Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

+2
Felixnyuu
Shika
6 deltagere

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 2 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Nobu Chan Fre 4 Jan - 7:08

Sheena sukkede og gik uden for døren, hun lukkede døren efter sig og ventede udenfor. "Hvad er der galt med de mennesker" Hun rettede sit tøj og ventede på kensei ville komme ud og give hende en skideballe.

Lacus åbnede sin bog og slå op på den side, de skulle være på. Hun kunne godt mærke hun syntes at det var pinligt at hendes søster opførte sig på den måde. Hun rækkede fingeren op, " Mylady, jeg har taget de opgaver med du gav mig for forleden dag, de skal rettes. Vil du have dem nu?" Hun havde lagt papirende frem, så de var klar til at blive taget. Lacus kunne mærke klassens stemning var en smule intens og hun havde det svært ved Sheena opførsel, det var hendes navn det ville gå udover. Det var ret pinligt. Hun sukkede lidt og prøvede at trække vejret roligt.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 2 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  SirDuckbutt Fre 4 Jan - 7:17

Det var som om, Tysons hoved var ved at sprænge, da Lacus begyndte at snakke. Hendes skingre, forfærdelige stemme... han skulle ud. Have en cigerat. Måske sove lidt. Bare ud.
Han rakte sin hånd en smule op og begyndte at snakke, før han havde fået lov, "frøken Tits, jeg har det dårligt. Må jeg gå?"

William så en smule bekymret på sin bror. Han så ikke særlig dårlig ud... men hvis det var rigtigt, det han sagde, gjorde det ham lidt nervøs. Måske skulle han følge ham op på værelset.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 2 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Shika Fre 4 Jan - 7:26

Grimmjow rullede blot med øjnene og pillede en bog ud af sin taske som lå oppe i vinduet og åbnede den på siden men havde ikke på noget tidspunkt tænkt sig at læse i den..

Genma sukkede og tog sin bog ud af tasken og åbnede på siden og begyndte at kikke i den..

Kensei skulle til og følge efter Sheena da Tyson sagde han var dårlig.. Han vendte sig om og kikkede på Tyson med et løftet øjenbryn "Så du er dårlig Tale's? Du ser ikke ret dårlig ud i mine øjne.. Er du sikker på det ikke bare er fordi der er visse folk i klassen som du har et problem med.." Han havde foldet armene over brystet og stod og kikkede på Tyson..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 2 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Felixnyuu Fre 4 Jan - 7:29

Desiré der havde kigget på Tyson da han spurgte om lov til at gå nåede ikke at reagere før at Kensei havde gjort det. Hun smilede lidt og kiggede over på Lacus og gik roligt over imod hende. Hun tog imod papirene og smilede "tak frk. Tamako" hun gik tilbage til sin plads. Hun kiggede på nogle opgaver og så ud på klassen skiftevis..

Moka sukkede irriteret.. Hun kiggede over skulderen på Genma og fjernede ikke sit blik igen. Ohh så mange ting hun hellere ville lige nu..

Kira smilede lidt da han hørte Kensei snakke til Tyson.. Helt klart ikke syg.. Han rykkede sig en smule tættere på Lacus så han kunne mærke hendes lår imod sit
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 2 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Nobu Chan Fre 4 Jan - 7:38

Lacus smilede lidt, da hun hørte kensel's kommentar, hun syntes det var lidt skovt. hun mærkede at Kira satte sig tættere på hende. Hun kiggede på ham og smilede "kan du finde ud af det skat" hun kiggede ned i sin bog og begyndte at løse de næste opgaver. Hun rettede sit hår og skrev svarende ned i klasehæftet. Hun skrev det pænt ned, da hun satte det på en bestemt måde, så man kunne finde rundt i det.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 2 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  SirDuckbutt Fre 4 Jan - 8:03

Tyson rettede sit blik mod Kensei. Tsh, stod der og legede 'iiih' så skræmmende. Kunne han ikke bare være ligeglad og lade ham gå? Han sukkede irriteret og sagde, "jeg indrømmer, at min intellekt og modenhed klart overgår mange andre personer i denne her klasse, men det er nu ikke derfor. Så med mindre, du vil have, jeg kaster op udover dine sko, burde du lade mig gå."

William måbede over Tysons måde at tale på. Han vidste godt, han kunne være lidt flabet, men... ikke overfor lærerne. Han så bedende på Kensei som for at undskylde på sin brors vegne.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 2 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Lise Fre 4 Jan - 8:09

Minato bankede forsigtigt på døren og trådte ind i klassen. "Undskyld jeg kommer for sent. Jeg har været ved skolelægen." Han havde plaster hist og her i ansigtet og et ret imponerende blåt øje, og hans næse så større ud end den plejede. Han holdt en seddel fra lægen frem mod frk. Mylady.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 2 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Shika Fre 4 Jan - 8:18

"Ja jeg kan da se du opføre dig som en forkælet møgunge som går i børnehave og som ikke får sin vilje.. Og hvis du vil kaste op så for min skyld ingen alarm jeg har hele dagen til og stå her.." Kensei kikkede vredt på Tyson og talte med en kold stemme.. Han vendte kort hovedet og kikkede på Minato som kom ind ad døren og nikkede med hovedet kort før han kikkede koldt tilbage på Tyson..


Grimmjow kikkede på Minato og fnøs før han kikkede på Tyson som åbenlyst ikke kendte til Kensei's temperament..

Genma løftede blikket fra bogen og sukkede før han lukkede den og smed den i tasken igen. Han havde jo allerede lavet det så han kikkede op på Moka og så hun kikkede på ham og sendte hende et smil... Han begyndte at sidde og trippe med en blyant..

Grimmjow kikkede på Genma da han begyndte at trippe med sin blyant og tog sig til hovedet.. Først blondie dukker op og så skulle Genma begynde at kede sig.. Den her time skulle da nok blive god..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 2 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Felixnyuu Fre 4 Jan - 8:24

Desiré kiggede op da døren gik op.. "det helt okay Namikaze... Find dig en stol og sæt dig et sted..." Hun kiggede igen ned i papirene. ingen grund til at blande sig i det Kensei havde gang i..

Døren gik og bagved Minato stod Lotus.. Begge hendes hænder var i bandage. og hun havde en enkelt bog i sine arme. Det passede hende ikke hun skulle til time, men hun var løbet ind i rektor som havde smidt hende derned. Hun lagde mærke til Minato foran og fnøs en enkelt gang før hun uden tøven gik direkte igennem hele klassen. Hun tog en tom stol og hev den hen ved siden af Grimmjow hvor hun satte sig ned. Hendes stol stod helt op af hans. hun sagde dog ikke noget til ham. Hun lagde bare sin bog på bordet. Hun havde set Kensei og kendte Grimmjows respekt for ham, så hun smilede bare til ham.

Moka sukkede en gang mere og rejste sig så op med tasken over skulderen og gik imod døren... Det her gad hun ikke. Hun sendte dog Genma et blik før hun gik direkte imod Minato som stod i vejen for døren.

Kira smilede... "intet problem" han kiggede igen ned og begyndte og skrive roligt.. Han fandt det lidt underholdende at han og Lacus var de eneste der opførte sig ordenligt...

Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 2 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Nobu Chan Fre 4 Jan - 8:30

Hun smilede til kira så kort hvor langt han bar noget. Lacus kiggede op da minato kom ind, hun Smilede til ham og kiggede lidt rundt. Hun var næsten færdig med sine opgaver og tog sig en lille pause. Hun skiftede side og gik igang med sidste opgave, hun syntes det var nemt og var lidt overrasket over hvordan timen forløb. Hvis nu folk kunne tage sig sammen, kunne det være man lærte noget.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 2 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  SirDuckbutt Fre 4 Jan - 8:49

Tyson løftede et øjenbryn uden at fjerne sit blik fra Kensei, "wow... har du overvejet, om du tager dit job lidt for alvorligt?"

William fik hurtigt sparket til sin brors sko under bordet, for at fortælle, at han virkelig burde holde sin mund og have en smule mere respekt for lærerne.

"Av! Styr dig!" beklagede Tyson sig og så irriteret på William, hvorefter han rettede sit mopsede blik mod Kensei igen, "han skal ikke stå der og spille smart overfor mig og tvinge mig til at blive i klassen, når jeg har det dårligt."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 2 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Lise Fre 4 Jan - 8:51

Han flyttede sig for Moka og Lotus uden at se på nogen af dem. Fandt en stol og satte sig hen ved siden af Lacus så diskret som muligt... det virkede ikke som om læreren havde super styr på tingene så han ville ikke lave mere ballade end der allerede var. "Hvor er vi nået til," spurgte han Lacus.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 2 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Shika Fre 4 Jan - 9:03

Kensei som efterhånden havde fået nok af Tyson gik helt hen til bordet "Du får 2 valg her knægt Rektor eller klassen.. Uanset hvad skal jeg nok være der indtil du faktisk har fri.." Han vendte sig ikke engang om da han begyndte at snakke til Genma "Shiranui stop den trippen og ikke nogen så kaldt gode idéer fra din side..." Kensei havde mistet sin toldmodighed med Tyson..

Genma stivnede kort og bandede kort før han smed blyanten på bordet og kikkede surt ligefrem foran sig..

Grimmjow lagde godt mærke til Lotus som satte sig ved siden af sig og så hendes hænder men havde for stort respekt for Kensei og hans temperament til at han ville kommentere det nu.. Dog sendte han hende et blik som tydeligt fortalte hende at den samtale ville finde sted på et andet tidspunkt før han lagde armen over hendes skuldre og trak hende tættere ind til sig..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 2 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Felixnyuu Fre 4 Jan - 9:09

Kira kiggede spørgende på Minato.. Var der nogen særlig grund til at han satte sig LIGE der? Han sukkede lidt opgivende og rystede på hovedet..

Lotus lagde godt mærke til blikket, og hun var godt klar over hun ikke slap uden om men hun lænede sig bare ind til ham.. Lige nu var hun lykkelig over hun ikke behøvede og tage den samtale.. Hun sukkede letter opgivende og undgik at kigge over på Minato da det bare ville gøre hende endnu mere vred...

Desiré kiggede op og fik øje på Lotus der sad ved Grimmjow. Hun rullede opgivende med øjnene, men eftersom de egentlig opførte sig pænt nu og ikke gjorde noget uanstændigt så ignorerede hun det.. Ud af øjenkrogen fik hun øje på Moka der var på vej ud af døren. Hun rejste sig op og med en fast stemme kiggede hun på Moka "Frøken Akashiya! Jeg mindes ikke du har fået lov til at forladen klassen... Vil du være så venlig og finde din plads igen, og så vil jeg ikke se mere fra din side af i dag medmindre du vil en tur op til Pepsi" Hun satte sig ned igen da Moka vente sig om og ømmede let sin nakke. Det her tog en del af hendes energi.. De her fællestimer, de trak tænder ud.

Moka der var stoppet ved døren bandede for sig selv hele vejen tilbage til sin plads. Hun satte sig utilfreds ned og lagde sine ting på bordet igen.. Hvorfor var det hun ikke var blevet i sin seng? Og Sheena var også væk, og Genma var pænt langt væk... Hvad fanden skulle hun lave???
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 2 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Nobu Chan Fre 4 Jan - 9:15

Lacus kiggede på minato da han satte sig ved siden af hende "Vi skulle lave side 36 og 37, jeg mangler kun opgave så er jeg færdig, men det er den her opgave vi starter med" Hun smilede til ham "Hvis der skulle være noget andet, kan du bare spørge". Hun kiggede ned i sin egen bog bagefter og lavede videre på den sidste opgave. Hun lænede sig lidt tættere på kira, så deres skuldre ramte, hun kiggede oppe på tavlen og ned i sit hæfte bagefter. Hun viskede noget afdet ud, fordi det ikke stod pænt og skrev det igen.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 2 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  SirDuckbutt Fre 4 Jan - 9:20

Tyson stirrede på Kensei uden at sige noget. Han havde lyst til at komme med en kommentar omkring, hvor dårlig hans ånde var eller noget, men... åh gud, hvor han dog ikke orkede den blærerøv.
Han lænede sig længere tilbage i stolen og lagde sine arme over kors, "fint... så bliver jeg her. Men bare vent til min far hører om det her."

William syntes ikke godt om den sidste kommentar med følte sig alligevel lidt mere lettet. Han ville helst bare tilbage til en nogenlunde normal skoletime.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 2 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Lise Fre 4 Jan - 9:23

...gad vide om han kunne gå igen hvis han nu lod som om han besvimede eller noget? Sikkert ikke... Minato prøvede at lave øvelserne.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 2 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Nød Fre 4 Jan - 9:24

Kenji stod lidt og stirrede på døren, eller det havde han efterhånden gjort længe og havde diskuteret lidt med sig selv om han skulle gå ind eller ej. men han måtte jo gøre noget får at være social og dette var vel en oplagt mulighed? han bankede endelig på og åbnede døren. og så han på læren og der efter rundt på de andre elever. han var ikke sikker på m han skulle sige noget eller hvad han skulle. han vinkede s bare kort og smilte stort "dav"
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 2 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Shika Fre 4 Jan - 9:34

Genma vendte blikket og kikkede på Moka da han så hun var kommet tilbage igen.. Han kedede sig totalt men med Kensei i rummet kunne han ikke gøre noget ved det.. Han sendte hende et smil og kikkede tilbage på Kensei kort før han vendte blikket tilbage til Moka igen..


Grimmjow så godt Minato satte sig ved Lacus og Kira men gad ikke og tage sig det store af dem...


Kensei kikkede vredt på Tyson og smed hånden hårdt ned i bordet foran Tyson "Du kommer med Tamako og mig op til Rektor Tale's.. Rejs dig jeg er færdig med dig og din snobbet opførsel.." Han vendte sig om og kikkede mod døren og så en ny elev "Du kan sætte dig her ved det tomme bord ved siden af Shumaki.." Kensei kikkede over mod Lacus og Kira og så Minato sidde ved siden af dem "Namikaze du kan komme herned bagved og sætte dig på Tale's plads.. Han vil ikke få brug for den resten af timen.." Han vendte sig om igen og ventede utolmodigt på at Tyson fik rejst sig op..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 2 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Felixnyuu Fre 4 Jan - 9:41

Moka der sad halvt i sine egne tanker blev en smule overrasket da hun hørte Kensei slå hånden i bordet. Hun så overrasket derhen og smilede let...Ahh helt tøset var han dog ikke.. Hun smilede lidt for sig selv og fik øje på Genma der kiggede på hende. Hun rykkede sig længere imod vinduet så hun kunne se på ham uden at skulle se på Grimmjow og Lotus.

Lotus registerede ikke helt noget om sig. Hun var stadig helt udmattet. Hun gabte let og puttede sit hoved en smule mere ved Grimmjow. Hendes blik var rettet imod tavlen, dog ikke fordi hun fulgte med..

Kira kiggede op på Minato "du må hellere hører efter, han er ikke i godt humør... Tyson forstår vist ikke helt Senseis ordre" han smilede venligt til ham og hviskede så ingen andre end de 3 kunne hører dem.. Han mærkede Lacus imod sig og smilede let.

Desiré kiggede på den nye elev og sendte ham et varmt smil "det helt i orden.. Du tager bare plads nede ved siden af den unge hr. Tale, som hr. Muguruma pointerede er der et ledigt bord..hun smilede venligt til ham... Hun kiggede roligt på Minato for at sikre sig at han også hørte hvad der blev sagt og skiftede plads.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 2 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Nobu Chan Fre 4 Jan - 9:47

Lacus sukkede da hun fandt ud af hun var færdig med opgaverne "Frk. Milady, jeg er færdig med opgaverne. Er der ekstra opgaver jeg kan få?" Hun lændede sig lidt tilbage og kiggede på påstyret der var i klassen. Hun sad og tænkte lidt på, hvordan der kunne være så mange problemer bare fordi det var en fællestime. Og der var ikke engang gået så lang tid af timen. Det var ren kaos, hvem lavede faktisk noget, hun kiggede op på Milady og håbede der var nogle opgaver hun kunne bruge sin tid på, så hun kunne ignorer det der skete i timen. De var for åndsvage, især tyson, tænk han ikke fattede det, han var ligesom Sheena, lige så dum.... Hun sukkede nogle gange og kiggede lidt rundt.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 2 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  SirDuckbutt Fre 4 Jan - 9:58

Tyson gloede på Kensei med et 'er du seriøs?' blik og rejste sig så, "fint. Den her skole er alligevel kun fyldt med tabere."
Han sendte vrede og bebrejdende blikke til alle hans gamle venner og (selvfølgelig) til Kira, før han smed sin taske over skulderen, gik forbi Kensei og ud af lokalet.
Han vidste, at det var forbi nu. Endelig havde han sagt det, som det var; han hadede alle hans såkaldte 'venner'. Og selvom tanken om, at han ikke havde nogen tilbage, gjorde ham trist til mode, var det ubeskriveligt dejligt endelig at få sagt sin mening. Fuck dem allesammen...

William gloede både overrasket og trist efter sin bror. Han snakkede ikke specielt meget med ham til hverdag, men han vidste ikke, det gik så elendigt for ham. Wow... han måtte snakke med ham efter timen.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 2 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Lise Fre 4 Jan - 10:05

Okay... der var så nogen der havde ligeså store issues som ham... Minato opgav fuldstændig at overveje hvad det handlede om og luskede bare ned på sin plads med sin bog. Godt gemt væk på bageste række byttede han hurtigt bogen ud med den om graviditet og satte sig til at læse i den i stedet.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 2 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Nød Fre 4 Jan - 10:10

Kenji så rundt på dem alle og nikkede blot til det han blev bedt om satte sig hen på den plads han blev henvist til, ved siden af den unge mr. tale? okay. han satte sig ned og så lidt efter fyren der blev sendt ud og derefter på hans ja nye side makker. dette var nok det dårligste tidspunkt at komme ind i en time på. han startede en indre diskution om han skulle sige noget eller bare holde sin kæft. han sukkede så stille som mulig og så lidt på drengen ved siden af sig og skulle lige til at sige noget, men stoppede hurtigt sig selv, da han så drengens udtryk. måske ikke tid til at hilse. orh dette var ikke den bedste sociale ting han ligefrem havde valgt at melde sig til.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 2 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Shika Fre 4 Jan - 10:32

Kensei kikkede til og starte med efter tyson men så ud af øjenkrogen Minato tog en anden bog frem og vendte sig om og tog bogen fra ham "Du kan komme forbi dojo'en i aften og få bogen igen Namikaze.. Du har dansk ikke Graviditet..." Han tog bogen under armen og gik ned gennem rækkerne og hen til døren "Jeg skal se på om jeg kommer tilbage Frøken Milady.." Han vendte et strengt blik mod Genma som rullede opgivende med øjnene og sukkede før han sank sammen i stolen.. Han åbnede døren og lukkede den bag sig før han vendte sig med et vredt blik mod Sheena...

//udenfor døren//
"Du frøken Tamako skal virkelig lærer hvad respekt for dine lærer er og så skal du lære og holde din kæft når du faktisk bliver bedt om det.." Kensei kikkede vredt på Sheena

//Klassen//

Genma blev en smule mobset over at Kensei så åbenlyst viste hvad han ville og foldede hænderne foran brystet men kikkede dog hurtigt tilbage på Moka før han til sidst besluttede sig for at ekstra træning med Kensei for at komme ud af det her kedelige hul var det vær.. og tog tasken op på skødet og begyndte at rode rundt i den med et stort smil på læberne..

Grimmjow kikkede over på Genma da han tog sin taske og sukkede imens han rystede på hovedet.. Han tog fat rundt om livet på Lotus og hev hende op på skødet og mumlede til hende "Bare bliv siddende og lad vær med at kikke mod Genma.. Han keder sig ekstremt til sine dansk timer..." han var faktisk total ligeglad med om Tits havde et problem med at han havde Lotus på skødet hun ville alligevel få mere end nok at lave når Genma fik fat i hvad han nu ledte efter..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 2 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum