Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) Empty Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 7:51

Felix løb ind på hans og Mizells værelse, meget fustreret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 8:38

Mizell kom løbene efter ham og spurgte "Hvad er der i vejen?"
Hans øjne var dog lettere klattede og han havde lidt svært ved at fokusere, på grund af at løbeturen havde fået hans feber til at stige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 8:48

*Hvorfor er du helle tiden sammen med hende Sakura?!* Man kunne se at han havde lidt tåre i øjnene. *Jeg havde enlig få tid til at se dig, og så gider du ikke engang være sammen med mig, du gad kun at være med hende!* Han holdt en lang pause, som om han ikk viste hvad han skulle sige. Han var helt rød i hovedet som en ny moden tomat. *Jeg ville jo bare prøve på at hjælpe dig, men det ville du heller ikke! Hader du mig virkelig så meget!*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 8:59

Han så på ham og sagde "Bej, jeg hader dig ikke.. Og jeg.." Mere nåede han ikke at sige, før at hans knæ gav efter under ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 9:31

*Mizell!* Råbte Felix.
Felix tog ham på panden. Han kunne mærke at han havde meget hoj feber, så han skyndte sig lige ham i seng med et termometer i munden. Og tog straks sin forstehjælpkasse fram og laver kloge doctor ting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 9:35

Mizell vågnede op og så rundtosset på sin bror og spurgte "Hvad.. Sker der?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 10:09

Felix saa lettet ud paa Mizell med blide ojne.
*Din feber blev for hoj, saa du besvimede. Det var alligevel godt at du ikke gk med Sakura, ellers kunne din feber jo vaere blevet hojere*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 22:48

Mizell satte sig op og sagde "Den steg kun fordi jeg skulle løbe efter dig!" og ham gav ham en lille dumflad i baghoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 6:53

"Ja, men tror nu alligevel at det er bedst at du bliver i din seng nu" Han prøvede at lyde så blid som muligt siden han godt vidste at Mizell og ham ikke skulle komme op i et skændes, da det bare ville gøre feberen meget værere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 7:11

Han så på ham og sagde "Vil du hente Sakura?" Hans stemme var ru.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 7:19

Felix sukkede let. Det var ikke lige det han helst havde lyst til at hører, men han tænkte nu også at det ville være okay for ham at få set Sakura. "Jo, jeg skal nok gå ud og hente hende" Han gik hen til døren og tog fat i håndtaget. Han vende sig hurtigt om til Mizell "Og nu ikke noget med at hoppe ud af sengen du bliver liggende der hvor du er" Sagde han meget bestemt. Han åbnede døren, og gik så langsomt ud og lukkede døren efter sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 7:25

Mizell nikkede bare og så snart døren var lukket og han havde hørt at hans bror var væk, satte han sig op og sukkede. Hvorfor skulle hans bror dog tage sig så meget om ham? Bekymrer sig så meget om ham? Men alligevel forstod han det godt og syntes det var rart.
Men lige nu ville han aller helst se Sakura lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 7:33

Sakura tog i dør håndtaget og åbnede døren og kiggede på Mizell som sad i sin seng. Hun så bekymret på ham og sagde "Hvad er det der foregår, først gik du og nu ligger du i din seng, så havde du det altså dårligt" hun ventede på en forklaring også håbede den var godt nok, da hun var meget bekymret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 7:37

Han kiggede på Sakura og sagde:"Han feber steg på steg voldsomt, så han var nød til at komme i seng og blive pleget med det samme" Han kiggede et kort øjeblik over på Mizell og gik derefter over og satte sig på sin egen seng.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 7:44

Mizell så på Sakura og klappede ved siden af ham selv og sagde så "Men jeg har det en del bedre nu.." Han smilte et lettere trist smil, ligesom dem han plejede at smile.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 7:54

Sakura smilte til Mizell og gik hen og satte sig ved siden af ham. Hun kiggede på ham og sagde "Næste gang, går du i seng med det samme, det andet nytter jo ikke, du har ikke godt af det og du bekymre mig meget!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 8:17

"Det var faktisk også meningen at han skulle iseng med det samme. Men han ville jo så gerne være sammen med dig. Vis han var gået med dig ville han nok have fået det dårligere end han har det nu"
Han så lidt irreteret på Sakura og følte lidt at det var hendes skyld.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 8:24

"Felix.. Stop det! Det er ikke hendes skyld så hold op med at skylde skylden på hende! Det var dig der fik mig til at løbe!" Han så på Felix og så på Sakura.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 8:29

Sakura så ned i gulvet og sagde "Din bror har vel ret, det er jo nok min skyldt, hvis jeg ikke holdte dig tilbage i svømmehalen var du ikke blevet syg og din bror ville ikke være sur på mig. kan se han er meget irreteret på mig lige nu. Det gør mig lidt utilpas. Hvorfor blev jeg ført her op, når din bror hader mig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 8:32

Han så på hende og tog hende hånd og flettede sine fingre ind i hendes og sagde "Der er to grunde, 1 fordi jeg ikke hader dig.. 2. Fordi jeg har brug for dig." Han gav hendes hånd et kærligt klem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 9:36

Sakura så forvirret på Mizell "jamen...du har jo din bror, hvorfor har du brug for mig... Jeg kan jo ikke gøre noget, end at skabe problemer mellem jer to. Det er da det eneste jeg har gjort indtil videre...." Hun sukkede lidt og havde mest lyst til at gå for ikke at gøre det værre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 9:46

Han så på hende med et alvorligt blik og sagde så "Jeg har bare brug for dig okay, for jeg.. Som jeg sagde tidligere, så kan jeg godt lide dig.. Hvis du husker det.." Han så væk og havde røde kinder, dog havde han aller mest lyst til at trække hende ned i et kys, men lod være både på grund af hans bror, men også på grund af at han havde feber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 9:49

Sakura kiggede på ham og rødmede lidt, hun kunne godt se at han mente det, og tog derfor det med Felix ikke så alvorligt mere. Hun klemte hans hånd og rødmede lidt "Undskyld hvis jeg har været til ulejlighed, har bare ville bruge min tid på dig og kun dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 9:55

Han så på hende og sagde "Det .." Han rødmede dybere og så på hende, med et lettere genert smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 10:00

Sakura sagde "Jeg er så ked af at du har feber, for så har du jo ikke kræfter nok til at kysse mig, det ville jo være det perfekte tidspunkt, men du er jo syg så..." Hun så drilsk på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum