Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Mødes vi mon alle sammen igen?

4 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 2 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Gæst Ons 24 Okt - 7:32

Raku så lettere irriteret på Tyson og sagde "Ville jeg måske gøre, hvis du kunne finde ud af at opfører dig ordenligt!" Og hun klukkede lidt og rakte tunge af ham, hun så så på Genma og smilede undskyldene, hvad år var han på? Han måtte være på andet år, siden han sagde at han havde været i bukserne på en 1. års elev.. Hmm.. Hun håbede at hun gættede rigtigt, ihvertfald..
Og pludselig kom Raku til at tænke på noget og hun rejste sig op, hvilket fik trøjen, der før havde ligget løs oven på hendes bryster, til at stramme og fremhæve dem og hun vendte sig imod sine gode venner og hun sagde "Guys.. Jeg har en vigtig ting jeg gerne vil fortælle jer.." Hun så ned i gulvet, da hendes bryster gjorde det umuligt at se på hendes fødder. Hun stak hænderne i lommen og stod og vippede frem og tilbage på sine fødder, da hun følte at detvar lidt akavet..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 2 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  SirDuckbutt Ons 24 Okt - 8:01

Tyson kiggede endelig på Raku og sendte hende endnu et flabet smil, "jeg opfører mig altid ordentligt."
Han så så på Genma igen og lyttede til deres samtale. Den fyr spillede godt nok smart; 'se mig, jeg har været i bukserne på en 1.års elev!'. Ja, hurra. Flot klaret, højrøvede nar.
Raku fangede hans opmærksomhed igen, da hun rejste sig op og sagde noget. Tyson løftede afventende et øjenbryn.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 2 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Shika Ons 24 Okt - 8:22

Grimmjow rystede blot på hovedet af Genma "Stadig den samme playboy kan jeg høre.. det næste bliver vel at du vil i bukserne på Raku og Tyson"
Han vendte hovedet mod raku da hun snakkede til dem og ventede på at hun forklarede sig noget mere..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 2 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Gæst Ons 24 Okt - 8:27

Genma smilede og vendte sig mod skabet som stod under den air-con. Han gik hen til skabet mens han svarede "Du kender mig Grimm.. Det er ikke mig at blive sammen med en fast partner.. Men måske kunne man fristest til dem på et tidspunkt.. Hvis ham Tyson ikke har travlt med han gutten som du træner med"

Genma trak på skulderne og hoppede op og grab fat i toppen af skabet og trak sig op på det og fandt skrutrækken frem og begyndte at pille ved air-con..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 2 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Gæst Ons 24 Okt - 8:35

Raku så kort uforstående på Genma, hvem var det der trænede med Grimmjow? Hun rystede kort på hoved og så på Grimmjow og Tyson, hun trak stille luft dybt ned i lungerne og hun smilede til dem og sagde "I kan godt huske at jeg aldrig har snakket om mine karaktere eller bare noget skole relateret, kan I ikke?" Hun vippede helt op på tåspidserne og forsattte så "Jamen.. Det er fordi jeg gerne ville virke som den dumme blonde sexfikserede pige, men jeg gider ikke være den pige mere, nu vil jeg gerne være mig.. Så nu fortæller jeg jer min store hemmelighed, jeg er den person med de bedste karaktere på skolen, jeg var bare bange for at det ville skræmme folk væk, men nu hvor jeg ved at I er mine sande venner, så.." Hendes øjne fyldtes med tårer og hun sagde med en halvkvalt "...Så jeg håber at I kan tilgive mig for at have spillet dum.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 2 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  SirDuckbutt Ons 24 Okt - 8:50

Huh? Hvad sagde ham Genma-fyren lige? Antydede han at... at... nej, det kunne ikke være rigtigt. Tyson måtte have hørt forkert. Ingen vidste noget... vel?
Han fokuserede så godt han kunne på det Raku sagde i stedet for at køre rundt i sine egne tanker om det, han sagde. Han svarede med to meget langsomme nik og et lettere skeptisk toneleje, "så... du siger, du er intelligent?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 2 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Shika Ons 24 Okt - 8:56

"Du mener Kira? Hvad har du nu lavet Genma?" Grimmjow sukkede og smilede blot et kort smil til Raku og rakte hånden op og rodede hende i håret "Hvorfor skulle jeg dog ændre min mening om dig.. Genma oppe der er heller ikke helt dum.. Og min mening om ham har da ikke ændret sig"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 2 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Gæst Ons 24 Okt - 9:04

Genma vendte kort hovedet "Ja det var Kira han hed.. Jeg har ikke lavet noget specielt kun låst en lille dør måske.. Men jeg åbnede den igen kort efter dog".

Han skrugede møtrikken på og lukkede for anlægget og hoppede ned igen og gik hen og klikkede på en knap på væggen og anlægget begyndte at varme rummet op igen..

"Så fixet.. Men hør Raku var det? Jeg ser da ingen grund til at se anderledes på dig bare fordi du lige pluselig har noget mere mellem hovedet.. Det er da kun en tumpe som vil gøre det" Genma vendte sig og smilede til hende og gik hen og satte sig i en stol ved siden af sofaen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 2 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Gæst Ons 24 Okt - 9:09

Raku så på Tyson og sagde "Ja, Tyson, den der er bedst til alle fagene!" Hun så så på Grimmjow og smilede stort til ham, mens hun tørrede sine tårer væk og sagde "Det er jeg glad for at hører, men.. Jeg har jo løjet de sidste to år, over for jer.. Og.. Og.. Det er ikke nogen god ting, Grimmy-chan.." Hun så ned, dog vendte hun sig hurtigt imod Genma og sagde "Tak.." Hun takkede både for at han havde ordnet airconditioneren og for de trøstende ord han sagde, men hun så hurtigt ned i gulvet, hun var ikke stolt over at have løjet overfor sine tætteste venner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 2 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  SirDuckbutt Ons 24 Okt - 9:25

Okay, nu kunne han ikke mere. Han vidste, Raku var alvorlig, og de andre stod dér og sagde alle mulige søde og trøstende ting til hende, men Tyson var for paf til at sige noget overhovedet.
Det var Genma. Det var ham, der havde låst ham og Kira inde. Det var hans skyld, at de... at han havde gjort sig til grin overfor Kira!
Han stirrede vredt på Genma med sine hænder, der lå i skødet, knyttet hårdt sammen.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 2 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Shika Ons 24 Okt - 9:32

Grimmjow kikkede på Tyson da han ikke svarede Raku og så ham knytte sine hænder. Han smilede flabet og overvejede om han skulle være flabet nok og spille dum og spørger mere end til det. Han vente sig mod Raku igen dog "Hør Raku jeg er da godt klar over at du har løjet i 2 år om hvad du kunne. Og det er da heller ikke sødt gjort men du har jo nok haft dine grunde lige som jeg har mine grunde til ikke at fortælle om mig selv"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 2 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Gæst Ons 24 Okt - 9:35

Genma så Tyson kikke vredt på sig og rystede på hovedet og sukkede "Er du stadig sur over det lille stunt Tyson? Du ved hvis du havde prøvet døren igen efter at du var gået fra den så havde du faktisk kunne få den op.. Men helt ærligt du kan sku ikke give mig skylden for noget som du selv gjorder af fri vilje"

Genma lænede sig tilbage i stolen og kikkede blot på Tyson..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 2 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Gæst Ons 24 Okt - 9:42

Raku nikkede til Grimmjow og sagde "Ja, sådan er det vel.. Men jeg har det stadig ikke godt med det.." Hun så så hen på Tyson, vent.. Havde Tyson og Kira gjort noget? Sådan andet end at slås? Og et pludselig spørgsmål skød ud af hende "Jamen... Er Kira ikke sammen med Lacus? Og Tyson.. Er du til.. Til.. Mænd?" Hun så lettere chokeret på Tyson, han var nok den sidste, udover Grimmjow, hun ville tro var til mænd, hun så på ham, hvorefter hun hurtigt satte sig ned igen, på sin plads midt i sofaen, hun håbede ikke at Tyson ville farer op og prøve at slå Genma eller noget i den stil. Hun så så over på Genma og det han sagde hjalp vist ikke lige på Tysons måde at opføre sig på..
Hun bed sig i underlæben af frygt for hvad der kunne ske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 2 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  SirDuckbutt Ons 24 Okt - 9:56

Det føltes som om, der blev prikket til hans hjerte med en pind, hver gang de sagde noget. Fuck... Fuck, fuck, fuck! Men han måtte forholde sig rolig. Genma havde intet bevis. Han hørte måske nogle lyde, og hvad så? Det beviser ingenting overhovedet.
Tyson rettede sig op og lavede endnu et knæk, denne gang med den modsatte skulder, og så på Genma med kolde øjne, "jeg ved ikke, hvad du prøver at hentyde til, men mig og Kira sloges inde på det værelse. Det kunne være undgået, hvis du ikke havde låst den dør. Så tak for det. Du ved virkelig, hvordan man skaffer venner."
Han vendte sig derefter om mod Raku med de samme iskolde øjne og små, falske løft i mundvigerne, "nej, jeg er ikke til mænd. Jeg synes, homoseksuelle er uhumske. Jeg har været i seng med to piger inde for den sidste uge, så der er vist ingen tvivl om, hvad jeg er til."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 2 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Shika Ons 24 Okt - 10:03

Grimmjow kikkede blot på Tyson med et løftet øjenbryn og fnøs "Tyson hvis du faktisk sloges med Kira på vores værelset havde du haft flere blå mærker plus værelset havde været rodet, hvilket det ikke var"
Han vendte blikket mod genma og kikkede blot på ham og rykkede lidt med hovedet før han kikkede væk igen.
Genma var en stor dreng han kunne klare sig selv..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 2 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Gæst Ons 24 Okt - 10:09

Genma sukkede og fnøs da Tyson sagde det om homoseksuelle "Det lød ikke at slåskamp det jeg blev for at høre men lad det nu ligge. Jeg gjorder det fordi du var blevet så høj røvet omkring homoseksulle og biseksulle folk. Og så fordi jeg kedede mig bravt." Han trak på skulderne og kikkede kort på Grimmjow før han tog hans cola og tog en tår..

"Det er ikke noget galt med at være til enten sit eget køn eller til begge dele. Og hvis du har et problem med det så må du da gerne tage det med mig. Jeg er meget åben om at diskutere og finde ud af om du faktisk er så straight som du nu siger du er" Han stillede cola'en på bordet igen og rettede sig op i stolen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 2 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Gæst Ons 24 Okt - 10:14

Raku så på Tyson, hendes blik var utilfredst og hun sagde "Der er, som Genma siger, ikke noget galt i det, overhoved! Hvad ser du som værende et problem i den sammenhængende? Er det fordi man ikke kan være cool, hvis man er til sit eget køn? Pff.. Der må du altså tro om igen!" Hun lagde sine arme over kors og så stadig utilfredst på ham, og som sædvanlig når hun blev mobset spidsede hun læberne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 2 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Nightray Tors 25 Okt - 5:54

gwaine gik ind i loungen og lagde straks mærke til den lettere trykkede stemning.
samtidig så han Raku der inde, og da han ikke havde set hende siden han holdt et midlertidigt... tvunget ferieophold på grund af sin familie, og længtedes med at snakke med en god ven igen... hvis hun altså kunne huske ham, stod han splitter i døråbningen.
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 2 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  SirDuckbutt Fre 26 Okt - 6:49

Tyson fnøs endnu højere, end han normalt plejede, "I har jeres mening, jeg har min. Hvis I har et problem med det, er I godt nok barnlige."
Hvor gad han dem dog ikke, hvis du ikke kunne gøre andet, end at genere ham. Det var latterligt. Han rejste sig og tog koppen for at stille den tilbage i kantinen, da han fik øje på en dreng i døråbningen, han syntes, han havde set før. Han gav ham koppen i hånden og sagde henkastet, "stil den lige i kantinen, stump," hvorefter han satte sig tilbage på sin plads ved siden af Raku.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 2 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Nightray Fre 26 Okt - 6:53

Gwaine kiggede overrasket på den kop han havde fået stukket i hånden, hvorefter han sendte den ældre dreng et vredt blik.
det kunne godt være at han normalt var hjælpsom, men han brød sig ikke om at blive beordret til at gøre ting.
han tog en dyb indånding.
"det er ikke mit krus. hvis du vil have det stillet på plads burde du enten gøre det selv, eller i det mindste bede mig pænt om det."
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 2 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Shika Fre 26 Okt - 7:15

Grimmjow kikkede blot på Tyson da han rejste sig og lidt efter satte sig igen. "Tyson det er åbenlyst dig som har et problem med det hele end det er omvendt" Han kikkede blot på Tyson og tømte sin Cola og krøllede den derefter sammen og smed den på bordet.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 2 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Gæst Fre 26 Okt - 7:17

Genma som kunne se Gwaine kikkede blot på ham og løftede hånden i en slags hej "Yo Gwaine. Det er længe siden". Han inorerede nærsten komplet Tyson men holdte dog øje med hvad han gjorder ud af sin ene øjenkrog.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 2 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Nightray Fre 26 Okt - 7:22

"hey genma!"
gwaine smilede. i det mindste en som kunne huske ham.
"havde nogle mindre... familie problemer så blev taget ud af skolen i et stykke tid."
Gwaine skar en grimasse, hvorefter han stillede den ældre mørkhårede dreng... Ty... son?... tysons kop fra sig på et bord lige inden for døren.
hvis ikke det blev taget med ud før han gik igen, ville han tage det med sig.
ingen grund til at give rengøringsfolkene ekstra arbejde.
"udover det lader det til jeg er kommet ind midt i en diskusion eller...?"
gwaine kiggede spørgende rundt i lokalet.
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 2 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Gæst Fre 26 Okt - 7:38

Raku vendte sig om imod Gwaine da hun hørte en velkendt stemme, hun så på ham og smilede så og vinkede til ham og sagde "Jeg ville ikke kalde det en diskusion, men det kommer vel an på hvordan man ser på det." Hun lænede sig så tilbage og sagde "Undskyld Ty-chan, det var ikke fordi vi ville hakke på dig.. Det er bare .. Vi kan ikke lide de fordomme du har sagt om at homoseksuelle er uhumske eller noget." Hun så undskyldende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 2 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  SirDuckbutt Fre 26 Okt - 8:49

"Jeg siger bare min mening," sagde Tyson, der havde ignoreret Gwaine fuldstændigt, "hvis I ikke kan klare det, må I tude indeni, okay? Det hjælper ikke noget at sige 'vi har ret, og Tyson har ikke'."
Han rejste sig med et højlydt gab og gik hen til en af skabene og tog en kortspil frem - ikke fordi han ville spille, han ville bare blande dem af ren kedsomhed. Han gabte igen, endnu højere.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Mødes vi mon alle sammen igen? - Page 2 Empty Sv: Mødes vi mon alle sammen igen?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum