Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nye ansigter //åben for alle lærer ^^//

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Nye ansigter //åben for alle lærer ^^// Empty Nye ansigter //åben for alle lærer ^^//

Indlæg  Shika Man 31 Dec - 10:41

Kensei sad i opholds-rummet for lærere og sad i en stol som stod sammen med en sofa gruppe i et af hjørnerne.. Han sad og grublede over nogle ting som han ikke var helt klar over hvordan han skulle løse i nu.. han sad i et bar afslappet blå/grå slidte militær-bukser og en sort tanktop, med et par kombat-boots også..
Lige nu sad han alene i opholds-rummet og det passede ham sådan set fint nok..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nye ansigter //åben for alle lærer ^^// Empty Sv: Nye ansigter //åben for alle lærer ^^//

Indlæg  Felixnyuu Man 31 Dec - 10:45

Desiré gik roligt ind på lærernes opholdsrum. Hun havde en bog under armen og hendes briller sad oppe i panden på hende. HUn brugte dem kun når hun læste. Hun havde skiftet til løs nederdel der svingede om hendes ben som hun gik og en langærmet t-shirt der var en smule nedrindet, dog ikke for meget.. Hun lagde hurtigt mærke til Kensei og satte sig ned i sofaen.. "godaften" hun smilede venligt og åbnede sin bog
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nye ansigter //åben for alle lærer ^^// Empty Sv: Nye ansigter //åben for alle lærer ^^//

Indlæg  Shika Man 31 Dec - 10:51

Kensei kikkede op og rystede sit hovedet fri fra sine tanker "Aften..." han kikkede venligt på Desiré og nikkede kort med hovedet "Kensei Muguruma.. Jeg tror aldrig vi har fået introdukserset os.." Han holdte venligt sin hånd frem mod hende imens han rejste sig en smule fra sin stol..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nye ansigter //åben for alle lærer ^^// Empty Sv: Nye ansigter //åben for alle lærer ^^//

Indlæg  Felixnyuu Man 31 Dec - 10:58

Desiré lagde en hånd på sin bog og rejste sig let op og gav ham hånden.. "Desiré Milady" hun smilede venligt og satte sig ned igen. Hun lagde det ene ben over kors og trak sit løse hår om på den ene side. Det gik hende til lige over brystet. Det var befriende endelig at have det løst igen. Hun havde det ikke så tit, da hun gerne ville se anstændig ud til undervisningen..
Hun så op på Kensei.. "Har du haft en god dag?" hendes stemme var venlig
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nye ansigter //åben for alle lærer ^^// Empty Sv: Nye ansigter //åben for alle lærer ^^//

Indlæg  Shika Man 31 Dec - 11:10

Kensei satte sig ned igen og kikkede på hende "Jo ganske udemærket havde nogle elever som ikke lige viste hvordan man opførte sig men fik det dog rettet meget hurtigt.." Han trak let på skulderne og smilede til hende "Hvordan har din været?" Han havde godt lagt mærke til at hun havde de største bryster han havde set i rimelig mange år hvis han overhovedet havde set nogle der var større..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nye ansigter //åben for alle lærer ^^// Empty Sv: Nye ansigter //åben for alle lærer ^^//

Indlæg  Felixnyuu Man 31 Dec - 11:15

Hun smilede og lukkede sin bog igen.. Det var egentlig ikke høfligt og læse når man snakkede med folk. Hun lænede sig frem og lagde bogen på bordet.. "Hård.. jeg havde dansk med 3gerne igen.. Og det betyder hr. Jaeger.." hun gøs lidt ved tanken men rystede det hurtigt af sig. Hun lænede sig tilbage og trak sine ben op på sofaen så de lå sidelæns ud fra hendes krop dækket af den løse nederdel. Hun havde bare ben og tæer og det var blevet køligt.. "Han er lidt af en.." hun tyggede lidt på ordet før hun sagde noget... "Udfordring" hun sendte ham et lidt opgivende smil med et let træk på skuldrene
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nye ansigter //åben for alle lærer ^^// Empty Sv: Nye ansigter //åben for alle lærer ^^//

Indlæg  Shika Man 31 Dec - 11:32

Kensei nikkede anerkendende med hovedet "Ja han er til tider ikke så nem at håndtere.. Men du virker en smule tøvende Desiré.. Er det noget galt..?" Han kikkede en smule bekymret på hende da han ikke helt forstod hvorfor desiré var bange for Grimmjow.. Grimmjow havde aldrig til den dag idag lagt hånd på en pige eller kvinde i desiré tilfælle..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nye ansigter //åben for alle lærer ^^// Empty Sv: Nye ansigter //åben for alle lærer ^^//

Indlæg  Felixnyuu Man 31 Dec - 11:36

Hun kiggede en smule overrasket op på ham.. Yeah hun havde måske været lidt for afslørende.. Hun smilede akavet.. "Han har bare givet mig et nick name, og har en tendens til at kommentere ret meget på nogle ting der ikke er passende.. Jeg ved ikke hvorfor det så stort et problem med ham. Jeg vandt til at håndtere mænd der er sådan.. " hun var godt klar over hendes bryster krævede meget opmærksomhed, og det var også derfor hun passede på med det tøj hun gik i.. "det fint nok.. Jeg kan stadig undervise og han lytter da... lidt til hvad jeg siger" Hun smilede lidt. hun havde det lidt skidt med hun var bange for en elev, men kunne jo ikke ændre det
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nye ansigter //åben for alle lærer ^^// Empty Sv: Nye ansigter //åben for alle lærer ^^//

Indlæg  Shika Man 31 Dec - 12:04

Kensei sukkede og rystede på hovedet, han kendte kun alt for godt til det ræs som Grimmjow kørte i klassen.. "Javel ja.. Ja jeg kan jo ikke sige jeg er overrasket for kender kun alt for godt til den måde Grimmjow er på.." Kensei kløede sig lidt i nakken "Jeg er jo hans Sensei her på skolen og har da også kendt han i nogle få år før skolen.." Han strakte sine ben og smed den ene fod op på det modsatte knæ..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nye ansigter //åben for alle lærer ^^// Empty Sv: Nye ansigter //åben for alle lærer ^^//

Indlæg  Felixnyuu Man 31 Dec - 19:51

Hun smilede stadig bare roligt... "Det går nok.. Det jo ikke fordi han har slået mig eller lign, tror egentlig ikke han kunne finde på det.. Han har bare en evne til at gøre mig ret bange" hun trak lidt på skuldrene. Hun forstod det ikke helt selv.. "Og jeg kan ikke rigtig gøre noget for grundlaget til det." Hun kiggede ubevidst ned på sine bryster før hun kiggede op på Kensei igen.
"Så det vil sige du er kampsports træneren her på skolen?" hendes stemme lød som om de bare havde snakket om helt almindelige ting.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nye ansigter //åben for alle lærer ^^// Empty Sv: Nye ansigter //åben for alle lærer ^^//

Indlæg  Shika Man 31 Dec - 22:57

Kensei smilte og nikkede lidt med hovedet "Ja han har vel en evne for at kunne skræmme folk.. Og jo jeg er den nye kampsports lærer her på skolen.." Han havde lænt sig tilbage i stolen og kikkede med en smule interesse over på Desiré.. Han kunne godt forstå det nickname hun havde fået af Grimmjow dog men det valgte han måske lidt klogt at holde for sig selv..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nye ansigter //åben for alle lærer ^^// Empty Sv: Nye ansigter //åben for alle lærer ^^//

Indlæg  Felixnyuu Man 31 Dec - 23:02

Desiré var ikke dum, og hun havde da også for længst opdaget de blikke Kensei sendte hende. Hun lod sig dog ikke mærke til det.. Hun var vandt til det, og så længe hun blev behandlet med respekt så var hun egentlig ligeglad. Lige nu følte hun sig ikke skidt tilpas.
Hun lænede sig lidt tilbage og smilede.. "Ahh.. Så må vi da håbe du kan få lidt skik på de unge drenge. De har haft for vane at slås ret meget.. Temperament det har de bestemt" hun lod sit fletning hænge løst ned nu den var færdig flettet. Hendes hænder lagde hun roligt i skødet. "Så du helt ny her på skolen eller? Jeg må have misset mødet om nye lærer" hun smilede lidt undskyldende. "Men må nu indrømme det rart vi er nogle flere der kan holde styr på dem. Ville være rart at kunne slappe lidt af ind imellem.. Som nu" hun åndede langsomt ud
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nye ansigter //åben for alle lærer ^^// Empty Sv: Nye ansigter //åben for alle lærer ^^//

Indlæg  Shika Man 31 Dec - 23:12

Kensei grinte svagt "Ja jeg har da held med at sætte skik på mange af dem. Dog er der altid Jeager og Hatake som skal være på tværs.. Men det er ikke noget jeg ikke kan håndtere det kræver bare den rette træning.." En svag trækken af skulderne og Kensei kikkede kort ud af vinduet før han kikkede tilbage på Desiré.. "Men har været her i en måned eller to.. Så helt ny er jeg heller ikke.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nye ansigter //åben for alle lærer ^^// Empty Sv: Nye ansigter //åben for alle lærer ^^//

Indlæg  Felixnyuu Man 31 Dec - 23:35

Desiré smilede lidt.. Okay hun havde været for fokuseret på alt andet. Det var ikke godt... Faktisk var det en smule pinligt.. Hun strakte sig lidt og kløede sig nervøst i håret.. "yeah... okay.. undskyld jeg har vist været ret så fraværende.."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nye ansigter //åben for alle lærer ^^// Empty Sv: Nye ansigter //åben for alle lærer ^^//

Indlæg  Shika Man 31 Dec - 23:41

Kensei smilede blot til hende og rystede lidt på hovedet "Det er helt okay. Jeg er sikker på du har haft en masse at se til.. Selv har jeg også haft lidt travlt må jeg indrømme.." Han kløede sig lidt i nakken og smilte svagt..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nye ansigter //åben for alle lærer ^^// Empty Sv: Nye ansigter //åben for alle lærer ^^//

Indlæg  Felixnyuu Man 31 Dec - 23:43

Hun grinede lidt.. "Men jeg vil egentlig gerne lærer dem lidt at kende, de er trods alt en kollega." hun smilede svagt og rettede lidt på måden hun sad på så hun sad lidt bedre. "Har du nogen interesser ud over det åbenlyse kampsport?" hun smilede venlig til ham
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nye ansigter //åben for alle lærer ^^// Empty Sv: Nye ansigter //åben for alle lærer ^^//

Indlæg  Shika Man 31 Dec - 23:50

Kensei rettede sig lidt i stolen og var en smule overrasket over at hun faktisk gerne ville lære ham bedre at kende "Ehm jo jeg kan lide at være udenfor og at læse en god bog.." et smil kom frem på hans læber "Men hvad med dig? Hvad kan du godt lide at lave?" Han kikkede på hende med en smule interesse i sit blik..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nye ansigter //åben for alle lærer ^^// Empty Sv: Nye ansigter //åben for alle lærer ^^//

Indlæg  Felixnyuu Tirs 1 Jan - 0:37

Hun sad bare roligt og lignede en der slappede helt af, hvilket hun også gjorde.. "Jeg elsker og læse, har altid været glad for det. Fordyber mig meget i bøgerne.. Det som om jeg en del af dem" hun smilede lidt ved tanken... "Hvad er det så for nogle bøger du læser?" hendes øjne var oprigtigt interesseret i hvad han læste
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nye ansigter //åben for alle lærer ^^// Empty Sv: Nye ansigter //åben for alle lærer ^^//

Indlæg  Shika Tirs 1 Jan - 0:42

En lille trækken på skulderne kom fra Kensei "Jeg læser nok mest Fantasy og sådan noget.. Men en god krimi er heller ikke dårligt nogen gange.. Lige nu er jeg dog ikke i gang med nogen bog da jeg ikke lige har fundet en som siger mig noget.. Men måske du kunne give mig et hint til en.." Han satte sig mere op i stolen og kikkede på hende "Men hvad læser du?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nye ansigter //åben for alle lærer ^^// Empty Sv: Nye ansigter //åben for alle lærer ^^//

Indlæg  Felixnyuu Tirs 1 Jan - 0:46

Hun smilede lidt og tog sin bog på bordet. Hun kørte forsigtigt en hånd henover og smilede lidt.. "det en fantasty faktisk... Hymnernes hersker.. Har læst den før men kan ikke helt få nok af den" hun smilede lidt.. "Den er måske dog lidt for fesen for dig.. " hun tænkte lidt.. "Jeg skal nok se om jeg kan komme i tanke om en god bog, men lige på tungen har jeg ikke en.. Måske har jeg en du kan låne. Har en helt reol" hun grinede lidt. Ja hun elskede virkelig bøger.. Hun havde et bredt oprigtigt smil på læberne og rettede lidt på brillerne i håret.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nye ansigter //åben for alle lærer ^^// Empty Sv: Nye ansigter //åben for alle lærer ^^//

Indlæg  Shika Tors 3 Jan - 3:01

Et svagt nik kom fra Kensei og han kikkede på hendes bog kort "Tror jeg har læst lidt af den faktisk.. Den sagde mig dog aldrig det helt store desværre.. Men vi finder bare ud af det på et tidspunkt om du har en bog jeg måske kunne være interesseret i at læse.." han smilte venligt og flyttede blikket fra hende og kikkede ud af vinduet..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nye ansigter //åben for alle lærer ^^// Empty Sv: Nye ansigter //åben for alle lærer ^^//

Indlæg  Felixnyuu Tors 3 Jan - 3:05

Hun lagde bogen i sofaen ved siden af sig og lænede sig helt tilbage igen.. Der var nu ikke noget bedre end at slappe af sådan her.. Hun lukkede øjnene... "Hvis du vil kan du få lov og gennemgå min reol selv en dag. Kan være du falder over en titel der virker interessant jo." hun smilede lidt og åbnede øjnene og kiggede på ham "Der er trods alt så mange bøger jeg ikke kan huske titlerne på dem alle, selvom jeg har læst dem" hun grinede lidt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nye ansigter //åben for alle lærer ^^// Empty Sv: Nye ansigter //åben for alle lærer ^^//

Indlæg  Shika Tors 3 Jan - 3:17

Kensei trak lidt på skulderne og kikkede på Desiré "Jo kunne vi nok godt finde ud af.. Vil nok også være det nemmeste at gøre det sådan.." Han havde lænet sig helt tilbage i stolen og havde igen vendt blikket mod vinduet før han lukkede sine øjne kort og kom med et lille suk.. "Måske man burde finde vej til sit værelset og få lavet de sidste ting inden natten.." Han gad faktisk ikke rigtigt men der var jo ikke så meget at gøre..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nye ansigter //åben for alle lærer ^^// Empty Sv: Nye ansigter //åben for alle lærer ^^//

Indlæg  Felixnyuu Tors 3 Jan - 3:21

Hun smilede lidt til ham.. "Det har jeg ordnet inden.. På den måde kunne jeg slappe helt af nu" hun lagde sig ned på ryggen i sofaen og hvilede hovedet på en pude. Bogen havde hun rykket op på maven.. "Jeg gik herind for at slappe lidt af inden jeg går i seng. Har tidlige timer i morgen." hun lå og kiggede op i loftet.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nye ansigter //åben for alle lærer ^^// Empty Sv: Nye ansigter //åben for alle lærer ^^//

Indlæg  Shika Tors 3 Jan - 3:32

Kensei kløede sig lidt i nakken og lænede sig frem så han sad med armene på sine knæ "Jeg har faktisk ordnet det meste der er kun nogle få små ting jeg mangler.. Men jeg har jo tidlig morgen træning med nogle elever så er nød til snart at komme seng.." Han rejste sig op fra stolen og smilte svagt til hende " Men vi ses jo nok igen.. Skolen er jo ikke så stor igen.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nye ansigter //åben for alle lærer ^^// Empty Sv: Nye ansigter //åben for alle lærer ^^//

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum