Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

2 deltagere

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 5 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 22:42

Jayce så roligt på Ray... Han overvejede hvad der gik igennem hovedet på ham og da han ville sige noget men ikke gjorde det alligevel smilede han lidt.. Han tog en hånd op til Rays ansigt og drejede det forsigtigt.. Han kørte fik frigjort Rays underlæbe blidt ved at placere sin tommelfinger under og trække blidt ned. Han smilede og kørte den samme tommelfinger over Rays underlæbe ganske blidt.. "Spørg mig ikke hvorfor, for plejer ikke at være så stort et problem.." han overvejede sine næste ord lidt tid før han sagde noget.. "Men når du bider i din læbe på den måde så det eneste jeg kan tænke på, er at jeg vil bide i den.. Det ret distraherende, lidt ligesom når du mumler imod min hals" Hans øjne var blide og rolige og det var tydeligt han ikke havde problemer med at være ærlig om det
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 5 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 22:48

"Bide i min? Er det da bedre at bide i andres?" Ray rystede på hovedet han forstod det åbenlyst ikke "Jeg forstår det ikke.. Det er en dårlig vane jeg har med at bide i min underlæbe.. Der er godt nok nogle som har stirret på min når jeg har gjort det men de kikker altid væk når jeg løfter hovedet og kikker tilbage på dem.." En svag trækken af skulderne kom fra Ray og han rakte hånden ud efter sin skjorte men pressede derved halv delen af sin krop mod Jayce.. Efter at have fået fat i den satte han sig helt op og tog skjorten på imens han lod øjnene glide ned til Jayce for at se om han var okay..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 5 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 22:52

Jayce kunne ikke lade være at smile lidt over Rays reaktion.. Der var så meget han ikke forstod... "Det igen ikke noget jeg kan forklarer.. Jeg ved ikke lige..." han stoppede straks sine ord da Ray lænede sin krop imod hans, han bed sig instinktivt i læben da han ramte hans piercing i brystet og det gav et stød igennem hele kroppen.. Pis han skulle have taget bluse på..
Han kiggede på Ray der nu sad oven på ham.. Så meget han ikke forstod.. Han blinkede et par gange og fik samlet sit fokus igen.. "Du gør det bestemt ikke nemmere Ray.." han smilede lidt flabet.. "godt være jeg nødt til på et tidspunkt at forklarer dig nogle ting.." han lagde armene under sit hoved og kiggede op i loftet... Sikke en morgen.. og aften....
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 5 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 22:56

Ray kikkede nu fuldstændigt ned på Jayce og stoppede med at knappe sin skjorte op "Forklare mig hvad? Kan vi ikke bare gøre det nu?" Efter lidt tid begyndte Ray igen at knappe sin skjorte op men blev stadig siddende oven på Jayce.. Han sad meget godt og Jayce så ikke ud til og have noget imod det så han så ikke hvorfor han skulle rykke sig..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 5 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 23:04

Jayce smilede lidt.. "vil du ikke gerne kunne gå til time i dag uden at være helt genert og forfjamsket som du er nu?" han smilede sødt "Jeg har intet problem med at blive her hele dagen, men hvis jeg kender dig ret er du ikke så glad for det.. Og hvis vi først går den vej, så jeg ikke sikker på du kan opretholde din ranke normale opførsel" han smilede selvsikkert... Men hey Ray havde allerede reageret voldsomt og han havde ikke lyst til at smide ham ned så genert som han var nu, skulle ikke undre ham hvis nogen på skolen begyndte og finde det interessant
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 5 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 23:10

Ray rykkede lidt uroligt på sig og bed sig kort i underlæben og tænkte før han svarede "Altså jeg kan stadig gå i skole bagefter?" Ray besluttede sig for at han hellere måtte komme ned på gulvet igen det virkede mere sikkert.. Han greb ud efter sin jakke med venstre hånd og log sig glide ned fra hvor han sad på Jayce og kikkede op på ham næsten helt rød i hovedet.. Great hvorfor skulle Jayce også have bar overkrop lige nu.. Han holdte sin jakke tæt ind til sig så han ikke begyndte at fidle rundt med sine fingre igen..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 5 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 23:14

Jayce kiggede på Ray som han flyttede sig.. Han satte sig op igen og kiggede stadig roligt på ham... Han kunne ikke lade være og grine lidt.. "Ja selvfølgelig kan du gå i skole, men jeg vil ikke garantere for om du har lyst..." han kiggede på ham med et drilsk blik og rejste sig så op og gik hen til skabet.. Han tog en skjorte og trak den på.. Han havde dog ikke lukket den endnu.. "som sagt.. dit valg" han smilede blidt til ham
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 5 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 23:19

Ray kikkede ned på sin jakke og så på Jayce og tilbage igen "måske vi burde vente til efter skole med at snakke om det så.." Han rystede sit hovedet og tog sin skolejakke på og knappede de to nederste knapper.. Han løftede blikket til Jayce og smilede før han gik over til sin taske og tog sin bærbar fra Jayce bord og lagde den ned i han stoppede op ved siden af Jayce og kikkede på han med en svag rødmen "Skal nok prøve ikke og arbejde så meget.. Og prøve at slappe af.. Men har måske brug for hjælp med hvad man laver når man gør det.." Ray smed sin taske over skulderen og smilede lidt forlegent..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 5 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 23:23

Jayce smilede bare venligt til Ray... "Det intet problem... Kan vi godt finde ud af.." han begyndte langsomt at lukke sin skjorte nedefra og op.. Han stoppede dog som han plejede da der var 2-3 knapper tilbage. Han hadede de uniformer... Han havde da heller ikke puttet skjorten ned i bukserne... Han gik hen til sin seng og tog sin mobil og stak den i lommen.. "som altid hurtigere end mig" Han smilede blidt til ham og gik ud på badeværelset. Han tog noget vand i hovedet og tørrede det væk før han kørte hænderne igennem sit hår. Han gad aldrig bruge ret længe på sit hår så det sad altid på sin pjuskede måde.. Han kiggede ud på Ray "Du kan bare smutte ned hvis du ikke vil komme for sent"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 5 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 23:25

"Ehm okay.. Vi ses i klassen så.." Ray rødmene lidt og tog sin mobil fra bordet og skyndte sig ud af døren.. Det her ville blive en lang dag det viste han bare..

//Ray ude//
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 5 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 23:29

Jayce kiggede på døren der lukkede og sukkede lidt.. "Hvad har jeg rodet mig selv ud i.." han kiggede op i spejlet og smilede... Et eller andet sted gjorde det ham ikke noget, men han kunne jo ikke helt kontrollere det.. Godt være der var meget Ray ikke forstod,men han kunne ikke forstå hvorfor han ikke kunne kontrollere det så nemt overfor Ray.. Følelsen var stadig i kroppen. Han gik ind og tog sin jakke over armen og fik fat i sin taske og gik ud.Han havde brug for noget luft før time, hvor han ville se Ray igen... Han lukkede døren og gik //Jayce er ude
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 5 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum