Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Det her sker bare ikke...!!!

4 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Det her sker bare ikke...!!! - Page 2 Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Lise Tirs 18 Dec - 7:02

Minato rystede langsomt på hovedet, som om han vågnede op af en drøm. Hvem var.. årh for fanden. Midt på gangen og så lige hende.
"Hvad.. det.. Kushina, hvad for noget?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! - Page 2 Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Shika Tirs 18 Dec - 7:05

Det blev efterhånden for meget for Genma og han måtte hen og være med det her kunne kun blive sjovt.. Han gik og på siden af Moka og smed sin taske på gulvet ved siden af imens han kikkede på Minato og Kushina med et grin "Jeg vil nu sige at alle som har bare lidt hjerne på første sal fattede det da Kushina gjorder det med maven.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! - Page 2 Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Dec - 7:09

Moka hørte Genma der kom gående hen af gangen og kiggede kort på ham og så på de 2 igen... "Jeg sagde til dig stumpen ikke var for smart... Men så igen.. det ene skal jo passe til det andet" hun kiggede på Kushina imens hun tog sit hår om på den ene side og kørte fingrene igennem for at få eventuelle små knuder ud
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! - Page 2 Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Kashi Tirs 18 Dec - 7:11

Kushina's ene næve knyttedes, og hvis øjne kunne dræbe, så var Moka død på stedet. "Lad være med at fornærme mig eller min kæreste, gider du?" hendes stemme var ligeledes blevet hård som is.

Kakashi gad nu ikke rigtigt stå alene derhenne... Plus, han syntes at Moka havde en tendens til at gå over stregen. Så for en gangs skyld nærmede han sig ikke for at prikke til Minato - men mest for at hjælpe med at holde Kushina's temperament i skak.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! - Page 2 Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Lise Tirs 18 Dec - 7:15

Ups.. Han kunne godt mærke hvor det her bar hen. Men.. for det første var han alle mulige blandinger af forvirret, desperat, og fantastisk lykkelig. Og for det andet syntes han det var helt okay hvis Moka fik et par på hovedet. Så han kiggede bare på Genma. "Gider du godt blande dig udenom?" helt stille og roligt.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! - Page 2 Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Shika Tirs 18 Dec - 7:20

"Hør det er ikke smart at tage en slåskamp midt på gangen.. Og desuden Minato så blander jeg mig ikke jeg siger blot at alle med en hjerne på første sal kan regne det ud.." Et lille flabet smil kom fra Genma men han gjorder ikke noget for at rykke sig fra hvor han stod.. Kushina kunne godt finde på at gøre noget dumt og så var det bedre at han blev stående så hun ikke ville have helt så let ved hvad hun ville "Røde brug hovedet.. Er det vær at blive smidt ud af skolen for? Det er mindst 3 kamera på denne gang lad vær med at være dum.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! - Page 2 Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Dec - 7:23

Moka havde set Kushina blev sur og lagde mærke til hendes knytnæve, men hun var egentlig ligeglad.. "jeg sagde bare sandheden.. hvis du ikke kan tåle det, kan jeg ikke se hvorfor det mit problem.. I står trods alt midt på gangen.. Hvis i ville have samtalen skulle være privat skulle i have fundet et privat sted" hendes tone var nedladende og mindst lige så hård... Godt være folk ikke ville have hun skulle blande sig osv, men at stå midt på gangen til offenligt skue, så bad man sq selv om det.. Hendes blik blev bare holdt roligt på Kushina og hun viste ingen tegn på at ville rykke sig
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! - Page 2 Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Kashi Tirs 18 Dec - 7:27

Kakashi trådte tæt på, tog fat i Moka's håndled uden videre, og trak så hun autmatisk ville vende sig mod ham. "Gider du godt lade være med at gøre det sværere for dem end det er i forvejen?"

"Og gider du godt lade være med at bryde ind og lade mig give hende de slag hun fortjener?" tordnede Kushina. hun så ikke engang Kakashi's indblanden som den hjælp den var ment som.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! - Page 2 Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Lise Tirs 18 Dec - 7:44

"KUNNE I IKKE ALLE SAMMEN VÆRE SÅ VENLIGE AT LADE MIN KÆRESTE OG MIG VÆRE I FRED," sagde Minato højt og bestemt. Han tog fat om Kushinas skuldre igen - hvor nødigt han end ville indrømme det, havde Genma en pointe. Og Kakashi.. det havde han ikke lige regnet med. Men.. nu var der noget der var vigtigere end alle de her åndsvage diskussioner.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! - Page 2 Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Shika Tirs 18 Dec - 8:28

Genma sukkede og rystede på hovedet "Ses gutter.. Gider sku ikke det her drama.. Jeg har ikke tænkt mig at ryge op til Pepsi igen.. Har næsten lige været der.." Han vendte sig tog sin taske med den ene arm og smed den over skulderen før han kom med et grin og tog fat om livet på Moka og smed hende over skulderen imens han holdte hende med begge arme og gik ned af gangen..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! - Page 2 Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Dec - 8:31

Moka der kiggede vredt på Kakashi og skulle til at sige noget fik et chok da hun pludselig blev smidt over skulderen på nogen.. "WHAT THE?" hun kiggede rundt og fik øje på Genma der havde smidt hende på skulderen... Well... godt det samme.. Hun overvejede lidt om det var bevidst hun lå med brysterne imod hans krop for i hendes korte nederdel burde stort set alle på gangen nu have frit udsyn til sine trusser.. Hun smilede lidt ved tanken...
Hun kiggede på Kakashi... "Hyg dig.. loverboy.." hun var flabet og kiggede kort på minato og kushina, hun overvejede og sige noget men nåede det ikke.. I stedet drejede hun hovedet en smule imod Genma "Hvaaa... hvor vi på vej hen?" hun var egentlig ligeglad men spurgte alligevel
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! - Page 2 Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Kashi Tirs 18 Dec - 8:46

SIden hans hænder nu var fri, løftede Kakashi overgivende sine hænder. "Rolig, det var kun for at hjælpe. Hvilket Genma så fik ordnet nu..." han sukkede, og sænkede hænderne igen. "Det... Jeg tror bare jeg også går nu. Skulle alligevel hen og træne. Ses, I to." et skævt, lettere undskyldende smil, og så gik Kakashi i den anden retning af Genma og Moka, hen mod dojo'en.

Kushina tog et par dybe indåndinger, lænede sig så let ind mod Minato. "... Tak for at du holdte mig tilbage." mumlede hun stille. "Men... Måske skulle vi gå hen på værelset. Fortsætte der. Vil ikke have flere overhører."
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! - Page 2 Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Lise Tirs 18 Dec - 8:58

"Mmm," mumlede han bekræftende. Egentlig overrasket over at det var gået så let... Måske var det endelig lykkedes ham at lyde overbevisende? Det var jo ligegyldigt med dem. Alt andet end hende var ligegyldigt. "Hvis værelse?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! - Page 2 Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Shika Tirs 18 Dec - 9:01

Genma rundede et hjørne og smilte "Det ved jeg ikke.. Noget specielt sted du har i tankerne? jeg tænkte lidt på et værelse så vi tager den derfra.."

Og med det gik Genma mod deres dorms..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! - Page 2 Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Kashi Tirs 18 Dec - 9:03

"Liegemeget... Bare vi er alene." sagde Kushina stille, før hun så smilede til ham, dog stadig en smule nervøst, nu hendes temperament var væk igen.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! - Page 2 Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Lise Tirs 18 Dec - 9:07

Han smilede tilbage - følte sig med et rolig indeni. "Tag det roligt.." han lænede sig frem og kyssede hende forsigtigt. "Det skal nok gå."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! - Page 2 Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Kashi Tirs 18 Dec - 9:08

"Kan jeg... Ikke helt se hvordan det kan." hun sukkede. "Lad os... Bare komme derhenaf, ikk'?" hun rettede sig op og begyndte at krykke sig vej ned af gangen.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! - Page 2 Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum