Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tidligt morgenbad (Privat)

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Tidligt morgenbad (Privat) - Page 2 Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  TwistTail Tors 15 Aug - 10:11

Mani begyndte først at fnise men begyndte sig at grine høj lydt " du har overhovet ikke forstået det endnu har du vel?"
Hun gik hen mod moka i fuld højte og med massere af selvtillid og et smøret smil
"jeg er fuldstændig ligeglad med drenge og hvad de vil med mig fordi det kommer ikke til at ske, er du ved at være med"
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) - Page 2 Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 15 Aug - 10:14

Moka rykkede sig overhovedet ikke hun vendte sig bare om og kiggede på Mani lige så selvsikkert som altid... "Well så bliver det nok lidt svært for dem" hun sendte hende et flabet blik og af ren provokation og fordi hun kunne bed hun sig selv i læben imens hun kiggede på hende
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) - Page 2 Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  TwistTail Tors 15 Aug - 10:21

Mani kiggede fra mokas øjne til hendes læber og tilbage igen et par gange inden blinkede med det ene øje af moka og vendte sig som stadig med selvtillid i hvert skridt hun tog som også gjorde at hendes nederdel gik fra side til side gik hun over til sin taske og tog den over skulderen "kan godt værer jeg er til piger...men du er ikke rigtig min type" hun gik hen til døren men lige inden hun gik ud vendte hun sig imod moka og smilede " men det var rigtig hyggeligt at møde dig moka" sagde mani rigtig sarkasttisk så det dryppede næsten af ordene
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) - Page 2 Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 15 Aug - 10:23

Moka der ikke rykkede sig havde stadig sit selvsikre smil... "Lille skat.. jeg alles type du ved det bare ikke endnu.." hun sendte hende et blink igen og vendte sig igen om imod sit skab.. hun fandt sine sko og begyndte og tage dem på
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) - Page 2 Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  TwistTail Tors 15 Aug - 10:26

"nej for jeg vil aldrig være sammen med en som kaster sig over folk de lige har mødt det virker baaarre lige lidt for slutty til mig sorry siger bare det jeg ser" med det gik mani ud af rummet og lukkede døren efter sig

//mani er ude//
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) - Page 2 Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 15 Aug - 10:28

Moka kiggede ikke engang over på hende da hun gik ud.. Hun var egentlig ligeglad hvad hun sagde.. Kunne ikke være hendes problem at pigen fik det forkerte indtryk.. Hun havde stadig haft en underholdende morgen.. Hun smilede let for sig selv og gjorde sig færdig og gik ud af rummet.

//Moka er ude //
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tidligt morgenbad (Privat) - Page 2 Empty Sv: Tidligt morgenbad (Privat)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum