Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Passende eller ej?

2 deltagere

Go down

Passende eller ej? Empty Passende eller ej?

Indlæg  Felixnyuu Tirs 13 Aug - 2:13

Moka stod ved et bord i kantinen.. Hun så ikke synderligt tilfreds ud, men så igen Frk. tits var også ved at give hende en opsang i ordenligt påklædning på  skolen. Hun kunne ikke se problemet, hun havde skole uniformen på.. Ja hendes nederdel var kortere end de andres, men man kunne ikke se noget anyway, og hendes skjorte dækkede da hvad den skulle.. Den lignede dog en der godt kunne være en størrelse større, men hun var ret ligeglad.. sådan her kunne hun bedst lide det, tæt og åbent så den viste kavalergang..

"Frøken Akashiya hører du overhovedet efter hvad jeg siger?" Frøken tits rev hende ud af sine tanker.. "du nødt til og forstå der noget der bare ikke er acceptabelt her på skolen. ja du har ganske vist din uniform på, men den der røde bh under din skjorte som er så tydelig det vil jeg ikke se igen, forstår du.." hun så strengt på hende og da Moka ikke svarede fortsatte hun "Os piger med store bryster har et vist ansvar, for at klæde os anstændigt, ellers ville vi blive overrendt af mænd hele tiden... Det her  er første og eneste advarsel, lad mig ikke se dig med den bh under den skjorte igen. Det er for tydeligt!" Hun sendte hende et strengt blik før hun drejede rundt og gik ud af kantinen
//tits er ud//

Moka rullede opgiende med øjnene. bare fordi den gamle gimpe ikke ville have mændende gloede på hendes patter betød det ikke det galt alle andre. Hun satte  sig ned ved sit bord igen og spiste af den nudelret hun havde købt.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Passende eller ej? Empty Sv: Passende eller ej?

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 13 Aug - 2:22

Trace trådte ind i kantinen. Han havde nu gået gået på skolen i... ca. 16 timer. Han havde fundet sit værelse, pakket ud og endda været til hans første timer. Og nu var det hans første frokost. Og selvom det var en ganske normal ting, var han lettere spændt. Gad vide hvad man kunne få på Mountain High... sikkert de lækreste, luksuriøse retter... bare tanken fik ham næsten til at savle.
Han knappede sin skjorte en enkelt gang mere op i toppen, efter han havde sendt frk. Tits (han havde allerede hørt om øgenavnet) et smil, da hun gik forbi ham, hvorefter han fortsatte hen til maden. Hans smil blegnede dog hurtigt. Urh... så mange grøntsager. Hvor var pizzastykkerne?! De havde altid pizza, pomfritter og donuts på hans gamle skole! Adr, hvor var det hele sundt her...
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Passende eller ej? Empty Sv: Passende eller ej?

Indlæg  Felixnyuu Tirs 13 Aug - 2:26

Moka der stadig var utilfreds med frøken tits irettesættelse af hende lagde ikke rigtig mærke til så meget.. Hun havde ikke set kantinen blev fulgt, og ingen havde turde sætte sig ved hende pga tits. Hun så heller ikke de fjantende tøser som gik forbi Trace og hviskede sammen, hun havde ikke engang set Trace.

Hun spiste lidt mere og kiggede så endelig op og så en halv fuld kantine. Yep.. Derfor kom man tidligt til frokost, fri for at dele bord med alle taberne... Hun var lykkelig for ingen havde sat sig, hun var ikke i humør til selskab, først mødet i går og så tits fine velkomst pfff... hun stak et par gange til sine nudler med sin gaffel
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Passende eller ej? Empty Sv: Passende eller ej?

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 13 Aug - 2:35

Trace så, der begyndte at danne sig kø bag ham og begyndte derfor modvilligt at øse ting op på hans tallerken. Dog ingen grøntsager. Han hadede de tingester. Pasta, pasta og mere pasta... og lidt rejer ved siden af.
Han så på køen bag sig. De så alle sammen lidt småsure ud, fordi de skulle stå og vente i så lang tid. Han smilede bare til dem og sagde småflabet, "beklager ventetiden,", hvilket fik en af dem, en meget lav pige, der højst sandsynligt var 1.g'er, til at rødme. Han lod dem komme til og så så rundt på de mange borde. Wow, der var godt nok blevet fyldt op hurtigt. Der var jo ingen pladser. Nå, hvad fanden... man sad vel også godt ude på toilettet, tænkte han muntert ved sig selv og ´var på vej ud fra kantinen, da han fik øje på Moka, der sad ved et bord helt for sig selv. Meget uventet fra hans side af. Han troede, hun var en af de typer, der altid havde venner tæt på sig. Venner og... desperate drenge.
Han gik hen til bordet og satte sig foran hende med et skævt smil, "heyyy, Moka. Hvorfor ser du så gnaven ud?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Passende eller ej? Empty Sv: Passende eller ej?

Indlæg  Felixnyuu Tirs 13 Aug - 2:39

Moka kiggede op da hun hørte nogen snakke til hende.. Hun rullede opgivende med øjnene... "nååh.. det bare dig.." hun orkede ikke diskutere mere, hun ville bare spise sin mad... Hun tog en bid og tyggede den før hun overhovedet gad og svarer ham på spørgsmålet... "du ville ikke ønske og se mig gnaven..." hun smilede let flabet..
Hun sad lidt med sin gaffel i hånden og stikkede i sin mad. "Det normalt almindelig høflighed man spørger folk om det okay man sætter sig ved et bord der allerede sider nogen ved.." hendes stemme var rolig og afslørrede intet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Passende eller ej? Empty Sv: Passende eller ej?

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 13 Aug - 2:47

"Det har du nok ret i," svarede han med et kort, sødt grin. Men hun altså lettere gnaven ud. Dårlig dag, måske? Nå, uanset hvad så ragede det jo ikke ham, så han valgte ikke at kommentere det yderligere.
Han lyttede til hendes lille 'sådan gør vi altså her' - tale og smilede så drillende, "nå, så det er det?" han placerede begge sine albuer på bordpladen foran sig og hvilede sin hage i sine håndflader, idet han småflabet spurgte, "jamen, er det så okay, jeg sidder her? Eller har du måske et rygte at leve op til, hm?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Passende eller ej? Empty Sv: Passende eller ej?

Indlæg  Felixnyuu Tirs 13 Aug - 2:51

Moka kiggede bare op på ham fra sin mad da han lænede sig ind over.. Okay han havde nogle ret kønne øjne, og et lækkert smil.. forbandet røvhul... pff...
"Hvis du gerne vil sidde her, så vil jeg ikke stoppe dig.. Mit rygte bliver ikke ødelagt af du sidder her.." hun kiggede rundt og folk stirrede noget videre på dem.. Det var sjældent hun sad med andre end Sheena eller en af skolens hotte populære fyrer, en newbie.. ikke noget hun normalt gjorde i.. Hun ignorerede dem bare..
Hun tog nogle nudler op på sin gaffel og drejede den så det snoede sig fast om den, imens hun kiggede op på ham med et flabet blik.. "nååh fandt du så ud af at finde dit eget værelse, eller måtte du også ha hjælp til det?". Hun ventede ikke på et svar før hun spiste de nudler hun så fint have fået rullet op nu
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Passende eller ej? Empty Sv: Passende eller ej?

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 13 Aug - 3:03

Trace løftede et øjenbryn, da hun kiggede sig omkring. Det virkede ikke som om, hun gik op i sit rygte som sådan, men alligevel kiggede hun sig omkring, som for at se om folk stirrede. Hvilket de gjorde. Hun var nu sød med den der hårde 'jeg-gør-hvad-jeg-vil' attitude. Men dybt indeni var der en lille, skræmt, usikker pige, det var han sikker på.
Han tog sig selv i at sidde og stirre på hende, men fjernede hurtigt albuerne fra bordet, da hun igen snakkede til ham. Med et suk greb han sin gaffel og skovlede noget pasta op på den, "faktisk, ja. Ret ynkeligt. Jeg er elendig til at finde vej," han smilede ned i sin mad, spiste pastaen og så så på Moka igen, "men det er okay. Indtil videre har det kun været godt at spørge folk om hjælp. Jeg snakkede med dig og en anden sød pige," han tog en mundfuld mere og sagde med munden fuld af psta, "alfså, hende der vifste mig fej til værelfet."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Passende eller ej? Empty Sv: Passende eller ej?

Indlæg  Felixnyuu Tirs 13 Aug - 3:08

Moka spiste roligt videre imens Trace snakkede... "Undre mig egentlig ikke du skulle ha hjælp til at finde vej" hun grinede lidt provokerende og spiste det sidste hun havde i sin skål og skubbede så tallerken lidt ind på bordet. Hun havde sat sig strategisk så når hun lænede sig tilbage var der en væg så hun lænede sig op af den så hun kunne slappe af.
Hun kiggede over på Trace der sad og snakkede med munden fuld af mad.. jaa charmerende var han i hvert fald ikke når han sad der og spiste med munden fuld af mad.. Mænd... "Well det undre mig ikke, tøserne her har en tendens til at gå efter de nemme bytter. Så selvfølgelig var hun sød og ville hjælpe dig." hun så på ham med et provokerende smil.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Passende eller ej? Empty Sv: Passende eller ej?

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 13 Aug - 3:16

Trace slugte pastamassen og gav sig nu til at gå i gang med rejerne. De var godt nok små... og ikke friturestegte. Han havde været her i mindre end én dag og savnede allerede friturestegt mad. Suk...
Han så på hende, "virkelig? Så hvis man er nem, så for man piger rendende efter sig?" han løftede spørgende øjenbrynene, tog en ordentlig mundfuld rejer og sendte hende så, efter at have slugt, et bredt, charmerende smil, "jeg elsker denne her skole!"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Passende eller ej? Empty Sv: Passende eller ej?

Indlæg  Felixnyuu Tirs 13 Aug - 3:18

Moka rullede opgivende med øjnene og satte sig til at flette nogle små fletninger ind imellem alt det andet lange løse mørke hår.. "Nu det ikke noget jeg kender til... Det ikke derfor jeg har fyrene efter mig, og tøserne.. de sq bange for mig de små pus." hun grinte lidt for sig selv..

Hun kiggede op på ham med et mere seriøst smil.. "men hvis du vil knalde så mange som muligt her, så tag du den der kanintrøje på og vær total sukkersød.. de små rige duller her på skolen skal sq nok bide på... Men ærligt så troede jeg ikke du gad piger" hun så udfordrende på ham med et smil på læben
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Passende eller ej? Empty Sv: Passende eller ej?

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 13 Aug - 3:26

"Jeg kan sgu godt lide piger," sagde Trace med et lille smil, mens hans blik flakkede lidt rundt, fordi han forsøgte at fokusere på hendes ansigt men ikke kunne lade være med at kigge på, hvordan hun lavede fletninger i sit hår. Han tog endnu en gaffelfuld rejer og tyggede af munden, før han, lidt mere alvorligt, sagde, "men jeg ændrer mig ikke for dem. Jeg ændrer mig ikke for nogen pige," useriøsiteten var hurtigt tilbage i form af et drilsk smil, "men det behøver jeg åbenbart heller ikke, for jeg går næsten altid med min trøje, og jeg er jo allerede helt vildt sukkersød! Synes du ikke, søde, smukke, dejlige, nuttede Moka...?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Passende eller ej? Empty Sv: Passende eller ej?

Indlæg  Felixnyuu Tirs 13 Aug - 3:30

Moka kunne ikke lade være og smile lidt.. "tænkte nok du var til små piger ikke rigtige kvinder... Hvad.. for meget for dig og håndtere?" hun lænede sig let frem imens hun sagde det hvilket falshed hendes kavaler gang men lænede sig så tilbage igen og fortsatte med at flette.

hun kiggede hurtigt op imod nogle der skændtes nogle borde længere henne, men kiggede så på ham igen og der var det.. det der flabede drilske smil hun så godt kunne lide den aften for over et år siden.. men det var ikke længe hun drømmede væk i sine tanker for det ødelagde han.. Hun følte en kvalme og lavede en grimasse.. "ej for fanden.. det der.. det må du godt gå over til nogle af de andre tøser med.. har lige spist altså.." hun sendte ham et lidt skævt smil men det var tydeligt hun var seriøs.. det var bare SLET ik hende alt det der sukkersøde noget. "Det virker måske på de små piger, men en rigtig kvinde.. " hun løftede en finger og bevægede den lidt fra side til side.. "no go.." hun kiggede på ham igennem nogle lange totter der var røget ned foran hende øjne
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Passende eller ej? Empty Sv: Passende eller ej?

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 13 Aug - 3:39

"Nånånå, så blev man grov, hva'?" sagde han drillende og lænede sig en smule frem, da han tilføjede, "søde, søde Moka."
Han kunne faktisk godt huske det lidt. Hvordan han op til flere gange havde komplimenteret hende til festen. Hun virkede ikke til at have noget imod det, når det handlede om hendes udseende, men personlighedsmæssigt... det var hun ikke så vild med.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Passende eller ej? Empty Sv: Passende eller ej?

Indlæg  Felixnyuu Tirs 13 Aug - 3:40

Moka stoppede kort med at flette sit hår og kiggede bare på ham uden noget udtryk der vist noget, og hendes stemme var da også monoton.. "seriøst...." hun rullede opgivende med øjnene og kiggede ned på fletningen hun fortsatte med.. "Måske er du bedre til de små pigebørn.. Du slet ikke som du var for et år siden.. en skam hvis du spørger mig" hun sendte ham et flabet blik og et smil der matchede
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Passende eller ej? Empty Sv: Passende eller ej?

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 13 Aug - 4:03

Trace krummede sit ene øjenbryn og løftede så en smule i den ene mundvige, "så det synes du?" hans ansigt fordrejede sig i en tænkende grimasse, før han fortsatte, "måske har du ret. Måske har jeg forandret mig."
Han gabte og spiste det sidste pasta, hvorefter han dovent skubbede tallerkenen lidt væk fra sig og så på hende, "men hvis du virkelig synes, det er så forfærdeligt, skal du bare bede mig om at skride, og så går jeg. Der er jo ingen grund til at sidde og tale med en, man ikke engang kan lide," han smilede stadig, men hans øjne var seriøse. Han kunne godt lide hende, selvom hun var flabet, og han ville hellere end gerne snakke med hende. Men det virkede ærlig talt på ham, som om hun ikke kunne gøre andet end at sammenligne ham med, hvordan han var til festen, og der var han fuld. Meget fuld. Han løftede et øjenbryn, "så hvad bliver det? Skal jeg bar lade dig være?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Passende eller ej? Empty Sv: Passende eller ej?

Indlæg  Felixnyuu Tirs 13 Aug - 4:07

Moka lagde den 5 fletning ned så den lå henover hendes bryst og skubbede sit hår væk fra øjnene.. "Det sjovt som du læser alt muligt i det jeg siger, så det passer lige til dig." hun smilede let flabet og strakte sig en smule dovent før hun igen sad afslappet og kiggede på ham. "hvornår i den sætning sagde jeg at jeg ikke ville snakke med dig? jeg påpegede bare at det var en skam du var blevet sukkersød.. men hvis det sådan du er så det jo dit valg..." Hun sendte ham et lumsk smil før hun lukkede øjnene og lænede hovedet helt op imod væggen og trak vejret roligt.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Passende eller ej? Empty Sv: Passende eller ej?

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 13 Aug - 4:17

Han så på hende, mens hun sad der med lukkede øjne. Der gik lidt tid, før han endelig forklarede, "du har ikke sagt direkte, du ikke ville snakke med mig, men du sagde, du fik kvalme af min sukkersødme, og jeg ved ikke med dig, men jeg kan normalt ikke lide at være sammen med folk, der giver mig kvalme. Men det er måske sådan noget, du tænder på eller hvad? Eller beder du mig bare ikke om at skride for ikke at såre mig? Vent, nåh nej..." han grinede sarkastisk for sig selv, smilede flabet og sagde så hårdt, "dig? Ikke såre folk? Hvad tænkte jeg dog på?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Passende eller ej? Empty Sv: Passende eller ej?

Indlæg  Felixnyuu Tirs 13 Aug - 4:22

Moka sad stadig med lukkede øjne og virkede mest af alt ligeglad... Hun lod med vilje være med at svarer eller reagere på det første men så åbnede hun øjnene da han sagde det sidste og lænede sig frem af.. Hun rejste sig let op så hun kunne læne sig helt henover bordet så hendes bryster lå mast imod bordet under hende. Hun tog fat i hans bluse med den ene hånd og holdt ham så hun kunne se ham i øjnene.. Hendes stemme var forførende og flirtende og hendes blik brændte med en glød der ikke helt kunne forklares.. "nåårrhhh.... Siger du jeg sårede dig? Nuurh.. det var da også synd for dig, det kan jeg godt se.. stakkels lille Trace, sagde ja til et one night stand og da hun så ikke ringer fortrænger han det for sig, så han ikke kan huske hende fordi smerten er for stor.. Er det sådan den er lille pus?" hun smilede flabet til ham til sidst
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Passende eller ej? Empty Sv: Passende eller ej?

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 13 Aug - 4:31

"........" Trace stirrede bare koldt på hende, mens hun snakkede. Da hun var færdig, lagde han sin hånd ovenpå hendes og et lille, venligt smil plantede sig på hans læber, "hvis det kan få dig til at sove om natten... søde Moka." Han fjernede hendes hånd, rejste sig og gik ud af kantinen fast besluttet på ikke at snakke med hende igen. Han troede virkelig på, de kunne være venner til trods for one-night-stand'et, men nej. Åbenbart ikke.

//ude owo//
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Passende eller ej? Empty Sv: Passende eller ej?

Indlæg  Felixnyuu Tirs 13 Aug - 4:33

Moka kiggede efter ham som han gik ud af kantinen imens hun satte sig tilbage på plads.. Aldrig havde hun troet han ville være sådan en svans.. Pff... Hvorfor var det nu lige hun havde været sammen med ham? Nåårh jo.. det var vidunderlig sex, men hun kunne ikke forestille sig det sådan nu.. Hun kunne ikke helt se den fyr i ham som formåede og dominere hende som ingen anden.. Et kort splisekund var det som om det gjorde hende ked, men det var hurtigt væk igen og hun rejste sig for at gå ud af kantinen, hun måtte hellere gå til næste time

//moka er ude //
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Passende eller ej? Empty Sv: Passende eller ej?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum