Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ikke rigtig vågen..

3 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Ikke rigtig vågen.. - Page 2 Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Nobu Chan Man 6 Aug - 7:58

Lacus stivnede lidt...Det gjorde han bare ikke, han stod og stirrede direkte på mig, uden at blinke. hvor ubehøvlet kan man lige være.
Hun vidste ikke rigtig hun skulle gøre, for da hun blinkede var kira der og hev, ham og da hun blinkede igen var grimmjow der og hentede en trøje. Hun kiggede på Lotus, "Så du også lige det der eller ser jeg syner, kakashi har lige set mig nøgen! Hvor uheldig jeg lige være!"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. - Page 2 Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 7:59

"Jam- jam... Grimm trak mig så hurtigt ud at jeg glemte min trøje derinde! Jeg listede kun ind for at hente den, troede stadig de var i badet! Det var ikke for at spionere på dem!" forklarede han sig hurtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. - Page 2 Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Felixnyuu Man 6 Aug - 8:01

Lotus tog hurtigt Lacus håndklæde uden at flytte det andet og gav hende det til at dække sig med, før hun tog sit eget rundt om sig selv og sikrede sig Lacus gjorde det samme. Hun kogte af raseri. "jaa.... Kakashi stod og gloede, Kira hentede kakashi og grimmjow hentede kakashis bluse.." hun satte sig en smule opgivende ned på bænken "Man kan sq da ikke bare gå herind?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. - Page 2 Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 8:03

Kira kiggede på ham med vrede i øjenene "jeg da ligeglad.. du kan banke på, og så kan du afvente.. du vidste pigerne skulle i bad" han slog en irriteret bevægelse og knyttde hænderne og trak vejret dybt et par gange "magen til idiot skal man lede længe efter" han vendte ryggen til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. - Page 2 Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Shika Man 6 Aug - 8:06

Grimmjow gav trøjen til Kakashi og kikkede på Kira og nikkede kort med hovedet og gik videre ned af gangen

//grimmjow ude//
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. - Page 2 Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Nobu Chan Man 6 Aug - 8:10

Lacus kiggede på Laus og sagde, vi kan lige så godt gå ud til dem, jeg har afligevel ikke noget tøj med. Hun gik ud til døren og åbnede den og så Kakashi og Kira kigge på hinanden. Hun kiggede på dem og rødmede lidt, hvor hun fjerne noget hår fra ansigtet og satte det bag øret og strammede sit håndklæde, så man ikke kunne se fra nederst af røven og op til brystet. hun sagde så "Næste gang på du gerne banke på kakashi, jeg er ikke vandt folk bare kommer ind og ser mig nøgen" hun kunne ikke lade vær med at rødme da det var mega pinligt, at den hun holdte af ikke havde set hende nøgen, men at en helt anden havde.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. - Page 2 Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 8:13

"Undskyld... Jeg troede stadig I var ude i selve badet så jeg kunne nakke min trøje uden I opdagede mig," han kradsede sig let i nakken. "Og... Ehm... Undskyld at jeg... Ja. I ved hvordan jeg er," han grinede nervøst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. - Page 2 Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Felixnyuu Man 6 Aug - 8:16

Lotus fulgte efter Lacus og gik hørte hvad Kakashi sagde, men hun var egentlig også ligeglad. Hun gik direkte hende til ham og stak ham en lussing og kiggede strengt på ham før hun gik videre hen af gangen og op på sit værelse //Lotus er ude//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. - Page 2 Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 8:18

Kira nikkede tilbage til Grimm da han gik og fik så øje på pigerne, og sænkede igen blikket af høflighed. Han kiggede dog da han hørte et smæld og så Kakshi der havde fået en på hovedet af Lotus og ikke kunne lade være og smile "den fortjente du vist" han smilte flabet og gik hen til Lacus og smilte "skal jeg ikke følge dig op på dit værlese så vi sikker på der ikke sker mere?" han var en smule bekymret for om noget gik galt igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. - Page 2 Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Nobu Chan Man 6 Aug - 8:21

Lacus smilede til ham og kigge på Kakashi med et surt blik og sagde "Ja tror nok det er god ide, det går jo ikke at Kakashi gør det igen" Hun tog kira i hånden og gik.

// Værelset //
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. - Page 2 Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 8:23

Han kiggede lettere forvirret efter Lotus - dernæst sukked ehan irriteret, tog sin trøje over skulderen og gik hen mod den lille hal for anden gang den her morgen. Irritationen blev jo nødt til at komme ud på en eller anden måde. Så kunne han ligeså godt få trænet til prøven for sit sorte bælte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. - Page 2 Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 8:24

Kira fulgte med Lacus // værelset//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. - Page 2 Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum