Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Det her sker bare ikke...!!!

4 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Det her sker bare ikke...!!! Empty Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Kashi Tirs 18 Dec - 5:13

Fuck. Fuck, fuck, fuck og atter fuck. Det var den eneste tanke der kørte gennem Kushina's hoved efter hun havde været hos sygeplejersken. Hun havde bare vidst der ar noget galt, og det var der så. For fanden. Hvordan hevede skulle hun få sagt det her til Minato?

I første omgang skulle hun finde ham, dog. Hun gik i højt tempo ned af gangen og ledte efter det velkendte, uregerlige blonde hår der tilhørte hendes kæreste.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Lise Tirs 18 Dec - 5:20

Han stod og balancerede bøger ud af skab og ind i skab, og lyste op i et smil da han så hende. "Hej!" Han gik hende i møde og lagde armen om hendes skuldre. "Jeg spekulerede lige på hvor du var henne." Hun så ikke ud som om hun havde været til træning.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Kashi Tirs 18 Dec - 5:44

"Jeg har... Været hos skolesygeplejersken." sagde hun stille og bed sig let i læben, vikklede en tot hår om sin ene finger i ren nervøsitet. Hvordan helvede skulle hun dog få det sagt.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Lise Tirs 18 Dec - 5:47

"Er du syg?" en bekymret panderynken. "Eller har du ondt i benet? Du er ikke begyndt at træne ben igen allerede, vel?" Ingen kunne holde hende helt fra at træne, men hun havde fået strenge ordrer om ikke at belaste det brækkede ben. Hvilket han mindede hende om et par gange om dagen.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Kashi Tirs 18 Dec - 5:49

Hun sukkede, og rystede let på hovedet. "Nej til begge dele." sagde hun stille, og så ned i gulvet. 'Skatter, jeg er gravid.' Nej, alt for ligefrem, plus alle andre lige omkring dem ville høre det. 'Ehm, ser du, skat, det røde er lidt sent på den, og...' Nej, sikkert for vagt til at han ville fange det.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Lise Tirs 18 Dec - 6:00

"Jamen.. hvorfor var du så til skolesygeplejersken?" Han kunne se på hende at der var et eller andet helt galt. Hun så aldrig sådan ud. "Hvis du ikke var syg?" Han klemte blidt om hendes skulder.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Shika Tirs 18 Dec - 6:03

Genma kom gående ud af en dør med sin taske over skulderen og var lige ved at runde hjørnet da han fik øje på Kushina og Minato.. 'uf ser vist lidt seriøst ud.. Måske man skulle blive her og se hvad der sker..' Genma trak sig med det samme tilbage rundt om hjørnet og kikkede blot hen på dem..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Dec - 6:04

Moka kom gående ned af gangen. Hun lagde slet ikke mærke til Minato og Kushina, dog så hun Genma der stod bagved et hjørne.. Hun smilede lidt.. Hvad lavede han der.. Hun tog sine sko af så hun gik lydløst hen og lænede sig imod hans ryg og hviskede "Hvad laver du nu af narrestreger? Små drengestreger igen, eller er du ved at blive en mand?" hendes tone var drilsk og flabet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Kashi Tirs 18 Dec - 6:07

"Øhm... Jo... Ser du..." hun sank let. "Jeg... Har måske ikke heelt været så god til at huske... Du ved, de små piller der." hun håbede han fangede den, men hun troede ærligt talt ikke på det.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Lise Tirs 18 Dec - 6:08

"A hvad, dine smertestillende?" Han smilede beroligende. "Det går nok, du skal bare slappe lidt mere af. Skal jeg følge dig hen på værelset?"
Nej. Han fangede den ikke.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Shika Tirs 18 Dec - 6:12

Det gav et lille sæt i Genma og han kikkede sig over skulderen og så Moka "Ah det er dig Moka.. Nej jeg vil ikke rigtig involvere mig i Kushina og Minato's samtale.. Så jeg bliver her hvor jeg ikke kan ses men stadig kan høre dem.." Han gav et drilsk smil og en lille latter "Selv om Minato dog ikke er den skabeste kniv i skuffen lige nu.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Dec - 6:14

Hun flyttede sig ikke, lænede sig bare længere imod ham for at kunne se hen af gangen. Hun havde hverken set eller hørt dem.. "Ahhh stumpen... Er det hans kæreste? Hun havde aldrig set Kushina før... Seriøst.. pff.." hun undertrykte et grin... "Hvorfor har jeg en ide om du ved hvad der foregår her?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Kashi Tirs 18 Dec - 6:16

"Ikke... Ikke de piller, Minato. De andre." en hånd gled ind over hendes mave og hun så endelig op på ham igen. For fanden, fat den dog nu, jeg vil helst ikke sige det tydeligere ude på gangen!

Imens kom Kakashi nu også gående ned af gangen, og fik øje på Moka og Genma. "Yo... Hvad fanden laver I to her?"
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Lise Tirs 18 Dec - 6:17

"...har du ondt i maven også?" Han så forvirret på hende.
Nej.. ikke den skarpeste kniv i skuffen.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Shika Tirs 18 Dec - 6:21

Genma kikkede overrasket på Kushina og hørte sagt Kakashi snakke og pegede blot på Kushina og Minato.. Han lagde en hånd på væggen ved siden af sig da det omsider gik op for ham hvad Kushina prøvede at sige til Minato.. Til og starte med var det blot en lille latter som kom fra Genma men til sidst begyndte han at grine højlydt.. "Shit.. Hun.. De... Fuck godt det ikke er mig.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Dec - 6:24

Moka så lidt overrasket på dem... Havde stumpen seriøst... seriously?? Hun var lidt chokeret.. Altså hun var ikke kendt for afholdenhed, men hun tog fandme sine piller som hun skulle.. Hun rykkede sig lidt fra Genma da han væltede imod væggen.. Hun kiggede om på Kakashi... "Ohh.. loverboy.. har du ikke noget bedre og tage dig til end at komme her og give mig kvalme?" hun brød sig stadig ikke om ham, hun kunne ikke finde noget godt og sige om ham... Hun kiggede på Genma der var helt færdig nu.. "Når man kun knalder fyrer så sker det jo ikke" Hun så flabet på ham. Hun kendte udemærket de rygter der var imellem kakshi og genma
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Kashi Tirs 18 Dec - 6:28

"Joh, jeg var egentligt på vej hen mod dojoen." Kakashi hentydede til sin sportstaske. "Men når man ser sin roomie være ved at flække af grin bliver man jo nysgerrig." mere sagde han ikke til hende, og ignorerede hende mens han også gloede - fuck... Ja, godt han ikke havde stolet på at hun huskede dem de gange de havde været kærester. Han bed sit eget grin i sig med stort besvær.

"Nej...." Kushina sukkede og lænede sig endelig helt tæt på ham, og hviskede, så han ikke kunne være i tvivl; "Jeg er gravid, for fanden, 'ttebane!"
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Lise Tirs 18 Dec - 6:31

"Nårh, er det det du men... hva?!" Han trak hovedet tilbage. Stirrede langsomt på hende og sank en klump. "...sådan.. sådan rigtigt?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Shika Tirs 18 Dec - 6:38

Genma prøvede at holde op med at grine og langsomt stoppede han så det kun var et stort smil.. "Hey jeg er da også med piger men de har det med at blive så klæbende bagefter hvor fyrene er en anden sag.." Genma havde intet problem med at han var mere til fyre end til tøser..
"Og desuden så har jeg altid gummi med i lommen til hvis jeg er sammen med en tøs.." En lille trækken af den ene skulder og Genma kikkede tilbage på Kushina og Minato før han kikkede på Kakashi "Hva burde vi blande os eller skal vi lade blondie for et hjerteanfald?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Dec - 6:41

Moka kiggede bare på Genma.... "Pff... helt klart de forkerte tøser du dater, men så igen" hun drejede og kiggede flabet over på Kakashi... "du har heller ikke ligefrem god smag i fyrer, så hvorfor skulle det være bedre når det kom til kvinder." Hun bøjede sig frem og stillede sine sko på gulvet, fuldstændig ligeglad med at Genma var bag hende.. Hun tog sine sko på igen og rejste sig op "Hvad i vil er op til jer men jeg vil ikke gå glip af det her" hun drejede rundt og gik ned af gangen imod Minato og Kushina
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Kashi Tirs 18 Dec - 6:44

"Hmm... Lad bare Moka klare det for nu. Lad os se hvordan det går." sagde Kakashi bare med et skævt smil og lænede sig op af skabet bag Genma. "Det her bliver bedre end biografen."

"Ja gu' fanden er det rigtigt." Kushina bed sig igen i læben og så ned.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Lise Tirs 18 Dec - 6:47

Fuck. For satan. Hvordan skulle han.. Hvordan kunne det.. men hun havde jo lige sagt hun havde glemt pillerne.. Han skulle have husket gummi alligevel. Det var.. De var alt for unge til...
Han skulle være far til hendes barn.

Minato stod bare og så ned på hende. Og så smilede han langsomt. Tog hende om hagen og løftede den op, så han kunne se hende ind i øjnene.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Shika Tirs 18 Dec - 6:53

Genma kom med et grin og stod blot og kikkede mere efter Moka end på Minato og Kushina dog.. "Слушай, почему это, что я не взял шанс с Moka все же..?" Genma vendte kort hovedet og kikkede op Kakashi før han kikkede tilbage på de andre..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Dec - 6:56

Moka gik roligt ned af gangen og svingede som altid godt med hofterne så hendes nederdel bevægede sig elegant efter hendes bevægelser.. Hun roligt rundt om dem og smilede flabet med hænderne på ryggen.. Hun stoppede op af et skab ved siden af og placerede sine ene fod fladt på skabet "I ved godt gangen ikke er det bedste sted og snakke om en graviditet der ikke er planlagt ikke?" hun smilede flabet... "og folk siger jeg er billig"... hun kiggede provokerende på dem med et flabet smil.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Kashi Tirs 18 Dec - 6:58

"Du siger det som om jeg har tænkt mig at beholde det." Kushina skulede til Moka.

Kakashi trak på skuldrene. "Spørg ikke mig... Jeg ser ikke noget i hende, trods alt..."
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Det her sker bare ikke...!!! Empty Sv: Det her sker bare ikke...!!!

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum