Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Uhmmm lækker aftensmad

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Uhmmm lækker aftensmad - Page 2 Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 11 Feb - 23:20

"Nej, overhovedet ikke. De kaldes bare lesbiske," sagde han med et lille grin og fortsætte så med hvad, han forsøgte at gøre til en alvorlig tone, "tro mig, alle mænd kan lide en af de ting. Alle. Selvom de ikke indrømmer det, så ligger der, dybt indeni dem. Ingen diskussion," han lænede sig tilbage stolen, tilfreds med det, han havde sagt.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad - Page 2 Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Feb - 23:22

Teana kiggede bare roligt på ham som han snakkede, hun viste ikke rigtig nogen synderlig reaktion på det. Joo nogle af dem var lesbiske men andre var ikke. "Nogle af dem måske.. Men, jeg kender altså også piger der kan lide det og ikke er lesbiske" hun sendte ham et flabet smil og spiste det sidste salat hun havde.
Hun løftede et øjenbryn han da snakkede om at alle mænd kan lide en af de ting.. Hun kiggede op på ham og lænede sig afslappet tilbage i stolen med sit vandglas i hånden.. "Så det du siger er, at du 100% ved at alle mænd kan lide en af de ting?" hun sendte ham et provokerende smil "og hvor er det så du ved det fra?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad - Page 2 Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 11 Feb - 23:32

"Bare rolig, de piger, der kan lide de ting, er stadig 'normale'. Det er jo helt normale ting at kunne lide. Men nogen piger kan ikke lide nogen af de ting, mens det er helt sikkert, at fyre kan lide mindst en af de ting. Der ligger forskellen," han lagde hænderne om bag nakken og smilede skævt, "og det ved jeg, fordi jeg selv er en. Mandekodekset. Det er ikke noget, man kan læse i, men det er der. Uskrevne regler. Ligesom kvindekodekset. Begge køn har det."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad - Page 2 Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Feb - 23:34

"madekodekset, kvindekodekset" hun måtte slås lidt for ikke at grine "undskyld men.. det findes ikke. heller ikke hos kvinderne" Hun sendte ham et smil..
"Kvinder er vidt forskellige, på alle leder og kanter. Det gælder også hvad de kan lide og ikke lide.. Og det samme gælder mænd" Hun tog en tår af sit vand og stillede det derefter på bordet. "Så det du siger er, der mindst en af de ting du kan lide?" Hun så spørgende på ham, og lænede sig tilbage. "jeg mener bare det meget at sætte folk i bås, og det bestemt ikke noget jeg gør, eller bryder mig om andre gør ved mig" hun kiggede bare roligt på ham.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad - Page 2 Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  SirDuckbutt Ons 12 Feb - 8:44

"Ja, alle er individuelle, men der er alligevel nogle ting, vi alle har til fælles. Som... fødder," han smilede drillende og fortsatte, "og til din information er jeg vild med alle tre ting."
Han lyttede til hende med et roligt blik. Var ikke helt sikker på, om hun var ved at blive fornærmet på ham. Han kunne bare give hende ret, men... han hadede at tabe diskussioner, når han vidste, han havde ret. Han trak på skuldrene, stadig med et lille smil, "men okay. To forskellige mennesker, to forskellige meninger."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad - Page 2 Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Feb - 9:09

Teana smilte rystende på hovedet "true.. vi ser alle forskelligt på ting.. mon ikke det også gælder os 2" hun grinte lidt. "Har du så haft nogle timer endnu?" Hun skiftede hurtigt emne. Hun orkede ikke det skulle blive en diskution og i hendes øjne ville det også være noget dumt noget at diskutere
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad - Page 2 Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  SirDuckbutt Lør 1 Mar - 10:48

Mason nikkede og tænkte lidt over, hvad han skulle svare til det, idet hun heldigvis skiftede emne. Han pressede læberne sammen til en tynd streg og så tænkende frem for sig, "nææh, ikke endnu," grimassen blev erstattet med et smil, "men i morgen starter torturen. Jeg glæder mig til at møde lærerne. De må være gode til den pris, som det koster at gå på denne her skole," tilføjede han med et lille grin. Han begyndte at kunne mærke, han havde spist for meget. Han var allerede begyndt at føle sig to størrelser større end normalt.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad - Page 2 Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  Felixnyuu Lør 1 Mar - 20:23

Hun trak lidt på skuldrene.. "well nogle af dem er okay, andre er træls. Nogle har svært ved at styrer eleverne, andre har det nemt" hun smilte lidt "det vel som på alle andre skoler? "
Hun tog en sidste tomat før hun skubbede sin tallerken væk. "Og så blev man også mæt i dag, med drama som underholdning og det hele" hun rullede lidt med øjnene "Jeg forstår virkelig ik den mand."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad - Page 2 Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 4 Mar - 7:12

"Ja, det har du ret i," sagde Mason, igen med et tænkende blik. Hun havde ret i, at nogle lærere var bedre til at styre eleverne end andre, men forhåbentlig var de gode undervisere og kunne rent faktisk lære ham noget i forhold til på hans gamle skole, hvor alle lærerne var elendige til at lære fra sig.
Han grinede af det, hun sagde, og begyndte at tromme lidt på bordfladen med sine fingre med ordene, "virkelig? Jeg synes ellers han virkede rimelig charmerende. Hvis jeg ikke var hetero, var jeg sprunget på ham," tilføjede han ironisk med et drenget smil.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad - Page 2 Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  Felixnyuu Tirs 4 Mar - 7:33

Hun kunne ikke helt undertrykke det grin der kom. "well.. hvad kan jeg sige. Nogle af pigerne her på skolen dåner over ham bare de ser ham. Andre, vi undgår ham helst" Hun sendte Mason et lille smil før hun kiggede rundt. Kantinen var så småt begyndt at blive tom igen, folk var begyndt at trække sig tilbage til deres værelser.
Hun kiggede igen over på Mason. "måske man burde kalde det en dag, har et par ting jeg skal have kigget på inden de slukker lyset, og klokken er nu. "hun holdt en pause da hun tog sin tlf op og kiggede på uret "19.45." hun sendte ham et smil igen.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad - Page 2 Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 4 Mar - 7:45

Mason løftede et øjenbryn og forsøgte at læse i hendes ansigt, om hun løj over for ham, men hun virkede seriøs omkring det. Han tænkte lidt videre over det, og det gik op for ham, at ham fyren jo trods alt havde den klassiske 'bad boy' attitude, som nogle piger gik amok over. Han havde aldrig helt forstået det... men så igen, det var kun ét af de mange mysterier omkring pigers tankegang.
Hendes forslag afbrød hans tanker, og han sendte hende et lille smil, "det er bare i orden. Jeg skal alligevel have pakket ud og lagt sengetøj på og sårn'," han rejste sig, tog sin tallerken og gik op med den.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad - Page 2 Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  Felixnyuu Tirs 4 Mar - 19:00

Teana fulgte efter med sine egne ting i hånden og da hun havde stillet det fra sig, vendte hun sig om og kiggede på ham. "Det var hyggeligt, det må vi gøre igen" Hun sendte ham et smil. "Måske bare uden alt det drama, godt være jeg en pige, men ærligt så gider jeg det ikke rigtig." hun grinte lidt. "det må de der popdrenge og tøser godt beholde for dem selv"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad - Page 2 Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum