Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 3 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 23:47

Hun lagde sit hoved på hans skulder og lukkede sine øjne og hun åndede tungt. hun tog sine arme omkring hans hals og mærkede hans varme krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 3 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 23:48

Han smilte og holdte om hende tæt, mærkede hvordan deres individuelle varme blev forenet til en enkelt varme. Der føltes mere ægte end den hans egen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 3 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 23:57

Sakura kyssede ham kinden og rejste sig og satte sig over på stolen overfor, "Så må jeg hellere lade vær med at genere din bror længere"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 3 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 0:05

Han så på hende med et lettere trist smil og han lænede sig op ag væggen, samtidig med at han holdt øjenkontakten med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 3 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 0:07

Sakura kiggede på Mizell og sagde "Hvorfor så trist min egen" hun kiggede bekymret på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 3 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 0:13

Han så på hende og svarede "Er jeg trist? Hmm.. Måske er det fordi du forlod min seng." Han smilte og så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 3 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 0:15

Sakura begyndte at grine lidt, "Man er jo lidt bange for at gøre dig forlegen og at jeg ikke lever op til din forventning, Det lignede da ikke du ville lægge op til noget" Hun drillede ham lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 3 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 0:20

Han smilte og sagde "Pas du bare på.. Det kunne du let fortryde at du sagde~" Hans øjne lyse af drilskhed og han så på hende med et stort smil. Han sagde så "Well, fløjten ville da også have haft en helt anden lyd hvis vi havde været alene. Kun os to."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 3 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 0:32

Sakura grinede lidt "tjaaaa du gør jo ikke noget så længe din bror, er her så jeg høvst jo ikke passe på" Hun rækkede flabet tunge til ham og grinede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 3 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 0:35

Han smilte næsten flabet og sagde "Du ved.. Der er toiletter på gangen." Han satte sig ud på kanten af sin seng og så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 3 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 0:36

Sakura grinte lidt "Så gå på toilettet" Hun drillede ham meget, for at se hans måde at reagerer på..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 3 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 0:41

Han smilte og sagde "Jamen fint, så går jeg på toilettet." Han rejste sig og trods hans spinkle krop, løftede han hende op over skulderen, og gik ud på gangen og gik ned imod toilettet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 3 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 0:43

Sakura blev overrasket over at Mizell løftede hende op og gik ud på toilettet.

// Drenge toilettet //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 3 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum