uheld?  (Mini Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: Med vilje eller et uheld? (Mini Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 7:20

Kira der stadig var gal skubbede endnu engang Tyson ind imod væggen og placerede sin højre hånd flat, med et lidt hårdt slag lige ved siden af Tysons hoved... "En eller anden dag så ender det med du kommer galt afsted på den måde der... " han lænede sig ned imod ham og så ham dirkete i øjnene "Ynkelig.." han sagde de sidste ord med afsky i tonene og rejste sig op og gik hen til spejlet for at kigge på sin skulder. Han skjorte var gået i stykker hvor det havde ramt.. Han kunne ikke se såret så han åbnede sin skjorte og tog den af. Det var heldigvis ikke så dybt men havde ramt et ømt sted. Han tog noget vand på en serviet og rensede roligt såret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Med vilje eller et uheld?  (Mini Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: Med vilje eller et uheld? (Mini Kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 14 Sep - 7:35

Tyson kiggede efter Kira, da han gik hen til spejlene.
Ynkelig? Han var fandme ikke ynkelig. Kira var den ynkelige. Lacus var den ynklige. De passede perfekt sammen...
Tyson samlede sin cigeratpakke op og kiggede nøje på den. Han kunne virkelig trænge til en nu... mere end nogensinde. Men nej, Kira skulle gå først.
Han gik hen til håndvaskene og hoppede op at sidde ved siden af en af dem, stadig stirrende på sin pakke, "......"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Med vilje eller et uheld?  (Mini Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: Med vilje eller et uheld? (Mini Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 7:38

Kira kiggede kort på Tyson før han igen fortsatte med at rense sit sår "af en der ikke bryder sig om mig og allerhelst vil svine mig til, har du nogle underlige valg" han kiggede ikke på Tyson imens han snakkede og heller ik da han fortsatte "Du vælger seriøst og blive herinde?" han sukkede opgivende. han ville aldrig nogensinde lærer og forstå den dreng, han var jo latterlig.. han opførte sig som om han hadede ham som pesten, og på den anden side opførte han sig som en lille hundehvalp der ikke ville forlade hans side.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Med vilje eller et uheld?  (Mini Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: Med vilje eller et uheld? (Mini Kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 14 Sep - 7:46

Tyson fandt sit mod frem igen, nu hvor de stod så langt fra hinanden. Desuden havde han virkelig brug for at afreagere og svarede derfor, "Ja, det gør jeg. Jeg tør ikke lade dig være alene herinde. Du begynder sikkert at rive den af til tanken om, at jeg lige har været herinde, hvis jeg går. Det er min terori, at det er derfor, du ikke kan ignorere mig. Du er jo homoseksuel, jeg kan se det på dig..."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Med vilje eller et uheld?  (Mini Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: Med vilje eller et uheld? (Mini Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 7:51

Kira kiggede på Tyson og lignede mest af alt et stort spørgsmålstegn.. var han seriøs? Han kunne da ikke være seriøs... han løftede et øjenbryn "Homoseksuel?? jaa lad os se.. min kæreste har store bryster og er 100% kvinde og du spørger om jeg homoseksuel.." han sukkede lidt og smed papiret ud og tog skjorten på igen men lod den stå åben "Jeg er biseksuel, der stor forskel.. men jeg ked af at ødelægge dine små drømme og fantasier. Det betyder ikke jeg tænder på alle.. Især ikke små drenge" han kiggede flabet på Tyson og lænede sig imod en dør til en toiletboks "så fortæl mig. er du homoseksuel da? Du virker jo utrolig interesseret i jeg skal fantasere om dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Med vilje eller et uheld?  (Mini Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: Med vilje eller et uheld? (Mini Kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 14 Sep - 8:00

Tyson smilede og nikkede på 'ja ja, klart' - måden, mens Kira snakkede, men stoppede da han pludselig blev spurgt om det samme, "hvad tror du selv? Jeg er langt mere hetero, end du nogensinde bliver. Du indser snart, du kun er til drenge. Men bare rolig, jeg fortæller det ikke til nogen. Det skal du selv gøre, når du er parat til det."
Han sagde det sidste på en flabet, overdreven pædagogisk måde.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Med vilje eller et uheld?  (Mini Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: Med vilje eller et uheld? (Mini Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 8:03

Kira kunne ikke lade være og grine og kiggede flabet på Tyson "du skal sige hvad du vil. Har ikke noget og skjule... til forskel fra dig er jeg stolt af den jeg er og står ved det... Jeg bekymre mig ikke om hvad folk tænker... Men bare rolig. Du sikker, for dig ka jeg ærligt ikke fordrage.. Jeg har mere smag" han smilede provokerende og begyndte at lukke sin skjorte. Han var kommet for sent til time allerede så gad ikke skynde sig. han nåede den næste

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Med vilje eller et uheld?  (Mini Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: Med vilje eller et uheld? (Mini Kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 14 Sep - 8:10

"Mere smag...?" af en eller anden grund, pissede det virkelig Tyson af. Tankerne fløj gennem hans hoved. Acher kunne lide Tyson. Betød det så, at Acher havde dårlig smag? Kira dissede Acher inddirekte. Og hvorfor betød det så meget? Tsh... jo, okay, Acher var et røvhul, men ikke et ligeså stort røvhul som Kira.
Tyson ville gerne svare igen, men kunne ikke finde på noget, der ikke inkluderede Acher, så han valgte bare at fnyse fornærmet.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Med vilje eller et uheld?  (Mini Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: Med vilje eller et uheld? (Mini Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 8:13

Kira smilede lidt da over Tysons stille mund. Det morede ham han ikke kunne svarer igen og da han havde lukket skjorten helt rejste han sig og gik forbi ham "Vil lade dig om dine drømme i fred, nu ved jeg jo at du ikke har endnu en ting og smide efter mig" han lød en smule irriteret da han sagde det sidste...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Med vilje eller et uheld?  (Mini Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: Med vilje eller et uheld? (Mini Kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 14 Sep - 8:21

Tyson kiggede på Kira og sendte ham et frastødt blik, "der er toiletbørsterne. Jeg kunne stikke en i munden på dig. Det smager sikkert bedre end at kysse med Lacus."
Han lavede en grimasse for at understrege hans mening om Lacus.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Med vilje eller et uheld?  (Mini Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: Med vilje eller et uheld? (Mini Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 8:27

Kira stoppede igen og kiggede flabet på ham "Det ville du vide hvis du rent faktisk havde kysset hende.." han smilede provokerende til ham "men måske du skulle prøve en af de toiletbørster, du har jo alligevel ikke andre. Ellers er jeg sikker på vi nok kan finde dig et bollefår hvis det det du tænder på.. det jo tydeligvis ikke sexede tøser, siden du lod Lacus gå. og du insistere jo på du ikke tænder på mænd"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Med vilje eller et uheld?  (Mini Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: Med vilje eller et uheld? (Mini Kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 14 Sep - 8:33

Tyson kunne ikke lade være med at smile lidt over Kiras første sætning og ignorerede resten, og sagde, "til din orientering har jeg kysset hende. Jep, dagen før hun mødte dig. Det var som at kysse en vaskeklud, og så lugtede det af våd hund. Jeg er glad på dine vegne, lille Kira."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Med vilje eller et uheld?  (Mini Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: Med vilje eller et uheld? (Mini Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 8:35

Kira smilede stadig lige flabet... "Jeg ikke sikker på hvem du har kysset, men Lacus har det bestemt ikke være.. ellers kunne det jo tænkes det rent faktisk er dig der dårlig til at kysse" han gik lidt hen imod ham og så ned på ham "Lille? du er vist den mindste af os 2.." han rodede ham provokerende i håret som man ville gøre ved en lille dreng... Det var ren provokation fra hans side, han ville se hvor meget han kunne pisse Tyson af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Med vilje eller et uheld?  (Mini Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: Med vilje eller et uheld? (Mini Kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 14 Sep - 8:45

Hans kysseevne - av. Hans højde - mere av. Hans hår - endnu mere av.
Tyson kunne mærke vreden vokse ved hvert eneste 'av'. Han knyttede sine næver og var, før han vidste af det, hoppet ned fra bordet, havde fået taget fat i en toiletbørste og smækkede nu Kira i hovedet med den.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Med vilje eller et uheld?  (Mini Kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: Med vilje eller et uheld? (Mini Kakaomælk)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum