Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Mødes vi mon alle sammen igen?

4 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 3 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Shika Fre 26 Okt - 8:55

Grimmjow kikkede blot på Gwaine og trak på skulderne før han hørte Tyson blive ved med at gabe. Han viste med det samme at Genma ville komme med en bemærkning til den gaben og kikkede kort på han og med en advarende stemme sagde Genmas navn..
Han gad virkelig ikke et slagsmål over noget så langt ude som hvilken seksuallitet folk var til..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 3 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Gæst Fre 26 Okt - 9:00

Genma fangede godt blikket fra Grimmjow og da han sagde hans navn i en tone han kun kendte lidt for godt sukkede han og trak hænderne op "Okay okay Grimm jeg skal nok være sød hvis stumpen der også er sød"
Han vendte hovedet og smilede til Gwaine før han slog hånden ud mod en stol "Sæt dig dog ned du bliver jo ikke højere af at slå op. Og vil sige jeg er enig med raku omkring det med diskution"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 3 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Nightray Lør 27 Okt - 8:18

Gwaine smilede forsigtigt og vinkede tilbage til raku.
"uhhm... ok. længe siden udover det."
han kunne godt mærke at der stadig var en lettere... anspændt stemning, men han valgte at tro på at deres samtale om forskellige sexualiteter var overstået nu.
han foretrak nemlig helst ikke at tale om sin.
Han smilede skævt til Genma hvorefter han smed sig i den nærmeste stol og strakte sig.
"kan du have ret i, selvom jeg godt kunne bruge noget ekstra højde."
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 3 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Gæst Tirs 30 Okt - 6:03

Raku smilede til Tyson, smilet var lettere trist og dog med et velkendt smil som hun havde plejet at sende ham, da de gik på deres første år.
Hun smilede så til Gwaine og sagde "Utrolig lang tid siden~ eller rettere for lang tid siden." hun fniste lidt og lænede sig, om muligt, endnu længere tilbage i sofaen.


Sidst rettet af Raku Ons 31 Okt - 19:08, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 3 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  SirDuckbutt Ons 31 Okt - 8:22

Tyson så på Gwaine, som det virkede som om nærmest alle kendte. Han sukkede højlydt og så på kortene, mens han blandede dem.
Hvorfor var stemningen så negativ? Alt plejede at være hyggeligt. De plejede at grine sammen, og diskussionerne plejede at være mindre... diskussions-agtige. Det var måske, fordi de ikke havde snakket sammen længe. De var måske vokset fra hinanden. Eller også var det, fordi Genma var der. Det kunne også være, fordi de snakkede om det forkerte emne. Seksualiteter... tsh, det var alligevel ligemeget, tænkte Tyson.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 3 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Shika Man 12 Nov - 2:05

Grimmjow kikkede blot på Gwaine da han satte sig ned og fnøs før han lagde armen over Raku's skulder og prikkede Tyson på Skulderen "Du har du tænkt på om du vil hjem eller med til den tur som skolen kommer med" Grimmjow gad virkelig ikke snakke mere om det emne de snakkede om før..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 3 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Gæst Man 12 Nov - 2:15

Genma kunne mærke at stemningen var lidt trykket og besluttede sig hurtigt for at han hellere måtte finde noget andet at lave.. Han rejste sig op og gik over mod døren ud af lougen med en vinken over skulderen "Ses"


//Genma ude//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 3 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Nobu Chan Man 12 Nov - 7:11

Lacus kom gående ind i loungen og så at næsten alle var samlet. Hun kiggede lidt rundt og smilede til Raku. Hun stillede dig mit på gulvet og lyttede til deres samtale.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 3 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  SirDuckbutt Tors 15 Nov - 9:49

Tyson så på Grimmjow og skulle til at svare, da Genma tog sin afsked. Tyson sendte ham et nedladende blik, da han var på vej ud af døren, "ses... Taber..."
Han vendte igen sin opmærksomhed mod Grimmjow og svarede så med en lille trækken på skuldrene, "jeg ved det sgu ikke. Jeg finder nok ud af, hvad jeg vil i sidste øjeblik."
Han smilede let. Stemningen føltes nu lidt mere behagelig end før, nu da Genma var gået. Tyson skulle til at spørge sin ven, om han vidste, hvad han ville gøre, da endnu en velkendt person trådte ind i lokalet. Og der var det igen - den ubehagelige og trykkede stemning. Typisk at Lacus lige skulle komme ind og ødelægge det hele...
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 3 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Shika Fre 30 Nov - 8:27

Grimmjow kikkede tilbage og så Lacus komme ind han gav et nik med hovedet men sagde ellers ikke noget.. "Så du finder ud af det i sidste øjeblik hm..? ja lyder sku som en god plan selv om jeg sku ikke ved om jeg gider med.. De laver jo random hold så du kan ende på hold med nogle unger som du mest af alt har lyst til og slå hvis du er uheldig nok.." grimmjow trak på skulderne dog og fnøs "Men selvfølgelig det kan jo være man er heldig.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 3 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum