Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sheena's værelse (Kakaomælk)

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Sheena's værelse (Kakaomælk) Empty Sheena's værelse (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 2:40

Hun åbnede døren til sit værelse og lukkede døren efter dem. Hun lagde lige nogle bøger på plads og satte sig på stole "Ja dette er mit værelse, meget stillle og roligt"


Sidst rettet af Sheena Tamako Ons 29 Aug - 7:06, rettet i alt 2 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sheena's værelse (Kakaomælk) Empty Sv: Sheena's værelse (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 2:43

"Det er da i alt fald nydeligt," kommenterede han, satte sig på den af sengene man kunne se der ikke blev brugt. "Men igen... Når man nu også selv er vandt til et drengeværelse så er alle tøse værelser jo nydelige," han grinede let. "Jeg holder godt nok orden i mine egne ting, men Genma er en anden sag."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sheena's værelse (Kakaomælk) Empty Sv: Sheena's værelse (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 2:48

Hun kiggede på ham og rejste sig op. "jeg håber ikke det gør noget, men jeg skifter lige til noget andet tøj, når nu jeg er her" Hun smilede flabet til ham og gik over til sit skab mens hun tog sin bluse af. Hun stod i sin røde Bh og rodede i sit skab efter sin hvide skjorte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sheena's værelse (Kakaomælk) Empty Sv: Sheena's værelse (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 2:50

"Du burde da godt vide at jeg ikke har det mindste imod det." han prøvede ikke engang at skjule hvordan hans øjne nærstuderede den bare hud der kom til syne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sheena's værelse (Kakaomælk) Empty Sv: Sheena's værelse (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 2:54

hun grinte lidt og fandt den hvide skjorte og kastede den over til ham. "Hóld den mens jeg finder min nederdel" Hun tog sin cowboy nederdel af. så hun kun stod i G-streng og BH. Hun fandt sin nederdel og vendte sig om "Det er vel ikke første gang du har set en pige i undertøj" Hun små grinte lidt og smilede til ham imens hun tog sin nederdel på og gik hen imod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sheena's værelse (Kakaomælk) Empty Sv: Sheena's værelse (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 2:57

"Selvfølgelig ikke." han smilede, og med stor viljestyrke fik revet sit blik væk fra hendes kavalergang og op til at se hende i øjnene igen. "Men det betyder vel ikke at jeg ikke kan nyde udsigten, vel?" smilet blev en smule skævt, som de nu så tit gjorde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sheena's værelse (Kakaomælk) Empty Sv: Sheena's værelse (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 2:58

Hun stillede sig foran ham og kiggede på ham "Det kom ikke som nogen overraskelse for mig, det der." Hun lændede sig ind over ham og tog sin skjorte mens hun smilede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sheena's værelse (Kakaomælk) Empty Sv: Sheena's værelse (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 3:01

Han smilede fortsat, trak let på skuldrene. "Tja, jeg er jo en fyr, trods alt." han grinede. "Det er jo sådan man er bygget. Can't help it." endnu et grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sheena's værelse (Kakaomælk) Empty Sv: Sheena's værelse (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 3:03

Hun rettede sig op igen og smilede til ham "Tjaa sådan er det jo..." hun tog sin skjorte på og begyndte at knappe den lidt " Drenge har vel også lov til at være drenge, hvis de ikke var det, hvad skulle jeg så finde på"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sheena's værelse (Kakaomælk) Empty Sv: Sheena's værelse (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 3:07

"Jaah, det er jo ikke godt at vide." han smilede og lænede sig tilbage, så han sad lænet op af væggen - dog først efter han smed sine støvler. "Ja, de er lidt tunge." forklarede han med et lille grin. Selvfølgelig var de det - en plateau hæl, metal og nitter alle vegne på dem. ((du kan se dem under hans profil. kig under med normale outfit, det er det han har på nu. minus skoene lige nu, jo så. XD))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sheena's værelse (Kakaomælk) Empty Sv: Sheena's værelse (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 3:12

Hun kiggede på ham "Ja det kan jeg regne ud. De ser også vildt tunge ud, godt det ikke er mig, jeg ville få ondt i fødderne" Hun gik hen til spejlet og satte sit hår op i en hestehale. "jeg kan mere lide at være let beklædt, folk sætter bare ikke pris på min stil, det er jo også fordi jeg er så sej"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sheena's værelse (Kakaomælk) Empty Sv: Sheena's værelse (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 3:14

Han smilede skævt. "Tja... Jeg har i alt fald ikke det mindste imod din tøjstil. Tværtimod." han grinede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sheena's værelse (Kakaomælk) Empty Sv: Sheena's værelse (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 3:16

"Dethar jeg skam heller ikke, det er derfor jeg har den. Det beskriver mig også pænt meget" Hun satte sig på kanten og lagde sig skævt ned på sengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sheena's værelse (Kakaomælk) Empty Sv: Sheena's værelse (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 3:21

Fra sin position ovre på den anden seng, så han smilende over på hende. "Det kan du jo så have ret i." han endte dog med at rejse sig og sætte sig hen ved siden af hende - hun kunne jo altid brokke sig hvis det var. Han smilede skævt ned til hende. "Either way, så kan jeg lide det jeg ser." det skæve smil vendte tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sheena's værelse (Kakaomælk) Empty Sv: Sheena's værelse (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 3:24

"Jamen det var jo heldigt for dig, men det hører jeg dog tit efterhånden" Hun grinte lidt og kiggede op på ham "Tjaa hører mange forskellige komplimenter efterhånden, bare ved mit udseende" Hun strakte sine arme bagud og kiggede smilende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sheena's værelse (Kakaomælk) Empty Sv: Sheena's værelse (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 3:26

"Mmhmm... Foreståeligt nok... Men jeg kan nu også godt lide det som udseendet her gemmer på." vovet var det nok, men en hånd sneg sig op langs hendes side mens han så hende ind i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sheena's værelse (Kakaomælk) Empty Sv: Sheena's værelse (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 3:28

Hun smilte lidt og lagde mærke til hans hånd kom op langs hendes side men hun gjorde ikke andet end at lægge sine ben op på hans lår og kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sheena's værelse (Kakaomælk) Empty Sv: Sheena's værelse (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 3:31

"Hmm... Ikke nok med at du har den perfekte personlighed, perfekte krop... du føles også perfekt..." den flirtende tone vendte tilbage, og med let drejet overkrop lænede han sig en smule ind over hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sheena's værelse (Kakaomælk) Empty Sv: Sheena's værelse (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 3:33

Hun grinte lidt "Kan jeg føles perfekt, det vidste jeg ikke. Hun smilede til ham mens han lændede sig stille og roligt ind over hende. Hun bøjede sine ben lidt og kiggede ham i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sheena's værelse (Kakaomælk) Empty Sv: Sheena's værelse (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 3:50

"Heh... Det gør du nu... Glat, blød, perfekt mod min hånd..." hånden gled stille og roligt ind over hendes mave, og deres ansigter var nu kun få centimeter fra hinanden, hvilket nu engang resulterede i at noget af hans hår rørte hendes pande. (sådan var det jo nu engang med mohawks)


Sidst rettet af Kakashi Hatake Ons 29 Aug - 6:57, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sheena's værelse (Kakaomælk) Empty Sv: Sheena's værelse (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 3:54

Hun fik lidt røde kinder, hvilket normalt var svært for hende at få. Hun smilte til ham og mærkede hans hånd på sin mave. Hun kiggede hm i øjnene, som var tæt på hendes ansigt. "Man lærer jo noget nyt hverdag"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sheena's værelse (Kakaomælk) Empty Sv: Sheena's værelse (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 3:57

"Det har du ret i..." Siden hun nu ikke havde protesteret mod noget som helst, og sagtens vidste hvor det her førte hen... Han lukkede den smule afstand der stadig var mellem dem, lod sine læber fange hendes i et kys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sheena's værelse (Kakaomælk) Empty Sv: Sheena's værelse (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 3:59

Hun så Kakashi nærme sig og gengældte kysset og lod sine hændet glide ned langs ryggen på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sheena's værelse (Kakaomælk) Empty Sv: Sheena's værelse (Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 4:03

Han havde haft lukket øjnene for kysset, men åbnede dem nu igen, smilede let mod hendes læber mens fingrene fra den ene hånd legede let med en lok af hendes hår. "... Og en god kysser er du også... jamen dog..." han grinede let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sheena's værelse (Kakaomælk) Empty Sheena's værelse (Mild Kakaomælk)

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 4:06

Sheena smilte lidt og Kakashi's kommentar "Du er ikke helt dårlig selv må jeg sige, jeg nyder det her, sammen med dig" Hun bed sig i læben og kunne mærke en anderledes følelse hun ikke havde haft før med en fyr "Jeg må sige, du er også lidt speciel"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sheena's værelse (Kakaomælk) Empty Sv: Sheena's værelse (Kakaomælk)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum