Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En stille god bod i den sene aften time

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

En stille god bod i den sene aften time Empty En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  Felixnyuu Tirs 24 Sep - 6:04

Teana lå inde bagerst på biblioteket. Hun slappede af og nødt roen. Der var ingen andre på biblioteket, og det var nok også derfor hun havde valgt netop det sted at sætte sig..
Hun lå ned i en sofa der stod ved siden af vinduet, foran var der et bord og ellers reoler rundt om så det var et lille aflukket hjørne. Hun havde ikke sin skoleuniform på. Hun havde i stedet et par lange leggins på og en kjole der sad tæt om kroppen hele vejen ned til midt på hendes knæ, ærmerne sluttede ved hendes albuer.

Hun bladrede en gang i bogen. Der var en lampe på væggen bagved som gjorde det muligt at læse selvom det var lidt mørkt i biblioteket så sent. Udenfor blæste vinden kraftigt kun stjernerne og månen gjorde man kunne se noget.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  TwistTail Tirs 24 Sep - 6:12

Mina sad på hendes værelse, og var ved at gå i seng efter en lang dag, da hun så nogle bøger ligge på gulvet, fu*k hun far op og tog hurtigt en t-shirt over hoved og et par shorts på, tog bøgerne i hånden og løb så ned på biblioteket, hvor hun ved et uheld fik sparket døren lidt for hårdt op så den ramte dørstopperen med et brag, hun bandede for sig selv og lage bøgerne på skranken med et bump.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  Felixnyuu Tirs 24 Sep - 6:15

Teana der var langt væk i sin bog nærmest væltede ud af sofaen da hun hørte døren blive sparket op. Hun slog sit hoved på bordet da hun ville kravle op igen og lagde en hånd på hovedet.. Hun ømmede sig lidt og hørte så et bump ude ved skranken. Hun lagde bogen på bordet og kom langsomt op at stå. Hun gik hen imod den ene bogreol.. Hun vidste ikke hvorfor men lige nu var hun bange for hvem det var.. Hun nåede reolen og kiggede forsigtigt frem men hun kunne ik se skranken derfra.. pis.. Hun skulle til at gå længere frem da hun kom til at skubbe en bog ned fra reolen. Den rammede gulvet med en bump og hun stod helt stille, lyttede om vedkommende nu havde hørt det..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  TwistTail Tirs 24 Sep - 6:23

Der var et bump bag hende og vente sig om i shock og kiggede ud i rummet, af var hun kunne se var der ikke nogle men der kunne vel ikke ske noget ved at spørge, ikke??
"hello" sagde hun bare ud i rummet, hun rykkede hendes hår over skuldren da det var en i fletning til den ene side, hun havde taget en af hendes alt for store t-shirt faldt ned over den ene skulder, den dækkede næsten hendes lyserblå shorts der gik hende til midt på låret, hun ventede lidt på et svar.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  Felixnyuu Tirs 24 Sep - 6:27

Teana hørte en stemme, men hun genkendte den ikke med det samme hun var en smule skræmt, okay en del. hvorfor var det også hun læste den bog? Hun lagde en hånd på hjertet og kunne mærke det hamrede løs.. Hun gik langsomt hen imod skranken, nærmest snigende hun ville ikke opdages... Hvis nu det var en eller anden som ville hende ondt.. Hun sank en klump i halsen og nåede til et sted hvor der kun var en reol tilbage før skranken. Hun kunne ikke se den og hun nåede op til kanten da gulvet knagede under hendes skridt og hun stoppede instant op og stod helt stille. hun kunne stadig ikke se skranken og hjertet hamrede afsted. Please please please lad ikke vedkommende have hørt det. Men hun vidste godt det var en MEGET høj lyd så det var ik sansynligt hun ik var bleve hørt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  TwistTail Tirs 24 Sep - 6:35

"que la fluencia enfermo" sagde mina stille inden hun tænkte sig om og gav sig selv den største facepalm ever, hun gik hen til døren og fandt så endelig lyskontakten og click så tænte hun lyset i rummet.
først kunne hun ikke rigtig se noget da lyset var så skarpt, så hun var nød til at holde sig for øjne.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  Felixnyuu Tirs 24 Sep - 6:40

Teana der ikke fattede noget af hvad den, i hendes ører, ukendte stemme sagde stod stadig helt stille og hun rørte sig ikke. Hun hørte et click og lyset var tændt... Hun turde ikke røre sig, hun stod bare helt stift og stille.. Så gik det op for hende vedkommende ville kunne se hende igennem reolen og hun skyndte sig ned på hug.. Hun måtte væk ellers ville personene opdage hende. Hun var overbevist om det ik var nogen hun skulle rende ind i, nogen der måske ville hende ondt. Hun begyndte langsomt og kravle væk på alle 4. Hun lagde mærke til et par ben i et par shorts igennem reolen og hun lagde derfor ik mærke til den reol hun kravlede med hovedet først ind i.. Hun stoppede op og sad nu ned med hånden på hovedet og forsøgte ik og bande over smerten.. 2 gange på 5min det var bare for meget.. Det havde givet et bump da hun ramte reolen som stod lidt og rokkede før den stod stille igen
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  TwistTail Tirs 24 Sep - 6:45

Mina så reolen bevæge sig og satte sig så ned på gulvet på alle fire og så derhen inden hun så rejste sig og rullede med øjne "Dios me da fuerza" sagde hun og gik hen mod reolen og om bag den så hun kunne se hvem der var der lå og creepede rundt eller ihvertfald forsygte på det.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  Felixnyuu Tirs 24 Sep - 6:48

Igen det der sprog hun ikke forstod... Hun hørte skridt, vedkommende kom tættere på. Hun kiggede op, men hun ville umuligt kunne nå væk hendes hoved dunkede stadig af smerte... I stedet lagde hun begge arme over hovedet og nærmest panisk fik hun sagt noget.. "Lad mig være.. Jeg kan skrige højt! og jeg.. jeg.. Jeg kan slå hårdt! " hun havde slet ik kigget bagud for at se hvem det var. Hun sad bare der på gulvet med ryggen til. Hvorfor var det lige hun havde læst den gyser igen?
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  TwistTail Tirs 24 Sep - 6:54

Mina prøvede ihærdigt at holde et grin tilbage, hun gik hurtigt hen imod teana og satte hendes hænder i teanas sider inden hun begyndte at kilde hende, "hva laver du herinde din lille creeper troede du var en eller anden psykopat der ville gå og lurer på os andre" sagde mina for sjov mens hun havde et stort smil på hendes læber.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  Felixnyuu Tirs 24 Sep - 6:58

Teana nærmest sprang op da hun blev rørt og hun stod nu op vendt imod Mina og så skrækslagen ud... "Mina??" Hun hev en smule efter vejret og faldt en smule til ro.. "jeg.. jeg. jeg lå og læste og så blev døren sparket op og jeg blev.. uhmm nervøs.." hun tog sig en smule genert til den ene arm og fik en smule røde kinder... hvordan havde hun kunne være så dum?
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  TwistTail Tirs 24 Sep - 7:09

Mina krydsede hendes arme over brystet og kiggede på Teana med et løftet øjenbryn "det siger du ikke...JEG....JEG KAN SLÅ HÅRDT!!" imiterede mina hende "ikke det bedste våben mod en forbryder" hun lagde vægten på den bagerste fod og kiggede på Teana
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  Felixnyuu Tirs 24 Sep - 7:11

Teana rødmede om muligt endnu mere og daskede efter Mina... "Jeg kan slå hårdt! og jeg.." Hun kiggede lidt ned i gulvet "jeg ligesom ikke vandt til der sker noget.. mine brødre har altid passet på mig..." hun følte sig virkelig dum lige nu
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  TwistTail Tirs 24 Sep - 7:16

Mina undveg Teanas forsøg på at slå hende og grinte så lidt af hvor rød hun var i hoved selvom det var lidt sødt, inden hun kiggede op på Teana " har du brødre??...går det så også her???" FUUU*KKK vis de gør håber jeg ikke der er syg overbeskydene....vent DE ER HELT KLART OVERBESKYDENDE...jeg er så død.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  Felixnyuu Tirs 24 Sep - 7:20

Teana der stod lidt og trippede over hendes nervøsitet og mina der tydeligvis nød og drille hende kiggede op da Min pludselig skiftede lidt i humøret.. "huh?? nej.. de går ikke her.." hun lagde hovedet lidt på skrå. "Mina??"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  TwistTail Tirs 24 Sep - 7:25

mina stod lidt og så direkte ind i teanas røde øjne men lagde slet ikke mærke til hun var der "estoy tan muerta" sagde hun stille, inden hun rynkede på hendes øjenbryn og rystede let på hoved...."vent så du er den eneste af dine søskende der går her?? hvorfor??"
damn hvor længe var jeg lige væk
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  Felixnyuu Tirs 24 Sep - 7:27

Teana der var gået lidt tættere på da Mina ikke rigtig så ud til hun sådan reagerede rigtigt fik et chok da hun snakkede spansk? Hun så op på Mina og stod kun en armslængde fra hende... Hun lagde hovedet lidt på skrå.. "hvorfor snakker du spansk?" hun kom så i tanke om var blevet spurgt om noget "de på en sportsskole i Indien" hun sendte hende et smil..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  TwistTail Tirs 24 Sep - 7:35

"waow...det lyder spicelt er det i svøming??" spurgte mina, hey hvornår kom hun så tæt på og waow hendes øjne er røde.....STOP DIG SELV MINAAA og prøv at hører efter sagde mina til sig selv i hoved, mens hendes ene hånd legede med hendes fletning. kom nu tag dig sammen og hør efter for en gang skyld jeez
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  Felixnyuu Tirs 24 Sep - 7:41

Teana kiggede bare op min Mina og rystede let på hovedet "kampsport.. begge 2" Nu hvor mina havde en fletning i håret blottede det hendes hals og hun tog sig et få en forfærdelig lyst til at placere sine læber blidt imod hendes hals og kysse hende. Hun slog tanken væk.. "uhmm hvad laver du her nu? så sent?" hun så roligt på hende
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  TwistTail Tirs 24 Sep - 7:51

".....typisk drenge right" hun vente hoved så fletningen var væk fra teana og hendes hals blev blottet mere mens hendes bluse faldt ned over skuldren så man kunne se hendes kraveben, hun pegede hen mod skranken " jeg skulle aflevere nogle bøger inden i morgen så var nød til at skynde mig herned, men kom til at smadre noget af døren tror jeg eller det lød ihvertfald sådan" hun vente hoved på Teana igen og gav hende et blik...hvorfor ser du sådan på mig men sagde ikke noget.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  Felixnyuu Tirs 24 Sep - 7:54

Teana smilte bare roligt.. Hun følte sig smule genert, hvorfor vidste hun ikke.. Hun lænede sig en smule frem og lagde hånden på Minas kind. Hun fik så sig selv lidt op på tæerne og med lukkede øjne placerede hun blidt sine læber på Minas
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  TwistTail Tirs 24 Sep - 7:59

"hva...hmpf" mere fik mina ikke sagt inden hendes læber mødte Teanas og hun smilte mens hun kyssede tilbage, hendes øjne lukkede sig helt af sig selv, hendes hænder gik ned på Teanas hofter og hun gik lidt tættere på hende. damn hvordan har jeg kunne havde ladet værer med at gører det her hverdag MINA du er og bliver en dummernik
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  Felixnyuu Tirs 24 Sep - 8:04

Teana havde helt ignoreret det Mina var ved at sige.. Hun var ligeglad. Hun havde længtes efter det her. Det var for længe siden hun havde set Mina.. Hun lod sig blive trukket tættere på og og begge arme og om nakken på Mina. Hun lagde hovedet lidt til siden og gjorde kysset dybere og mere intenst
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  TwistTail Ons 25 Sep - 6:49

Minas ene hånd gled stille om på Teanas lænd og lidt længere ned, mens hun kysse Teana, hendes anden hånd kørte langs Teanas side over taljen hen over skuldren op langs halsen og ind i hendes hår, inden hun bed Teanas underlæbe før hun trakkede sig lidt tilbage for at få vejret, og så på Teana well mest hendes øjne og læber.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  Felixnyuu Ons 25 Sep - 7:16

Teana kiggede på Mina som de stod der. hendes hæner lå afslappet på begge Minas skuldre. Hun havde et halv flabet smil på læberne .. "jeg har savnet dig.. hvor har du gemt dig de sidste par uger?" hun grinte lidt men rykkede sig ikke væk fra hende
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum