Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Jeg da ligeglad om jeg må

2 deltagere

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Jeg da ligeglad om jeg må Empty Jeg da ligeglad om jeg må

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Dec - 7:36

Lily sad i biblioteket. Hun sad i et hjørne gemt bagved nogle borde. Hun sad på gulvet, sjovt nok fandt hun det rarest. Hun sad og læste i en bog, en om musik selvfølgelig. Hun overvejede om hun skulle lærer et nyt instrument.. Hun var lænet imod muren og var i nederdelen fra sin skoleuniform men havde trukket en striktrøje ud over, så kunne man heller ikke se hun ikke havde nogle bryster.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Jeg da ligeglad om jeg må Empty Sv: Jeg da ligeglad om jeg må

Indlæg  Lise Ons 12 Dec - 7:46

Okay, det var ikke fordi han ligefrem havde ledt efter hende, men, han havde lagt mærke til at hun gik ind på biblioteket. Og nu var der tilfældigvis hverken Lotus eller Grimmjow i nærheden (som han havde undgået siden D-dag på toilettet.) Forsigtigt gik Minato hen langs bogreolerne. Sørgede for at lave lidt larm, så hun ikke blev forskrækket over at han kom hen til hende.

[[ [Kun administratorer har tilladelse til at se dette link] ]]
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Jeg da ligeglad om jeg må Empty Sv: Jeg da ligeglad om jeg må

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Dec - 7:51

Lily hørte nogen komme imod sig og kiggede kort op fra sin bog.. Minato? Hun huskede hurtigt episoden på toilettet og samtalen efterfulgt af Lotus og Grimmjow.. Hun skulle holde sig fra ham.. Gik han herhen? Jep han gik direkte imod hende ikke? hun kiggede rundt, der var ikke andre lige der. Det var hende.. Burde hun løbe, nej man måtte ikke løbe på biblioteket, måske skulle hun bare rejse sig op og gå langsomt? Crap han var for tæt på nu.. Bare kig ned i bogen og lad som ingenting. Hun kiggede ned i bogen og prøvede og ignorere ham
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Jeg da ligeglad om jeg må Empty Sv: Jeg da ligeglad om jeg må

Indlæg  Lise Ons 12 Dec - 7:52

"Hej." Han rømmede sig. "Øhm. Jeg ville bare sige undskyld fordi jeg gjorde dig bange." Nervøst kiggede han på hende for at se om hun flippede ud eller besvimede eller begge dele.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Jeg da ligeglad om jeg må Empty Sv: Jeg da ligeglad om jeg må

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Dec - 7:55

Lily krøb lidt sammen da han sagde hej.. "hey.." hendes stemme var lille og nervøs. Hun vidste ikke om det var på grund af Lotus og Grimmjow, eller fordi han havde skræmt hende.. Hun blev revet ud af sine egne tanker da han sagde mere. Hun kiggede endelig op på ham. Hun forsøgte at smile men det gik ikke så godt.. "det.. det skal du ikke tænke på... Det folks eget valg hvad de vil.. jeg blev bare overrasket" hun kiggede hurtigt ned i sin bog igen
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Jeg da ligeglad om jeg må Empty Sv: Jeg da ligeglad om jeg må

Indlæg  Lise Ons 12 Dec - 8:07

"...jeg lavede altså ikke noget. Med dem. Jeg prøvede at forhindre at de lavede noget, som folk kunne komme til at gå ind og se." Han rømmede sig igen og pillede lidt ved en eller anden bog. Fuck, det her var svært. Uanset hvad følte han at han begik vold imod hende, men det var vigtigt for ham at Lily ikke gik og troede.. de ting.. om ham.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Jeg da ligeglad om jeg må Empty Sv: Jeg da ligeglad om jeg må

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Dec - 8:08

Hun kiggede kort op på ham og så ned i bogen.. Hun vidste ikke om hun skulle tro på ham. "Du burde ikke være her.. Lotus og Grimmjow vil flå dig hvis de opdager det.." hendes stemme var stadig nervøs og lille. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige, og alt hun kunne få frem var det..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Jeg da ligeglad om jeg må Empty Sv: Jeg da ligeglad om jeg må

Indlæg  Lise Ons 12 Dec - 8:10

"Det ved jeg godt.. men, altså. Jeg.. Det er bare vigtigt for mig at du ikke tror jeg er sådan. Jeg har en kæreste og jeg er ikke interesseret i andre end hende. På den måde." Han rødmede lidt.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Jeg da ligeglad om jeg må Empty Sv: Jeg da ligeglad om jeg må

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Dec - 8:12

Hun kiggede igen kort på ham og så ned igen.. "Jeg ved ikke hvad jeg skal tro.. jeg så jo det jeg så.. men jeg... jeg er lidt oprørt for tiden så kunne tage fejl..." hun tyggede lidt på sin underlæbe.. "Undskyld... Min søster reagere hurtigt og jeg nåede ikke at sige noget... Undskyld"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Jeg da ligeglad om jeg må Empty Sv: Jeg da ligeglad om jeg må

Indlæg  Lise Ons 12 Dec - 8:13

Han sukkede. "Du skal ikke undskylde for noget. Det er i orden. Jeg var -" han tøvede. "Måske heller ikke helt fair overfor hende. Lotus."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Jeg da ligeglad om jeg må Empty Sv: Jeg da ligeglad om jeg må

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Dec - 8:16

Lily der intet havde hørt om episoden på toilettet udover at hun skulle holde fra Minato kiggede overrasket op på ham.. For første gang under deres samtale sænkede hun bogen.. "Jeg ved Lotus er slem, og Nii-chan.. Men jeg havde aldrig troet du.. Du ville sige noget dumt?" hun så spørgende på ham... "Hvad mener du med du ikke var fair?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Jeg da ligeglad om jeg må Empty Sv: Jeg da ligeglad om jeg må

Indlæg  Lise Ons 12 Dec - 8:18

Endnu et suk. Han lænede sig op ad bogreolen og stak hænderne i lommen, rundede ryggen lidt. Han brød sig slet ikke om at indrømme det her. "De sagde nogle ting til mig der fik mig til.. tja, miste besindelsen hedder det vel. Så jeg kaldte hende kælling, blandt andet. Det skulle jeg nok - det skulle jeg ikke have gjort. De prøvede at beskytte dig og var vrede fordi jeg fik dig til at græde."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Jeg da ligeglad om jeg må Empty Sv: Jeg da ligeglad om jeg må

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Dec - 8:21

Hun så overrasket på ham.... "Kaldte du Lotus en kælling imens Nii-chan var der.." hun så forskrækket på ham.. "Nej nej nej nej... Det må du ikke! Han går helt amok.. Han har brækket armen på folk for mindre.." hun lagde hovedet lidt på skrå og så undrende på ham "hvordan... hvordan kan du gå?" hun var vandt til folk der generede hende eller Lotus kunne have problemer med det. "Jeg ved godt de meget beskyttende..." hun sukkede lidt opgivende.. "Det har de altid vejret, men.. der jo aldrig sket mig noget".. Lily havde ingen ide om hvad hendes søster havde forsvaret hende imod. og taget imod fra deres fra for at skåne Lily.. Hverken Lotus eller Grimmjow havde nogen sinde fortalt hende det
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Jeg da ligeglad om jeg må Empty Sv: Jeg da ligeglad om jeg må

Indlæg  Lise Ons 12 Dec - 8:23

"Tja.. måske er jeg bare heldig," han trak på skulderen. "Eller måske passede han på han ikke brækkede hånden mere." Det lød ret bittert og han skyndte sig at skifte tonefald. "Det var okay. Vi skændtes, men det er ikke noget du skal bekymre dig om. Det er helt okay de vil passe på dig," sagde han let, med et henkastet smil der måske ikke så helt ægte ud.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Jeg da ligeglad om jeg må Empty Sv: Jeg da ligeglad om jeg må

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Dec - 8:26

Hun så tøvende på ham.. Var han seriøs eller var det bare noget han sagde? Hun rystede let på hovedet og valgte ikke at tænke over det.. Det måtte jo være hans valg, hun var bare glad for han i det mindste så nogenlunde ud og ikke var banket gul og blå på grund af hende.. Hun lukkede sin bog og kiggede ud af det gulv til loft vindue hun sad ved siden af
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Jeg da ligeglad om jeg må Empty Sv: Jeg da ligeglad om jeg må

Indlæg  Lise Ons 12 Dec - 8:34

"...du tror ikke på jeg ikke var sammen med dem, vel?" spurgte han lavmælt.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Jeg da ligeglad om jeg må Empty Sv: Jeg da ligeglad om jeg må

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Dec - 8:35

Hun kiggede kort på ham og kiggede så ud igen.. Hun trak lidt på skuldrene "Jeg ved det ikke. Kender dig jo ikke så godt... Derfor føler jeg ikke jeg kan gøre det ene eller andet.." hun fumlede lidt med bogen i hænderne... Hun vidste ikke hvad hun følte og troede. Men måske havde han gjort det. Men igen.. hun var gået i chok fordi hun ikke havde troet det
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Jeg da ligeglad om jeg må Empty Sv: Jeg da ligeglad om jeg må

Indlæg  Lise Ons 12 Dec - 8:41

Igen følte han det, raseriet over at blive uretfærdig behandlet. Og frustrationen over bare ikke at kunne gøre noget ved det. "Jeg har aldrig været sammen med andre end Kushina," fløj det brat ud af ham. Så kiggede han flovt ned i gulvet. Hvad fanden var det for noget at sige.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Jeg da ligeglad om jeg må Empty Sv: Jeg da ligeglad om jeg må

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Dec - 8:42

Hun så overrasket op på ham og trak sig lidt sammen igen.. Hun var virkelig ikke god til folk der reagerede voldsomt, det mindede hende på en måde om hendes far og skræmte hende.. Lotus og Grimmjow kunne hun heller ikke lidt når reagerede sådan.. Måske skulle hun bare have holdt sin mund.. Hun knugede bogen ind til sig og kiggede ned i gulvet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Jeg da ligeglad om jeg må Empty Sv: Jeg da ligeglad om jeg må

Indlæg  Lise Ons 12 Dec - 8:48

Godt nok var han ikke super skarp til piger, men han kunne godt se når nogen var bange. "Undskyld," han sukkede. "Du kan ikke lide når folk råber. Det - det kan jeg godt forstå." Gad vide om nogen havde slåët hende? "Jeg prøvede egentlig - altså, det var lidt dig jeg tænkte på da jeg gik derind. Jeg ville ikke have at du - for eksempel du - skulle komme ind. Og finde dem i gang. Med. Igang." Han gjorde ikke det her bedre, vel? Frustreret kørte han en hånd gennem sit hår så det strittede endnu værre end det plejede.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Jeg da ligeglad om jeg må Empty Sv: Jeg da ligeglad om jeg må

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Dec - 8:51

Lily kiggede ikke op på ham før han kørte sin hånd igennem hans hår.. Hun kiggede ned igen... "Jeg forstår ikke hvad du mener med igang.." Hun følte sig dum og kunne mærke hun rødmede lidt.. Burde hun vide hvad han mente? Det burde hun nok.. Måske var hun stadig rundt på gulvet på grund af alt det rod i sit liv? ja det måtte være det
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Jeg da ligeglad om jeg må Empty Sv: Jeg da ligeglad om jeg må

Indlæg  Lise Ons 12 Dec - 8:53

"..."
Vidste hun seriøst ikke hvad han mente?
"Med at.. du ved. Lave... ting." Han fægtede med armene. Så overbeskyttende kunne de umuligt have været!
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Jeg da ligeglad om jeg må Empty Sv: Jeg da ligeglad om jeg må

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Dec - 8:54

hun lagde hovedet lidt på skrå med halv store øjne og kiggede op på ham. Nu følte hun sig da først dum.. Hendes kinder var stadig rødelige.. "Uhmm jeg jeg.. jeg ikke sikker på jeg ved hvad du mener.." hun fumlede lidt med skørtet på hendes nederdel og kiggede ned
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Jeg da ligeglad om jeg må Empty Sv: Jeg da ligeglad om jeg må

Indlæg  Lise Ons 12 Dec - 8:56

---jo, de kunne.
"De ville. Have s-sex derinde. Og de ville, jeg ved ikke. Have mig med eller provokere mig med at de ville gøre det. Og det var det jeg prøvede at stoppe. Begge dele, altså. Fordi jeg synes ikke de skal gøre sådan noget," sagde han til sine fødder.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Jeg da ligeglad om jeg må Empty Sv: Jeg da ligeglad om jeg må

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Dec - 8:58

Hun kunne mærke hendes kinder med det samme blev endnu mere røde og hun kiggede op og kiggede så ned igen og lod sit hår falde ned foran hendes ansigt "Ohh.. ja.. jeg... uhmm..." hendes stemme var meget genert og lav.. "Var ikke klar over det.. det var det.. du mente" hun kunne mærke hun fumlede over ordene. Hun lod være og kigge op igen og overvejede om hun lyste helt op nu, hun var så rød i hovedet det kunne hun mærke. Hun vidste da godt hvad det var, men... hun havde ikke prøvet det så hun var meget genert og usikker når det kom til det emne
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Jeg da ligeglad om jeg må Empty Sv: Jeg da ligeglad om jeg må

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum