Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

spændt og højt musik.

2 deltagere

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

spændt og højt musik.  - Page 3 Empty Sv: spændt og højt musik.

Indlæg  Nød Fre 15 Feb - 8:33

Chika smilte glad og lagde sit hovedet trygt på hans brystkasse og grinte lidt igen "ej hvor dejligt, en lille Chika.. du skal virkelig passe godt på hende hun skal have et fantastisk liv" sagde hun med et lille fnis og var utrolig glad. hun så lidt op på ham og betragtede ham i lidt tid "en dejlig hunde hvalp... når din hund føder vil jeg se dem.. må jeg det?" spurgte hun og smilede glad til ham. det var rart at være sammen med ham på den her måde.. de lavede sjov og var barnlig, men havde stadig lidt tætte situationer. hun nød at ligge på ham på denne måde, det var så beroligene.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

spændt og højt musik.  - Page 3 Empty Sv: spændt og højt musik.

Indlæg  SirDuckbutt Fre 15 Feb - 9:03

"Hey, du skal se dem," sagde Adrian efterfulgt af et lille grin, hvorefter han så på hende med et drillende blik, "pf, hør hvordan jeg giver ordrer. Jeg er nok historiens værste tjener," han grinede igen, og en plan udviklede sig i hans hoved, "men hey, nu hvor jeg allerede er dømt til halshugning, kan jeg ligeså godt blive ved og få lidt sjov ud af det," han greb Chikas arme, lagde hende om på ryggen, hvor han holdte hende fast og begyndte så at kilde hende, mens han grinende sagde, "hvem er nu kongen, hva'?!"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

spændt og højt musik.  - Page 3 Empty Sv: spændt og højt musik.

Indlæg  Nød Fre 15 Feb - 9:15

Chika grinte lidt af det han sagde og smilte bare stort "ja.. du burde ikke hunse sådan rundt med mig slemme tjener" sagde hun og så lidt op på ham igen. hun skulle lige til at kommentere hans straf da han vente hende om på ryggen. det gav hende et kæmpe chok men hun nåede ikke engang at komme over sit chok da hun mærkede han begyndte at kilde hende. hun prøvede først at holde det ud, men begyndte pludseligt med et meget mærkeligt grin. det mindede lidt om et marsvin der vinede. hun spjættede også i hele kroppen, da hun slet ikke kunne klare at blive kildet, hun kende ikke nogen der var mere kilden end hende. det høje marsvine agtige vin blev ved samt det ukontrollerede spjæt. hun prøvede at sige noget, men kunne intet sige da det kildede for meget.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

spændt og højt musik.  - Page 3 Empty Sv: spændt og højt musik.

Indlæg  SirDuckbutt Fre 15 Feb - 9:23

Adrian grinede højt, "nå, så du vil ikke indrømme, at jeg er konge, hva'? Så må jeg jo blive ved!" Som sagt, så gjort - han kildede videre, imens han grinede. Det føltes godt at have kontrollen, også selvom det bare var barnligt kilderi. Han følte sig endelig som manden af de to.
Til sidst opgav han og smed i stedet for dynen, han selv havde om sig før, over hende, "du er godt nok stædig," grinede han og klappede på dynen det sted, hvor han kunne regne ud, hendes mave var.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

spændt og højt musik.  - Page 3 Empty Sv: spændt og højt musik.

Indlæg  Nød Fre 15 Feb - 9:32

Chika kunne næsten ikke få været til sidst da hun bare blev ved med at grine på den mærkelige måde. hun tog derfor en dybindåndning da han stoppede med at kilde hende "oorh..." udbrød hun da hun endelig kunne få vejret igen "onde.. det er myderig" sagde hun så med et lille grin og smilte stort til hende. hun kom med et lille piv da han klappede på dynen som han havde lagt over hende og grinte derefter igen. hun betragetde ham lidt "du kan... måske blive min konge" sagde hun så med et drilsk blik og smilte sødt til ham.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

spændt og højt musik.  - Page 3 Empty Sv: spændt og højt musik.

Indlæg  SirDuckbutt Fre 15 Feb - 9:39

"Måske?" han så ned på hende med et tvivlende blik, "det ved jeg ikke, om jeg synes er godt nok."
Adrians arme var allerede dækket med kuldegysninger, efter han havde taget dynen af, så han lagde sig derfor ned og ind under dynen til Chika - selvfølgelig ikke så tæt på hende, at de rørte hinanden.
Han lagde sine hænder om bag sit hoved som støtte og så op i loftet, helt forpustet efter at have grinet så meget. Han smilede, da han kom i tanke om noget, "dengang jeg var lille, ville jeg være konge. Jeg var klædt ud som én fire år i træk til fastelavn. Mærkelig drøm, ikke?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

spændt og højt musik.  - Page 3 Empty Sv: spændt og højt musik.

Indlæg  Nød Fre 15 Feb - 9:53

Chika grinet lidt da han sagde det ikke var godt nok og smilte glad til ham. hun gjorde plads til ham da han kom ind under dynen og lagde sig på siden, så hun kunne ligge og kigge på ham imens han snakkede. hendes søde smil vente meget hurtigt tilbage på hendes læber da hun hørte hvad han drømte om som lille. hun lukkede sine øjne på klem og tænkte lidt over det og over hvad hun tænkte da hun var lille. hun havde ikke rigtig nogen drømme da hun var lille eller nu for den sags skyld. det meste af hendes liv var gået på at overleve i et hjem med tre han kønsvæsner. hun sukkede svagt og åbnede sine øjne igen, hvorefter hun så på ham med et sødt smil "det er en sød drøm.." sagde hun så roligt, da hun egentlig synes det var sødt fordi det var virkelig en barnedrøm. en barne drøm hun ikke havde haft chancen for at have. hun lagde sig forsigtigt tættere på ham og strøg lidt af hans røde hår væk fra hans ansigt "så skal din drøm opfyldes... jeg vil gerne have dig som min konge.. hvis du selvfølgelig vil være min konge" sagde hun så med det søde smil.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

spændt og højt musik.  - Page 3 Empty Sv: spændt og højt musik.

Indlæg  SirDuckbutt Fre 15 Feb - 9:59

Adrian lyttede til hende, mens hans blik stadig var rettet på loftet, da han mærkede hendes fingre strejfe hans pande. Han drejede sit hoved en kvart omgang og så på hende, og et lille smil formede sig på hans læber, "hvor er du sød, Chika. Men det er nu lige meget. Ser du..." han sukkede alvorligt men kunne ikke holde masken og smilede så drillende, "jeg fandt ud af, at jeg meget heller ville være astronaut, da jeg fyldte 8. Det var jo lidt sejere end konge."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

spændt og højt musik.  - Page 3 Empty Sv: spændt og højt musik.

Indlæg  Nød Fre 15 Feb - 10:10

Chika lyttede til han sagde og blev først lidt underlig tilmode. det var tydelig hun blev lidt nervøs over det han sagde. da hun så hørte det sidste slog hun ham små hårdt på brystet. ikke så det disideret gjorde ondt, men det kunne nok godt mærkes. hun så mut på ham "hvor er du ond Adrian nu prøvede jeg lige at være lidt romantisk og sød mod dig, meen neeej så skal du bare være ond" sagde hun fornærmet, men fik meget hurtigt et drilsk smil på læben, da hun ikke kunne holde masken. han var ikke ond, han var sød hun driillede ham selvfølgelig bare. hun træk så på skuldrene "når.. men hvis du ikke vil være min konge så finder jeg da bar en anden" sagde hun bestemt og lukkede sine øjne med et meget seriøst ansigts utryk.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

spændt og højt musik.  - Page 3 Empty Sv: spændt og højt musik.

Indlæg  SirDuckbutt Fre 15 Feb - 10:20

"Uhf!" udstødte Adrian, da han blev slået i brystet men grinede hurtigt af det, "undskyld, undskyld! Avs... man skal ikke gøre dig sur, kan jeg mærke."
Da hun sagde det sidste, lagde han sig også om på siden og så på hende med et lille smil. Han åbnede munden og skulle til at sige, at han da bare kunne finde en anden dronning men vidste, at han ikke kunne være det bekendt. Også selvom det bare var kærligt drilleri. Han måtte være lidt romantisk... lidt sød, "okay okay, jeg vil gerne være din konge. Men så burde det jo faktisk ikke være mig, der kun er iført undertøj. Det er ikke særlig konge-agtigt," sagde han drillende.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

spændt og højt musik.  - Page 3 Empty Sv: spændt og højt musik.

Indlæg  Nød Fre 15 Feb - 10:28

Chika åbnede sit ene øje og så på ham med et sødt smil. det havde hun ikke lige regnet med han ville sige og var ikke helt sikker på hvad hun skulle sige til det. hun åbnede så det anede øje og betragtede ham i lidt tid. hun grinte så efter lidt tid og lagde sin hånd på sit hoved "så det du siger at jeg også kun mp have undertøj på?" spurgte hun så med en lidt akavet stemme, men begyndte så at grine. ja det var nok det der var mest fair og det gjorde hende heller ikke noget de havde jo set hinanden i badetøj før så det er jo nok meget det samme. hun så så lidt ned af sig selv og bed sig let i læben.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

spændt og højt musik.  - Page 3 Empty Sv: spændt og højt musik.

Indlæg  SirDuckbutt Fre 15 Feb - 10:34

Adrians smil blegnede en smule, da hun spurgte, om hun skulle gøre det. Han havde bare regnet med, hun ville have grinet, og så var det det.
Han rømmede lavt, da han kunne mærke en tudse havde formet sig i hans hals, og lagde sig om på sin ryg igen, "nej, jeg... jeg driller bare. Du behøver ikke at gøre det. Det ville være mærkeligt."
Han kæmpede med at holde rødmen tilbage. Han vidste ikke engang hvorfor. Måske fordi det bare var lidt større, når en dreng så en pige i undertøj, end når en pige så en dreng.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

spændt og højt musik.  - Page 3 Empty Sv: spændt og højt musik.

Indlæg  Nød Fre 15 Feb - 10:45

Chikas smil forsvandt stille da Adrian vendte sig om på ryggen igen og hun fik en lidt underlig fornemmelse i maven. hun havde jo sådan set ikke noget imod det når det var med ham og han havde jo set hende i ja så lidt tøj på. hun rykkede så tættere på ham og lagde sig på maven. hun så lidt på sine hænder i noget tid, hvorefter hun så på ham igen med et skævt smil "det ville da være det samme som da vi var i svømmehal.. så det er vel ikke mærkeligt" sagde hun stille og lagde hovedet på skrå. hun fik så pludselig et drilsk blik i øjnene "nu ved jeg hvorfor du siger det.. du synes jeg er grim" sagde hun så meget fornærmet, men begyndte så bare at grine, da det jo egentlig bare var for sjov.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

spændt og højt musik.  - Page 3 Empty Sv: spændt og højt musik.

Indlæg  SirDuckbutt Fre 15 Feb - 10:59

Adrian kunne ikke lade være med at smile en smule af det, hun sagde. Hun var så ærlig, og det føltes næsten som om, hun kunne læse hans tanker. Og så havde hun jo ret. Det var ligesom svømmehallen. Selvom... på pigeundertøj var der jo alt muligt... var der ikke? Blonder og sådan noget. Og en g-streng var jo også lidt mere fremvisende end en bikinibund. Nu blev Adrian jo helt nysgerrig omkring hvad for noget undertøj, Chika gik i. Om hun var helt rolig omkring det eller mere... g-strengstypen.
Hans tanker blev afbrudt, da Chika sagde noget igen, hvilket fik ham til at vænne sig klodset om på siden igen og fumle med ordene, "nej, Chika! Virkelig, det synes jeg ikke! Jeg synes, du er virkelig pæn og--" han stoppede, da han lagde mærke til, at hun grinede og sukkede lettet, "jeg blev helt nervøs. Dumme."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

spændt og højt musik.  - Page 3 Empty Sv: spændt og højt musik.

Indlæg  Nød Fre 15 Feb - 11:13

Chika grinte bare mere da han panikkede og trykkede ham blidt på næsen "ikke dum... bare nervøs... og meget sød" sagde hun med et lille fnis og så lidt på sine hænder igen. hun havde egentlig lidt lyst til at, ja tage tøjet af for at se om han blev nervøs eller ja hvordan han nu ville reagere. hun så så lidt på ham igen med et betragtende blik og smilte sødt til ham "men tak fordi du synes jeg er pæn.. det er rart at vide" sagde hun med en lidt genert tone og fik små røde kinder. det var første gang en havde sagt hun var pæn. stille rystede hun på hovedet og kravlede hen over ham, hvorefter hun kom op og stå. hun så på ham i lidt tid og pillede lidt nervøst ved kanten a hendes trøje "men.. om det var for sjov eller ej så... så er det mest retfærdig hvis vi har lige meget tøj på" sagde hun så med et let genert smil på læben. hun vidste ikke om hun skulle gøre det, men hun havde sådan lyst til hvad han ville sige. om han bare vil blive rød i hovedet og være akavet eller måske flygte. eller vil han tage det med ro som i svømme hallen eller mpske kommentere hendes krop, måske kommentere hendes ar.. hun så lidt ned af sig selv da hun kom til at tænke på aret. hun så så lidt på ham igen med små røde kinder og bed sig svagt i læben. meget forsigtigt tog hun sine bukser af så hendes slanke lår blev blottet. hun sank en lille klump. den blå trøje dækkede hendes underliv så man ikke kunne så hendes trusser. hun stod i nogle sekunders tøven, men træk så den blå trøje af, nervøst og langsomt. på skift kom hendes sorte trusser til syne, som havde en fin tynd blonte i kanten. efterfuglt kom hendes ar til synes og til sidst den sorte BH som kun lige var stor nok til hendes barm. BHen var ligesom de søde små trusser, pyntet med en fin blonde. hendes hud så meget blød ud og alt i alt havde hun en meget feminin flot krop. det hele passede samme. det eneste der kunne forstyre var aret. hun sank en lille klump og så forsigtigt hen på Adrian.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

spændt og højt musik.  - Page 3 Empty Sv: spændt og højt musik.

Indlæg  SirDuckbutt Fre 15 Feb - 11:28

Adrian trak let på sin ene skulder og smilede let, "så lidt. Jeg siger bare sandheden. Du er virkelig pæn," han havde det virkelig godt. Stemningen var god, det var hyggeligt, de grinede, lavede sjov med hinanden... men så fortsatte Chika samtalen om tøjet, og Adrian kunne mærke hans puls steg.
Han åbnede munden for at sige noget, men før han vidste af det, havde Chika rejst sig og begyndte at tage tøjet af.
Adrian blev knaldrød i hovedet men blev alligevel ved med at stirre. Det var første gang, en pige tog tøjet af foran ham, og han kunne simpelthen ikke kigge væk. Det var så... nyt. Alt føltes pludselig varmere - hans ører, hans pande, hans hals, hans brystkasse.
Da Chika endelig så på ham, blev han en smule flov over at stirre sådan. Det ville være okay, hvis han kiggede, var cool med det, og så rejste sig op og kyssede hende, mens han hviskede i hendes øre, at hun var utrolig smuk. Men i stedet gjorde han det første, der nu faldt ham ind; han trak dynen helt over sig, så den dækkede fra top til tå og mumlede, "åh gud, åh gud..."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

spændt og højt musik.  - Page 3 Empty Sv: spændt og højt musik.

Indlæg  Nød Fre 15 Feb - 11:36

Chika sank en lille klump da han pludselig farsvandt under dynen. sådan kunne man vel også reagere. hun bed sig lidt hårdt i læben og så ned af sig selv. hun håbede på han gjorde det der fordi han synes hun var pæn, men hun var bange for det var af andre oversager. hun knyttede nervøst sine hænder om den blå trøje. hun blev stående der lidt og blev ved med at bide sig lidt i læben. måske havde det ikke været så smart at gøre alligevel, men hun havde bare haft sådan en lyst til det. hun så så på dyne klumpen igen og gik med helt forsigtige og usikre skridt hen mod sengen "Adrian?" hendes stemme var meget forsigtigt og tydeligvis nervøs. hun satte sig ned på knæ ved senge kanten og træk forsigtigt dynen op så hun kunne se ind under. hun fik øje på ham som han lå der og mumlede. hun burde måske tage sin trøje på igen, men havde underlig nok ikke lyst til det. hun ville se hvor langt hun kunne strække den uden han blev skræmt væk.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

spændt og højt musik.  - Page 3 Empty Sv: spændt og højt musik.

Indlæg  SirDuckbutt Fre 15 Feb - 11:48

Adrian fik øje på hende, da dynen blev løftet op, og trak uden at tænke over det dynen fra hende, så den dækkede ham fuldstændigt igen. Han lå lidt i stilhed og mørket og trak vejret tungt, indtil han indså, hvor nederen han egentlig var. Hun tog tøjet af foran ham, og så viste han, at han godt kunne lide det ved at gemme sig? Pffff, sikke en tumpe...
Han lukkede sine øjne i og åbnede dem forsigtigt igen. Sej.... han måtte være sej... modig... modig, modig, modig! Han rømmede sig lavt, "Chika, vil du..." han sank en klump, "du må godt ligge dig her, hvis du vil... sådan... under dynen... sådan... sammen med mig..."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

spændt og højt musik.  - Page 3 Empty Sv: spændt og højt musik.

Indlæg  Nød Fre 15 Feb - 11:56

Chika lagde sin hånd på sit lår da han tog dynen igen. hun så lidt ned af sig selv og sank en lille klump. hun sugede stille sin mave lidt ind og pustede så ud igen. hun sad bare der og anede ikke hvad hun skulle gøre. nu længere tid der gik nu mere begyndte hun at fryse. hun så så hurtigt på dynen da hun igen hørte hans stemme og blev helt underlig i ansigtet. ville han gerne have hende til at ligge sammen med ham? et lilel smil tegnede sig på hendes læbet. ville han virkelig have hende tæt på. hun nikkede så imens hun sagde "ja... det vil jeg meget gerne...Adrian" sagde hun forsigtigt, løftede dynen op og kravlede op i sengen. hun lagde sig ved sidden af ham under dynen, dog ikke helt tæt på, da hun ikke var sikker på om der var okay med ham. hun så forsigtigt på hjam under dynen med sine store grønne øjne og smilte forsigtigt til ham, i forsøg på at få ham til at slappe mere af.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

spændt og højt musik.  - Page 3 Empty Sv: spændt og højt musik.

Indlæg  SirDuckbutt Fre 15 Feb - 12:05

Adrian fulgte hende med blikket, da hun bevægede sig ind under dynen til ham. Det var mærkeligt - i et kort øjeblik virkede det som om nervøsiteten blev erstattet af nysgerrighed og spænding. Han følte, der skulle til at ske noget. Men det gik direkte tilbage til nervøsitet, da hun lagde sig så langt fra ham. Han anstrengte sig for ikke at sukke højlydt og så forsigtigt på hende og gengældte da også smilet. Hvor han dog ville ønske, at der var helt mørkt under den dyne. At alle de små huller, hvor lyset kom ind bare ville forsvinde, så der ville blive helt sort. Det ville have været så meget nemmere for ham at gøre noget, hvis Chika ikke kunne se ham, hans fumlefingre og hans rødmende kinder.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

spændt og højt musik.  - Page 3 Empty Sv: spændt og højt musik.

Indlæg  Nød Fre 15 Feb - 12:14

Chika lå og betragtede ham i noget tid imens hun bed sig i læben. hun ville så gerne tættere på, men hvad nu hvis han ikke kunne lide det. hun sank stille en klump og rettede lidt på sin bh da det ikke altid var så nemt at holde styr på når man lå på siden. hun så så forsigtigt på ham igen og smilte sødt til ham "du.. du må sige til hvis det bliver for meget" sagde hun stille, mest som an forsikring på hun ikke ville presse ham og for at forberede sig på hvad hun havde i tankerne. helt forsigtigt rykkede hun sig tættere på ham. hun kunne ikke lade være, hun ville bare være tæt på ham og kunne slappe af i hans arme. med en lille tøven rykkede hun sig det sidste stykke så deres ansigter kun for nogle cm fra hinanden og hendes barm meget let trykkede mod hans brystkasse. dumme bryster altid i vejen. hun håbede virkelig at det at de rørte ham ikke ville skræmme ham væk, for hun kunne jo ikke rigtig gøre for de hele tiden kom i vejen.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

spændt og højt musik.  - Page 3 Empty Sv: spændt og højt musik.

Indlæg  SirDuckbutt Fre 15 Feb - 12:31

Adrian, der pressede sine læber helt sammen, nikkede stille af det, hun sagde, men kunne mærke en lille irritation sprede sig i hans brystkasse. Ikke på hende men på ham selv. Det var ham, der skulle have sagt det. Det var ham, der burde forsøge at komme tæt på hende. Og det var hende, der burde være den nervøse, rødmende bangebuks. For hvad var han egentlig bange for? At hun ville løbe væk? Det gjorde hun jo ikke. Hun var så nærgående, så han kunne i teorien prøve alt muligt af - hvis han dog bare var modig nok!
Hun begyndte at rykke sig tæt på ham, og Adrian kunne igen mærke rødmen trykke i hans kinder. Men denne gang forsøgte han ihærdigt at holde den tilbage. At blive ved med at sige til sig selv, at der ikke var noget at være nervøs for. At han skulle gøre lige, hvad han vil.
.... Og det gjorde han så. Ikke nok med at han tog det sidste skridt og rykkede sit hoved fremad, så deres læber mødtes i et kys, så fik han også rykket sig ovenpå Chika, støttende på sine knæ og ene hånd, mens hans anden frie hånd lå tog på hendes ene bryst.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

spændt og højt musik.  - Page 3 Empty Sv: spændt og højt musik.

Indlæg  Nød Fre 15 Feb - 12:43

Chika blev utrolig overrasket over at han lænede sig det sidste stykke så de kyssede. han kyssede hende helt uden at hun skulle bede ham om det? hun fik så en endnu størrer overraskelse da han vente hende om på ryggen og var lige over hende. en tydelig rød farve tegnede sig over hendes kinder og med meget overraskende øjne stirrede hun bare på Adrian. meget hurtigt fandt hun sig selv igen og kyssede med og nød det så meget. de læber var altså noget helt unikt for hende at mærke. det var som et eventyr. først der lagde hun mærke til hans varme hånd påhendes bryst og for et kort øjeblik holde hun vejret. hun havde lukkedet hendes øjne og prøvede at får styr på sine tanker. det hele var så selvsikkert fra hans side af, det var så modigt og voksent. igen lod hun sig selv trække vejret og falde helt ind i kysset. hun lagde sin ene hånd i hans hår og lod sine fingre lege lidt rundt med totterne. på samme tid lod hun sin tunge finde ind mellem hans læber og finde hans tunge. hun træk vejret så roligt som muligt og nød bare øjeblikket fuldt ud. han havde startet kysset, han rørte ved hendes bryst, han havde taget intiativet, uden at tøve. hele hendes krop blev fyldt med varme og et lille smil formede sig på hendes læber i kysset, imens hun lod sin tunge danse rundt sammen med hans, undersøge hver hjørne af hans mund. det øjeblik måtte ikke stoppe.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

spændt og højt musik.  - Page 3 Empty Sv: spændt og højt musik.

Indlæg  SirDuckbutt Fre 15 Feb - 12:58

Adrian var ikke i en eller anden form for trance, som han var i sidste gang, han tog initiativet. Han vidste udmærket godt, hvad han gjorde, og selvom han fandt det grænseoverskridende og en smule mærkeligt, så nød han det i fulde drag. Måden deres tunger svang sig om hinanden, måden han dominerende var øverst på og især selvfølgelig, at han fik lov til at røre ved hendes bryst. De første par sekunder, havde han ikke anet, hvordan han skulle gøre, men det kom nu meget naturligt. Lå lige til hånden og... var perfekte.
Men han havde trods alt ikke prøvet det før, så han vidste ikke, hvad han så skulle gøre, og det lå ikke bare naturligt at gøre det. For hans skyld, kunne han blive ved med det, han havde gang i, i lang tid endnu, men Chika ville sikkert gerne videre. Ellers ville hun ende med at kede sig og så ville hun bede ham om at gå. Bare tanken gjorde Adrian dårligt til mode.
Han tænkte så det knagede, mens han ihærdigt prøvede at lave forskellige bevægelser med hånden og tungen, men var helt blank. Hvad ville en 3.g'er gøre? Hvad ville en voksen mand gøre? Hvad ville Chika have?
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

spændt og højt musik.  - Page 3 Empty Sv: spændt og højt musik.

Indlæg  Nød Fre 15 Feb - 13:07

Chika blev bare mere og mere glad nu længere tid det hele varede. det var en så fantastisk fornemmelse at det Adrian holde den i så langtid og helt uden at gå i panik eller et uheld et vist sted. dog var hun selv ved at blive lidt nervøs for hun nød alt dette og ville utrolig gerne hvad kunne man sige kæle, men om hun kunne gå videre til at gå hele vejen? hun ville gerne, men hun havde det stadig svært ved det. hun sank en lille klump der havde sat sig i halsen. hun prøvede at finde et punkt i soit hovede hvor der ingen tanker skulle være og der bare var stille, men det fandtes jo ikke i hendes hoved. dog fandt hun en slags sinds ro og nød bare at mærke hans tunge mod sin og hans hånd på sit bryst. hun kunne godt mærke han prøvede nogle forskellige ting og det var egentlig meget rart. virkede underligt sådan noget kunne være rart, men hans hånd varr bare så blød og varm, det eneste der var i vejen var hendes bh. hun lagde så sin frie hånd på hans brystkasse og nussede ham der med tommelfingeren, imens hun lod sine fingre lege mere og mere med hans røde hår.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

spændt og højt musik.  - Page 3 Empty Sv: spændt og højt musik.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum