Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 4 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 12:11

Han rykkede lidt på skulderne og svarede "Jep 4 år imorgen men jeg tror jeg lytter til Shisui for engangs skyld og ringer til Raido og siger det imorgen."


//Shisui Uchiha som i itachi uchihas fætter XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 4 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 12:12

Han nikkede let. "Uanset svaret letter det altid at komme af med det."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 4 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 12:20

Han kikkede over på Kakashi og spurgte "Hør Kashi hvad synes du om de to uchiha brødre? Vi ved jo begge to at Shisui ikke er helt dårlig i både udsende som i alt andet. Og hans Onkel er heller ikke dårlig eller det er hvad Kotetsu siger ihvertfald" Han smilede flabet med et glimt i øjet.
Alt det med Raido skubbet ud af hovedet for en kort stund

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 4 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 12:45

Han smilede skævt. "Det kunne du jo så have ret i..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 4 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 13:08

Genma nikkede med hovedet og kom med et smil "Nårh jeg vil se og finde noget is til den her skulder. Hvis jeg skal kunne bruge den imorgen så er jeg sku nok nød til det"

Han rejste sig op og tog nogle jokkingbukser på og gik mod døren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 4 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 13:10

Et smil, et lille nik. "Jeg går sgu nok til køjs. Ses, Gen."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 4 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 13:12

Genma vinkede over sin skulder i det han gik ud af døren "Gør du det Kakashi. Ses imorgen tidlig"


//Genma ude//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!// - Page 4 Empty Sv: En nat fuld af sjov... //Kakaomælk! Yaoi!//

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum