Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!)

4 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!) Empty Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!)

Indlæg  Kashi Søn 6 Jan - 6:28

Hvorfor skulle den skole også være så stor? På trods af at det var hans egen time, nåede Luciano kun lige præcis at træde ind i lokalet idet klokken ringede. Han tog en lettere dyb indånding, og fik da smidt sin taske på bordet, før han så ud over klassen, for at se hvor mange der var mødt op idag. Han havde trods alt lavet sin første time for alle årgangene, give dem en god chance til at lære ham at kende som lærer, og derfor forventede han også et sørre antal.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!) Empty Sv: Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!)

Indlæg  Nobu Chan Søn 6 Jan - 6:38

lacus skyndte sig ind i klasselokalet og fik sat sig over i hjørnet. Hun var lidt spent på at se hvem den nye lærer var. Hun kiggede lidt på sin arm, som var i forbinding efter den lille episode hun var ude for. Hun lagde sin blg på bordet og sad pænt og ventede.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!) Empty Sv: Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!)

Indlæg  Nød Søn 6 Jan - 6:51

Chika sad nede bagerst i lokalen, hun var kommet lidt før tid, da dette var hendes første time og hun ville give et godt indtryk. hun havde slet ikke registrert at det var en ny lære. da den fremmede pige kom ind så hun ned i sit bord. hun var lidt nervøs for denne time.

Kenji have set Lacus løbe ind i klasselokalet og stod lige lidt ude på gangen og overvejede om han skulle tage til timen, men han valgte at gå ind og han hilste venligt på den nye lære og satte sig ned lidt i midten med det sædvandlige store glade smil.


Sidst rettet af Nød Søn 6 Jan - 7:10, rettet 1 gang
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!) Empty Sv: Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!)

Indlæg  Kashi Søn 6 Jan - 7:07

Kenji fik et smil og en hilsen tilbage i form af et 'ciao, mia bella.' som sikkert klart gav hans nationalitet væk. Da de nytilkomne havde sat sig, klapped ehan to gange i hænderne for at få stilhed. "Godmorgen klasse, og velkommen til min første time. Jeg er jeres nye biologi lærer, Luciano Vitale." han skrev navnet op på tavlen. "I må kalde mig Luciano, Lusiano hvis i ikke kan udtale det, eller Hr. Vitale - det er helt op til jer selv."
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!) Empty Sv: Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!)

Indlæg  Feline Søn 6 Jan - 7:13

Det var egentlig ikke fordi hun gad og have biologi, men hun havde hørt at der var kommet en ny lærer og hun ville gerne lige tjekke ham lidt ud. Det kunne jo være han kunne finde ud af rent faktisk at gøre biologi spændende og så kunne det jo også være at han så godt ud. Så Leona kom dumpende et godt stykke tid efter at klokken havde ringet og fik fremmumlet et undskyld, inden hun fik sat ned på en plads nede bagved. Da hun havde sat sig kiggede hun op mod tavlen for at studere den nye lærer og halløjsa han så da pænt godt ud. Det havde måske alligevel været det værd at dukke op til timen. Eftersom hun først var dukket op efter at læreren havde præsenteret sig, så havde hun selvfølgelig ikke hørt det der var blevet sagt.
Feline
Feline

Antal indlæg : 61
Tilmeldt : 01/01/13
Alder : 34

Tilbage til toppen Go down

Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!) Empty Sv: Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!)

Indlæg  Nobu Chan Søn 6 Jan - 7:22

Hun kiggede op på hr. Vitale og lyttede til hvad han havde at sige. Han så okay ud, og hun var meget spændt på hvordan han undvisede. Hun lændede sig lidt tilbage og kiggede lidt rundt. Underligt nok var der ikke dukket så mange op. Men så kunne det være den her time blev stille og roligt.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!) Empty Sv: Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!)

Indlæg  Nød Søn 6 Jan - 7:37

Chika så kort rundt på de andre elever og studerede dem kort og meget diskret, derefter sp hun op på læren og lyttede til det han sagde. hun studerede lidt hans ansigts træk og synes da han så meget fin ud, men måske lidt for pæn. hun rystede lidt på hovedett af sig selv og smilte lidt for sig selv. dette ville blive hendes første rigtige time nogensinde, så hun var spændt på hvordan det forgik.

Kenji så kort ned på Lacus, får at se hvordan hendes arm så ud, men han kunne ikke rigtig få øje på den. derfor vente han blikket op på læren igen og smilte stadig sit store glade smil. det var meget oprigtigt smilet. han havde dog en indre kamp med sin lille ven i hovedet om han skulle gå eller ej. han ville blive og det var jo ham der bestemte, så han ville havde kontrol.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!) Empty Sv: Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!)

Indlæg  Kashi Søn 6 Jan - 7:56

"Jeg er rimelig ny som lærer, blev færdiguddannet for3 år siden så har lidt over to års erfaring fra et gymnasium i Napoli, hvor jeg kommer fra, hvis nogen skulle være i tvivl om min nationalitet." han smilede. "Jeg vil derudover ikke kun være jeres biologi lærer, men også kemi lærer til tider, da jeg tog kandidat i begge." forklarede han. "Jeg havde tænkt mig at starte med at fortælle jer om de emner hver årgang skal gå igennem i år i biologi." han gik stille og roligt frem foran tavlen, men havde som alle sydeuropæere en tendens til at vifte meget med armene mens han snakkede.

"1g vil gå igennem fotosyntese, basis i menneske anatomi og fysiologi, klassificering af forskellige dyrearter og deres udvikling dertil, samt diverse fødekæder."

Han tog en tår vand, og fortsatte dernæst;

"2g vil gå igennem blodtype systemet, fordøjelses systemet, darwins evolutions teori, forlængelse heri i form af dyre populationer og hvordan de har udviklet sig til deres specifikke område, og derudover store epidemier i løbet af historien."

Han smilede imens han fortsatte:

"Og endelig vil 3g gå igennem en god del biokemi, herunder den mest normale medicins indvirkning på kroppen, og på to forskellige tidspunkter i året vil der være større projekter der handler om hhv. et dyr af elevens eget valg, og et system i kroppen af elevens eget valg. Derudover vil der være et besøg på det nærmeste hospital for at se nærmere på hvordan sygeplejersker, bioanalytikere og lægerne arbejder."
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!) Empty Sv: Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!)

Indlæg  Feline Søn 6 Jan - 8:12

Leona gabte en gang, de emner som 2.g skulle gennemgå i biologi lød jo afsindigt kedelige. Det eneste der rigtige havde fanget hendes interesse var det der omhandlede dyr og hun var lidt misundelig på 3.g'erne eftersom de skulle have projekt om et selvvalgt dyr. Hun lænede sig tilbage i stolen og lignede mest af alt en der kedede sig. Der gik dog ikke særligt langt tid før hun fandt sit penalhus og noget papir frem. Hun gav sig til at tegne på papiret mens hun stadig hørte efter læreren sagde.
Feline
Feline

Antal indlæg : 61
Tilmeldt : 01/01/13
Alder : 34

Tilbage til toppen Go down

Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!) Empty Sv: Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!)

Indlæg  Nobu Chan Søn 6 Jan - 8:20

Lacus som sad og lyttede var lidt overrasket over de emner de forskeælige klasser skulle have. Det lød lidt som nogle emner der bare skulle overstås. Hun sad og bladrede lidt i sin bog og kiggede på de forskellige emner. Selvom det eneste hun havde i hovedet var at hun håbede timerne frem og blev spændende, så hun ikke skulle kede sig igennem det hele.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!) Empty Sv: Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!)

Indlæg  Nød Søn 6 Jan - 8:31

Chika sad næste i chok. hun stirrede bare helt chokeret på læren og sank en klump. hun kendte til ingen af de emner, hun havde aldrig hørt om dem før. dette ville blive hårdt. måske havde hendes far ikke ligefrem været den bedste lære, for de emner havde hun aldrig nævnet for hende før. hun sog blidt hovedet ned i bordet foran hende. dette var rigtig skidt, hvordan skulle hun nogensinde kunne komme til 2g.


Kenji nikkede stille for sig selv. det kunne blive interessant nok med de emner, men han sad dog og ønskede lidt han gik i 3g for det lød en del mere interessant. det for 1g lød mere grundllæggende og kedeligt. han sukkede stille for sig selv og lænte sig roligt tilbage i sin stol. dette kunne blive en lang time hvis de ikke snart skulle igang.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!) Empty Sv: Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!)

Indlæg  Kashi Søn 6 Jan - 8:39

"Som noget af det eneste alle årgange skal have styr på, har vi menneskekroppens funktioner og kredsløb, og den helt grundlæggende fysiologi. Derfor har jeg lavet et lille ark hvor I skal skrive på, hvad de forskellige pile hentyder til. Det får i ca. ti minutter til." han tog papirerne op og begyndte at sende dem ned langs rækkerne. Der var en tegning af menneskekroppen og dens organer, og som sagt, pile der pegede forskellige steder hen, og med en blank boks hver især som de skulle udfylde.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!) Empty Sv: Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!)

Indlæg  Feline Søn 6 Jan - 8:53

Leona kiggede kort op, da læreren snakkede om et ark de skulle have udfyldt inden for 10 min. Da hun fik sit eget ark udleveret lagde hun det ovenpå den tegning hun var i gang med og begyndte at udfylde de tomme bokse ud for pilene. Lige nu var hun lykkelig for at hendes far havde ment det var vigtigt at lære menneskekroppen at kende både udvendigt og indvendigt i forbindelse med at hun lærte diverse former for kampsport, og han var blevet ved indtil det havde sat sig fast i hendes hoved. Så arket var hurtigt udfyldt og hun vendte med det samme tilbage til sin tegning, som forstillede en tigerfamilie.
Feline
Feline

Antal indlæg : 61
Tilmeldt : 01/01/13
Alder : 34

Tilbage til toppen Go down

Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!) Empty Sv: Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!)

Indlæg  Nobu Chan Søn 6 Jan - 9:06

Lacus som sad og kiggede på arkene komme rundt i klassen, begyndte at udfylde arket lige så snart hun fik det, det tog ikke særlig mange minutter før hun var færdig og skrevet sit navn på i toppen. Hun kiggede rundt i klassen og så de andre elever udfylde arkene stille og roligt. Hun kiggede derefter op læren og syntes det var en lidt kedelig time. Hun vendte sin opmærksomhed ned i sin bog og fortsatte med at kigge emnerne igennem.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!) Empty Sv: Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!)

Indlæg  Nød Søn 6 Jan - 9:16

Chika så lidt på arket. dette kunne hun godt, det havde hendes far fortalt hende om før, så er det bare med at huske det. hun begyndte med at skrive navn på og derefter udfyldte hun det lidt tænksomt. det var længe siden hun havde lært det om hun skulle lige huske det igen. hun så lidt rundt på de andre der så ud til at være færdige og det fik hende til at blive lidt nervøs. hun ville ikke være den dårligste, det var aldrig fedt at være den sidste færdige. hun undslap et lille suk og fik svaret på de sidste og håbede på hun havde husket rigtigt

Kenji smilte bare som han plejede og udfylde ret hurtigt arket og skrev navn. han lænte sig igen tilbage i stolen og kiggede op på læren med et stort smil "hvorfor har du egentlig valgt dette job?" spurgte han læreren med det kæmpe smil på læben og begyndte at vippe lidt på stolen. hans lavede et lille nik med hovedet og kløede sig i nakken med den ene hånd imens han holdte fat i bordet med den anden hånd så stolen ikke skulle vælte.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!) Empty Sv: Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!)

Indlæg  Kashi Søn 6 Jan - 9:21

"Hvorfor jeg valgte at blive gymnasielærer?" han smilede. "Jo, ser du.... Jeg indså dengang jeg startede å universitetet, at jeg egentligt var meget glad for børn, og tænkte derfor i starten på folkeskole lærer. Da jeg senere hen indså hvor meget indflydelse lærere egentligt kan have på opvæksten af børn i den alder, ombestemte jeg mig. Ville hellere undervise ældre elever, der var mere modne og derfor selv kan bidrage med meget mere til timerne, hvis de er motiverede nok. Det er en del nemmere at sparre med jeres aldersgruppe, og jeg har elsket mit job lige siden min første dag i Napoli."
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!) Empty Sv: Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!)

Indlæg  Feline Tirs 8 Jan - 1:42

Da Leona blev færdig med sin tegning vidste hun ikke rigtig hvad hun ellers lige skulle tegne. Hun opdagede at hun havde glemt at skrive sit navn på arket, så det fik hun hurtigt gjort. Derefter lyttede hun med på det læreren sagde om hvorfor han havde valgt dette job. Hun diskuterede lidt med sig selv indvendig om hun skulle være vovet og stille nogle lidt mere private spørgsmål. Hun valgte at vove skinnet, for det værste der jo kunne ske var jo nok at han valgte ikke at svare på dem. Hun rakte pænt hånden i vejret inden spurgte "Hvor gammel er du? Og er du single?" hun smilede venligt og oprigtig interesseret.
Feline
Feline

Antal indlæg : 61
Tilmeldt : 01/01/13
Alder : 34

Tilbage til toppen Go down

Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!) Empty Sv: Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!)

Indlæg  Nobu Chan Tirs 8 Jan - 3:47

Lacus kunne godt mærke at Biologi ikke lige var hendes ynglingsfag, men hun lyttede dog stadig efter. Da en pige rækkede fingeren op og spurgte hvor gammel han var og om han var single, begyndte hun at grine lidt for sig selv. Deet var ikke lige noget hun ville have spurgt ham om, men hun var nu alligevel en lille smule nysgerrig om hvor gammel han var.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!) Empty Sv: Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!)

Indlæg  Nød Tirs 8 Jan - 6:53

Chika lyttede lidt til hvad læren fortalte og tænkte lidt over hvem der dog havde list til at være lærer? hun sukkede stille og lagde sine arme over kors på bordet foran sig og støttede derefter sin pande mod sine arme og stirrede ned i bordet. hun lukkede stille øjnene og prøvede at få slappet lidt af. der var dejlig fredligt i denne klasse, det var rart.


Kenji nikkede anerkendene til svaret og smilte stort, hvorefter han så på pigen der stilte flere spørgsmål. det virkede lidt typisk piger at stille sådan nogle spørgsmål, men det kunne da være lidt sjovt at vide. derefter så han tilbage på læren og afventede svar.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!) Empty Sv: Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!)

Indlæg  Kashi Tirs 8 Jan - 7:00

Han kunne simpelthen ikke lade være; han grinte. "Jamen, så er det velnok heldigt for jer at jeg er åben om det meste." Luciano's grin gik over i et smil, og han svarede. "Jeg fyldte 30 her i oktober, og ja, jeg er single."
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!) Empty Sv: Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!)

Indlæg  Feline Tirs 8 Jan - 7:37

Leona frydede sig over at hun havde fået læreren til at grine og at han ikke var blevet sur eller fornærmet over hendes spørgsmål. Nå hvad skulle hun nu spørge om? Hun kunne til at starte med ikke komme på noget, men faldt hende ind at hun jo kunne ind til hans interesser. "Hvad er dine hobbyer? Og dyrker du nogen former for sport?" Hun smilede og håbede lidt på at de kunne få resten af timen til at gå med at stille ham spørgsmål i stedet for at have biologi, som hun bare syntes var ekstremt kedeligt alligevel.
Feline
Feline

Antal indlæg : 61
Tilmeldt : 01/01/13
Alder : 34

Tilbage til toppen Go down

Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!) Empty Sv: Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!)

Indlæg  Nobu Chan Tirs 8 Jan - 7:43

Lacus kiggede ned i sin bog og tænkte "Er der ikke et eller andet vi kan lave, det her er kedeligt" Hun kiggede op da de næste spørgsmål blev stillet. Hun sad lidt og smilede og tænkte "Jeg er vidst ikke den eneste der keder sig gevaldigt." Hun kiggede rundt i klassen og så hvor mange af dem der rent faktisk sad og lavede noget andet.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!) Empty Sv: Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!)

Indlæg  Nød Tirs 8 Jan - 8:07

Chika lyttede ikke rigtig mere da de spørgsmål ikke rigtig interesserede hende lige nu. hun var for træt til det var interessant. hun gabte helt stille og lukkede sine øjne i. der gik ikke ret langtid før hun var faldt i en stille søvn


Kenji så ldit rundt på folk og tænkte lidt over alt andet end det der foregik. han begyndte at grine lidt over alle disse spørgsmål. det var meget ligefrem, men det var jo ikke en vildt spændende time, men det kunne da være deres læres liv kunne være mere spændene. han så afventende pås svar fra læreren .
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!) Empty Sv: Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!)

Indlæg  Kashi Tirs 8 Jan - 8:17

"Hobbyer? Tjo, jeg elsker at være i køkkenet og lave mad. Det vokser man lidt op med i Italien, så det er vel egentligt naturligt nok at jeg kan lide det. En god bog siger jeg nu heller aldrig nej til. Og sport... Jeg går ikke til noget som sådan, jeg kan godt lide at skifte rundt til tider. Det bliver en smule for ensformigt hvis jeg kun holder mig til en enkelt sportsgren, synes jeg. Men nå, tilbage til undervisningen. Jeg kune se I alle har fået udfyldt arkene, meget godt. Men så er spørgsmålet; hvilken betegnelse har I brugt? Den danske, eller den latinske, hvis I da kender de latinske betegnelser for hvert organ?" han så ud over klassen, og opdagede da den ene elev der var faldet i søvn. Med et suk tog han fat i den tunge biologibog, og gik stille og roligt ned mellem rækkerne. Da han nåede til den sovende elev, smed han bogen ned på bordet foran hende så den gav et ordenligt smæld.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!) Empty Sv: Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!)

Indlæg  Feline Tirs 8 Jan - 8:31

Leona sukkede diskret, da læreren besluttede sig for at fortsætte undervisningen igen. Hun nåede dog lige at nævne at hun havde brugt de danske betegnelser, for det var de eneste hun havde lært, inden han langsomt gik ned til hende som var faldet i søvn og fik smidt den tunge biologibog ned i hendes bord. Leona fik et kæmpechok selvom hun egentligt havde fulgt ham med øjnene og set ham gøre det.
Feline
Feline

Antal indlæg : 61
Tilmeldt : 01/01/13
Alder : 34

Tilbage til toppen Go down

Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!) Empty Sv: Biologi time med den nye lærer (For alle årgange!)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum