Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld Empty Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Feb - 8:35

Lily havde svinget sin guitar om på ryggen da de gik ud på gangen. Hun stod og ventede på ham først. "uhmm... altså... Jeg synes bare vi skal gå og så viser jeg dig de forskellige steder som vi kommer forbi dem.. eller er der et sted du helst vil se først?"
Hun kiggede afventede på ham med sine store øjne. Hun kunne mærke det var rart at komme ud af kantinen
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Tybster Fre 7 Feb - 8:43

Lucas var bare fulgt med Lily ud på gangen hvor de nu stod. "Øh, du viser bare vejen, jeg følger med". Stemningen var allerede bedre, bare ved at komme ud på gangen, og Lucas var glad for at Lily gad vise ham rundt. Han havde set nogle enkle steder på skolen, men han glædede sig til at se det hele, specielt biblioteket.
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Feb - 8:49

Lily gik ned af gangen, hun kiggede sig dog lige kort over skulderen for at sikre sig at han var med, og satte farten ned til de gik ved siden af hinanden. Hun havde troet han var højere, var nu rart der for en gangs skyld var en fyr der ikke bare var 40cm højere end hende. Hun smilte lidt for sig selv ved tanken. "well.. det her er egentlig bare en masse klasseværelser. De ikke altid i brug og jeg har før siddet derinde når jeg ville være alene. Bare ladet være og tænde lyset hvis jeg kunne, så blev jeg ikke forstyrret." hun kiggede op på ham med et smil imens de gik.
Hun stoppede op foran en dør med et skilt hvorpå der stod musik lokale... "Det her. det så musiklokalet. Tror endnu ik jeg har fundet et instrument de ikke havde" hun grinte lidt og skubbede til døren så den gik op. Der var tomt da det var fridag, nogle var stadig ikke tilbage pga vejret, så pepsi havde valgt og vente med at starte timerne til et par dage efter. Hun gik lidt til siden så han kunne gå ind hvis han ville "Jeg har endnu ik oplevet nogle af lokalerne være låst på noget som helst tidspunkt, du kan vist altid bruge dem."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Tybster Fre 7 Feb - 9:06

Lucas fulgte med og gik op på siden af Lily da hun satte farten. "Så mulig tilflugt i nogle af klasselokalerne, lyder godt" han gave hende et smil mens de forsatte ned af gangen. Han gik ind i musiklokalet da hun åbnede døren og så sig omkring, det var større end han havde regnet med, og han havde ingen anelse om hvad halvdelen af instrumenterne var. Efter at havde kigget lidt rundt vente han sig mod Lily, "kan du spille på andre ting end guitar?"
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Feb - 9:08

Lily havde bare ventet stille i døren uden at sige mere, og hun var slet ikke forberedt på det spørgsmål hun blev stillet. Hun var ikke ligefrem vandt til folk der interesserede sig for hende eller hvad hun kunne.. "Uhmm well.. jeg kan spille lidt på keyboard.. men har aldrig sagt mig noget. Kun guitare" hun rykkede lidt på sig før hun igen sagde noget "Kan du spille på instrumenter? Altså hvilket som helst"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Tybster Fre 7 Feb - 9:35

Lucas smilede af hendes svar, og blev lidt overrasket over selv at blive spurgt, "øh, nej, har aldrig spillet på noget før". Han gav lokalet endnu et blik og gik så over til hende ved døren, "skal vi forsætte, med mindre du skulle have lyst til at give et nummer først?" han sendt hende et smil.
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Feb - 9:39

Hun kiggede op på ham som han stod ved siden af hende, og så snart han spurgte til om hun ville spille for ham blev hun knald rød i hovedet og skyndte sig at vende sig om så han ikke kunne se det, uvidende om han nåede at se det svarede hun bare "Øhh.. nej lad os hellere komme videre, det er allerede aften." Og inden han nåede at svarer på det var hun begyndt at gå videre ned af gangen. Nej nej nej, det kunne ende galt. Hun kunne ikke spille for ham, hun følte sig aldrig super godt tilpas med at spille for andre, hun følte sig ikke god nok. Hun gik en smule hurtigere uden rigtig at lægge mærke til det.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Tybster Fre 7 Feb - 9:54

Lucas blev lidt overrasket over hvordan hun reageret, genert måske? Ligemeget, hvis hun ikke ville var det okay, det var hendes eget valg, måske en anden gang. Han skyndte sig efter hende og kom ved siden af, "hva skal vi se nu? og kan vi ikke sætte farten lidt ned?"
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Feb - 9:58

Lily kiggede op på ham da han indhentede hende.. "Joo.. undskyld.." hun kiggede lidt ned i gulvet og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv. Det var ikke ligefrem høfligt den måde hun lige havde opført sig på. Dog blev hun redet fra sine tanker da de nåede det næste sted "Tænker biblioteket, vi er der nemlig nu" hun smilte til ham og gik ind af døren til biblioteket. Det var 2 store dobbelt døre som stod åbne. Hun stod indenfor og man kunne ikke rigtig se enden på rummet, da det var så stort og fyldt med reoler overalt. Lige frem var receptionen.. "Så det her er biblioteket, herinde. der kan man også farer vild" hun grinte lidt.. "Der mange gode hjørner og kroge og sidde alene. Da det er så stort er det sjældent man sidder pakket herinde, måske også fordi mange ikke gider være her" Hun så roligt på ham med et smil og lod ham tage sig god tid til at kigge rundt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Tybster Lør 8 Feb - 0:21

Lucas gik lidt ind i rummet, han stod med åben mund uden selv at ligge mærke til det. Det var et fantastisk stort rum og han glædet sig allerede til at bruge en held del tid her. Han havde aldrig set så stort et bibliotek, det var mindst ti gange større end det de havde hvor han kom fra, hvis ikke større. Han elsket dette sted allerede, det var fantastisk, og alle de bøger, han var målløs. Han kunne ikke lade vær med at smile, og det var lige før at han havde stjerner i øjnene.
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Feb - 9:56

Lily der bare stod og afventede roligt. Hun kunne godt se han var helt fascineret. Det var nu lidt kært, det mindede hende om dengang hun så skolens musikrum første gang. Hun gik stille hen ved siden af ham og kiggede rundt som han gjorde. "Du virker ret overvældet" hun så op på ham kort før hun gik over til en reol og kørte en hånd hen over dem.. "Jeg mener du må låne alle de bøger her som du vil." Hun så afventede op på ham og ventede på ham kom ud af sin 'ekstase'.
'
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Tybster Søn 9 Feb - 13:04

Lucas stod stadigvæk og stirrede rundt omkring på alt i biblioteket mens han svarede, "jeg kommet fra en lille by og jeg har aldrig set så mange bøger samlet på et sted, og havde aldrig troet at jeg ville. Jeg er meget overvældet." Han kiggede på nogle af de bøger der var på en af de reoler de stod ved, "jeg kan ikke vente med at komme igang med alle de bøger." Efter lidt mere tid fik han løsrevet sig fra bøgerne og vente sig mod Lily, "hvad skal jeg se nu?" Han kunne ikke lade vær med at smile.
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Feb - 20:41

Hun vendte sig om så hun kiggede på ham. Hun stod nu lænet imod reolen og tog en finger op til siden af læben og så meget eftertænksom ud. "Uhmm.. Svømmehallen er vist det næste.." hun lod sig hånd falde og kiggede igen på ham "Men.. Er du sikker på du færdig med at se biblioteket? Jeg mener, du virker stadig helt overvældet og som om du måske ikke helt vil væk?"
Hun så bare på ham med et mildt smil.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Tybster Søn 9 Feb - 23:43

Lucas grinte en smule, "Regner ikke med at biblioteket går noget steder, så det er her vel stadigvæk senere, hvis jeg kan finde vejen tilbage til det." Han vente sig mod døren og begynde at gå, "vis du bare vej til svømmehallen, og så videre, går ud fra der stadigvæk er en del at se."
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Feb - 23:59

Hun smilte lidt da hun gik efter ham. Det var rart at kunne snakke roligt med nogen for en gangs skyld. Hun gik op på siden af ham og drejede så om hjørnet og videre ned af gangen.. "well.. basis er det jo bare en masse gange med en masse rum.." Hun grinte lidt.. "Men skal nok vise dig hvor de forskellige ting er, men som du kan se, så der klasselokaler lidt over alt. Og så ligger de større rum som biblioteket ind imellem. toiletter er der også flere af. F.eks. er et af herre toiletterne der." hun pegede hen på en dør..
De gik lidt videre uden hun sagde noget før de nåede en dør. Hun stoppede op foran den "det her. Det omklædningen. Det fører både ind til dojoen og til svømmehallen. Det her er så drengenes. Hvis du går til højre ender du i svømmehallen og så der en lille gang ligeud derinde det til dojoen. Jeg. jeg kan ikke gå med ind og vise dig det " hun rødmede lidt ved tanken om at gå ind i herrenes omklædning. "pigernes fungere på samme måde, men man kan komme ind til begge dojoen via en anden dør også, men ikke svømmehallen. Du nødt til selv at gå ind og så mødes vi derinde. Husk de plastik ting der er til skoene." hun sendte ham et smil før hun gik videre hen og ind af pigernes omklædning. Hun tog plastiktingene på skoene og gik ud i svømmehallen og satte sig på en af bænkene og ventede på ham.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Tybster Man 10 Feb - 4:47

Lucas lyttede til hvad hun sagde mens de gik, det var hyggeligt bare at gå rundt på skolen med en. Da de kom til omklædnings rummene, gik han ind i drengenes som han fik besked på. Han så sig lidt om, det var okay, men måske et lidt kedeligt rum, der lå noget tøj på en af bænkene som nogen nok havde glemt, kunne folk ikke i det mindste rydde op efter sig selv tænkte han. Da han fik øje på en lille kurv henne ved døren med de plastik ting til skoene som Lily nævnte, gik han hen og tog et par på og gik så ud af døren der førte til svømmehallen. Han gik over til Lily og satte sig ved siden af hende på bænken, han kiggede lidt rundt, ikke fordi der var det helt store at se, svømmehallen var pæn nok, men der var ikke meget mere end et bassin af hvad han kunne se.
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Feb - 4:57

Lily kiggede op da hun hørte døren til drengenes omklædning gå op. Hun havde været lykkelig da hun kom ind og så der ikke var andre herinde. Det var bare ALT for pinligt, altså.. Godt nok var hun ikke i badedragt, men fyrene.. De havde bar overkrop og de... Hun skubbede hurtig tanken væk da Lucas satte sig ved siden af hende...
"Well... det ikke så fancy eller noget, men det er her og der vist en del der benytter sig af det" hun sendte ham et lille smil.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Tybster Man 10 Feb - 7:09

Lucas kiggede mod Lily med et smil, "nej det kan ikke lige måle sig med biblioteket, overhovedet." Han rejste sig og gik hentil kanten og satte sig på hug, og dybbede fingerne i vandet, som havde en god temperatur, han fik næsten lyst til at tage en svømmetur, "men den kan bruges til hvad det skal, så det er fint nok, og det er da en af de pænere svømmehaller jeg har set."
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Feb - 7:23

Lily blev bare siddende, hun skulle ikke risikere noget som helst. Hun ville sikkert ende med at falde i hvis hun kendte sig selv ret.. "well jeg kan vise dig dojoen nu hvis du vil?" hun så afventende på ham
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Tybster Man 10 Feb - 7:36

Lucas tog hånden op af vandet, rystede den og tørrede resten af vandet af i sine bukser før han rejste sig op og vendte sig mod Lily, "kan du godt, skal vi i gennem omklædnings rummene igen eller via en anden vej?"
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Feb - 7:38

Lily havde rejst sig op da han også gjorde. "det nemmest og gå igennem der og ud på gangen, så kan jeg vise dig vejen ind fra gangen" Hun gik ind i pigernes omklædning og smed plastikken ud som hun havde haft på sine sko, og fortsatte ud på gangen. Her ventede hun kort på ham før de gik ned af gangen sammen..
"Kan du finde de ting vi har set indtil nu eller?" hun kiggede spørgende på ham
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Tybster Man 10 Feb - 7:50

Lucas kiggede kort tilbage over skulderen mens de gik, "ehh, måske og måske ikke." Han var ikke sikker, som sagt havde han aldrig rigtig været god til at finde rundt på nye steder, men på et eller andet tidpunkt skulle han da nok kunne finde rundt, forhåbentligt. "Jeg for nok styr på det engang, skal nok gå rundt på skolen lidt mere, for at få en bedre fornemmelse af hvor tingene er."
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Feb - 7:54

Lily fortsatte med at gå hen af gangen uden at sige noget. Hun var fanget i sine egne tanker, og så pludselig stoppede hun op "PIS!" hun kiggede op på Lucas. "Uhmm vi gik for langt" hendes kinder blev let rosa og hun kiggede ned.. "undskyld jeg gik vist i mine egne tanker.." hun skyndte sig at gå den anden vej og stoppede en 10m henne af gangen foran en dør der stod åben ind til en stor dojo..
"så er vi her. dojoen.. Den bliver heller ikke altid brugt, så den kan godt anbefales til stille stunder også" hun sendte ham et forsigtigt smil lidt usikker
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Tybster Man 10 Feb - 8:39

Lucas lo lidt først, "det okay, det sker". Han fulgte efter hende tilbage af gangen hentil dojoen, og gik ind for at se sig hurtigt om. Sport var ikke rigtigt ham, så dojoen var ikke så interessant, i hvert fald ikke når den var tom, så han gik hurtigt ud til Lily igen. "Er der mere jeg skal se, eller var det, det hele?"
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Feb - 8:42

Hun stod lidt og så eftertænksom ud.. "uhmm... well.. tror ikke der var mere... altså.... kan ikke komme i tanke om noget" hun trak let på skuldrene... "er der noget du kan huske du gerne vil se eller??" Hun stod en smule uroligt og fumlede med hænderne foran sig..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld Empty Sv: Rundvisning, forhåbentlig uden flere uheld

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum