Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

+2
Felixnyuu
Shika
6 deltagere

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 4 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Felixnyuu Lør 5 Jan - 8:16

Moka der smilede en smule for selvtilfreds havde lagt armene om halsen på Genma.. Hun smilede over hans kommentar "Jaa man skulle tro jeg vejede mindre med dem her, men det gør det så meget mere praktisk i andre situationer" hun havde en flirtende stemme og rettede kort sit tøj da hun blev sat ned før hun kiggede på ham en enkelt gang og gik ned af gangen godt vrikkende med røven som altid..

//Moka er ude//

Desiré sukkede over Genmas kommentar.. Utroligt... Da hun så Genma havde sat Moka ned kiggede hun på ham "Nååh hr. Shiranui du har vist en mus du skal fange.." hendes tone var afslappet og rolig...
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 4 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Shika Lør 5 Jan - 8:20

Genma rystede på hovedet og sukkede da han blev afbrudt i at stå og kikkede på Moka's røv.. Han gik tilbage ind i klassen og lukkede døren igen før han begyndte at lede i klassen efter den sidste mus..

Da der var gået en halv time og han stadig ikke have fundet den sidste mus rettede han sig op igen og kikkede på Tits "Jeg kan stadig ikke finde den Frøken.. Det kan være der er nogen som har taget den med ud af klassen med vilje eller noget.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 4 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Felixnyuu Lør 5 Jan - 8:24

Desiré der også var ved at være en smule træt af at blive siddende sukkede opgivende. Hun havde siddet og rodet nogle papire igennem som lå på bordet... "Jamen så der jo ikke noget at gøre. jeg må læse af og få pedellen til at tjekke efter... Hvem ved om en af de små har gemt sig et sted" hun skød helt tanken væk om at en elev kunne have taget den.
Hun hoppede elegant ned fra bordet og tog den bunke papire hun hvade fundet frem. Hun gik ned og gav dem til Genma.. "Jeg forventer du har løst alle disse opgaver inden ugen er omme." hun så koldt på ham og gik op til tavlen igen og hviskede det ud hun havde skrevet.. "Det var alt Hr. Shiranui.. men forsøg ikke og lav sådan et nummer i min klasse igen.."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 4 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Shika Lør 5 Jan - 8:34

Genma bandede lidt under sin ånde og gik hen til sin taske og smed papirene ned i den.. De ville være lette af lave med mindre han jo kunne få Kakashi til det..

På vej ud af døren kunne man svagt høre ham mumle "Jeg viste jeg skulle have brugt ederkoper jeg viste det.."

//Genma ude//
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 4 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Felixnyuu Lør 5 Jan - 8:36

Desiré hørte ikke det sidste genma sagde udover en svag mumlen. Hun sukkede og samlede hurtigt sine ting og gik med små hurtige skridt ud af lokalet og lukkede døren og låste den. Derefter satte hun næsen imod Viceværtens kontor

//Tråden er slut//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Fælles Dansk time med Frøken tits  //åben for alle årgange // - Page 4 Empty Sv: Fælles Dansk time med Frøken tits //åben for alle årgange //

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum