Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Aftensmad...

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Aftensmad... Empty Aftensmad...

Indlæg  Gæst Tors 23 Aug - 7:48

Nå. Lidt sent til aftensmad, men det var så det. Han tog sig en gang fisk, salat og et stykke brød, fyldte sin vandflaske, og satte sig hen ved et af de mange tomme borde. Sådan var det nu engang når det var senere på aftenen, de fleste var glade for at spise tidligt, så derfor var der som regel mere eller mindre øde når han endelig satte sig til at spise. Nå, sådan var det jo nu engang. Med et lille suk begyndte han at spise.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Madara Uchiha Fre 24 Aug - 11:52

Madara havde lokaliseret kantinen tidligere på dagen. Heldigvis. Efter en så hektisk dag, havde han først tid til at spise nu.
Vent, hvad var det? der var endnu en derinde, der spiste sent? Det var hvidtop.
Nok foretrak Madara at spise alene. Men en enkelt person som underholdning kunne ikke skade. Og hvis det blev for meget kunne Madara altid skride.
Hvad hed hvidtop nu rigtigt...Ka..Kak...Shi...Kakshi...
"Hej igen Kakashi. Ser du er en af dem der spiser sent?"
Madara Uchiha
Madara Uchiha

Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 14/08/12

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Fre 24 Aug - 11:56

Han så op da han hørte sit navn blive nævnt - og smilede skævt da han så det var den 1g'er han havde snakket med tidligere. "Ja... Jeg foretrækker at der idet mindste er nok madro til at man kan høre sine tanker uden at hele skolen prøver at gøre sig bemærket." han smilede og tog en tår af sit vand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Madara Uchiha Fre 24 Aug - 12:19

"Madro er altid rart. Mere tid til at nyde det man spiser, og selvfølgelig også mere ro til at tænke." Blev det sagt fra Madara med et venligt smil.
Hvidtop så ikke ud til at ville skubbe Madara væk fra sit bord. men hvis han gerne ville have madro, var det nok en ide at spise i let stilhed.
"Kan jeg sidde her? Bare rolig er ikke en af dem der snakker meget." Små jokede Madara.
Nej bestemt ikke en af dem der talte meget. Mere tænkte meget. Og beholdte sine tanker indenbords. Det ville være et problem hvis verden fik nys om madaras tanker.
Madara Uchiha
Madara Uchiha

Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 14/08/12

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Fre 24 Aug - 12:21

"Hvis jeg ikke syntes du kunne, ville jeg slet ikke have svaret dig i første omgang," han smilede skævt. "Så slå du bare røven i sædet. Det er fint nok når man kun er to. Det er når der er flere der snakker i munden på hinanden... Det kan jeg simpelthen ikke klare mens jeg sidder og spiser." han smilede og trak let på skuldrene, gik igang med salaten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Madara Uchiha Fre 24 Aug - 12:40

"Okay hvidtop. Smutter lige op og henter noget let aftensmad. Så skal jeg nok slå røven i sædet." Sagde Madara let grinende.
Madara Uchiha
Madara Uchiha

Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 14/08/12

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Fre 24 Aug - 12:43

"Det lyder godt," grinede han, og tog en bid af sin fisk.

Den fyr virkede sgu cool nok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Madara Uchiha Fre 24 Aug - 12:48

Suk. Så hvidtop var en af de der wannabe tough fyre? Madara var opdraget med et ordenligt sprog, dog var der også folk i klanen, der talte groft. Det var også oftest dem, der tog sig mere af de grove sager.
Madara tog noget brød og smør, og slentrede tilbage til bordet.
Han var ikke så glad for hvidtops jargon, men han kunne da føre sin del af samtalen, på sin egen måde.

madara satte sig foran hvidtop, mens han stille og roligt begyndte at spise.
Madara Uchiha
Madara Uchiha

Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 14/08/12

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Fre 24 Aug - 12:51

"Hvordan kan det så være du først er startet nu?" han havde jo ikke set ham omkring før igår, og han kendte alle de andre 1g'ere... Så han måtte om nødvendigvis være en der var droppet ind det senere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Madara Uchiha Tirs 28 Aug - 7:43

Hvorfor Madara først var startet nu? Fordi hans skjulte klan havde bestemt sig for, at Madara skulle være blandt mere 'normale' mennesker, fremfor en klan der via staten blev stemplet som mafia.
Men det skulle ingen selvfølgelig have at vide. Ikke engang Hvidtop.
Men en løgn der passede ind her, og som kunne bruges i tre år?

"Havde brækket min arm på en skitur, og mine forældre mente ikke at det ville være hensigtsmæssigt, at jeg tog til skole, når jeg nu ikke kunne skrive med sådan en arm." Blev det sagt henkastet fra Madara.

...Fik Madara trukket den lidt for langt ud? Nah, der var vist ingen grund til bekymring.
Madara Uchiha
Madara Uchiha

Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 14/08/12

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 7:48

"Ah... Det må så være alperne I har været ved, right? Det er vistnok det eneste sted nogenlunde i nærheden hvor der er sne året rundt." Siden det jo lige havde været sommer måtte den yngre dreng velnok have været et af de få steder der havde sne året rundt. Men der havde gået bare en snert længere tid end man normalt ville forvente for svaret at komme. Skjulte han mon noget...? Selvom hans tanker kørte smilede han fortsat venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 8:04

Sheena kom gående ind i kantinen og kiggede over mod skranten. hun tog en tallerken med is og kiggede rundt i salen. Hun fik øje på Kakashi og en random dude. hun gik hen imod dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Madara Uchiha Tirs 28 Aug - 8:10

...Den lille nysgerrige rod... Madara havde sandelig ikke tænkt sig at give efter, og spille hvidtoppens spil.
"Nej, faktisk ikke. Vi var i Dubai. De har indendørs ski-bakker. Brækkede armen tidlig i ferien, så jeg måtte blive indendøre. Det er for varmt at rende rundt med gips på armen udendøre. Det var ret ærgeligt."
Madara Uchiha
Madara Uchiha

Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 14/08/12

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 8:19

"Cool nok." han smilede - fik så øje på det velkendte, lyserøde hår, og gav et lille vink. "Hey Sheena." hilste han med et lidt større smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 8:21

Sheena smilede til Kakashi og gik hen til ham. Hun satte sig ved siden af ham og stilte sin tallerken på bordet. "Når hvad så, hvad laver i så" Hun rodede lidt med sit hår med en finger og kiggede smilende på dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Madara Uchiha Tirs 28 Aug - 8:29

En random dulle satte sig ved bordet. Madara havde ellers håbet på en stille og rolig aftensmad, men det så ud til at Pinkie kendte Hvidtop, og at Hvidtop ikke havde noget imod at Pinkie satte sig ved dem.
..En nysgerrig Hvidtop, og en struttende Pinkie. Madara blev enig med sig selv om at spise så hurtigt som muligt.
"Hej." Blev det sagt venlig og smilende fra Madara til den nyankomne.
Madara Uchiha
Madara Uchiha

Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 14/08/12

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 8:32

"Tja, vi laver ikke så meget." Kakashi trak let på skuldrene. "Sidder bare og sludrer lidt. Men hvad med dig? Fået irriteret Lacus for nyligt? Eller skal vi få snakket videre om du-ved-hvad henne på et af vores værelser senere?" det lettere frække smil brød frem, med det lettere flirtende blink til Sheena.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 8:38

Sheena smilte til Madara og svarede høfligt "Halløj med dig" Derefter røg interessen videre til Kakashi "Jeg har drillet hende lidt, fandt hende efter skole. men der var noget underligt over hende. Det var som om hun var ligeglad med hvad jeg sagde. Den Kira dude har ændret hende lidt tror jeg. Hun er mere voksen end hun plejer." Hun kunne ikke lade vær med at grine over Kakashi's kommentar om værelse. "Tjaa på et tidspunkt kan vi godt...er bare lidt træt lige nu...til jeg orker...Har jo diskuteret med min søster"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Madara Uchiha Tirs 28 Aug - 8:41

Madara holdt sig uden for samtalen, der tydeligvis havde indforståede emner i, dog havde Madara opfanget at Hvidtop var interesseret i pinkie.
Fra Madaras side blev der udelukkende fokuseret på at spise resten af maden færdigt, og at flikke en undskyldning sammen til at gå.
Madara Uchiha
Madara Uchiha

Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 14/08/12

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 8:46

"Tja, det kan da være jeg kan kvikke dig lidt op, tror du ikke?" han smilede skævt. "Hvis det er så mener jeg Genma skulle noget i aften. Så jeg er alene på værelset. Du kan altid lige komme et smut forbi hvis du vil. Så kan vi måske begge få opholdt vores del af aftalen," han smilede skævt - og under bordet, dristig som altid, lod han 'diskret' en hånd stille og roligt glide op på hendes lår, stadig uden på tøjet, selvfølgelig. Men langsomt nok til at hun kunne sige stop hvis hun ville.

Damn. Hun var virkelig speciel... Han var kun meget sjældent faldet så hurtigt for en tøs før. Han kunne rent faktisk kun erindre én anden gang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 8:49

Sheena grinede lidt over Kakashi's kommentar og lagde mærke til hans hånd på hende's. Hun lagde sin hånd oven på hans og smilede til ham "Jamen det kan da være jeg overvejer det så"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Madara Uchiha Tirs 28 Aug - 8:53

Så var maden spist færdigt. Madara samlede sin tømte tallerken og glas. han havde ikke tænkt sig at blive her længere. det endte vel med at Hvidtop og Pinkie rullede rundt som et par ål.
Madara rejste sig.
"Nå, jeg skal smutte op på værelset igen. Ses nok igen på et tidspunkt." Smilte venligt til dem begge, og gik hen med tallerken og glas.
Madara Uchiha
Madara Uchiha

Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 14/08/12

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 8:55

Huh? Nårh ja, Madara havde også været der. "Yes... Ses." et smil til ham, før han vendte opmærksomheden tilbage på Sheena. "Det lyder jo godt." det skæve smil vendte tilbage mens han så hende ind i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 8:59

Hun kiggede flabet på ham "Hvordan kan det være du ingen planer, har med mindre jeg kommer?" Hun skubbede lidt til ham og drillede ham lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 9:03

"Tja... Det kan være jeg rykkede nogle planer for dig?" han smilede skævt. "Min træning kan altid vente til i morgen. Så går jeg bare hårdere til den." et let grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum