Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld - Page 2 Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Tybster Man 10 Feb - 8:47

Lucas tænkte sig lidt om selv, "næh tror jeg ikke, jeg har set sovesalen, kontoret og loungen, så det er vist det hele."
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld - Page 2 Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Feb - 8:48

Hun sendte ham et lille smil... "jamen så tror jeg.." mere fik hun ikke sagt fordi hun helt stivnede.... "Uhmm.. jeg.. jeg.." hun trak sig langsomt tilbage... "jeg nødt til at løbe... fordi.. well... .det må jeg bare... det var hyggeligt "hun sendte ham et hurtigt smil inden hun vendte sig om og løb.. Hvis Lotus så hendes snakke med en fyr, han ville ikke få fred. det ville være synd for ham, især nu han var ny.. hun måtte væk inden Lotus så dem..

//lily er ude//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld - Page 2 Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Tybster Man 10 Feb - 8:55

"Eh...?" Lucas nåede ikke at sige noget for hun var væk, han undrede sig over hvorfor hun var nødtil bare at løbe på den måde, "ja, det var hyggeligt" sagde han til sig selv, så træk han på skulderne og gik i modsatte retning, hvilket han håbede på var den rigtige vej tilbage til drengenes sovesal.

//Lucas out and over//
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld - Page 2 Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum