Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Den nye lærer.

Go down

Den nye lærer.  Empty Den nye lærer.

Indlæg  Misaki Tirs 25 Sep - 2:57

Acher som var blevet valgt til at vise den nye lærer rundt på skolen, fordi han ingen vagt havde og det var den kvindelige sygeplejerske der havde vagten til aften tid.
Han stod med sin sorte frakke på, med en smøg i mundvigen, da han jo teknisk set ikke befandt sig på skolens område, den nye lærer hed Drake Ross, så det var en mand ud fra navnet at dømme, men han vidste ikke hvad han ellers kunne vendte sig.
Han trippede lidt og trampede noget sne af sine plank polerede sko, det var ikke fordi han frøs, det varmere fordi han gerne ville have dette overstået og jo, han frøs også, en del endda.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Den nye lærer.  Empty Sv: Den nye lærer.

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 3:21

Drake kom gående i sin lange, lysebrune frakke og sit trofaste grå halstørklæde. Han elskede lyden af sne blive mast under hans fødder; det mindede ham om ferien til Grønland, han havde været på for et par år siden. Han kom til at smile ved tanken, lige indtil han så en ung fyr stå ved hovedlågen. Det måtte være ham, der skulle tage imod ham. Måske vise ham rundt.
Han satte tempo på, indtil han var noget helt op til ham, hvor han stoppede op og sendte ham et venligt smil, "hej. Jeg er Drake Ross. Den nye lærer."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye lærer.  Empty Sv: Den nye lærer.

Indlæg  Misaki Tirs 25 Sep - 3:26

Wow. Han. er. høj. Var de første ord Acher kom til at tænke, men rystede så sin overraskelse af sig.
Acher så på ham og smed sin cigaret og sagde "Jeg hedder Acher Arkwright, jeg er skolens ene sygeplejerske." Han så på ham og spurgte "Skal vi så til at gå indenfor? Jeg har stået her i noget tid og vil gerne snart ind for at undgå at blive syg, hvis du forstår." og med den sidste sætning kom der et lille smil fra Acher.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Den nye lærer.  Empty Sv: Den nye lærer.

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 3:40

"Oh. Selvfølgelig. Jeg vil nødig være den idiot, der gør skolens sygeplejerske syg," svarede Drake lystigt. Han så hen mod en stor dør et stykke foran dem, og regnede hurtigt ud, at det måtte være hovedindgangen. Han smilede igen til Acher, "skal vi?", nikkede mod døren og begyndte at gå derhen af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye lærer.  Empty Sv: Den nye lærer.

Indlæg  Misaki Tirs 25 Sep - 3:47

Acher gik blot ved siden af Drake, han så blot på døren og spurgte "Hvor gammel er man så?" Han tog sine hænder i lommerne på sin frakke og pustede irriteret ud, det irriterede ham stadig at Tyson bare var gået og efterladt ham sovende på skrivebordet.
Han prøvede dog at ignore den fact.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Den nye lærer.  Empty Sv: Den nye lærer.

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 3:53

"Jeg er 30 år. Det var nok den sværeste fødselsdag i mit liv. Man lyder så gammel, når man er kommet op i 30'erne, selvom jeg føler mig helt fin og frisk. Men det kommer du til at forstå, når du kommer op i den alder," Drake grinede lavt til den sidste sætning og smilede så varmt til Acher, selvom han ikke kiggede tilbage på ham, "hvad med dig? Hvor gammel er du?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye lærer.  Empty Sv: Den nye lærer.

Indlæg  Misaki Tirs 25 Sep - 3:55

Acher så op på ham og brød ud i latter, han blev endda nødt til at stoppe op for at kunne fåvejret og han sagde, mens han tørrede sig under det ene øje og sagde "Lad os bare sige at da du blev født var jeg allerede 1 år." Han grinede stadig lidt, men begyndte så at gå igen, stadig klukkende.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Den nye lærer.  Empty Sv: Den nye lærer.

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 4:12

Drake stoppede også op og stirrende undrende på Acher, da han brød ud i latter. Han ville spørge ham op, hvad der var så sjovt, men Acher kom ham i forekøbet med et svar.
Han sukkede højlydt af sig selv og sagde, "det er jeg ked af, virkelig. Du ser bare... utrolig ung ud af din alder. På den gode måde."
Drake gik stille med ham og sendte ham et undskyldende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye lærer.  Empty Sv: Den nye lærer.

Indlæg  Misaki Tirs 25 Sep - 4:16

Han så smilende op på ham og sagde "Du skal ikke sige undskyld, desuden jeg tager det bare som et komplimant." Han klukkede stadig, men det var ikke så meget og han stoppede da de nåede dørene og spurgte "Så skal du til at se skolen, indenfor." Han smilede og åbnede døren.

//Rykker til gangen. //
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Den nye lærer.  Empty Sv: Den nye lærer.

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 5:12

Drake var utrolig lettet over Achers svar og udstødte en lang udånding.
Han smilede tilbage til Acher og gik forbi ham indenfor, stadig overrasket over hans alder og hans væremåde. Det var overhovedet ikke sådan, han forstillede sig en sygeplejerske var.

//Gangen 8D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye lærer.  Empty Sv: Den nye lærer.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum