Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

2 deltagere

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 4 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 9:24

Ray blev lidt mere rolig af Jayce ord men kikkede på ham med et underligt blik da han med sig selv i underlæben og kom med den sidste kommentar... "Jayce? Gjorder jeg noget jeg ikke skulle igen?" Ray kikkede på sine hænder og så tilbage på Jayce og rødmede igen.. "jeg synes det er ved at blive en vane at jeg rødmer hele tiden.." han lukkede sine øjne og holdte godt fast i Jayce..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 4 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 9:29

Jayce smilede bare sødt til Ray... "nej... jeg bare ikke helt forberedt på det, og det bestemt ikke en negativ reaktion.. Som sagt skal jeg nok stoppe dig hvis det bliver et problem.." han lagde hovedet på skrå.. "Har en ide om du bare følger dit instinkt.. Det jeg altid har gjort, du bare ikke klar over hvilken reaktion det giver ved mig, og det også okay. Hvordan skulle du vide det... Der ikke nogen der reagere ens jo" han lænede sig langsomt ned imod Ray og sørgede for at holde øje med hans reaktion. Han kommenterede ikke det med han rødmede. Han kendte det godt og var ingen grund til og træde i det, men personligt synes han det var sødt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 4 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 9:35

Ray mærkede at Jayce bevægede sig og åbnede øjnene og så at Jayce kom tættere på ham. Ray var ikke lige klar over om han kunne lige den idé eller ej men skubbede ikke Jayce væk i nu... Han kikkede i stedet søgende på ham med et svagt rødmen i kinderne "Jayce?" Ray havde stadig fat i Jayce's t-shirt men gav ikke slip dog..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 4 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 9:38

han stoppede med at læne sig frem da Ray snakkede til ham... Det var nok ikke det smarteste han havde gang i.. Han smilede sødt "jeg skal bare ned og ligge.. jeg ikke en der vildt pumpet og mine arme kan ikke holde til og blive stående sådan her.." han drejede en smule til siden inden han lagde sig så han lagde sig ned ved siden af Ray i stedet.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 4 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 9:48

Ray blinkede og forstod ikke lige hvad det var der skete.. Han vente sig om på siden og kikkede på Jayce "det er okay.." et lille smil kom frem på Ray's ansigt.. Han sukkede og kikkede på Jayce før han begyndte at grine lidt "jeg kan ikke sove mere.. "
Han satte sig op og kikkede for første gang den morgen ned ad sig selv "vi burde skifte tøj Jayce.. Vi har sovet i vores skoletøj.." Ray rejste sig op og tog sin tank-top af inden han gik mod deres skabe for at finde noget tøj imens han kikkede på sin mobil som lå på bordet for at se hvad kl var "hm den er kun 8... Der er jo faktisk masser af tid.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 4 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 9:54

Jayce kiggede på Ray da han rejste sig op... Han fattede ikke hvor han fik energien fra så han blev liggende.. Han kiggede egentlig ikke mere men kunne ud af øjenkrogen fornemme at Ray tog sin top af. Han drejede derfor blikket imod ham.. 1000 ideer kom op i hovedet på ham... den ryg, den overkrop.. han tog sig selv i det og skyndte sig at vende sig om på side og kigge den anden vej... Seriøst... Nu måtte han lige tage sig sammen.... "Rart vi ikke skal stresse" han forsøgte så vidt muligt bare at ignorere det...
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 4 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 10:00

Et nik kom fra Ray efter han havde fundet noget nyt tøj "det er lige før jeg kan nå et bad inden skole start.. Men vi skal vist have idræt idag så kommer jo i bad der.." Ray trak lidt på skulderne "tror du de sætter os til og løbe lige så meget som til historie i går?" Ray hev en tank-top over hovedet og kikkede på Jayce før han hev fat i et par rene boxershorts..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 4 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 10:02

Jayce der stadig kiggede desperat væk kunne godt fornemme at Ray bevægede sig men han turde ikke kigge... "jaa.. vent hellere med badet.. måske skal vi løbe jeg ved det ikke. men det lige før jeg ikke har noget imod det..." det sidste fløj ud af munden på ham og han fortrød det hurtigt... Han vendte sig om på maven og lagde sig med hagen i puden og kiggede ind i væggen..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 4 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 10:07

Ray kikkede forvirret på Jayce "jeg troede du ikke kunne lide og løbe?" Ray trak lidt på skulderne og gik mod badeværelset for at skifte boxershorts det ville han dog ikke gøre foran Jayce.. Ray rødmede ved tanken om Jayce så han nøgen og skyndte sig at få skiftet sine boxershorts... Han kom ud igen i sin tank-top og et par boxershorts før han gik hen til bordet og begyndte at tage sine rene bukser på.. Han kikkede på Jayce imens han var ved at lukke dem "skal du ikke skifte tøj Jayce?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 4 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 10:14

Jayce blev liggende kiggende den anden vej. Hvorfor fanden var det pludselig et problem? Forbandet lort.... han lavede en grimasse da Ray jo ikke var dum og kommenterede på det med at løbe.. "Yeah jeg bryder mig ikke om det, men lige i dag tror jeg det meget godt..." Han hørte Ray gå ud på badeværelset og da han kom ind og spurgte til ham blev han enig med sig selv om han hellere måtte skifte også ellers virkede det underligt.. Han vendte sig om og kom op og stå. Han trak hurtigt sin t-shirt over hovedet og smed den på sin seng.. "Jo.. må jeg hellere...." han gik lige forbi ray og hen til skabet.. og fandt et par boksershort, og et sine bukser til uniformen. Han gik på badeværelset hurtigt og kom ud igen i bar overkrop og havde skiftet boksershorts og bukser. Han greb sin mobil på skrivebordet og smed sig på ryggen i sin seng og tjekkede for evt beskeder.. ingen...
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 4 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 10:27

Ray som stadig ikke forstod hvad at løbe var på godt for lige i dag rystede lidt på hovedet og kikkede på Jayce da han rejste sig op.. Ray kunne mærke at han blev helt rød i hovedet da Jayce smed sin t-Shirt og Ray stoppede helt med hvad han lavede og stod bare og nærmest stirrede på Jayce gik forbi ham og videre ud på badeværelset.. Han rødmede stadig totalt da Jayce kom ud igen og smed sig på sin seng men han vendte hurtigt ryggen til Jayce og lukkede sine bukser helt.. Det gik dog hurtigt op for Ray at han skulle hen til Jayce for at få fat i sin skjorte og jakke og bandede stille for sig selv imens han med en rødmen vendte sig om og gik mod Jayce får at få fat i sin skjorte og jakke..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 4 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 10:31

Jayce kiggede op på Ray.. Han så straks de røde kinder.. Måske var det heller ikke nemt for Ray? Han kiggede på på ham da han kom nærmere, hvorfor? Han havde ikke set hans skjorte og jakke der lå over ved ham.. Han lagde telefonen ned i sengen og rettede sig lidt op.. "Ray??? er du okay?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 4 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 10:43

Ray rødmede en smule mere og stoppede op foran Jayce ben og kikkede ned i gulvet "jeg har det fint.. Jeg ville bare...Ehm.." Ray kunne ikke rigtig færdig gøre sin sætning og kikkede op på Jayce igen... Ray stak sine hænder i lommerne hvilket var en dårlig vane han havde når han blev nervøs over noget.. Han bed sig i underlæben og kikkede ned i gulvet igen og rødmede endnu mere end han havde gjort før...
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 4 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 10:48

Der var den igen den der underlæbe... For fanden da også... Jayce kiggede op på Ray... Han havde ingen ide om hvad han ville eller havde gang i... Han rykkede sig frem på sengen imod Ray... Han havde en fornemmelse af det var en dum ide, men gjorde det nu alligevel... Han kiggede stadig på ham "Hvad er der ray?" hans stemme var blid og rolig og viste ingen tegn på den kamp han kæmpede mig sig selv, mange års øvelse gjorde det var nemmere at skjule for andre
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 4 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 10:57

"Ehm jeg.. Det ser du.." Ray faldt lidt over sine ord og besluttede sig til sidst til bare at tie stille og kikkede rødmende ned i gulvet med hænderne i lommerne... Han rykkede lidt rundt på sig af nervøsitet og kikkede til sidst op på Jayce og håbede stort på at Jayce på en eller anden måde selv kunne regne ud hvad han ville.. Ray viste at det var dumt at tage hænderne ud af lommerne men han måtte jo på en eller anden måde prøve at få fortalt Jayce hvad han ville.. Så i det Ray tog hænderne op ad lommerne tog han fat i sin tank-top med den ene mens han rødmende kikkede på Jayce og prøvede at pege på hvad han ville.. Men med Ray's held idag så forstod Jayce nok ikke hvad han ville..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 4 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 11:01

Jayce kiggede undersøgende på Ray... Han virkede helt vildt rundt på gulvet og han rødmede helt vildt.. Han kunne ikke helt finde ud af om Ray ville have ham til at gøre noget eller hvad det var... Han rykkede sig helt ud på kanten af sengen og tog fat i den hånd Ray ikke havde fat i sin bluse med. "Ray... stille og roligt... et ord af gangen" han smilede sødt og beroligende til ham... "Jeg bliver en smule bekymret for dig nu.." han tog ikke blikket fra ham
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 4 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 11:10

Ray stivnede i et kort øjeblik da Jayce tog fat i hans hånd.. Han tog en dyb indånding og sank en gang før han mærkede en skælven gå gennem sig og han lukkede kort øjnene for han gik på knæ og prøvede at få sin vejrtrækning ned igen "jeg er okay.. Bare sensitiv.. Ikke røre og ting du ved." han kikkede kort op på Jayce fra hvor han sad på knæ og fandt ud af at han sad stort set lige ud for ham... Ray rødmede i hele hovedet og prøvede at koncentrere sig om at trække vejret i stedet for hvor tæt han var på Jayce...
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 4 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 11:14

Jayce fulgte Ray med blikket da han satte sig ned, og han mærkede også den rysten der kom fra Ray.. Han slap roligt hans hånd og lænede sine albuer på knæene og lænede sig lidt frem.. "ray du nødt til at snakke med mig, som jeg sagde kan jeg ikke rigtig læse dig." han smilede sødt til ham.. "Det nu egentlig rart til en forandring, men gør det svært for mig at vide hvad der er hvis du ikke siger det" Han kiggede roligt på Ray og forsøgte at styrer sine tanker der var ved at tage overhånd..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 4 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 11:27

Ray viste ikke hvad han skulle gøre da han ikke kunne forklare sig bedre end han havde gjort... Så Ray gjorder den eneste ting han viste plejede at hjælpe han nærmest kastede sig over Jayce og krammede ham imens han holdte ham om halsen og ville ikke give slip... En svag mumlen kunne høres fra Ray som havde gemt sit hoved i mellem sin ene arm og Jayce hals "skjorte..." Ray holdte stædigt fast i Jayce og pressede derved sig selv mod Jayce og han kunne føle det i hele kroppen da deres hud rørte.. Han skælvede og kom med et gisp for han bed sig i læben for ikke at komme med nogle lyde som kunne hjælpe Jayce med at finde ud af helt præsis hvor sensitiv hans hud var..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 4 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 18:38

Jayce der sad roligt og kigged op på Ray var slet ikke forberedt på den handling Ray gjorde.. Han væltede bagover i sengen med Ray da han pludselig havde ham om halsen. Jayce kunne igen mærke den der mumlen imod sin hals og kunne mærke det i hele kroppen. Han kunne mærke Ray skælvede helt og han blev bare liggende og lagde roligt sin ene arm på ham efter lidt tid.. Aldrig havde han oplevet Ray sådan. Han plejede at være meget mere rolig og kontrolleret.
Han kunne selv mærke Rays hud imod sin og sank en enkelt gang for lige at have sig selv under kontrol. Han nussede blidt Ray i håret og smilede lidt.. "Jamen Ray.. Hvis du vil have din skjorte hvorfor tager du den så ikke bare?" han kiggede roligt op i loftet. Han forsøgte ikke at få Ray til at slippe, han kunne godt mærke han holdt godt fast i ham.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 4 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 22:15

Ray rystede blot på hovedet og flyttede sig ikke han var alt for flov over at han faktisk havde jumpet Jayce.. "lige meget nu..." En svag mumlen kom fra Ray og han kom pludselig i tanke om hvad Jayce sagde om halsen og rødmene igen.. great det var bare ikke hans dag idag åbenbart først alt det i går og nu det her idag.. "Min mor har sagt jeg ikke må stresse mig selv over min grænse.. Hun sagde bare ikke hvorfor.." Ray som ikke var helt dum kunne godt regne ud at det var noget som det her der som skete hvis ham trak det for lagt..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 4 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 22:19

Jayce der stadig bare lå roligt med Ray ovenpå sig havde ikke fjernet sin arm fra ham... Og han nussede ham stadig i håret.. Han forsøgte så godt han kunne for nu og ignorer det fact at Ray igen havde mumlet imod hans hals.. Han kunne vist ikke helt bestemme sig for hvad han ville. Han smilede lidt, det var heller ikke sådan han normalt så Ray men det gjorde ham nu ikke så meget..
Han nussede ham stadig blidt og ventede på han ville slippe. Jayce havde ingen problemer med at ligge der, med Ray så tæt på. Eller jo måske. men ikke på en dårlig måde.. Han kunne dufte hans hår igen og lukkede øjnene... "Måske du burde lytte til din mor og ikke stresse så meget, du stresser dig selv ret meget ret tit.. Gør som jeg. tag tingene mere roligt" han stemme var beroligende og blid
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 4 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 22:26

"Men hvis jeg ikke gør det arbejde jeg skal så komme min far bagud og det plejer heller ikke at stresse mig ret meget.." Ray fjernede hovedet fra mellem sin arm og Jayce's hals og kikkede på ham.. Han undgik med vilje ikke at kikke på Jayce's brystkasse det troede han ikke lige han kunne holde til.. "Det var dagen i går som fik mig over punktet.." Ray kikkede ned og bed sig i underlæben "Måske jeg skulle få min far til og ansætte en til og gøre halvdelen af mit arbejde.. Men hvad skal jeg så lave hvis ikke arbejde..?" Han kikkede på Jayce med sit hovedet lidt på skrå stadig bidende på underlæbe..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 4 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 22:30

Jayce kiggede på Ray da han kunne mærke han rykkede sig.. "Måske det en god ide.. Men du kunne gøre som jeg.. slap lidt af.. lav det du har lyst til..." han kunne ikke helt forstå at Ray måske ikke rigtig havde været vandt til og slappe af på den måde.
Da Ray kiggede op på Jayce igen lagde han straks mærke til han igen bed sig i underlæben og han smilede lidt flabet til ham.. "Ray.. jeg ved godt du ny til det osv, men du nødt til at stoppe med at bide dig selv i den læbe der." han grinede lidt... Utroligt så lidt ting der skulle til at genere ham lige nu.. Han trak vejret dybt.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 4 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 22:37

Ray forstod ikke hvorfor han ikke måtte bide sig i underlæbe her når han måtte andre steder og kikkede bare spørgende på Jayce.. Ray's tanker begynde at køre om hvorfor han ikke måtte men han endte kun med at forvirre sig selv endnu mere.. han rystede på hovedet og åbnede munden for at ville spørger om hvorfor han ikke måtte men lukkede hurtigt munden igen.. Han kikkede lidt til siden og prøvede igen at finde ud af hvorfor han ikke måtte bide i sin underlæbe.. Han kunne jo godt lide at tykke på den og af gammel vane begyndte han at tykke på den igen..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 4 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum