Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ikke rigtig vågen..

3 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Ikke rigtig vågen.. Empty Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Shika Man 6 Aug - 5:08

Grimmjow gik ind ad døren til omklædningsrummet og smed sin taske på bænken. Det var en tidlig morgen og alt for tidlig i hans bog. Han åbnede et skab og tog sin tanktop af og smed den ind i skabet.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 5:14

Klokken 5 om morgenen; af en eller anden årsag havde kakashi ikke kunnet falde i søvn uanset hvor meget han havde prøvet, og var derfor endt med at gå ned i hallen og træne. Han var nu på vej tilbage mod omklædningsrummet, men undrede sig da han hørte lyde fra pigernes omklædning. Hvem fanden var oppe på den her tid? Hm, hellere tjekke.

Han gik stille ind af døren, løftede et øjenbryn da han så Grimmjow. "Yo," sagde han med et lille grin, stadig lettere svedende, og iført sin gi og brune bælte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Nobu Chan Man 6 Aug - 5:18

Lacus gik gående hen af gangen gabene, hun tænkte at hvis hun tog et morgen bad inden ballet om aftenen, høvst hun ikke stresse lige før, det startede. Hun åbnede døren og gik ind af døren, hvor hun derefter kom ind i omklædnings rummet og så både Grimmjow og Kakashi. Hun stod og kiggede på dem og gned i sine øjne for at se om det var noget hun forestillede sig og kiggede igen. "Okay...jeg kommer ind og ser jer 2 være herinde i PIGERNES! omklædningsrum. Hvad i alverden laver i her? Er det hævn fra sidst, for så er det da et dårligt tidspunkt at gøre det på" Hun kiggede forvirret og lidt flov på dem da hun kun stod i et håndklæde og intet andet.

Ikke rigtig vågen.. Aqrr5


Sidst rettet af Lacus Tamako Man 6 Aug - 5:27, rettet 1 gang
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Shika Man 6 Aug - 5:26

Grimmjow vente hovedet da han hørte et yo fra døren ud mod hallen og så at det var Kakashi. "Morgen Kakashi.. Hva laver du oppe på denne tid?" Spurgte han med søvn i stemmen..
Han hørte en sige hørt noget fra døren og kikkede der over og så Lacus stå i døren i et håndklæde..
Han rystede på hovedet og begyndte at løsne sine bukser imens han spurgte lacus "Kommer du ind eller bliver du stående og glor hele morgen?" Han havde ikke hørt alt hvad Lacus havde sagt og viste dermed ikke at han var i pigernes omklædningsrum..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Felixnyuu Man 6 Aug - 5:30

Lotus kom gående hen af gangen og fik øje på Lacus længere fremme. Hun var vist ikke den eneste der havde tænkt på et bad, hun var på vej ind i badet da hun hørte Grimmjows kommentar og hun gik ind og stillede sig med armene over kors lænet imod væggen og kiggede på ham uden at sige noget.. Hvad fanden lavede han i pigernes omklædning... Hun fik øje på Kakashi også. Hvad fanden havde de gang i.. Hun rykkede sig ikke og trak vejret roligt før hun sagde noget. "Syntes du lige du skulle i bad med de andre piger?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 5:34

Kira kom gående hen af gangen med et hændklæde om livet og bar overkrop. han skulle forbi pigerne omklædnings rum for at komme hen til drengenes. Da han kom tættere på hørte han stemmer og overvejede lidt hvad der skete. Han hørte Lotus der ikke lød synderligt tilpas og overvejede om han kunne tillade sig at gå derhen, men døren stod jo åben. Han gik videre og fik øje på Lacus der stod i håndklæde og så Grimmjow og Kakashi.. Han stod lidt og kiggede på Lacus og tog sig selv i det og kiggede væk "hva..... så vidt jeg ved er der da vist ikke fælles bade... og medmindre jeg helt rundt på guvlet er det her så ikke pigernes omklædningsrum?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 6:20

"Tja, jeg kunne ikke sove, så besluttede mig for at tage min morgentræning tidligere end ellers." svarede han Grimmjow med et træk på skuldrene. "Men hvorfor gik du lige præcis herind? Som tøserne lige har påpeget er det deres omklædning." han grinede. "Jeg gik kun herind fordi jeg hørte dig og blev nysgerrig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Nobu Chan Man 6 Aug - 6:22

Lacus vendte sig rundt da hun hørte Kira's stemme, hun svarede hurtigt "eh??? Kira??? Sig mig en gang, er i allesammen ikke vågne idag, eller kan i ikke læse.!" Lacus begyndte at blushe lidt og gik over imod bruserne. "Hvis i ikke har noget i mod det, går jeg altså i bad, skal du med Lotus" lacus lød meget mere selvsikker end hun var sidst, noget havde forandret sig, men hun troede lidt mere på sig selv." Hun drejede hovedet og sagde "I kan jo lige så godt joine os, når nu i er her, syntes du ikke det lyder som en god ide Lotus" Hun blinkede med det ene øje til Lotus og kiggede derefter over på Kira og kiggede flirtende på ham. "Det er jo ikke hver dag, man får lov at bade med en pige!"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Shika Man 6 Aug - 6:29

Han kikkede op og rundt da kakashi spurgte hvorfor han var i pigernes omklædningsrum og tog en hånd op til hovedet..
Han sukkede og svarede "Har ikke sovet ret godt vågnede efter et par timers søvn. Jeg må have taget den forkerte dør så jeg har ikke planlagt at gå i bad med tøserne Lotus. Og nej Kira der er ikke fælles bad" Han kikkede over mod døren og lod sit blik blive på Lotus imens han lod sin ene hånd falde ned langs siden og den anden sidde på sin hofte med tommelfingeren inde i bukserne.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Felixnyuu Man 6 Aug - 6:32

Lotus blev stående og kiggede bare på ham, hun vidste ikke helt hvad hun skulle føle, gøre eller sige. Det var det sidste hun havde regnet med var at se ham i pigernes omklædningsrum.. Men hun havde jo gjort det samme i deres, men det var før. Hun rystede hovedet og slog tankerne ud af hovedet og stod bare stille og kiggede på ham
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 6:33

Kira stod lidt i sine egne tanker og kiggede igen på Lacus, havde hun kun håndklædet på eller mere under? han tog sig selv i det og kiggede på Grimmjow "Ohh okay.. så der ikke noget jeg gået glip af" han smilte lidt "Nååh jeg vil fortsætte videre ned til vores bad" han grinte lidt og "Vi ses senere Lacus" han sendte hende et sødt smil og gik videre //Kira er ude//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 6:59

"Tja, nu du selv foreslår det, Lacus." Kakashi smilede et skævt smil og smed den øverste del af sin gi.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Nobu Chan Man 6 Aug - 7:01

Lacus blev overrasket over Kakashi's hurtige fremtræden, hun havde ikke lige regnet med at Kira ville efterladen hende med Kakashi.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Shika Man 6 Aug - 7:05

Grimmjow sukkede og gik over til Lotus og kyssede hende på panden og mumlede så kun hun kunne høre det "Undskyld Kitten".
Han rettede sig op igen og gik tilbage til det skab han havde puttet sine ting ind i og tog dem ud. Da han havde fået lagt dem ned i tasken gik han mod kakashi og trak ham tilbage ud i hallen imens han svarede "Kom så perv vi går ind ved siden af"

//grimmjow ude//
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Felixnyuu Man 6 Aug - 7:06

Lacus blev stående lidt efter de var gået. Hun havde ikke svaret Grimmjow, hun vidste stadig ikke hvad hun skulle sige. Da hun flyttede sig lukkede hun døren og gik forbi Lacus og ud i badet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Nobu Chan Man 6 Aug - 7:13

Lacus kiggede bekymret på hende "Hey er du okay, Lotus du ligner ikke en der ser så glad ud" Hun ventede på svaret og gik samtidig ud i bruseren og tog sit håndklæde af.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 7:16

"Heyhey vent, jeg rager sgu da ikke på din dame hvis det er det du tror!" protesterede han mens han blev trukket ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Felixnyuu Man 6 Aug - 7:18

Lotus smed håndklædet og gik ind under bruseren og kiggede på Lacus. "Jeg har det fint, tror jeg..." hun vendte sig med ryggen imod omklædningsrummet og tog hovedet ind under lidt og så ud igen tættere på væggen "jeg nok bare træt"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Nobu Chan Man 6 Aug - 7:20

Lacus kiggede på hende, hmm... det går hende virkelig på det der...hvad skal jeg gøre for at få hende i godt humør igen... Hun gik ind under bruseren og vaskede sit hår.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Felixnyuu Man 6 Aug - 7:35

Hun tog hovedet helt ind under vandet og blev der, hun åbnede munden så hun kunne trække vejret inden hun tog hovedet ud igen og tog shampooen og puttede det i håret før hun igen tog hovedet ind under og skyllede det ud
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Nobu Chan Man 6 Aug - 7:37

Lacus tog noget shampoo og puttede det i håret og skyllede det ud og puttede derefter noget balsam i. derefter vendte hun sig om og gik ind i omklædningsrummet for at hente sit håndklæde i skabet.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 7:42

Fuck, hvordan kunne jeg bare glemme den trøje derinde? Helt ærligt... Han sukkede og listede ind i pigernes omklædningsrum igen - og fik øje på den nøgne Lacus. Godt nok var han en perv, men han rødmede stadig - med øjnene nærmest fastlåst til hendes bryster.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Felixnyuu Man 6 Aug - 7:46

Lotus slukkede vandet og gik og tørrede sig halvt på vej tilbage til omklædningen, da hun fik øje på Kakashi kunne hun ik lade være og skrige og skyndte sig op til Lacus der stod nøgen og formåede at holde håndklædet halvt op om de begge så de stod klæbet op af hinanden halvvåde... "KAKASHI!!!"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 7:46

Kira var på vej tilbage til sit rum efter sit bad da han hørte nogen skrige. han havde fået sine boksershorts på og håndklædet han om halsen på ham. Han vendte straks ind imod pigernes omklædnings rum og så 2 piger stå mast sammen for at dække sig med et håndklæde og Kakashi der bare stod og stirrede.. Han kunne mærke irritationen i ham, det gjorde man bare ikke, og han gik hen og tog fat i Kakashis arm og trak ham med sig ud på gangen "Hvad fanden har du gang i?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Shika Man 6 Aug - 7:54

Grimmjow var lige kommet ud af døren og var på vej tilbage kun iført sine bukser da han hørte Lotus skrige. Han åbnede overrasket øjnene og løb mod pigernes omklædningsrum da han så Kira komme ud af døren med Kakashi imens han snakkede højt til ham.
Han gik hen forbi Kira og Kakashi og hen til døren hvor han kikkede hurtigt ind og så Lotus og Lacus stå tæt sammen og prøvede at dække sig med et håndklæde.
Han kunne mærke han blev vred og tog Kakashi's trøje op fra gulvet og vendte sig om og ud af døren igen..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig vågen.. Empty Sv: Ikke rigtig vågen..

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum