Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

er det ikke pigernes omklædning... O//O

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

er det ikke pigernes omklædning... O//O Empty er det ikke pigernes omklædning... O//O

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 7:17

Hinata går ind til omklædningsrummet hvor hun klæder sig af og gør sig klar til kom ud og løbe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

er det ikke pigernes omklædning... O//O Empty Sv: er det ikke pigernes omklædning... O//O

Indlæg  Nightray Lør 4 Aug - 7:23

Gwaine åbnede døren til omklædningsrummet.
Hvis han skulle begynde at løbetræne sammen med Adrian måtte han hellere se at få løbet en gang eller noget på forhånd, bare for at komme ind i rytmen.
han stillede sine ting hvorefter han vendte sig og opdagede en pige i rummet.
gwaine rødmede let og rømmede sig.
"uhhm... undskyld...?"
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

er det ikke pigernes omklædning... O//O Empty Sv: er det ikke pigernes omklædning... O//O

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 7:28

Hinata hørt en drenge stemme "Huh!??...." Hun vendte sig om i kun sit undertøj og så en dreng. "Du.... HVAD LAVER DU INDE I PIGERNES OMKLÆDNINGSRUM!!!? >/////<" hun skjulte hurtigt sin krop med sine arme imens hun kaste tøj efter ham for at få ham ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

er det ikke pigernes omklædning... O//O Empty Sv: er det ikke pigernes omklædning... O//O

Indlæg  Nightray Lør 4 Aug - 7:31

Gwaine dukkede sig forvirret og rødmende efter tøjet der blev kastet efter ham hvorefter han hurtigt fik peget på skriften som både stod på ydersiden og indersiden af den blå dør.
*Drengenes omklædning*

"undskyld! var virkelig ikke min mening at komme brasende men... uhhm... jeg... tror du er gået forkert...?"
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

er det ikke pigernes omklædning... O//O Empty Sv: er det ikke pigernes omklædning... O//O

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 11:28

efter hun skulle til at kaste sine sko efter ham så hun på døren. " de..... UNDSKYLD!!! >//////<" hun bukkede mange gane og viste ikke hvad hun skulle stille op nu.
hun dækkede stadig sin krop og kunne ikke kigge på drengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

er det ikke pigernes omklædning... O//O Empty Sv: er det ikke pigernes omklædning... O//O

Indlæg  Nightray Lør 4 Aug - 11:57

//før Gwaines "uheld" i kantinen//

Gwaine lukkede øjnene og rystede på hovedet.
"helt i orden... uhhm... jeg har lukket øjnene nu så uhhm... måske kunne du tage noget tøj på...?"
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

er det ikke pigernes omklædning... O//O Empty Sv: er det ikke pigernes omklædning... O//O

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 12:02

hun viste ikke om hun skulde stole på ham, men igen hun er halvt nøgen i drenges omklædningsrum så hun skyndet sig med at tage tøj på.
" Undskyld igen!" hun løber ind til Gym-salen så snart hun fik sit tøj på igen.

//Gymnastiksalen//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

er det ikke pigernes omklædning... O//O Empty Sv: er det ikke pigernes omklædning... O//O

Indlæg  Nightray Lør 4 Aug - 12:10

Gwaine åbnede forsigtigt øjnene igen. okay, det var så dagens overraskelse.
Han sukkede og trak i sine slidte løbesko.
det var VIRKELIG længe siden han havde løbet sidst...
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

er det ikke pigernes omklædning... O//O Empty Sv: er det ikke pigernes omklædning... O//O

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 12:16

Adrian trådte ind i omklædningsrummet. Han havde en stor træningstaske, der var fyldt med ting og sager, han ikke havde brug for, i armene. Den skyggede for hans udsyn, så han ikke kunne se noget. Han rømmede sig højt, "undskyld, er her nogen, der lige vil give mig en hånd?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

er det ikke pigernes omklædning... O//O Empty Sv: er det ikke pigernes omklædning... O//O

Indlæg  Nightray Lør 4 Aug - 12:19

Gwaine vendte sig da han hørte den velkendte stemme, og så adrian gemt bag en enorm træningstaske.
"selvfølgelig!"
Gwaine gik over og tog fat i den ene side og spærrede øjnene op da han mærkede vægten.
"hvad i alverdenen har du puttet i den?!"
0.0'
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

er det ikke pigernes omklædning... O//O Empty Sv: er det ikke pigernes omklædning... O//O

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 12:22

"Nåh, bare de mest nødvendige ting. Jeg kan godt lide at være forberedt," han forsøgte at se over tasken, hvem der hjalp ham, men opgav til sidst, "uhm... kan vi stille den på en af bænkene?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

er det ikke pigernes omklædning... O//O Empty Sv: er det ikke pigernes omklædning... O//O

Indlæg  Nightray Lør 4 Aug - 12:25

Gwaine nikkede og kom så i tanke om at adrian ikke havde en chance for at se hvad han lavede.
"uhhm... yeah, selvfølgelig..."
Gwaine begyndte at manøvre sig selv og tasken over til bænken sammen med adrian.
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

er det ikke pigernes omklædning... O//O Empty Sv: er det ikke pigernes omklædning... O//O

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 12:30

Adrian gik langsomt men sikkert med. Han stoppede op, da hans ben stødte ind i en af bænkenes kant, "okay, vi stiller den her." Han forsøgte at stille tasken forsigtigt ned men endte med at småkaste den i stedet for.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

er det ikke pigernes omklædning... O//O Empty Sv: er det ikke pigernes omklædning... O//O

Indlæg  Nightray Lør 4 Aug - 12:33

Gwaine mærkede også bænken da hans ene ben stødte ind i den.
Da hans ven halv-kastede tasken ned fik han halvt overbalance og endte med at vælte ind over tasken og lande foran sin ven.
han smilede forsigtigt og løftede hånden.
"uhhm... hi adrian... jeg håber ikke det er noget alt for vigtigt du har i denneher... eller i hvert tilfælde at det kan tåle at jeg halvt ligger på det."
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

er det ikke pigernes omklædning... O//O Empty Sv: er det ikke pigernes omklædning... O//O

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 12:38

"Gwaine...?" Adrian kiggede overrasket ned på Gwaine. Han smilte stort, tog hans hånd og hjalp ham op at stå. Uden at tænke over hvor få dage, de havde kendt hinanden, krammede han ham, som om de havde været bedste venner i årevis "undskyld, jeg ikke kunne høre det var dig! Nøj, hvor føler jeg mig dum nu!" Han grinede let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

er det ikke pigernes omklædning... O//O Empty Sv: er det ikke pigernes omklædning... O//O

Indlæg  Nightray Lør 4 Aug - 12:43

Gwaine spærrede overrasket øjnene op da Adrian krammede ham, men smilede så stort og krammede tilbage hvorefter han selv grinede.
"intet problem! kunne næsten heller ikke genkende dig bag ved det der monstrum af en taske!"
Gwaine rystede på hovedet af tasken og prikkede til den.
"kun det mest nødvendige...?"
Han løftede det ene øjenbryn.
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

er det ikke pigernes omklædning... O//O Empty Sv: er det ikke pigernes omklædning... O//O

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 12:54

Adrian slap og kiggede på tasken, "ja, du ved... træningstøj og træningssko. Og hårbørste, deodorant, en jakke, en lighter, to flasker, en bog, min nintendo, min bærbar, opladere, sugerør, høretelefoner, en madpakke, shampoo, en hue med matchende handsker, en lommelygte, en termokande og min lykkesten. Det mest nødvendige."
Han klappede på tasken, "det hele pakket ind i et tykt tæppe, så det ikke går i stykker." Han smilede til Gwaine.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

er det ikke pigernes omklædning... O//O Empty Sv: er det ikke pigernes omklædning... O//O

Indlæg  Nightray Lør 4 Aug - 12:59

Gwaines øjebryn fortsatte længere og længere op eftersom han ven fortsatte sin liste.
Han kunne ikke lade være med at grine.
"u...undskyld men... det..."
Gwaine rystede på hovedet.
"ej undskyld, virkelig... er bare fordi... min bagage består af de her..."
Gwaine pegede ned på et par meget slidte gummisko som lignede at de skulle være smidt ud for længe siden.
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

er det ikke pigernes omklædning... O//O Empty Sv: er det ikke pigernes omklædning... O//O

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 13:02

Adrian kiggede lidt på skoene. Hans ene mundvige løftede sig automatisk, da han kiggede på Gwaine igen, "måske skulle du få dig et par nye? Jeg kan ikke selv lide at smide ting ud, men det ligner at sålen kan ryge af, hvornår det skal være."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

er det ikke pigernes omklædning... O//O Empty Sv: er det ikke pigernes omklædning... O//O

Indlæg  Nightray Lør 4 Aug - 13:08

Gwaine kiggede på sine sko med et skævt smil. måske en smule... trist?
"naah... de er ok... jeg klarer mig..."
Gwaine kiggede op på Adrian og smilede igen.
"så... lad mig gætte: du er på vej ud at løbe for at komme lidt i form FØR du skulle løbetræne med mig?"
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

er det ikke pigernes omklædning... O//O Empty Sv: er det ikke pigernes omklædning... O//O

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 13:16

"Eeeerh, det lyder nok dumt..." Adrian kløede sig forsigtigt i nakken, mens han prøvede at undgå Gwaines blik, "det ville bare være lidt pinligt, hvis... hvis jeg nu kun løb et par hundrede meter og så var helt færdig. Jeg vil virkelig ikke ødelægge din træning, bare fordi jeg er i møgform." Han smilede forsigtigt til Gwaine med en let rødmen i kinderne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

er det ikke pigernes omklædning... O//O Empty Sv: er det ikke pigernes omklædning... O//O

Indlæg  Nightray Lør 4 Aug - 13:19

Gwaine grinede til sin ven.
"lidt sjovt ikke? præcis samme grund til at jeg er her!"
Gwaine rødmede selv en smule.
nå i det mindste var de da i samme båd.
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

er det ikke pigernes omklædning... O//O Empty Sv: er det ikke pigernes omklædning... O//O

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 13:27

"Virkelig...?" Adrian kiggede fascineret på Gwaine, "vi er vist lidt skøre, hva'? Prøver begge to at imponere, selvom vi bare gør det sværere for os selv og for hinanden". Et usikkert smil bredte sig langsomt over hans læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

er det ikke pigernes omklædning... O//O Empty Sv: er det ikke pigernes omklædning... O//O

Indlæg  Nightray Lør 4 Aug - 13:34

Gwaine grinede.
"vi vil vist begge to undgå at den anden skal tro at vi er svage eller noget..."
Gwaine rystede opgivende på hovedet.
"det er lidt ligesom når du har en date og stresser over at finde det rigtige tøj så du kan virke perfekt... selvom det ikke er rigtig dig... okay mærkelig sammenligning!"
Gwaine rødmede igen stadig grinende.
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

er det ikke pigernes omklædning... O//O Empty Sv: er det ikke pigernes omklædning... O//O

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 13:43

Adrian grinede med, "præcis! Vi burde ikke stresse over det, før vi overhovedet er gået i gang. Vi burde bare... glæde os. Og se hvordan det går." Adrian nikkede anerkendende af det, han selv lige havde sagt, "nøj... det var virkelig dybt."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

er det ikke pigernes omklædning... O//O Empty Sv: er det ikke pigernes omklædning... O//O

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum