Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Uhmmm lækker aftensmad

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Uhmmm lækker aftensmad Empty Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Feb - 1:51

Tenana gik ind af døren til kantinen sammen med Mason. Duften af aftensmaden fyldte allerede hele kantinen. Uhmm.. tomatsuppe og karbonader. Hun sugede duften til sig og kiggede op på Mason "Er du gal jeg blevet sulten" hun grinte lidt og gik over til disken og begyndte at finde en tallerken frem. "Jeg godt klar over du troede jeg jokede, men jeg skal nu have suppe" hun sendte ham et drilsk grin og stillede sin nu fyldte tallerken med suppe på en bakke og begyndte at finde noget grønt og noget brød.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 11 Feb - 2:28

Mason trådte ind i kantinen. Der duftede fantastisk af alt muligt slags mad. Han så på Teana, da hun sagde noget, og smilede så skævt, "hm, måske skulle jeg også være lidt sund og tage noget suppe," og som sagt så gjort. Han fyldte en lille skål, der vist nok var ment til salatbaren, med suppe og begyndte så at hælde kød op på en anden, langt større tallerken. Karbonader, bacon, kylling, frikadeller og en lille bunke minipølser. Ikke at salatbaren ikke så lækker ud - han havde bare altid været et kødmenneske.
Han trådte hen til hende og så ned på hendes tallerken, "ah. Det er derfor, du er slank."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Feb - 4:41

Teana nærmest fik et chok da han kommenterede på hendes kropsbygning. Vent.. havde han... selvfølgelig havde han det han var jo en mand.. Hun rullede opgivende med øjnene over sin egen dumhed. "Det nok også mere fordi jeg svømmer en del og bare passer på mig selv. Har jeg altid gjort" hun sendte ham et smil og fik så øje på hans tallerken.. "Kød, kød og kød.." hun grinte lidt.. "Du ikke rigtig den store salat spiser hva??" Hun sendte ham et drilsk smil og tog sin bakke med sig da hun havde fundet et glas vand som hun stillede på bakken.
Hun gik ned igennem kantinen og lagde egentlig ikke rigtig mærke til andre der, hun kiggede dog rundt kort. Måske var hun her også nu, men nej. Intet spor af hende.. Ohh well. Hun satte sig ned ved et bord og kiggede op for at se om Mason var fulgt efter og vidste hvor hun var.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 11 Feb - 6:29

Mason så efter hende med et lille smil og så så på salatbaren. Salat så lækrere ud end kød... men det smagte bare så kedeligt.
Han luntede efter Teana og smilede til hende, da hun så på ham, hvorefter han satte sig ned på den anden side af bordet med tallerkenen foran sig. Han greb et kyllingelår og tog en stor bid, "hey... jeg fik vist aldrig spurgt dig om, hvilken årgang du går på."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Feb - 6:32

Teana var begyndt at spise af sin suppe. Hun havde taget et par skefulde før at hun blev spurgte om noget. Hun kiggede op på ham og smilte.. "ohh troede jeg. Hmm må huske forkert" hun smilte lidt "jeg går på 2. årgang." hun tog noget salat og spiste før hun igen kiggede op på ham "hvad årgang er du? Er det sådan vi skal til at være klassekammerater?"
Hendes hår begyndte at genere hende så hun samlede det og lavede en lang fletning som hang ned langs ryggen, der var ikke noget værre end at få sit hår i maden. hun hadet det,
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 11 Feb - 6:55

Mason nikkede en enkelt gang og tog endnu en bid, "anden årgang. Så det ser ud til det," han fjernede en tot hår fra panden og spurgte nysgerrigt, "ved du egentlig, hvordan det er med arrangementer på skolen? Altså... fester og sådan. Hvor tit foregår det?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Feb - 6:58

Teana der havde fået spist en del salat lagde bestikket fra sig og tog en tår vand. "altså... nu går jeg ik så meget til det, plejer ofte at kigge ind og så smutte hurtigt. Men det længe siden der har været noget. tror sidste gange var et skolebal.. Jeg var ikke med, var der vist mange der ikke var." hun trak lidt på skuldrene.. "har dog hørt nogle brokke sig over det længe siden der har været noget. Måske pepsi vil lytte til det og snart lave noget igen."
Hun satte glasset fra sig og kiggede op på ham "hvorfor egentlig? Er du sådan en der godt kan lide at feste?" hun lød oprigtigt interesseret men ikke på en flabet måde.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 11 Feb - 7:33

Mason nikkede af hendes forslag. Rektor Pepsi... hans forældre havde talt i telefon med hende, da han skulle ind på skolen, men han havde ikke selv mødt hende endnu. Forhåbentlig kom han heller ikke til det. Man mødte som regel kun en skolerektor, hvis man var i ballade, og det skulle han helst holde sig væk fra. Det ville være en skam at ryge ud af så fed en skole.
Han spiste en frikadelle i én mundfuld og svarede med et smil, "tja, fester er som regel sjove. Men det er nu mest for at møde eleverne på skolen. Folk plejer at, ja... give mere slip, når de fester. Snakke lidt med alle," han skar den anden frikadelle over i to, da han kunne mærke, den anden havde været en lidt for stor mundfuld, "der er så mange rige elever, der går her, og jeg skal lige finde ud af, hvordan man snakker med dem. Mine venner har altid været meget... gennemsnitlige. Hvis du forstår," han så afventende på hende.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Feb - 7:36

Hun sad bare roligt og kiggede på ham. Hun tog dog lidt suppe en gang imellem... "Måske.. det er lidt svært at udtale sig om. Jeg synes ofte mest at folk kan blive en smule ubehøvlede når de drikker." hun skar en grimasse ved et grimt minde. "men det er jo heller ikke alle der er sådan.."
Hun var lidt overrasket over hans manér med en frikadelle i en mundfuld. Well han var i hvert fald ikke fra en rig familie.. "Well de mere velhavende er vel almindelige mennesker ligesom alle andre?" Hun sendte ham et smil og tog en bid af sit brød
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 11 Feb - 8:06

"Oh, ja. Ja, selvfølgelig, nu må du ikke misforstå mig," forsikrede han hende hurtigt om og forklarede, "rige mennesker er sikkert helt fine. De er bare blevet opdraget på en anden måde, der næsten kan virke skræmmende for os gennemsnitlige mennesker. De har en helt anden stil, hvis man kan sige det sådan. Jeg ved godt, de langt fra alle sammen er nogle storsnudede snobber."

Imens var Tyson, der var blevet godt sulten efter en omgang løbetræning, trådt ind i kantinen. Han gik direkte hen til maden. Han vidste, hvad han ville have. Bacon, bacon, bacon... han havde desperat brug for det lige nu.
Han krummede misfornøjet sine øjenbryn, da han opdagede, der ikke var mere, og fik med det samme øje på en rødhåret dreng, der nærmest havde halvdelen af tallerkenen fyldt.
Hvem var den tumpe, og hvorfor troede han, han skulle æde som en konge? Han så ikke engang velhavende ud, jo!
Men vrede skridt gik han derhen og stoppede først op lige ved siden af ham, "du er ny... er du ikke?" han lagde armene over kors og så irriteret ned på ham.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Feb - 8:10

Teana der havde fulgt opmærksomt med i hvad Mason sagde, havde ikke rigtig lagt mærke til Tyson kom hen til dem. Hun så ham da heller ikke før han sagde noget. Hun kendte ham ikke personligt men hun kendte hans ry og inderst inde sukkede hun opgivende. Fantastisk.. Please.. lad ham have en god dag. Hun orkede ikke drama, og hun orkede ikke ballade.. Og som oftest, så hang det vist sammen med ham...

Hun kiggede bare roligt op på Tyson.. "jamen pænt goddag til dig også. Du skal være velkommen til at joine os hvis du vil, jeg mener det kan da ikke være rart og stå der." hun sendte ham et venligt smil og hendes tone var meget høflig og lady like. PRÆCIS som hendes far havde lært hende
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 11 Feb - 8:20

Mason så forvirret op på den mørkhårede fyr, der pludselig stod ved siden af ham, men kunne så mærke, hvor glad han blev. Endnu en der snakkede med ham. En god første dag!
Han tyggede af munden og smilede venligt, "jov. Jeg hedder Mason. Sæt dig ned og spis med os, hvis du har lyst," sagde han til sidst, støttende omkring Teanas forslag.

Tyson sendte ikke Teana et blik, viftede bare lidt med hånden foran hendes ansigt, "bland dig udenom. Mason..." han løftede et øjenbryn og lænede sig lettere truende ind mod ham, "du er ny, så jeg skal nok være sød - dig. Bacon. Aldrig mere. Okay? Kan du forstå, hvad jeg siger?" sagde han på så nedrig måde som mulig, "du skal ikke tro, du kan komme her og spille alfahan og æde al maden. Desuden," han så med afsky på ham og rettede sig op igen, "har du tydeligvis ikke brug for det. Her et råd - sult dig selv i et par uger, okay?"

Mason lyttede til ham med åben mund og anede ærlig talt ikke, hvad han skulle sige. Wow. Mente han det seriøst eller var det en joke? Han var meget usikker på det og så derfor spørgende på Teana. Måske vidste hun, om det var en fyr med en... speciel humor.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Feb - 8:25

Teana der havde holdt på sin ro. Og opført sig anstændigt, selv da han viftede flabet med sin hånd skubbede sin tallerken lidt frem og rejste sig ordenligt..
"Jeg synes bestemt ikke det i orden du opfører dig sådan. Du er 3års, og du har været her i mange år. Du burde derfor vide at maden forsvinder hurtigt i første omgang. men hvis du nu ventede bare 2 min inden du overfaldt andre, så ville du se og kunne dufte at de allerede steger mere." hendes stemme var stadig rolig og anstændig.. Der skulle meget til hun mistede sin ro og overskud.

Hun kiggede bare på Tyson uden at vise noget tegn på at ville bakke ned. "Så du kan gøre det her, sætte dig og spise ordenligt og fører en normal samtale. Deriblandt også sige undskyld til Mason for den meget upassende kommentar. Eller du kan vælge og tage din tallerken og finde et andet sted at sidde for ærligt, så har jeg ikke behov for at omgåes en der ikke kan behandle andre mennesker ordenligt" hun så roligt på ham. Hun hævede på intet tidspunkt stemmen, og folk omkring dem havde da også begydnt at kigge, dog lagde hun ikke mærke til det.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 11 Feb - 8:34

Tyson forsøgte at holde blikket fast på Mason, men de ting, hende tøsen sagde, var for grove til ikke at blive svaret igen på. Han drejede sit utilfredse blik hen på hende og stirrede lidt, før han sagde, ".... det er heldigt, du ser godt ud, for klog det er du ikke, når du taler sådan til mig... møgtøs."

Mason brød sig ikke om, hvordan det udviklede sig og sagde derfor hurtigt, "hey hey, jeg undskylder for, at jeg tog så meget. Her, du kan bare tage det," sagde han hurtigt og løftede tallerkenen lidt hen mod Tyson.

"Som om jeg vil have det nu, hvor du har savlet ud over det!" sagde Tyson med det samme og gik et halvt skridt tilbage, væk fra tallerkenen, for at udtrykke, hvor ulækkert han syntes det var.
Han sukkede højlydt og sendte Mason et vredt blik, "bare styr din grådighed en anden gang, ellers får jeg dig smidt ud af skolen hurtigere, end du kan nå at spise et stykke bacon."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Feb - 8:43

Teana kiggede stadig roligt på Tyson.. Hun nægtede at lade ham gøre hende så vred. Det var ikke okay. Hun skulle bare trække vejret roligt. Han var helt gal på den her. Hun kunne ikke være mere ligeglad med hvad hans mening om hende var. Hun kiggede over på Mason da han brød ind og fik en smule ondt af ham, han forsøgte at gøre det godt igen, for noget han ikke havde gjort forkert...
Hun sukkede opgivende og skubbede stolen væk så hun kunne stå vendt imod tyson helt rankt.
"jeg tror det bedst du går nu.. Jeg ligeglad med hvor rig du er, eller hvor populær du er. Det ikke okay at man opfører sig sådan overfor andre mennesker. Og det kan godt være du mener jeg ikke er særlig klog, men hvis du nu havde tænkt dig om og ikke havde så travlt med at nedgøre andre, så ville du opdage der står et helt nyt fad med bacon over på bordet.." Hun kiggede roligt på ham, og hendes stemme var behersket.
Hun trak vejret dybt ind men stod fast og rykkede sig ikke. Hun følte sig ikke synderligt truet af ham.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 11 Feb - 9:26

Mason begyndte at blive nervøs på Teanas vegne. Han var egentlig ikke bange for ham fyren men tænk nu, hvis han slog hende eller noget. Bare fordi han havde taget for meget bacon. Fuck...

Tyson klemte læberne sammen og så tilbage på den nyudbragte bacon og så tilbage på hende, "det er lige meget nu. Jeg har mistet appetitten på grund af dig," han så frastødt på hende og tilføjede, "overvej nedringede bluser, ellers kommer du ingen vegne i livet," han sendte et sidste vredt blik til Mason, kørte fingrene gennem sit hår og forlod kantinen.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Feb - 9:30

Teana havde bare stået rankt og kigget på ham. Hun havde fuldstændig ignoreret hans kommentar om nedringet bluser. Hun nægtede at lade sig selv falde ned på det niveau som så mange andre piger på skolen var på. Hun var ikke billig. Hun var en lady og hun opførte sig derefter. Hun rystede en smule opgivende på hovedet og satte sig ned på sin stol igen helt afslappet.
"Du bør ikke sige undskyld til ham, du gjorde ikke noget forkert. Han er desværre en af de uheldige typer på skolen" Hun sendte Mason et smil. "jeg ked af du skulle opleve det, og du må ikke lade dig påvirke af ham. Han er stor i munden og det hvad han er" Hun tog en tomat i munden og tyggede tilfreds på den
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 11 Feb - 9:49

Mason så på Teana. Hun virkede okay, selvom hun lige var blevet svinet til. Han rystede på hovedet og spiste videre, "sikke en tumpe..." han smilede skævt til hende, "jeg kunne godt fornemme, han havde det i munden. Jeg kunne sikkert godt tæve ham," han tog et stykke bacon og smilede flabet, "den her bacon smager pludselig meget bedre."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Feb - 9:52

Teana grinte lidt over Masons kommentar.. "Måske jeg skulle snuppe et stykke også så" Hun grinte lidt og spiste lidt mere suppe..
"jeg kender ikke tyson personligt, men ved udemærket godt hvem han er på hans ry. Og ærligt, så jeg lidt ligeglad med hvad han synes. " hun smilte til Mason. og spiste lidt videre
"nååh.. hvordan er første dag på skolen så?" hun sendte ham et drilsk smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 11 Feb - 11:59

Mason skubbede tallerkenen et par centimeter hen mod Teana med et lille smil for at indikere, at hun bare kunne tage. Han tog selv et stykke til og sagde, stadig tyggende, "det er de fleste forhåbentligt. Det kan godt være, det var sejt at være en idiot på et tidspunkt, men det er det heldigvis ikke mere."
Han skubbede resten i munden og nuppede med det samme et stykke til, "bortset fra hr. jeg-går-en-klasse-over-dig-og-er-derfor-din-gud?" spurgte han med ironi i stemmen og smilede så, "så er den rigtig god. Jeg glæder mig næsten til at komme til skoletimerne i morgen. Utroligt."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Feb - 20:15

Hun grinte lidt og kiggede lidt på hans bacon før hun tog et stykke "mange tak Mason. Det da rart nogle her på skolen er godt opdraget" hun grinte lidt før hun spiste det bacon hun havde taget.
"Jeg sådan set ligeglad med han er en klasse over, oftest så det ik noget folk tænker så meget over her på skolen. Og tror han er vandt til pigerne dåner ved synet af ham, og nærmest vil gøre alt for ham.. pff.. Skal jeg være ærlig, så forstår jeg det nu ikke" hun trak lidt på skuldrene og spiste det sidste af sin suppe før hun stille sin tallerken igen.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 11 Feb - 22:28

"Generelt forstår jeg ikke piger. Ikke for at genere din... race," sagde han tøvende med et lille grin, "mange af de ting, I gør, passer bare slet ikke til det I siger."
Mason tog endnu et stykke og forklarede, stadig tyggende, "for eksempel vil piger jo gerne giftes med en mand, der er sød og kan lide børn og romantik og sådan. Men alligevel går 90% af dem efter de 'slemme drenge', der nærmest er det modsatte. Jeg forstår nada."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Feb - 23:02

Teana kunne ikke lade være med at smile over hans kommentar. "Nu er det jo ikke alle piger der er sådan vel" hun sendte ham et flabet smil. "Men ja. nogle piger giver ikke mening, de er så komplicerede og umulige at regne ud" hun rullede opgivende med øjnene...

hun sad lidt og gik så i gang med at spise det sidste af sin salat. "Men sådan er det jo også med nogle drenge.. Jeg tror bare der nogle folk der er håbløse og umulige at finde ud af".
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 11 Feb - 23:14

Mason, der havde tygget færdig, løftede et øjenbryn over det sidste, hun sagde, "synes du?" han tog det næstsidste stykke. Puttede det dog ikke i munden, "jeg synes drenge er komplekse. Biler, sex og sport. Hvis man ikke kan lide mindst én af de tre ting som dreng, er der noget alvorligt galt," han smilede halvudfordrende til hende og spiste baconstykket.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Feb - 23:16

Hun kunne ikke lade være at smile lidt over den måde han kiggede på. Well well... det her blev interessant.. "Mason mason.. Ikke alle mænd tænker sådan, og jeg synes bestemt ikke der noget i vejen hvis man ikke gør" Hun tog det sidste stykke bacon og sad og kiggede lidt på det "Jeg kender en del mænd som har andre interesser, og sjovt nok kender jeg også piger der kan lide alle de 3 ting du nævnte, er det så pludselig mænd?" hun sendte ham et udfordrende blik inden hun spiste det sidste stykke bacon.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Uhmmm lækker aftensmad Empty Sv: Uhmmm lækker aftensmad

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum