Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Aftensmad...

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Aftensmad... - Page 2 Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 9:04

Hun kiggede ham i øjnene "Tjaah jeg må se om jeg kan finde tid, det ville da ikke være dårligt at tilbringe aftenen hos en ven" hun kiggede flirtende på ham og grinte lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... - Page 2 Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 9:11

"Nej, vel?" et skævt smil og endnu et blink, mens han lænede sig en smule tættere på. "Det kunne være en del... Underholdende..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... - Page 2 Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 18:10

Hun grinte lidt "Tjaa men så nemt går det ikke... du skal virkelig overbevise mig om at det er en god ide" Hun smilede flabet til ham og grinte lidt "Jeg er jo ikke så nem igen" Hun blinkede flirtende til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... - Page 2 Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 1:14

"Tja, that might be... Men så må du jo sige hvad der måske kunne overbevise dig... Skal jeg opretholde min del af aftalen først?" hånden på hendes lår vendte sig langsomt om, så han holdt hendes hånd istedet, håndryggen stadig hvilende på hendes lår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... - Page 2 Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 1:25

Hun kunne ikke lade vær med at grine lidt "Det kunne være fedt at drille Lacus lidt, men jeg syntes også vi skal drille dem som er hende tættest." hun kiggede på ham, da han spugte om hvad der kunne overbevise hende "Hmm... Det ville jo ikke være sjovt hvis jeg fortalte dig det. Hvad vil du have kashi?" Hun skubbede lidt til ham med skulderen. og smilede flabet til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... - Page 2 Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 1:36

"Jeg troede det var åbenlyst at jeg vil have dig," sagde han lige ud, med et lettere frækt grin, tunge der legede let med hans læbepiercing, hvorefter han gav et lille puf tilbage. "Man kan jo ikke stå for en så speciel og smuk tøs som dig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... - Page 2 Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 1:41

Hun kiggede på ham med et drilsk smil. "Du holder da intet tilbage var, det kan jeg lide." Hun lagde sin hånd på hans lår og bed sig i underlæben, mens hun smilede til ham. "Hvor længe har du ville have mig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... - Page 2 Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 1:51

"Hmm. Nok lige siden du åbnede munden første gang i nærheden af mig. Jeg har vist noget med at kunne lide flabede tøser." et skævt blink, et lille grin. "Det er en del sjovere end de 'ordenlige' tøser, du ved."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... - Page 2 Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 1:54

Hun kiggede tænkende på kakashi. "Så det bare underligt, du ikke er så vild med Lacus, hun kan da også være flabet, hun skal bare gide først." hun så på sin is som var ved at smelte og tog et stykke af den. "hendes problem er bare hun kun holder sig til en."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... - Page 2 Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 1:58

"Tja. Jeg må da indrømme jeg var interesseret i hende et kort stykke tid. Men du har et eller andet der holder mig her." han grinede let. "Men jeg synes nu også du er kønnere end hende. I mine øjne er du." han smilede stadig mens han så på det flotte, lange, lyserøde hår, før hans øjne røg tilbage til hendes, der var som klare blå søer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... - Page 2 Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 2:02

Hun grinede lidt "Nårh så jeg får dig til at blive ligefrem. men selvfølgelig det er jo ikke alle der kan være lige så smuk som mig. Vi har gode gener i min familie. Jeg skal bare have Lacus til at fatte jeg er kønnere end hende!" hun tog et stykke mere af sin is og kiggede på skeen "Og hun er ikke engang jaloux på mig, og det er kun fordi hun tror hun er smukkere end mig!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... - Page 2 Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 2:05

"Tja, så må vi jo bare sørge for at hun indser det, ikke? At få hende til at blvie jaloux på dig. For det burde jo være sådan når du åbenlyst har fået de bedste af generne," smilet blev der, og de sad nu så tæt at deres lår let gned op og ned af hinanden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... - Page 2 Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 2:09

Sheena smilte lidt og kiggede på ham "Hmm vi må finde på en god plan, så der kommer til at ske noget drama" hun smilede lidt lumsk til ham "Jeg glæder mig til at se hendes ansigt, jeg kender jo hende så godt, men jeg ved jo ikke rigtig noget om ham kira duden eller hendes veninde for dens sags skyld... Ved du noget?" hun kiggede på ham med sine søde øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... - Page 2 Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 2:14

"Ikke så forfærdeligt meget, nej... Med Kira... Jeg ved bare han er udvekslingselev. Og så fik han måske ikke lige det bedste førstehånds indtryk af mig. Han hørte Lotus og Lacus skrige da jeg skred ind i pigernes omklædning for at hente trøjen til min gi jeg havde glemt der..." et svagt grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... - Page 2 Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 2:17

HUn flækkede af grin, da hun hørte om hans lille stunt "Det må da være det dummeste du kunne gøre, med Lacus, så måtte hun da være blevet sur. Da hun normalt kun holder sig til en fyr. Så fik du vel nogle tæv. Havde de tøj på?" hun kiggede nysgerrigt på ham. "for hvis ikke, så har jeg noget jeg kan drille hende med, hun vil hade at en dreng har set hende nøgen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... - Page 2 Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 2:20

"Lacus var nøgen indtil Lotus kom og dækkede dem begge med et håndklæde." han grinede let og kløede sig i nakken. "Kira og Grimm trak mig ud derfra men undgik da tæv," han trak let på skuldrene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... - Page 2 Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 2:26

Sheena smilede lidt "Jamen så fik jeg noget mere information, hun vil nemlig ikke fortælle mig noget mere, fordi hun ved jeg vil bruge det imod hende"

Hun grinte lidt "Hun regner mig hurtigt ud, jeg fortalte hende jo også, jeg ville prøve at stjæle kira fra hende, men da jeg prøvede at komme tæt på ham, var han lidt sværere end andre drenge var. Der er noget anderledes ved ham, jeg ikke ser så tit hos drenge, han bliver nok nået sværere at få fat på. Hun har vidst ret i det hun siger, med at han ikke er som andre drenge. tsk den tøs, jeg hader når hun har ret."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... - Page 2 Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 2:28

"Tja, alle har vel ret en gang imellem." han trak let på skuldrene. "Nå, skal vi gå hen et sted hvor folk ikke lige pludselig kan overhøre hvad vi snakker om? Det går jo ikke at de får nys om det før vi sætter en plan i værk."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... - Page 2 Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 2:30

Hun tog sig til panden "tjaa det er nok en god ide, det går jo ikke noget kender til planen, andre end os" hun rejste sig op og kiggede flabet på ham "Så kræver det jo også du rejser dig. Hehe" hun vendte sig om og begyndte at gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... - Page 2 Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 2:32

"Selvfølgelig," han smilede, rejste sig, gik hen med den tomme tallerken. "Nå... Siden der er mest fred fra nysgerrige øjne der... et af vores værelser?" Tjo, måske også lidt pga hvad det måske kunne føre til, hvis han var heldig...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... - Page 2 Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 2:36

Hun vendte sig om og kiggede på ham " Vi kan tage mit værelse, jeg har ene værelse indtil videre" Hun smilede til ham og tog haam i hånden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... - Page 2 Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 2:38

"Det lyder jo godt," han smilede skævt, og han gav hendes hånd et blidt klem mens de gik ud af kantinen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... - Page 2 Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 2:39

De gik ud af kantinen

//Sheena ude//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad... - Page 2 Empty Sv: Aftensmad...

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum