Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Byturen

2 deltagere

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Byturen             - Page 2 Empty Sv: Byturen

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 13:35

Han lænede sig mere ind imod London, og ret hurtigt, med venstre hånd, tog han noget af Londons is og sagde "den der pæreis!" han tog hurtigt sin ske i munden så han intet kunne sige til det og holdt sin egen is væk fra London, han skulle ikke nyde noget af han stjal hans m&ms igen. han kiggede bare på London igen med et flabet smil og en ske der hang ud af munden på ham. Og så gik det op for ham, london rykkede sig væk, men så tættere på igen. vent hvad?
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Byturen             - Page 2 Empty Sv: Byturen

Indlæg  SirDuckbutt Søn 9 Mar - 13:45

London så overrasket ned på sin is, rettede sin ryg lidt op og så så med en falsk fornærmethed på Corey, "strengt! Og her troede jeg, du ville sige noget vildt dybt eller filosofisk, og så er du bare en lille tyv," han udbrød et højt ekstra højt 'tsh' og vendte sig igen, så han sad med ryggen til ham med blikket tomt frem for sig. Han gabte, sørgede dog for at det var lydløst, så Corey ikke kunne høre det.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Byturen             - Page 2 Empty Sv: Byturen

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 13:48

Corey smilte bare. "Siger du, dig der stjæler små chokolader." Han havde taget skeen ud af munden inden han snakkede og fortsatte nu i sin is. London kunne ikke være helt fornærmet når han stadig sad op af ham. Han fik en underlig lyst til at rode i hans hår, men han valgte at lade være. Faktisk spiste han bare af sin is, der var efterhånden kun lidt chokolade is tilbage, lidt jordbærsovs og nogle m&ms.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Byturen             - Page 2 Empty Sv: Byturen

Indlæg  SirDuckbutt Søn 9 Mar - 13:58

London skulle til at lukke øjnene igen, da en kvinde med ekstremt meget turkisblå øjenskygge på samt knaldrøde læber gik forbi dem. Han så lidt efter hende og smilede så skævt, "hey, Corey, hvad synes du egentlig om piger, der går med meget make--" det gik op for ham, at han gjorde det, han havde gået og sagt til sig selv, han ikke måtte gøre; spørge ind til Coreys kærlighedsliv. Fuck, fuck, fuck...
Han så ned på sine hænder, "undskyld, det var ikke med vilje," og rettede så på sig, så han sad normalt ved siden af Corey på bænken.
Han nægtede at se, situationen vokse sig til noget dumt, og skiftede hurtigt emne til det første og bedste, han kunne finde på, "er du ellers begyndt at snakke med nogle flere mennesker på skolen? Du sagde noget med en gruppeopgave i går, ikke? Så har du vel snakket med dem, du skal arbejde sammen med?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Byturen             - Page 2 Empty Sv: Byturen

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 14:01

Corey kiggede overrasket på London, hvorfor stoppede han sit spørgsmål? Altså. ja de havde snakket om det med de spørgsmål, men det var jo ikke fordi han ikke måtte spørger ind til ting mere. Han undrede sig også da London rykkede sig, det virkede som om gik ham på. Han satte skeen i sin is og kiggede så på London. "Jeg skal nok svarer dig på det spørgsmål om skolen om lidt, men først, hvad var det første du ville vide?" han smilte lidt. jeg har ikke noget problem i at svarer dig på spørgsmål? har du fået indtryk af andet?"
Han var lidt bekymret for om han havde givet et forkert indtryk, fået ham selv til at virke som en kold person der ikke ville svarer på spørgsmål.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Byturen             - Page 2 Empty Sv: Byturen

Indlæg  SirDuckbutt Søn 9 Mar - 14:10

"Oh, nej nej, jeg ved godt, jeg godt kan stille dig spørgsmål," sagde London og så forsigtigt hen på Corey, "men jeg ved også, at du er blevet træt af alle de spørgsmål, der omhandler dit kærlighedsliv og dine typer og sådan, hvilket selvfølgelig er helt acceptabelt," han smilede let og så så frem for sig igen, "jeg skal bare lige vænne mig til det. For jeg accepterer det altså 100%. Den røg bare lige ud."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Byturen             - Page 2 Empty Sv: Byturen

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 14:14

Corey sukkede lidt, han havde imens London snakkede fået spist det sidste af sin is, undtagen hans m&ms, og han rakte den til London. "Det mere fordi det noget der svært at svarer på. Altså. fordi jeg ik har så meget at holde det op imod jo." han sendte ham et smil. "Ved ud måske hvilken type piger du fortrækker? Om du bedst kan lide blonde eller mørkede hårede piger, store former eller mere spinkle.?" han så på ham med et lille drilsk smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Byturen             - Page 2 Empty Sv: Byturen

Indlæg  SirDuckbutt Søn 9 Mar - 14:28

London tog imod bægret med et lille smil og stillede sin egen is fra sig, han ikke havde spist helt færdig. Han fiskede et par M&M's op og tyggede på dem, mens han lyttede. Han kunne godt forstå ham. Det var også nogle dumme ting, han spurgte om, det vidste han godt selv. Det var bare så svært og lade være. Lige siden de fra allerførste gang kom ind på emnet 'kærlighed', havde han haft et billede i hovedet af en smaskforelsket Corey, der rendte rundt med en pige, men han kunne hverken sætte ansigt på hende eller finde ud af, hvilken slags type hun var, og det irriterede ham en smule.
"... Blonde og former," svarede London hurtigt og smilede lettere hoverende, dog ikke på en led måde, til Corey. Han havde personligt altid haft drømmepigen i hovedet og vidste derfor godt, hvordan hun så ud. Ikke fordi han nægtede at gå ud med en pige, fordi hun var spinkel eller rødhåret, men hans drømmepige var altså blond og havde former. Sådan var det bare.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Byturen             - Page 2 Empty Sv: Byturen

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 14:33

Corey grinede lidt. "hvorfor undre det mig egentlig ikke" han kørte en hånd igennem håret. Præcis som han havde troet, selvom det var lidt svært at forestille sig lille nuttede London med en blonde storbarmet pige.. "Okay så du har mere styr på det end jeg." han måtte erkende sit nerderlag her. Eller.. nederlag og nederlag, men ja. London havde mere styr på det.
"hør vi kan lave en aftale. Det okay du spørger om de ting, så længe jeg får samme info om dig. OG så ska jeg nok hvis jeg har svært ved at svarer på noget overveje det og så fortælle dig så snart jeg har et mere ordenligt svar. er det en deal?" han så afventede på London. Hvad kunne han sige, han hyggede sig jo med at omgåes London, det var rart og afslappende på en måde.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Byturen             - Page 2 Empty Sv: Byturen

Indlæg  SirDuckbutt Søn 9 Mar - 14:42

London var glad for, Corey ikke virkede som om, han tog det så tungt, at han havde begået en fejl.
Han lyttede opmærksomt til hans forslag og kunne mærke lettelsen skylle ind over ham. Han så på ham og smilede, "det lyder fair. Det er en aftale," han rakte hånden hen mod Corey som for at gøre det officielt.
Han var så glad for, at de fik snakket lidt mere om det, selvom det var meget kort. Det føltes som om en kæmpe byrde var blevet løftet fra hans skuldre, og han nu kunne føle sig mere velkommen hos Corey.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Byturen             - Page 2 Empty Sv: Byturen

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 14:50

Corey smilte og tog imod hans hånd og trykkede den... Han holdt den måske lidt længere end han burde men slap den da til sidst. "Nååh nu det af vejen, så fortæl mig hvad du ville spørger om?" Han trak lidt på skuldrene "hvem ved, kan være det rent faktisk er noget jeg kan svarer på..
"ohh og forresten så jeg kommet i gruppe med en meget genert pige. Hun tør knap nok se på mig, eller sige noget." Han trak lidt på skuldrene igen "Hun hedder vist Lily, meget kær pige". Han smilte og lagde en arm på ryglænet af bænken væk fra London.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Byturen             - Page 2 Empty Sv: Byturen

Indlæg  SirDuckbutt Søn 9 Mar - 22:12

London løftede mundvigen en smule og slap så hånden. Han mærkede, hvordan han savnede stillingen før og rykkede sig igen en halv omgang med ryggen lænende op af Coreys side. Han ville svare på spørgsmålet, men da pigen blev nævnt, tog det hans opmærksomhed, "hmm, Lily..." mumlede han tænkende til sig selv og forsøgte at komme i tanke om, om han havde mødt hende før eller bare hørt om hende overhovedet. Han lod et lille suk ud, "niks, kender hende ikke. Men det lyder godt, at du har fået en pigeven, når du nu er omringet af min mandehørm så ofte," han gav et lille grin fra sig og valgte så at svare på det første spørgsmål, "men, ja, øhm... jeg ville sådan set bare spørge, om hvad du mener omkring pigers make-up? Hvor meget er for meget? Og er det ikke nærmest unormalt for en pige i dag slet ikke at have make-up på?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Byturen             - Page 2 Empty Sv: Byturen

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 22:20

Corey løftede sin anden arm om på ryglænet da London igen satte sig op af ham. "Hun er ikke ligefrem en pigeven, kender hende ikke og har kun snakket om opgaven." han kiggede på en masse mennesker som gik forbi. Hvis han skulle være ærlig, så var Lodon den eneste han snakkede med udover skolen.
Han kiggede på nogle af de piger som gik forbi, jep stort set alle havde makeup på. Men det var meget forskelligt i hvad grad. han smilte lidt "Jeg synes ikke piger bør have for meget på til hverdag. Det ødelægger lidt billeder af dem. Det da okay med en voldsom læbestift, men så skal de nok ikke overdrive deres øjen makeup." han kiggede ned på London. "Til mere festlige lejligheder kan de jo så altid bruge lidt mere, men jeg bryder mig ikke om de skal have alt for meget på."
Det sådan ca omtrent nu han lagde mærke til alle de folk der kiggede underligt på dem. Først vidste han ikke hvorfor, men så gik det op for ham hvordan de sad. Ikke at han rykkede på sig eller tog sig synderligt af det
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Byturen             - Page 2 Empty Sv: Byturen

Indlæg  SirDuckbutt Søn 9 Mar - 22:40

London løftede hovedet lidt og så op på himlen, der var skyfri og helt lyseblå, mens han lyttede. Han sad lidt for sig selv og tænkte og smilede så let. Med en kort klukken sagde han, "tænk hvis drenge gik med make-up. Altså, jeg ved godt, der er nogle, der gør det en smule, men det er meget sjældent, og dem, der gør det, gør det som regel på en måde, så må ikke ligger synderligt meget mærke til det," han havde spist alle M&M'ene og opdagede, da han stillede bægret fra sig, at han stadig ikke havde spist sin egen is lidt færdig. "Jeg tror, du ville være flot med lidt lyserød læbestift," sagde han drillende, greb sin is og spiste resten i én mundfuld.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Byturen             - Page 2 Empty Sv: Byturen

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 22:44

Corey rykkede sig lidt længere ned i sædet, det gjorde så hans hoved kunne hvile på ryglænet og han lukkede øjnene. Han grinte lidt over kommentaren "Ja ja. drøm du bare videre om det i dit lille hoved, for det er ikke noget du kommer til at se i virkeligheden." han smilte men åbnede ikke øjnene. "Om drenge vil gå med makeup, er deres valg præcis som pigers. Jeg forstår det bare virkelig ikke. Ville jeg aldrig gøre, men vi er jo alle forskellige med hver vores holdning og skal der være plads til."
Han sad sådan lidt til og åbnede så det ene øje og kiggede på London "går du da med makeup?" han tone var drilsk og smilet flabet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Byturen             - Page 2 Empty Sv: Byturen

Indlæg  SirDuckbutt Søn 9 Mar - 22:57

"Awh, jeg havde ellers lige glædet mig," grinede London. Han rodede lidt rundt i det tomme bægre med plastikskeen og nåede lige at lukke øjnene i, før han åbnede dem igen pga. Coreys spørgsmål, "eh?" sagde han først, da han troede, han mente det alvorligt, men regnede hurtigt ud at det var rent drilleri, "altid," sagde han ironisk med et lille grin, "simpelthen hver dag. Øjenskygge, læbestift, eyeliner, kindrødt," han rykkede hovedet lidt til siden og lagde først der mærke til, at folk stirrede en smule nedgørende på dem, når de gik forbi. Gad vide om det var måden, han sad på. Var den akavet?
Han turde ikke tage chancen og rykkede sig, så han sad normalt, "den der gruppeopgave... hvilket emne valgte du så? Du sagde jo sidste gang, du var i tvivl," han drejede hovedet en kvart omgang og så på Corey.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Byturen             - Page 2 Empty Sv: Byturen

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 23:01

Corey grinte lidt. Det var nu rart at slappe lidt af udenfor skolen, så måtte han tage konsekvensen senere hen, hvis det blev nødvendigt. Han fjernede sin arm bag London da han rykkede sig, han havde en ide om hvorfor han rykkede sig nemlig, selvom han ikke kunne være sikker.
Han kiggede op i himlen og svarede siddende sådan "Vi endte med musikkens historie. Åbenbart er det noget Lily går meget op i, og hey musik er da godt, så tænkte det ikke kunne være så slemt" han grinte lidt. Og drejede så hovedet og kiggede på London "jeg kan ikke huske hvad du endte med?" han så spørgende på ham
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Byturen             - Page 2 Empty Sv: Byturen

Indlæg  SirDuckbutt Søn 9 Mar - 23:08

London sukkede lavt, "Romerriget," han havde stadig et lille smil på læben, men hans blik blev helt træt at se på bare af at tænke på det. Han tilføjede så, "vores lærer ville ikke lade os vælge selv. Vi skulle trække et emne," han så frem for sig igen og sagde monotont, "vi har så valgt at fokusere på de græske filosoffer fra den tid."
Han kunne godt mærke, han blev lidt jaloux på Corey. Han ville langt hellere have om musik. Han kunne godt nok hverken synge eller spille noget instrument, men han var vild med at lytte til musik, så det måtte da være spændende at lære om dens historie.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Byturen             - Page 2 Empty Sv: Byturen

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 23:11

Corey løftede et øjenbryn og kiggede på London. "det da underligt at de har forskellige holdninger til forskellige grupper." han trak lidt på skuldrene "hvem er du endt i gruppe med, jeg mener, kan være det en af dem der har for vane at levere noget lort, så er lærerne jo mere strenge. Og eftersom du stadig er ret ny, så kan det jo ikke helt være dig?" han sendte ham et lille smil.
Han lod begge arme hvile i skødet. "det var da utroligt så nysgerrige folk er i dag" han kiggede på nogle piger der gik forbi og hviskede og grinte.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Byturen             - Page 2 Empty Sv: Byturen

Indlæg  SirDuckbutt Søn 9 Mar - 23:19

"Han hedder Adrian. Rødhåret knægt. Ikke så høj," London kiggede på folk, der gik forbi. Der var flere folk her, end de andre steder, de havde været. De måtte være tæt på byens centrum. Endnu et suk undslap hans læber, "jeg vil ikke snakke dårligt om ham, men... han er altså ikke den skarpeste. Det første han gjorde var at spørge mig, om Herkules ikke var en filosof. Min karakter er allerede dødsdømt."
Han løftede sit hoved en smule og lagde også godt mærke til de fnisende piger. Først gjorde de ham dårligt til mode, men så brugte han det til sin fordel og smilede drillende, "det er da klart, når de kommer forbi sådan nogle enormt flotte fyre som os. Eller... en flot fyr og hans blonde hofnar," han drejede hovedet mod Corey, stadig med smilet malet på.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Byturen             - Page 2 Empty Sv: Byturen

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 23:23

"Jeg er sikker på karakteren nok skal blive fin. Kender ikke fyren du nævner dog" men så igen han kendte ikke så mange af navn på skolen. Han vidste nu heller ik så meget om filosoffer, det havde jo aldrig interesseret ham.
Han kiggede på London der kom med den flabede kommentar og smilte et skævt smil og lænede sig lidt frem. "Hofnar? well well.. den var ny" han kiggede London direkte i øjnene.. Han kørte en hånd igennem sit hår og trak sig så tilbage og smilede "Kunne også være folk kigger fordi vi sidder ret tæt, og du for ikke så lang tid siden sad lænet afslappet op af mig" han kiggede på ham ud af øjenkrogen med et flabet smil. "Ikke fordi jeg havde noget imod det, og hvis jeg ik tager meget fejl flyttede du dig også fordi folk kiggede"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Byturen             - Page 2 Empty Sv: Byturen

Indlæg  SirDuckbutt Søn 9 Mar - 23:36

Da Corey kiggede ham i øjnene, ændredes Londons blik sig fra drillende til udfordrende. Han vidste godt, han var blevet mere og mere drillende over for ham den seneste uge, men han kunne simpelthen ikke lade være. Corey kunne altid svare igen på sådan en måde, at han blev helt forlegen, så han var blevet meget bestemt på, at han ville få ham til at være den målløse, der ikke kunne svare igen, for en gangs skyld.
Han så dog hurtigt ned på pladsen mellem dem, da han nævnte, de sad tæt og ganske rigtigt, så var der ikke mere end ti centimeter mellem dem. Det fik London til at rykke sig en smule væk fra ham, "tsh..." mumlede han, han sørgede dog for stadig at smile en smule, så Corey ikke skulle tro, han var pinligt berørt eller noget i den stil.
"Jeg flyttede mig, fordi du er hård som sten at sidde op af," sagde London med et drillende og lettere sejrrigt smil. Han så også på Corey ud af øjenkrogen.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Byturen             - Page 2 Empty Sv: Byturen

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 23:39

Corey grinte lidt da han rykkede sig, han måtte indrømme det var lidt kært og han nød at drille London.
Han kiggede længe på ham uden at sige noget. Han rykkede sig heller ikke. "hård som sten? Well. du rykkede dig, så satte du dig igen og så rykkede du dig." han drejede hovedet og kiggede på London. "hvis jeg er så hård som sten, hvorfor så rykke tilbage igen efter du havde rykket dig første gang?" han så på ham med et udfordrende blik. Han havde bestemt intet imod at London drillede lidt, faktisk fandt han det underholdende. Det var en side af London han godt kunne lide. Så længe han ikke gik over strengen, men sådan havde alle det vel. han regnede også med london havde det sådan med hans drilleri.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Byturen             - Page 2 Empty Sv: Byturen

Indlæg  SirDuckbutt Søn 9 Mar - 23:47

"Tsh, jeg tænkte, at der vel måtte være et eller andet blødt sted på dig. Men, niks," han prikkede til Coreys overarm, "stenhård."
Han vidste allerede godt, han ikke kunne vinde denne her runde. Han syntes dog heller ikke, han tabte. Det måtte være en uafgjort, besluttede han sig for, og skiftede hurtigt emne, "jeg tror, klokken er ved at være mange," han trak sin mobil op af lommen, den nyeste IPhone model, og så klokken på displayet, "ja, vi må nok hellere smutte op til skolen nu, hvis vi skal nå at få en plads i kantinen til aftensmaden," han rejste sig og så afventende på Corey og tilføjede så med et lille smil, "de har lavet kinesisk kyllingegryde i dag."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Byturen             - Page 2 Empty Sv: Byturen

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Mar - 1:37

Han grinte bare lidt, well havde han regnet med han var en slatten nudel? næ nej. han trænede da lidt en gang imellem for at holde de let markede muskler, han sagde det dog ikke.
Han rejste sig op og rettede sin jakke. "Det er nok en god ide. Det er trods alt en ret lang tur på liften" han sendte ham et lille smil og begyndte at gå tilbage. han gabte let "undskyld, jeg sov ikke så godt i nat." han sendte ham et smil. Han håbede han forstod det ikke var fordi han kedet sig
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Byturen             - Page 2 Empty Sv: Byturen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum