Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Engelsk time [[2g'erne]]

Go down

Engelsk time [[2g'erne]] Empty Engelsk time [[2g'erne]]

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 4:30

Kakashi trådte ind i klassen, nogle få minutter for sent med en lam undskyldning til læreren, før han sjoskede hen til sin plads og smed sig ned på stolen, smed sin taske på gulvet, og lænede sig afslappet tilbage. Han havde altid kunnet komme afsted med den attitude, men sådan var det når man scorede intet andet end 12-taller. idet mindste var han da ikke det normale dydsmønster, bare en mindre rebel med et genis hjerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Engelsk time [[2g'erne]] Empty Sv: Engelsk time [[2g'erne]]

Indlæg  Felixnyuu Fre 3 Aug - 4:53

Lotus sad på sin plads bagerst ved vinduet og kiggede ud af vinduet.. Hun sad altid der.. Hun fulgte ikke synderligt med, men da der kom en ind i klassen kiggede hun kort på ham og så ud af vinduet igen. Læren kiggede på hende "Frøken Raine.. Vil de venligst følge med"
Lotus kiggede bare irriteret op på hende og så ud af vinduet igen. Måske skulle hun være blevet væk i dag. Hun kunne ikke fokusere. Hun sad 5 min mere og lænede sig så irriteret hen over bordet og hvilede sit hoved i hænderne og kiggede op på tavlen med en flabet attitude
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Engelsk time [[2g'erne]] Empty Sv: Engelsk time [[2g'erne]]

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 5:45

Kakashi's plads var lige foran hende, så selvfølgelig vendte han sig om for at se på hende. "Hey. Hvad er der galt?" spurgte han stille, hviskende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Engelsk time [[2g'erne]] Empty Sv: Engelsk time [[2g'erne]]

Indlæg  Felixnyuu Fre 3 Aug - 6:03

Lotus kiggede på kakashi der sad foran hende og lænte sig tilbage "Det bare total tidsspild det her..." hun lagde armene over kors "Jeg kan finde på 1000 andre ting jeg hellere vil lave end at sidde her" Hun kiggede ud af vinduet igen, og havde sørget for at hviske hele tiden
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Engelsk time [[2g'erne]] Empty Sv: Engelsk time [[2g'erne]]

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 6:39

"Tja, sådan har de fleste det jo med nogle timer." han smilede let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Engelsk time [[2g'erne]] Empty Sv: Engelsk time [[2g'erne]]

Indlæg  Felixnyuu Fre 3 Aug - 6:43

Hun trak lidt på skuldrene "Du er her sku da altid alligevel" Hun tog en et lille stykke papir på 5x5cm og rullede det sammen til en kugle og smed det efter læren som vendte sig om men da hun ikke kunne se hvem det var fortsatte hun. Lotus smilte bare flabet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Engelsk time [[2g'erne]] Empty Sv: Engelsk time [[2g'erne]]

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 6:47

Han måtte kvæle et lille grin da hun gjorde det. "Tjaeh. Som de fleste af jer ved kan jeg jo rent faktisk godt lide alle timerne. At jeg så er doven og intet laver i selve timerne fordi jeg har lavet næsten alle lektier på forskud, er en anden side af sagen." han smilede skævt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Engelsk time [[2g'erne]] Empty Sv: Engelsk time [[2g'erne]]

Indlæg  Felixnyuu Fre 3 Aug - 6:54

Hun sukkede opgivende "Nåårh ja... du er jo duksen" hun smilte provokeret og fik stolen til at vippe lidt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Engelsk time [[2g'erne]] Empty Sv: Engelsk time [[2g'erne]]

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 7:08

"Jeg foretrækker ordet 'geni'." han smilede dog bare skævt, han var jo vandt til den flabede attitude.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Engelsk time [[2g'erne]] Empty Sv: Engelsk time [[2g'erne]]

Indlæg  Felixnyuu Fre 3 Aug - 7:09

"man kan godt være et geni uden og være en duks" Hun små grinte og læren kiggede ned på dem begge to med et strengt blik "hey hr duks.. Jeg tror læren er sur" hun smilte provokerende
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Engelsk time [[2g'erne]] Empty Sv: Engelsk time [[2g'erne]]

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 7:13

"Og hvorfor skulle jeg bekymre mig? Hun ikke give mig dårlig karakter når jeg kan det jeg skal og svarer rigtigt på alt jeg bliver spurgt om i henhold til timen." han smilede skævt og tog sig tydeligvis ikke af læreren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Engelsk time [[2g'erne]] Empty Sv: Engelsk time [[2g'erne]]

Indlæg  Felixnyuu Fre 3 Aug - 8:02

Lotus ignorerede også læren der begyndt at blive mere og mere sur... "Pff... Ændre ikke på hun godt kunne finde på at prøve" Hun grinte lidt og i samme øjeblik stod læren ved siden af dem "Ned på kontoret og det nu!" hun kiggede strengt på dem "Fantastisk ikke set hende længe" Hun rejste sig og tog tasken over skulderen... "Så slipper jeg da for at være her"
//Rykker til kontoret//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Engelsk time [[2g'erne]] Empty Sv: Engelsk time [[2g'erne]]

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 8:07

"også en del tid siden jeg har set hende." han grinede. "Oh, by the way, [i]teacher[i]," han smilede smørret til læreren og trak en opgave op fra sin taske - den de først skulle aflevere om lidt over en uge. "Værsågod." dernæst hanked ehan sin taske op, og gik efter Lotus ud af lokalet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Engelsk time [[2g'erne]] Empty Sv: Engelsk time [[2g'erne]]

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum