Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Held i uheld?

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Held i uheld?  Empty Held i uheld?

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 1:52

Lily kom gående med sine bøger i armene. Hun holdt dem lidt tæt ind til sig, og kiggede forsigtigt rundt da der stod nogle 2 års elver og kiggede på hende. Hvorfor kiggede de sådan på hende? Hun gik jo bare.. Havde hun måske trådt i noget toiletpapir. Hun kiggede ned, næææ det havde hun ikke. Hun sukkede lidt og kiggede sig over skulderen de kiggede stadig. Hun lagde ikke mærke til det skab der stod åbent, og i samme øjeblik hun drejede hovedet gik hun ind i det med hovedet først og faldt sammen på gulvet med sine bøger ud over det hele og hænderne op foran næse og mund, imens smerten bredte sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Held i uheld?  Empty Sv: Held i uheld?

Indlæg  Lise Man 6 Aug - 1:56

Minato var stadig i gang med at stoppe sine bøger ind i sit (rigtige) skab, da der landede en pige for fødderne af ham.
"Hov! Slog du dig?" spurgte han og knælede ned ved siden af hende.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Held i uheld?  Empty Sv: Held i uheld?

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 2:03

Hun blev siddende da hun hørte nogen snakke til hende, hun kiggede op og flyttede hænderne og kiggede på dem "Uhmm.. jeg tror.. jeg tror jeg har blodnæse" hun kunne se der var blod på hendes hænder og blev siddende stille..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Held i uheld?  Empty Sv: Held i uheld?

Indlæg  Lise Man 6 Aug - 2:12

"Okay.. kom her." Han trak hende op at sidde. "Lad mig se om den er brækket."
Der var åbenbart ikke nogen sygeplejersker på den her skole, så måtte han jo klare tingene selv. Heldigvis havde han prøvet det flere gange med ungerne til træning.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Held i uheld?  Empty Sv: Held i uheld?

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 2:17

Hun så en smule bekymret på ham og lagde hænderne for næsen igen "Det er fint, den er bare lidt blodig..." hun smilte lidt akavet, og kunne føle hun følte sig lidt dum. Det var typisk hende at lave sådan et nummer. Hun kiggede sig uroligt omkring og kunne godt huske sidst hun kom galt afsted, der var grimmjow og havde.. han havde.... hun blev pludselig nervøs "Jeg vil ikke have du kommer galt afsted fordi du vil hjælpe mig!" hun kiggede bekymret på ham og fjernede hænderne igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Held i uheld?  Empty Sv: Held i uheld?

Indlæg  Lise Man 6 Aug - 2:20

"Hvad mener du?" spurgte han overrasket. "Det er da dig der er kommet lidt galt afsted," et beroligende smil. "Lad mig kigge på den. Jeg kan førstehjælp."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Held i uheld?  Empty Sv: Held i uheld?

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 2:23

Hun kiggede stadig uroligt omkring "ja men... jeg.." hun sukkede og opgav det nyttede vist ikke at diskutere med ham "Du ved godt vi har en sygeplejerske ikke?" hun fortrød straks de ord efter hun havde sagt det, hun ville ikke derover, eller ville hun. hun kunne ikke finde ud af det...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Held i uheld?  Empty Sv: Held i uheld?

Indlæg  Lise Man 6 Aug - 2:24

"Jaeh, men sidst jeg var der, var hun der ikke. Og det her er ikke så slemt." Det blødte stadig lidt. "Jeg klemmer lige forsigtigt om din næse." Det gjorde han. Hvis hun skreg nu var den nok brækket.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Held i uheld?  Empty Sv: Held i uheld?

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 2:29

Hun kiggede undrende på ham "sygeplejersken er en mand.. jeg mener... det i hvert fald ikke en pige" hun rødmede en smule og nikkede da han sagde han ville klemme på den. Hun lavede en grimasse da det gjorde en smule ondt, men ikke noget der var så slemt hun ik kunne holde det ud "er den brækket?" hun kiggede uroligt på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Held i uheld?  Empty Sv: Held i uheld?

Indlæg  Lise Man 6 Aug - 2:31

"Nej, nej," smilede han til hende. "Ellers kunne du slet ikke holde ud at jeg rørte ved den." Han gravede i sin skoletaske og fandt en pakke papirlommetørklæder. "Tag en og prop halvdelen op i hvert næsebor, så stopper det hurtigt. Næseblod ser slemt ud, men det er det ikke."
Han smilte lidt fåret. "Nårja, jeg har aldrig set nogen sygeplejeske, så jeg ved ikke om det er en mand eller kvinde. Men mænd kan selvfølgelig også godt være det."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Held i uheld?  Empty Sv: Held i uheld?

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 2:38

Lily kiggede bare spørgende på ham og hans lommetørklæder. Hun rendte ikke med sådan nogle i tasken men han gjorde, og det var hende der altid kom galt afsted. Måske hun skulle ha noget. Hun tog imod dem og tørrede det værste blod væk først, og gjorde så som han sagde. Hun følte sig dog en smule dum "meeh... som om jeg ikke så dum nok ud i forvejen" hun sukkede lidt og tog en serviet og forsøgte at få det værste af hænderne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Held i uheld?  Empty Sv: Held i uheld?

Indlæg  Lise Man 6 Aug - 6:32

"Du ser da godt ud," sagde han stille. Okay, måske ikke lige med alt blodet, men hun var da ikke grim eller noget. "Men du får nok lidt hævet næse de næste par dage, og måske et blåt øje eller 2."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Held i uheld?  Empty Sv: Held i uheld?

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 9:12

Hun rødmede da han sagde hun så godt ud.. var han seriøs? Ej han kunne ikke være seriøs, hun havde ikke nogen former jo... eller bryster... men.. hvis han mente det måtte hun hellere takke "uhmm tak..." hun rejste sig langsomt efter hun havde samlet sine bøger op "Blåt øje?" Hun så pludselig urolig ud..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Held i uheld?  Empty Sv: Held i uheld?

Indlæg  Lise Man 6 Aug - 9:17

"Ja, når man slår næsen kan det godt gå ud i øjnene. Det er mærkeligt men sådan er det." Han trak på skuldrene og rakte armene ud. "Her, giv mig bøgerne, du skal slappe lidt af, så det stopper med at bløde."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Held i uheld?  Empty Sv: Held i uheld?

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 9:27

Hun lod ham få bøgerne men så stadig lidt bekymret ud "mehh... så smider min søster eller grimm-sama mig sikkert bare til sygeplejersken igen" hun stivnede pludselig "uhmm.... hvor stor er chancen for blåt mærke?" hun kunne slet ik overskue tanken om det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Held i uheld?  Empty Sv: Held i uheld?

Indlæg  Lise Man 6 Aug - 9:31

"Øh... det ved jeg faktisk ikke. Plejer du let at få blå mærker? Det er altså ikke farligt, selv om det ser vildt ud i ansigtet."
Minato forstod åbenlyst ikke kvinders bekymring om udseendet.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Held i uheld?  Empty Sv: Held i uheld?

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 9:34

Hun kiggede på ham "uhmm jeg rimelig uheldig.. jeg kommer en del til skade og får let mærker" hun kiggede væk en smule forlegen... "har allerede været ved sygeplejersken en gang"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Held i uheld?  Empty Sv: Held i uheld?

Indlæg  Lise Man 6 Aug - 9:49

"Nårhja, men så kender du hen- HAM jo," sagde Minato opmuntrende. "Hvis det ikke vil holde op med at bløde, skal du klemme sammen om næsen. Hårdt, i 5-10 minutter. Gør det et par gange, hvis det ikke stopper. Og hvis det stadig ikke stopper så skal du altså til lægen. Jeg tror ikke den er brækket."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Held i uheld?  Empty Sv: Held i uheld?

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 10:04

Hun sukkede lidt opgivende og tog forsigtigt den ene papir klump ud og satte den anden hånd op og kiggede på hånden "Jeg tror det er stoppet..." hun tog den anden ud og gjorde det samme og smilte "Ja det er stoppet! så behøver jeg ikke til sygeplejersken" hun skiftede pludselig til et små trist udtryg...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Held i uheld?  Empty Sv: Held i uheld?

Indlæg  Lise Man 6 Aug - 10:27

"Bare vær forsigtig med det - hør, hvad er der galt?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Held i uheld?  Empty Sv: Held i uheld?

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 10:30

Hun rødmede vildt kunne man se det på hende? Hun kiggede genert på ham "uhmm ikke noget, jeg.. jeg tænkte på noget... det lige meget" hun rystede lidt på hovedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Held i uheld?  Empty Sv: Held i uheld?

Indlæg  Lise Man 6 Aug - 10:31

"Hov, forsigtig!" Han tog hende i skulderen. "Du skal nok lige holde hovedet stille lidt! - men du blev bare trist, pludselig."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Held i uheld?  Empty Sv: Held i uheld?

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 10:35

Hun kiggede op på ham "jeg... det... det lige meget jeg ok" Hun sendte ham et forsigtigt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Held i uheld?  Empty Sv: Held i uheld?

Indlæg  Lise Man 6 Aug - 10:37

"Det er ikke lige meget hvis du har det dårligt," sagde han. "Det der blå mærke, det går altså hurtigt væk."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Held i uheld?  Empty Sv: Held i uheld?

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 10:53

hun forsøgte at se mere glad ud "jaa jeg ved det godt.." hun stoppede ved et skab "Mit skab er her det her jeg ska ind"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Held i uheld?  Empty Sv: Held i uheld?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum