Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En sen aften dukkert..

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

En sen aften dukkert.. - Page 2 Empty Sv: En sen aften dukkert..

Indlæg  TwistTail Tirs 27 Aug - 8:05

Mina rullede med øjne og smilede til Teana og så på hende lidt efter ændrede hendes smil fra sødt til at værer flirthende og drilsk, hun bed sid lidt i læben og hendes blik blev det samme som hendes smil, hun kiggede lidt mere på Teana inden hun dykkede ned og hen til Teana, da hun kom op til overfladen var hun under en meter fra hende.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En sen aften dukkert.. - Page 2 Empty Sv: En sen aften dukkert..

Indlæg  Felixnyuu Tirs 27 Aug - 8:19

Teana havde luret skiftet, men hun rykkede sig ikke. Da Mina kom op igen kiggede hun bare roligt på hende.. "hvad du ude på? at dømme på dit blik noget flabet.." hun grinte lidt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En sen aften dukkert.. - Page 2 Empty Sv: En sen aften dukkert..

Indlæg  TwistTail Tirs 27 Aug - 8:23

Mina prøvede iherdigt at lade være med at smile og grine men smilte "egenligt ikke men kan være det bliver nu men kun måske" hun svømmede tættere på og fjernede noget hår fra Teanas nakke om på ryggen igen "men det er jo helt op til dig" hun blinkede til hende.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En sen aften dukkert.. - Page 2 Empty Sv: En sen aften dukkert..

Indlæg  Felixnyuu Tirs 27 Aug - 8:24

"så det helt op til mig" hun rykkede sig lidt tættere på Mina.. "hvordan kan det være det altid ender der?" hun havde lænet sig ind og hviskede i hendes ører da hun sagde det
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En sen aften dukkert.. - Page 2 Empty Sv: En sen aften dukkert..

Indlæg  TwistTail Tirs 27 Aug - 8:32

Mina dreje hoved så hun var helt tæt på Teana "hmm okay så vælger jeg da bare selv fremover, for så vælger jeg det her" hun gav Teana et kys "vil du stadig havde jeg selv skal bestemme?" sagde hun da hun brød kysset med et løftet øjenbryn og et sødt smil men blev tæt på Teana.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En sen aften dukkert.. - Page 2 Empty Sv: En sen aften dukkert..

Indlæg  Felixnyuu Tirs 27 Aug - 8:35

Teana smilede efter hun var blevet kysset og kiggede på Mina.. "har intet imod det.." hun lænede sig ind og gav Mina et kys, da hun brød det lidt efter kiggede hun på hende og holdt sig stadig tæt ved hende.. "må nok indrømme jeg ret tilfreds med du begyndte på skolen.." hun smilede sødt til hende
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En sen aften dukkert.. - Page 2 Empty Sv: En sen aften dukkert..

Indlæg  TwistTail Tirs 27 Aug - 8:40

Mina smilte "oh really...er jeg også selv" hun gav Teana et kys mere lidt længere som tilgengæld næsten gjorde hun faldt under vandet så hun var nød til at kribe fat i kanten hurtigt "jeg burte virkelig blive på land"
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En sen aften dukkert.. - Page 2 Empty Sv: En sen aften dukkert..

Indlæg  Felixnyuu Tirs 27 Aug - 8:42

Teana havde skyndt sig og tage armen omkring Mina da hun begyndte og ryge under. Hun var trænet i førstehjælp og livredder, så for hende var det nemt og holde hende oppe.. Hun grinede lidt.. "det dig der løber og dyrker sport, men i vand.. der du lidt svag kontra mig" hun sendte hende et kært smil.. "hvis du utryg syns jeg du skal komme op"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En sen aften dukkert.. - Page 2 Empty Sv: En sen aften dukkert..

Indlæg  TwistTail Tirs 27 Aug - 8:52

Mani kiggede ned på Teanas arm og så på hende "er ihvertfald ikke utryg mere" hun blev lidt rød over kinderne for en gang skyld var hun den dårlige til noget, hun gav hende et kys mere "men du har ret er ikke særlig god til at svømme men alt muligt med fast grund under fødderne er en leg for mig" hun smilte selvsikker og kært tilbage
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En sen aften dukkert.. - Page 2 Empty Sv: En sen aften dukkert..

Indlæg  Felixnyuu Tirs 27 Aug - 8:56

Teana der ikke ville slippe Mani før at Mani selv bad om det, holdt stadig fast.. Hun sendte hende et smil "og det så der jeg ikke altid er med.. sport har aldrig været mig, svømning er det eneste jeg har kunne finde ro i.. jeg mere til sådan mere rolige ting.." hun grinede lidt og smilede flirtende. "så skal vi blive her hele aften? for ærligt har jeg ikke noget imod det.." Jo jo deres bryster var presset imod hinanden, men hvad gjorde det? faktisk gjorde det det bedre i Teanas hoved og lige nu, lige nu var hun ligeglad med sine tanker der hoppede rundt som det passede dem
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En sen aften dukkert.. - Page 2 Empty Sv: En sen aften dukkert..

Indlæg  TwistTail Tirs 27 Aug - 9:05

Mina tænkte lidt " har jeg heller ikke men kan vi ikke stå et sted hvor vi rent faktisk kan bunde??" Mina tænkte mere på at koncentrer sig om at svømme end om at hendes krop var presset imod teanas, hun lage sine ene hånd på teanas arm "syntes selv at svømning ser så stressende ud på tv"
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En sen aften dukkert.. - Page 2 Empty Sv: En sen aften dukkert..

Indlæg  Felixnyuu Tirs 27 Aug - 9:07

Teana smilede og slap hende så hun kunne bevæge sig imod det lave vand, hun sikrede sig dog først at Mina havde godt fast. Hun svømmede forbi hende og svømmede ned i den lavere ende og da hun rejste sig op i vandet gik vandet hende kun til lige over brystet... "Tror det her er lidt bedre for dig.." hun sendte hende et roligt smil og ventede på hende
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En sen aften dukkert.. - Page 2 Empty Sv: En sen aften dukkert..

Indlæg  TwistTail Tirs 27 Aug - 9:15

Ikke længe efter stod mina sammen med hende igen vandet var lidt kavere for hende da hun var et styk højere, hun følte sig lidt som et lille barn fordi hun ikke kunne værer ude i det dybe vand men sagde ikke noget " yeah det her er til at arbejde med ihvertfald" hun smilte til teana og holdte så om hendes talje og trak hende tættere på
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En sen aften dukkert.. - Page 2 Empty Sv: En sen aften dukkert..

Indlæg  Felixnyuu Tirs 27 Aug - 9:18

Teana der havde stået roligt, havde bestemt ikke tanken at Mina var et barn, det var fair nok ikke at være tryg ved vandet. Hun kendte nogle stykker der havde det sådan. Hun lod sig blive trækket tættere på og lagde armene roligt på Minas overarme.. Hun kiggede op på hende med et flirtende blik. "det også lidt nemmere det her."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En sen aften dukkert.. - Page 2 Empty Sv: En sen aften dukkert..

Indlæg  TwistTail Tirs 27 Aug - 9:25

Mina grinede lidt "så sandt" hendes arm muskler spændte hurtigt da teana lagde hendes hænder på hende, hendes egne var flettet bag teanas ryg,
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En sen aften dukkert.. - Page 2 Empty Sv: En sen aften dukkert..

Indlæg  Felixnyuu Tirs 27 Aug - 9:27

Teana lagde mærke til det og hendes ansigt blev en smule uroligt.. "Mina? er du okay?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En sen aften dukkert.. - Page 2 Empty Sv: En sen aften dukkert..

Indlæg  TwistTail Tirs 27 Aug - 9:33

Mina kiggede hende og grinte af hendes udtryg "ja jeg er dine hænder var bare lidt kolde ikke andet bare rolig" med tommelfingrene nusede mina hende på hver side af rygraden
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En sen aften dukkert.. - Page 2 Empty Sv: En sen aften dukkert..

Indlæg  Felixnyuu Tirs 27 Aug - 9:35

Teana smilede og kiggede op på hende... "Sorry.. tænkte jeg ikke over.." hun lod begge sine hænder glide op langs minas arme og op omkring hendes hals og nakke, og hun tog blidt fat bagved hendes nakke og trak hende tættere på så hun kunne give hende et kys
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En sen aften dukkert.. - Page 2 Empty Sv: En sen aften dukkert..

Indlæg  TwistTail Tirs 27 Aug - 9:42

Minas ene hånd gled op til hendes kind og gav kysset lidt mere dybte, inden hun brød det og smilte til teana " jo jeg er vidst meget glad for at gå på denne skole"
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En sen aften dukkert.. - Page 2 Empty Sv: En sen aften dukkert..

Indlæg  Felixnyuu Tirs 27 Aug - 9:43

Teana kunne ikke lade være og føle en smule utilfredshed da kysset stoppede.. Okay måske var hun lidt glad for Mina.. Hun sendte hende et smil og lukkede så øjnene og kyssede hende igen med samme dybe som før
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En sen aften dukkert.. - Page 2 Empty Sv: En sen aften dukkert..

Indlæg  TwistTail Tirs 27 Aug - 9:52

Mina kunne ikke lade værer med at smile mens de kyssede dette kunne hun ihvertfald godt vænne sig til, hånden fra kinden begravede sig selv i blondte lokker , mens den anden gled hen over teanas talje og ned på hoften.
Dette skole år skulle nok blive fuldt med overraskelser ihvertfald
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En sen aften dukkert.. - Page 2 Empty Sv: En sen aften dukkert..

Indlæg  Felixnyuu Tirs 27 Aug - 9:55

Teana havde intet imod det og stod længe fordybet i det, hendes ene arm havde fundet vej ned under Minas arm og rundt om hende, og den anden havde stadig fat bag nakken... Og så gik det op for hende de stod i svømmehallen hvem som helst kunne komme ind.. Hun var egentlig ligeglad med folk vidste hun var lesbisk, men det var ikke godt for papirene hvis hun fik problemer over det og modvilligt brød hun kyssede og kiggede op på hende.. "måske burde vi gå op.. Det her.. "hun kiggede over skulderen før hun igen kiggede op på Mina "uanset hvor dejligt det er, så det et ret dumt sted" hun grinede lidt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En sen aften dukkert.. - Page 2 Empty Sv: En sen aften dukkert..

Indlæg  TwistTail Tirs 27 Aug - 10:03

Mina kiggede på hende og gav hende et hurtigt kys " okay " mina kunne ikke rigtig få sig selv til at sige så meget mere hun smilte bare og tog teana i hånden og gik hen imod stien
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En sen aften dukkert.. - Page 2 Empty Sv: En sen aften dukkert..

Indlæg  Felixnyuu Tirs 27 Aug - 10:06

Teana smilede, faktisk smilede hun meget.. Hun holdt godt fast i Minas hånd og kiggede på hende som de gik imod stigen. Da de nåede derhen slap hun Mina for at kravle op. Hun gik roligt hen imod sit håndklæde og vendte sig om og kiggede på Mina, hendes navlepiercing var nu tydelig som hun stod der i lyset fra månen udenfor.. Hun var begyndt og klemme håret en smule tørt med sit håndklæde.. "en skam vi skal være på vores egne værelser om.." hun kiggede op på det store ur på væggen bag hende.. "30min.." hun sendte hende et smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En sen aften dukkert.. - Page 2 Empty Sv: En sen aften dukkert..

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum